Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Aλλαγή τελικού εξάτμισης... Ποιό????
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Aλλαγή τελικού εξάτμισης... Ποιό????
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    21
    40
    6489
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dpolal last edited by

      Γειά χαρά.

      Πρίν από μέρες έπεσε πίσω μου ένα αυτοκίνητο οπότε άλλαξα προφυλακτήρα και σπόϊλερ.
      Όλα καλά μέχρι εδώ.

      Σκέφτομαι εδώ και καιρό να αλλάξω το τελικό καζανάκι με κάτι καλύτερο με διπλή μπούκα και μάλλον είναι ευκαιρία τώρα.

      Θα ήθελα την γνώμη σας ως προς το τί να βάλω.
      Με ενδιαφέρει περισσότερο η ήσυχη λειτουργία παρά τα «άλογα» και μια σχετικά οικονομική λύση.
      Δεν περιμένω ότι το αμάξι θα γίνει πύραυλος, εννοείτε.

      Είδα από κοντά τις προτάσεις του Ζαπατίνα και ήταν αρκετά ενδιαφέρουσες αλλά θα ήθελα την γνώμη σας.
      Ευχαριστώ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dpolal last edited by

        Γειά χαρά.

        Πρίν από μέρες έπεσε πίσω μου ένα αυτοκίνητο οπότε άλλαξα προφυλακτήρα και σπόϊλερ.
        Όλα καλά μέχρι εδώ.

        Σκέφτομαι εδώ και καιρό να αλλάξω το τελικό καζανάκι με κάτι καλύτερο με διπλή μπούκα και μάλλον είναι ευκαιρία τώρα.

        Θα ήθελα την γνώμη σας ως προς το τί να βάλω.
        Με ενδιαφέρει περισσότερο η ήσυχη λειτουργία παρά τα «άλογα» και μια σχετικά οικονομική λύση.
        Δεν περιμένω ότι το αμάξι θα γίνει πύραυλος, εννοείτε.

        Είδα από κοντά τις προτάσεις του Ζαπατίνα και ήταν αρκετά ενδιαφέρουσες αλλά θα ήθελα την γνώμη σας.
        Ευχαριστώ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dpolal last edited by

          Γειά χαρά.

          Πρίν από μέρες έπεσε πίσω μου ένα αυτοκίνητο οπότε άλλαξα προφυλακτήρα και σπόϊλερ.
          Όλα καλά μέχρι εδώ.

          Σκέφτομαι εδώ και καιρό να αλλάξω το τελικό καζανάκι με κάτι καλύτερο με διπλή μπούκα και μάλλον είναι ευκαιρία τώρα.

          Θα ήθελα την γνώμη σας ως προς το τί να βάλω.
          Με ενδιαφέρει περισσότερο η ήσυχη λειτουργία παρά τα «άλογα» και μια σχετικά οικονομική λύση.
          Δεν περιμένω ότι το αμάξι θα γίνει πύραυλος, εννοείτε.

          Είδα από κοντά τις προτάσεις του Ζαπατίνα και ήταν αρκετά ενδιαφέρουσες αλλά θα ήθελα την γνώμη σας.
          Ευχαριστώ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • K
            konstantinos7 last edited by

            Εγω, θα πηγαινα στο Nino που ειναι στο σταυρο Αγιας Παρασκευης. Νομιζω οτι ειναι απο τους καλυτερους και δεν σφαζει......

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              g60 last edited by

              Ασε το αμαξακι οπως ειναι,καλυτερη σπ την εργοστασιακη δεν ειναι καμια εξατμιση.
              Ολα τα γκαζια ειναι στο μοτερ.
              Τα μεγαλυτερα καζανια καταλυτες φιλτρα κλπ προκυπτουν απ τις εκαστοτε αναγκες των κινητηρων.
              Αν το μοτερ ειναι 50 αλογα αυτα ειναι οτι και να το κανεις οπως αν ειναι 300 παλι αυτα ειναι,εκτος κι αν το μοτερ διαθετει την υποδομη για περαιτερω βελτιωση οποτε εκει θα αντικατασθουν και τα αναλογα εξαρτηματα οπως και η εξατμιση οχι ομως για εξτρα ιποδυναμη αλλα για τις απαιτησεις τους κινητηρα.

