-
Γειά χαρά.
Πρίν από μέρες έπεσε πίσω μου ένα αυτοκίνητο οπότε άλλαξα προφυλακτήρα και σπόϊλερ.
Όλα καλά μέχρι εδώ.Σκέφτομαι εδώ και καιρό να αλλάξω το τελικό καζανάκι με κάτι καλύτερο με διπλή μπούκα και μάλλον είναι ευκαιρία τώρα.
Θα ήθελα την γνώμη σας ως προς το τί να βάλω.
Με ενδιαφέρει περισσότερο η ήσυχη λειτουργία παρά τα «άλογα» και μια σχετικά οικονομική λύση.
Δεν περιμένω ότι το αμάξι θα γίνει πύραυλος, εννοείτε.Είδα από κοντά τις προτάσεις του Ζαπατίνα και ήταν αρκετά ενδιαφέρουσες αλλά θα ήθελα την γνώμη σας.
Ευχαριστώ. -
Γειά χαρά.
Πρίν από μέρες έπεσε πίσω μου ένα αυτοκίνητο οπότε άλλαξα προφυλακτήρα και σπόϊλερ.
Όλα καλά μέχρι εδώ.Σκέφτομαι εδώ και καιρό να αλλάξω το τελικό καζανάκι με κάτι καλύτερο με διπλή μπούκα και μάλλον είναι ευκαιρία τώρα.
Θα ήθελα την γνώμη σας ως προς το τί να βάλω.
Με ενδιαφέρει περισσότερο η ήσυχη λειτουργία παρά τα «άλογα» και μια σχετικά οικονομική λύση.
Δεν περιμένω ότι το αμάξι θα γίνει πύραυλος, εννοείτε.Είδα από κοντά τις προτάσεις του Ζαπατίνα και ήταν αρκετά ενδιαφέρουσες αλλά θα ήθελα την γνώμη σας.
Ευχαριστώ. -
Γειά χαρά.
Πρίν από μέρες έπεσε πίσω μου ένα αυτοκίνητο οπότε άλλαξα προφυλακτήρα και σπόϊλερ.
Όλα καλά μέχρι εδώ.Σκέφτομαι εδώ και καιρό να αλλάξω το τελικό καζανάκι με κάτι καλύτερο με διπλή μπούκα και μάλλον είναι ευκαιρία τώρα.
Θα ήθελα την γνώμη σας ως προς το τί να βάλω.
Με ενδιαφέρει περισσότερο η ήσυχη λειτουργία παρά τα «άλογα» και μια σχετικά οικονομική λύση.
Δεν περιμένω ότι το αμάξι θα γίνει πύραυλος, εννοείτε.Είδα από κοντά τις προτάσεις του Ζαπατίνα και ήταν αρκετά ενδιαφέρουσες αλλά θα ήθελα την γνώμη σας.
Ευχαριστώ. -
Εγω, θα πηγαινα στο Nino που ειναι στο σταυρο Αγιας Παρασκευης. Νομιζω οτι ειναι απο τους καλυτερους και δεν σφαζει......
-
Ασε το αμαξακι οπως ειναι,καλυτερη σπ την εργοστασιακη δεν ειναι καμια εξατμιση.
Ολα τα γκαζια ειναι στο μοτερ.
Τα μεγαλυτερα καζανια καταλυτες φιλτρα κλπ προκυπτουν απ τις εκαστοτε αναγκες των κινητηρων.
Αν το μοτερ ειναι 50 αλογα αυτα ειναι οτι και να το κανεις οπως αν ειναι 300 παλι αυτα ειναι,εκτος κι αν το μοτερ διαθετει την υποδομη για περαιτερω βελτιωση οποτε εκει θα αντικατασθουν και τα αναλογα εξαρτηματα οπως και η εξατμιση οχι ομως για εξτρα ιποδυναμη αλλα για τις απαιτησεις τους κινητηρα.Κρατηστε τα λεφτα σας κι επενδυστε τα αλλου.
-
Φίλε, εννοείτε ότι ΔΕΝ θα δώ γκάζια και ούτε και περιμένω άλογα από την αλλαγή.
Γενικότερα, έχω ακούσει από πολλούς, ότι ένα ποιό ελεύθερο τελικό (χωρίς υπερβολές πάντα) βοηθάει λίγο την ροπή του κινητήρα.
Για αυτό τον λόγο ρωτάω κιόλας για την γνώμη και των υπολοίπων συνφορουμιτών. -
Ο χρήστης konstantinos7 έγραψε:
Εγω, θα πηγαινα στο Nino που ειναι στο σταυρο Αγιας Παρασκευης. Νομιζω οτι ειναι απο τους καλυτερους και δεν σφαζει......Εφτιαξα την εξάτμισή μου εκεί και έμεινα πολύ ευχαριστημένος!