              Κρατηστε τα λεφτα σας κι επενδυστε τα αλλου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                dpolal last edited by

                Φίλε, εννοείτε ότι ΔΕΝ θα δώ γκάζια και ούτε και περιμένω άλογα από την αλλαγή.
                Γενικότερα, έχω ακούσει από πολλούς, ότι ένα ποιό ελεύθερο τελικό (χωρίς υπερβολές πάντα) βοηθάει λίγο την ροπή του κινητήρα.
                Για αυτό τον λόγο ρωτάω κιόλας για την γνώμη και των υπολοίπων συνφορουμιτών.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kouk last edited by

                  Ο χρήστης konstantinos7 έγραψε:
                  Εγω, θα πηγαινα στο Nino που ειναι στο σταυρο Αγιας Παρασκευης. Νομιζω οτι ειναι απο τους καλυτερους και δεν σφαζει......

                  Εφτιαξα την εξάτμισή μου εκεί και έμεινα πολύ ευχαριστημένος!
                  Για τελικό πάντως, θα σου σύστηνα επώνυμο και όχι hand made...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    g60 last edited by

                    Το 'φιμωμενο' καζανι κραταει τη ροπη οχι το ελευθερο

                    Ο καθενας τα δικα του,και δεν το λεω για σενα φυσικα,εσυ καλα κανεις και ρωτας ΑΛΛΑ...

                    Επρεπε να ημασταν Γερμανια να δω εγω απο τις δεκαδες για μη πως εκατονταδες εξατμισεις που κυκλοφορουνε ποσες θα παιρνανε εγκριση TUV για κυκλοφορια.
                    Εδω Ελλαδισταν!!

                    Εγω κανω μια απλη ερωτηση παντως στους ειδημονες.
                    Ειδε κανεις απο αυτους εργοστασιακο αμαξι 250 ιπων να ξεσηκωνει το κοσμο εξι τετραγωνα ποιο περα για να διατηρηθει η .......ροπη του κινητηρα?

                    Και να σου πω και το αλλο?Τι χρωσταει ο αλλος που κοιμαται και θελει να ξυπνησει για δουλεια να του τρυπαει τον εγκεφαλο ο καθε ειδημονας εξατμισας?

                    Ελευθερο καζανι κι αθορυβο ΔΕ ΓΙΝΕΤΕ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dpolal last edited by

                      Υπό αυτές τις προϋποθέσεις όμως δεν θα υπήρχε νόημα στην αλλαγή του τελικού που κάνουν όλοι όσοι προχωράνε σε βελτίωση πρώτου σταδίου (ΦΠΕ) έτσι δεν είναι;;;;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kouk last edited by

                        Τα 'ελεύθερα' καζανάκια των επώνυμων κατασκευαστών συνεχίζουν να έχουν διαφράγματα.
                        Απλώς είναι είτε λιγότερα είτε τοποθετημένα σε άλλες γωνίες.
                        Και αυτό μετά από μελέτη όχι στα 'τυφλά'.

                        Δεν θεωρώ ότι μπορεί ο οποιοσδήποτε εξατμισάς να κατασκευάσει κάτι αντίστοιχο!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          highfidelity last edited by

                          Ο χρήστης dpolal έγραψε:
                          Υπό αυτές τις προϋποθέσεις όμως δεν θα υπήρχε νόημα στην αλλαγή του τελικού που κάνουν όλοι όσοι προχωράνε σε βελτίωση πρώτου σταδίου (ΦΠΕ) έτσι δεν είναι;;;;

                          Μην είσαι σίγουρος πως υπάρχει....