Για τελικό πάντως, θα σου σύστηνα επώνυμο και όχι hand made... -
Το 'φιμωμενο' καζανι κραταει τη ροπη οχι το ελευθερο
Ο καθενας τα δικα του,και δεν το λεω για σενα φυσικα,εσυ καλα κανεις και ρωτας ΑΛΛΑ...
Επρεπε να ημασταν Γερμανια να δω εγω απο τις δεκαδες για μη πως εκατονταδες εξατμισεις που κυκλοφορουνε ποσες θα παιρνανε εγκριση TUV για κυκλοφορια.
Εδω Ελλαδισταν!!Εγω κανω μια απλη ερωτηση παντως στους ειδημονες.
Ειδε κανεις απο αυτους εργοστασιακο αμαξι 250 ιπων να ξεσηκωνει το κοσμο εξι τετραγωνα ποιο περα για να διατηρηθει η .......ροπη του κινητηρα?Και να σου πω και το αλλο?Τι χρωσταει ο αλλος που κοιμαται και θελει να ξυπνησει για δουλεια να του τρυπαει τον εγκεφαλο ο καθε ειδημονας εξατμισας?
Ελευθερο καζανι κι αθορυβο ΔΕ ΓΙΝΕΤΕ
-
Υπό αυτές τις προϋποθέσεις όμως δεν θα υπήρχε νόημα στην αλλαγή του τελικού που κάνουν όλοι όσοι προχωράνε σε βελτίωση πρώτου σταδίου (ΦΠΕ) έτσι δεν είναι;;;;
-
Τα 'ελεύθερα' καζανάκια των επώνυμων κατασκευαστών συνεχίζουν να έχουν διαφράγματα.
Απλώς είναι είτε λιγότερα είτε τοποθετημένα σε άλλες γωνίες.
Και αυτό μετά από μελέτη όχι στα 'τυφλά'.Δεν θεωρώ ότι μπορεί ο οποιοσδήποτε εξατμισάς να κατασκευάσει κάτι αντίστοιχο!
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Υπό αυτές τις προϋποθέσεις όμως δεν θα υπήρχε νόημα στην αλλαγή του τελικού που κάνουν όλοι όσοι προχωράνε σε βελτίωση πρώτου σταδίου (ΦΠΕ) έτσι δεν είναι;;;;Μην είσαι σίγουρος πως υπάρχει....
Αν αλλάξεις μόνον το τελικό, συνήθως προκαλείς απλώς θόρυβο... Επιπλέον μπορεί να επηρεάσει προς το χειρότερο και την καμπύλη ροπής! πχ η M3 csl έχει νομίζω πιο στενό σωλήνα εξάτμισης από την απλή M3! Θα έλεγα πως το καλύτερο για την τσέπη σου, για την απόδοση του αυτοκινήτου σου, αλλά και για τα αυτιά των υπολοίπων, είναι να βάλεις το μαμά... Από κει και μετά, εσύ αποφασίζεις...
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Υπό αυτές τις προϋποθέσεις όμως δεν θα υπήρχε νόημα στην αλλαγή του τελικού που κάνουν όλοι όσοι προχωράνε σε βελτίωση πρώτου σταδίου (ΦΠΕ) έτσι δεν είναι;;;;Δεν εχει νοημα
Αν ακους φασαρια ΝΟΜΙΖΕΙΣ οτι παει καλυτερα.
Με το ελευθερο φιλτρο περνανε μεσα και ελεφαντες και μετα φωναζουμε οταν χαλανε τα maf.
Ενα ΣΩΣΤΟ προγραμμα οντως κανει δουλεια αλλα για να κανει δουλεια πρεπει να μπει το χερι λιγο ποιο βαθια στην τσεπη και σε νορμαλ κατασταση να δεις μια βελτιωση της ταξης του 10-15%(για ατμοσφαιρικα) -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Ασε το αμαξακι οπως ειναι,καλυτερη σπ την εργοστασιακη δεν ειναι καμια εξατμιση.+1
Πληροφοριακά:
Μπορείς να φτιάξεις μια εξάτμιση που θα κόβει μόνο 1% από τη δύναμη του κινητήρα και θα είναι αρκετά ήσυχη.
Οι κινητήρες βγάζουν περίπου 140 λίτρα ανά λεπτό ανά ίππο. Οι ταχύτητες στο χταπόδι να μην είναι κάτω από 80m/sec. Το καζανάκι που κόβει το θόρυβο μπαίνει μετά το καταλύτη και αν ξέρουν να το φτιάχνουν με διαφράγματα χωρίς στενέματα και βλακείες, κόβει τον ήχο χωρίς να μπλοκάρει την εξάτμιση. Πίσω μπαίνει ένα σχεδόν άδειο καζανάκι (3-5 λίτρα χωρητικότητα για 1600 κ.ε. - πιο μεγάλο πιο καλά).
Σχετικά ήσυχη εξάτμιση και δε κόβει καθόλου δύναμη από το κινητήρα στο φουλ γκάζι. Σε ταξίδι δεν τα πάει τόσο καλά γιατί οι ταχύτητες στο χταπόδι (και πιο πίσω) είναι πολύ χαμηλές και η πίεση ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ. Όσο μικρότερη πίεση τόσο καλύτερα, μεγαλύτερο από το ιδανικό μέγεθος = χαμηλές ταχύτητες και μεγάλη πίεση.
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
..................Είδα από κοντά τις προτάσεις του Ζαπατίνα και ήταν αρκετά ενδιαφέρουσες αλλά θα ήθελα την γνώμη σας.
Ευχαριστώ.Ζαπατίνας;
-
Ο χρήστης konstantinos7 έγραψε:
Εγω, θα πηγαινα στο Nino που ειναι στο σταυρο Αγιας Παρασκευης. Νομιζω οτι ειναι απο τους καλυτερους και δεν σφαζει......Πήγε να φτιάξει εξάτμιση σε φίλο και δεν έβγαλε τους πόλους της μπαταρίας. Αποτέλεσμα του έκαψε εγκέφαλο...και μετά το έπαιζε και κινέζος.
-
Ο χρήστης bit έγραψε:
Εγω, θα πηγαινα στο Nino που ειναι στο σταυρο Αγιας Παρασκευης. Νομιζω οτι ειναι απο τους καλυτερους και δεν σφαζει......
Πήγε να φτιάξει εξάτμιση σε φίλο και δεν έβγαλε τους πόλους της μπαταρίας. Αποτέλεσμα του έκαψε εγκέφαλο...και μετά το έπαιζε και κινέζος.
Περι Νινου...
Πηγα εκει με διαγνωση απο τον μηχανικο οτι εσπασε το διαφραγμα του καταλυτη,του το λεω το ακουει στον δρομο και λεει το ιδιο, αλλαζουμε καταταλυτη και ο θορυβος συνεχοζοταν.
Τελικα ειχε σπασει το εσωτερικο τοιχωμα απο το διχαλο.
Φυσικα μετα εκανε τον ΚΙΝΕΖΟ !!!
Ηταν τυχερος που ειχε πληρωθει, αλλα και ειχαμε καταστρεψει τον παλιο για να μπει ο καινουριος. -
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Ζαπατίνας;Συγνώμη αλλά υπάρχει κάποια σοβαρή δικαιολογία πίσω από τα λεγόμενα σου που να υποστηρίζει την άποψη που εκφράζεις ;;;;
-
Ο χρήστης bit έγραψε:
Εγω, θα πηγαινα στο Nino που ειναι στο σταυρο Αγιας Παρασκευης. Νομιζω οτι ειναι απο τους καλυτερους και δεν σφαζει......
Πήγε να φτιάξει εξάτμιση σε φίλο και δεν έβγαλε τους πόλους της μπαταρίας. Αποτέλεσμα του έκαψε εγκέφαλο...και μετά το έπαιζε και κινέζος.
Πρώτη φορά τ' ακούω ότι πρέπει να βγουν οι πόλοι της μπαταρίας όταν φτιάχνουμε την εξάτμιση Δεν αμφισβητώ την εγγυρότητά του, απλά σε δύο αλλαγές εξάτμισης/καταλύτη μου έχω παρευρεθεί στο Παπαδόπουλο η μπαταρία δεν αποσυνδέθηκε Ευτυχώς δεν κάηκε και ο εγκέφαλος...
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Εγω, θα πηγαινα στο Nino που ειναι στο σταυρο Αγιας Παρασκευης. Νομιζω οτι ειναι απο τους καλυτερους και δεν σφαζει......
Πήγε να φτιάξει εξάτμιση σε φίλο και δεν έβγαλε τους πόλους της μπαταρίας. Αποτέλεσμα του έκαψε εγκέφαλο...και μετά το έπαιζε και κινέζος.
Πρώτη φορά τ' ακούω ότι πρέπει να βγουν οι πόλοι της μπαταρίας όταν φτιάχνουμε την εξάτμιση Δεν αμφισβητώ την εγγυρότητά του, απλά σε δύο αλλαγές εξάτμισης/καταλύτη μου έχω παρευρεθεί στο Παπαδόπουλο η μπαταρία δεν αποσυνδέθηκε Ευτυχώς δεν κάηκε και ο εγκέφαλος...
Με ηλεκτροκόλληση δεν κόβονται/δένται τα επιμέρους τμήματα;
Φαντάζομαι ότι αν δεν αποσυνδέσεις του πόλους μπορεί να γίνει καμια μλκία μέσω γείωσης. -
Πρέπει να αποσυνδέσεις τη μπαταρία (το αρνητικό φτάνει) και τον εναλλάκτη. Μετά κρατάς ένα λαγοπόδαρο με τόσα ηλεκτρονικά στο αμάξι.
Aλλαγή τελικού εξάτμισης... Ποιό????