                          Αν αλλάξεις μόνον το τελικό, συνήθως προκαλείς απλώς θόρυβο... Επιπλέον μπορεί να επηρεάσει προς το χειρότερο και την καμπύλη ροπής! πχ η M3 csl έχει νομίζω πιο στενό σωλήνα εξάτμισης από την απλή M3! Θα έλεγα πως το καλύτερο για την τσέπη σου, για την απόδοση του αυτοκινήτου σου, αλλά και για τα αυτιά των υπολοίπων, είναι να βάλεις το μαμά... Από κει και μετά, εσύ αποφασίζεις...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • G
                            g60 last edited by

                            Ο χρήστης dpolal έγραψε:
                            Υπό αυτές τις προϋποθέσεις όμως δεν θα υπήρχε νόημα στην αλλαγή του τελικού που κάνουν όλοι όσοι προχωράνε σε βελτίωση πρώτου σταδίου (ΦΠΕ) έτσι δεν είναι;;;;

                            Δεν εχει νοημα
                            Αν ακους φασαρια ΝΟΜΙΖΕΙΣ οτι παει καλυτερα.
                            Με το ελευθερο φιλτρο περνανε μεσα και ελεφαντες και μετα φωναζουμε οταν χαλανε τα maf.
                            Ενα ΣΩΣΤΟ προγραμμα οντως κανει δουλεια αλλα για να κανει δουλεια πρεπει να μπει το χερι λιγο ποιο βαθια στην τσεπη και σε νορμαλ κατασταση να δεις μια βελτιωση της ταξης του 10-15%(για ατμοσφαιρικα)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              leonp last edited by

                              Ο χρήστης G60 έγραψε:
                              Ασε το αμαξακι οπως ειναι,καλυτερη σπ την εργοστασιακη δεν ειναι καμια εξατμιση.

                              +1

                              Πληροφοριακά:

                              Μπορείς να φτιάξεις μια εξάτμιση που θα κόβει μόνο 1% από τη δύναμη του κινητήρα και θα είναι αρκετά ήσυχη.

                              Οι κινητήρες βγάζουν περίπου 140 λίτρα ανά λεπτό ανά ίππο. Οι ταχύτητες στο χταπόδι να μην είναι κάτω από 80m/sec. Το καζανάκι που κόβει το θόρυβο μπαίνει μετά το καταλύτη και αν ξέρουν να το φτιάχνουν με διαφράγματα χωρίς στενέματα και βλακείες, κόβει τον ήχο χωρίς να μπλοκάρει την εξάτμιση. Πίσω μπαίνει ένα σχεδόν άδειο καζανάκι (3-5 λίτρα χωρητικότητα για 1600 κ.ε. - πιο μεγάλο πιο καλά).

                              Σχετικά ήσυχη εξάτμιση και δε κόβει καθόλου δύναμη από το κινητήρα στο φουλ γκάζι. Σε ταξίδι δεν τα πάει τόσο καλά γιατί οι ταχύτητες στο χταπόδι (και πιο πίσω) είναι πολύ χαμηλές και η πίεση ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ. Όσο μικρότερη πίεση τόσο καλύτερα, μεγαλύτερο από το ιδανικό μέγεθος = χαμηλές ταχύτητες και μεγάλη πίεση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • T
                                tazio last edited by

                                Ο χρήστης dpolal έγραψε:
                                ..................

                                Είδα από κοντά τις προτάσεις του Ζαπατίνα και ήταν αρκετά ενδιαφέρουσες αλλά θα ήθελα την γνώμη σας.
                                Ευχαριστώ.

                                Ζαπατίνας;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  bit last edited by

                                  Ο χρήστης konstantinos7 έγραψε:
                                  Εγω, θα πηγαινα στο Nino που ειναι στο σταυρο Αγιας Παρασκευης. Νομιζω οτι ειναι απο τους καλυτερους και δεν σφαζει......

                                  Πήγε να φτιάξει εξάτμιση σε φίλο και δεν έβγαλε τους πόλους της μπαταρίας. Αποτέλεσμα του έκαψε εγκέφαλο...και μετά το έπαιζε και κινέζος.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sef last edited by

                                    Ο χρήστης bit έγραψε:

                                    Εγω, θα πηγαινα στο Nino που ειναι στο σταυρο Αγιας Παρασκευης. Νομιζω οτι ειναι απο τους καλυτερους και δεν σφαζει......

                                    Πήγε να φτιάξει εξάτμιση σε φίλο και δεν έβγαλε τους πόλους της μπαταρίας. Αποτέλεσμα του έκαψε εγκέφαλο...και μετά το έπαιζε και κινέζος.

                                    Περι Νινου...
                                    Πηγα εκει με διαγνωση απο τον μηχανικο οτι εσπασε το διαφραγμα του καταλυτη,του το λεω το ακουει στον δρομο και λεει το ιδιο, αλλαζουμε καταταλυτη και ο θορυβος συνεχοζοταν.
                                    Τελικα ειχε σπασει το εσωτερικο τοιχωμα απο το διχαλο.
                                    Φυσικα μετα εκανε τον ΚΙΝΕΖΟ !!!
                                    Ηταν τυχερος που ειχε πληρωθει, αλλα και ειχαμε καταστρεψει τον παλιο για να μπει ο καινουριος.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dpolal last edited by

                                      Ο χρήστης tazio έγραψε:
                                      Ζαπατίνας;

                                      Συγνώμη αλλά υπάρχει κάποια σοβαρή δικαιολογία πίσω από τα λεγόμενα σου που να υποστηρίζει την άποψη που εκφράζεις ;;;;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        aserf last edited by

                                        Ο χρήστης bit έγραψε:

                                        Εγω, θα πηγαινα στο Nino που ειναι στο σταυρο Αγιας Παρασκευης. Νομιζω οτι ειναι απο τους καλυτερους και δεν σφαζει......

                                        Πήγε να φτιάξει εξάτμιση σε φίλο και δεν έβγαλε τους πόλους της μπαταρίας. Αποτέλεσμα του έκαψε εγκέφαλο...και μετά το έπαιζε και κινέζος.

                                        Πρώτη φορά τ' ακούω ότι πρέπει να βγουν οι πόλοι της μπαταρίας όταν φτιάχνουμε την εξάτμιση Δεν αμφισβητώ την εγγυρότητά του, απλά σε δύο αλλαγές εξάτμισης/καταλύτη μου έχω παρευρεθεί στο Παπαδόπουλο η μπαταρία δεν αποσυνδέθηκε Ευτυχώς δεν κάηκε και ο εγκέφαλος...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mjacob last edited by

                                          Ο χρήστης aserf έγραψε:

                                          Εγω, θα πηγαινα στο Nino που ειναι στο σταυρο Αγιας Παρασκευης. Νομιζω οτι ειναι απο τους καλυτερους και δεν σφαζει......

                                          Πήγε να φτιάξει εξάτμιση σε φίλο και δεν έβγαλε τους πόλους της μπαταρίας. Αποτέλεσμα του έκαψε εγκέφαλο...και μετά το έπαιζε και κινέζος.

                                          Πρώτη φορά τ' ακούω ότι πρέπει να βγουν οι πόλοι της μπαταρίας όταν φτιάχνουμε την εξάτμιση Δεν αμφισβητώ την εγγυρότητά του, απλά σε δύο αλλαγές εξάτμισης/καταλύτη μου έχω παρευρεθεί στο Παπαδόπουλο η μπαταρία δεν αποσυνδέθηκε Ευτυχώς δεν κάηκε και ο εγκέφαλος...

                                          Με ηλεκτροκόλληση δεν κόβονται/δένται τα επιμέρους τμήματα;
                                          Φαντάζομαι ότι αν δεν αποσυνδέσεις του πόλους μπορεί να γίνει καμια μλκία μέσω γείωσης.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • L
                                            leonp last edited by

                                            Πρέπει να αποσυνδέσεις τη μπαταρία (το αρνητικό φτάνει) και τον εναλλάκτη. Μετά κρατάς ένα λαγοπόδαρο με τόσα ηλεκτρονικά στο αμάξι.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr