Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 19
    • Best 0
    • Groups 0

    sef

    @sef

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    19
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    sef Unfollow Follow

    Latest posts made by sef

    • Πινακιδες ΑΜ

      Γεια σας
      Θα ηθελα να ξερω εαν ακομα βγαινουν Τζιπ ή αλλου τυπου οχηματα (εκτος απο τρακτερ) με πινακιδες ΑΜ (αγροτικο μηχανημα) ?

      Επισης εαν επιτρεπεται να εχουν τοποθετημενο εργατη μπροστα ή πισω, εστω και εαν δεν προεξεχει?

      Και εαν επιτρεπεται να εχουν κοτσαδορο πανω μονιμο ή μη μονιμο?

      Και εκεινο το εργαλειο (δεν θυμαμαι πως το λενε) στο πισω μερος που παιρνει κινησει απο το δισφορικο και με την σειρα του κινει κατι αλλο?
      Ευχαριστω εκ τον προτερον.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      sef
    • RE: Aλλαγή τελικού εξάτμισης... Ποιό????

      Ο χρήστης bit έγραψε:

      Εγω, θα πηγαινα στο Nino που ειναι στο σταυρο Αγιας Παρασκευης. Νομιζω οτι ειναι απο τους καλυτερους και δεν σφαζει......

      Πήγε να φτιάξει εξάτμιση σε φίλο και δεν έβγαλε τους πόλους της μπαταρίας. Αποτέλεσμα του έκαψε εγκέφαλο...και μετά το έπαιζε και κινέζος.

      Περι Νινου...
      Πηγα εκει με διαγνωση απο τον μηχανικο οτι εσπασε το διαφραγμα του καταλυτη,του το λεω το ακουει στον δρομο και λεει το ιδιο, αλλαζουμε καταταλυτη και ο θορυβος συνεχοζοταν.
      Τελικα ειχε σπασει το εσωτερικο τοιχωμα απο το διχαλο.
      Φυσικα μετα εκανε τον ΚΙΝΕΖΟ !!!
      Ηταν τυχερος που ειχε πληρωθει, αλλα και ειχαμε καταστρεψει τον παλιο για να μπει ο καινουριος.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      sef
    • RE: Φωτογραφία. Ασχολείστε;

      Για δειτε και εδω:
      http://www.dpgr.gr

      posted in Αντίλογος
      S
      sef
    • RE: ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ - "ΑΝΟΙΧΤΑ" και "ΜΠΛΟΚΕ"

      Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
      Και βεβαια ειναι οπως τα λες απλα ο συνδυασμος ηλεκτρουδραυλικων/μαγνητικων μηχανισμων που περιλαμβανει 'συμβατικα' τροπω τινα διαφορικα με εξελιγμενο software κι επιλεκτικη εμπλοκη ειναι καλυτερος πιστευω δεδομενου οτι μιλαμε για διαφορικα που προοριζονται για χρηση δρομου κι οχι χρηση εκτος δρομου οπως οι περιπτωσεις που αναφερεις.
      Παραδειγμα τετοιων που λεω τα Prelude, Porsche, EVO, STI κλπ τα οποια δεν ξερω κατα ποσο θα αποδιδαν σε εκτος δρομου χρηση αλλα για εντος δρομου ειναι οτι καλυτερο κι οχι φυσικα μονο κατα την αποψη μου.
      Επισης λεγοντας οτι δεν μου αρεσουν καθολου αναφερομαι στα συστηματα (που στην ουσια ΔΕΝ ειναι διαφορικα) που προσομοιωνουν λειτουργια διαφορικου φρεναροντας τον αντιστοιχο τροχο κι ενας απο τους λογους ειναι πως ακομη και σε μια απλη 'γρηγορη' καταβαση μενεις απο φρενα επειδη τα υπερθερμαινουν τα συστηματα αυτα πραγμα που δεν συμβαινει βεβαια σε off road διαδρομες και αυτοκινητα.

      Φυσικα και εχεις δικαιο, σε αυτο που λες γιατι μιλας με διαφορετικο σκεφτηκο απο το δικο μου εσυ μιλας για οχηματα που αναπτυσουν ταχητητες και θελουν αυτα τα συστηματα για μεγαλες ταχυτητες ενω εγω για μικρες, δεν εχει υπαρξει υπερθεμανση φρενων σε δυσκολες off road καταστασεις, θα ηταν μια κατασταση αν υπηρχε.
      Μονο σε αγωνες συνανταω υπερθεμανση φρενων στα 4χ4.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      sef
    • RE: ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ - "ΑΝΟΙΧΤΑ" και "ΜΠΛΟΚΕ"

      Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
      Γενικοτερα μπακαλιστικα στα δισκατα μιλαμε για ποσοστο εμπλοκης, στα τυπου τορσεν για ποσοστο ροπης που μπορουν να μεταδωσουν στον μη ολισθαινοντα αξονα σε σχεση με τον ολισθαινοντα και στα ηλεκτρονικα η τελος παντων haldex κλπ ειναι πιο πολυπλοκα τα πραγματα και δεν εκφραζονται μονο με ποσοστα εμπλοκης αλλα και με χρονους αντιδρασης κλπ.

      Να ξερεις σαν κανονα τα δισκατα ειναι για πιο προχωρημενες καταστασεις και πιο αποτομα ενω αποδιδουν οταν οδηγουνται πιο επιθετικα (ειναι για πιο συνειδητοποιημενους χρηστες και υπαρχουν σε διαφορες εκδοσεις οχι μονο ως ποσοστο εμπλοκης αλλα και σε σχεση με το ποτε δουλευουν, μονο σε επιταχυνση-1 way, επιταχυνση και αφημα γκαζιου-1,5 way η επιταχυνση/αφημα/φρενο-2 way/μονο για αγωνιστικη χρηση) ενω φθειρονται αρκετα με το χρονο.

      Τα τορσεν ειναι πιο ηπια στην μεταδοση της ροπης και στην μεταβαση απο μια κατασταση σε αλλη αλλα με τον ενα τροχο στον αερα ειναι νεκρα (πολλαπλασιαζουν τη ροπη που μπορει να παρει ο ολισθαινων τροχος και το αποτελεσμα το στελνουν στον αλλο πχ 3x, 5x κλπ οποτε αν ο ενας ειναι στον αερα ο αλλος παιρνει 3x0=0 ροπη) αλλα πολυ αξιοπιστα στον χρονο αφου δεν εχουν δισκους και τριβη παρα γραναζια κλπ η εστω κυβοειδη τμηματα (Suretrac).

      Τα viscodrive δεν μπορουν να μεταδωσουν παντα μεγαλα ποσοστα ροπης αφου υποκεινται στους περιορισμους ενος θερμοευαισθητου υγρου που ειναι η σιλικονη και εχει καποια ορια μετα απο τα οποια 'σπαει' η τριβη λογω ακριβως της σιλικονης ενω καιγονται κιολας αν το παρακανουμε απο υπερθερμανση του υγρου.

      Φυσικα καλυτερα αλλα πιο ακριβα και πιο πολυπλοκα πλεον ειναι τα ηλεκτρονικα/ηλεκτρουδραυλικα/ηλεκτρομαγνητικα οσον αφορα το ποσοστο εμπλοκης και την ταχυτητα/συνθηκες αποκρισης που μπορει να προσδωσει ο κατασκευαστης οσο και οποτε θελει.
      Τετοια ειναι το κεντρικο της Porsche, το πισω EVO & τα δυο του new Prelude, της Audi & Volvo Haldex (μην μπερδευεστε με το πως αντιδρα το αυτοκινητο αφου τα συγκεκριμενα καρα το εχουν αντι για κεντρικο διαφορικο), το κεντρικο του new STI κλπ

      Φυσικα υπαρχουν και τα συστηματα που παιζουν το ρολο διαφορικου αλλα καμια σχεση δεν εχουν αφου δουλευουν φρεναροντας τον αντιστοιχο τροχο και παροτι αποδιδουν πολυ καλα σε περιπτωσεις εχουν - κατα την αποψη μου - πολλα μειονεκτηματα και περιορισμους και φυσικα δεν θα ηθελα να εχω αυτοκινητο με τετοια οταν υπαρχουν καλυτερες λυσεις.

      H εμπειρια μου προερχεται απο το χωρο του 4Χ4 και εχω να πω τα εξης...
      Για τα 'μοντερνα ηλεκτρονικα' συστηματα διαχειρησης της κινησης, παιζει ρολο κατα 95% το software που τρεχει μεσα στο συστημα διαχειρησης της κινησης. Το καλυτερο ηλεκτρονικο συστημα κινησης αυτην την στιγμη το εχει το Discovery III, και το Range Rover. Εχω δει και το τελευταιο μοντελο Land Cruiser αλλα και το WV Touareg τα οποια καλα πανε αλλα οχι τοσο τελεια. Και φυσικα αυτα προερχονται απο προσεκτικες προσωπικες
      παρατηρησης απο φιλους που εχουν τα εν λογο οχηματα, τα οποια τα εχω δει να κινουνται σε καταστασεις που το 99,9% των κατοχων τους δεν τα θα τα πηγαιναν
      Και συναγονιζονται επαξια εως καλυτερα αλλα καθαροαιμα 4Χ4 με καθε λογης διαφορικα, μπλοκε, περιορισμενης, ή air locker.
      Και δυστηχως ή ευτηχως ειναι το μελλον στα συστηματα μεταδοσης.
      Βεβαια μενει να δουμε την αντοχη στην σκληρη χρηση και στον χρονο

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      sef
    • RE: LC90 - ΑΛΛΑΓΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ

      Ο χρήστης tzipakias90 έγραψε:
      Καλησπέρα όλους. Σκέφτομαι να αλλάξω ανάρτηση στο LC90. Είναι τρίπορτο και η μαμίσια έχει παραδώσει . Η βάζω καινούρια μαμίσια η βάζω την OLD EMU με σήκωμα 4 εκατοστα. Το έχει κάνει κανείς να μου πει ποια είναι η συμπεριφορά του αυτοκινήτου στον δρόμο??

      Tην βαζεις αφοβα!!!
      Αλλα να διαλεξεις την σκληροτερη εκδοση που εχει για καθε μοντελο η ΟLD EMU.

      posted in Εκτός Δρόμου
      S
      sef
    • RE: Χαλασμένος καταλύτης ??? Την βοηθεια σας !!!

      Ο χρήστης nipponfan έγραψε:
      εγω φιλε συμφωνω οτι τα εχει φαει τα ψωμια του, αλλα ειναι κ μια σχετικα λογικη φθορα αν κανεις συχνα εκτος δρομου διαδρομες. εγω θα σου προτεινα αφου εχει παθει ηδη μικρη ζημια να τον αλλαξεισ για να μην προκαλεσει καμια ζημια σε διαφραγματα που ακολουθουν σε περιπτωση που σπασει κ αλλο κομματακι...... αρα aftermarket μεταλλικος κ σε λογικη τιμη. δεν νομιζω οτι αν ξαναβαλεισ τον μαμισιο θα αντεξει για πολυ ακομα.
      ψαξε για καλο εξατμισα κ θα βρεισ σιγουρα λυση συμφερουσα κ κοντα στα εργοστασιακα στανταρ.
      γιατι δεν ψαχνεις σε κανα φορουμ του εξωτερικου για παρομοιες ζημιες κ λυσεις?

      Ναι εχει τοποθετηθει μεταλλικος πλεον με 350ε και ενα χρονο εγγυηση.
      Ο εξατμισας γνωστος απο την λεσχη μας, αλλα και απο αλλους που εχουν μεινει ευχαριστημενοι.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      sef
    • RE: Χαλασμένος καταλύτης ??? Την βοηθεια σας !!!

      Λοιπον εχουμε και λεμε που να μην ειχαμε...
      Ο μηχανικος του αυτοκινητου ακουει τον θορυβο με καλο ακουστικο ελενχο λεει καταλυτης, ο εξατμισας κανει μονο ακουστικο ελενχο και λεει καταλυτης.
      Συμφωνουμε να βαλω μεταλικο με 350ε, οποιος μπηκε κανοντας πολυ προσεγμενη δουλεια ο εξατμισας, εκοψε τα αυτια απο τον μαμισιο και τα κολησε στον μεταλικο και ετσι προσαρμοζεται ακριβως στις παλιες βασεις της εξατμισης, με 4 βιδες που σημειωτεον οι παλιες δεν λυνονταν με τιποτα.
      Ολα καλα πληρωνω παιρνω αποδειξη σαν εγγυηση, βαζω μπροστα φευγω βγαινω απο το στενακι με την πρωτη γκαζια για επιτανχηση ακουω παλι τον θορυβο που μου εκανε και πριν κανω ενα χιλιομετρο βολτα και γυρναω
      πισω να δουμε τι ειναι...
      Το αφηνω και παω την επομενη να το παρω και τελικα ο θορυβος ηταν απο
      το διχαλο που ειχαν ξεκολησει και κουνιονταν κατι σιδερακια, και τωρα αφου φτιαχτηκε δεν το κανει, αλλα αν το ξανακανει θελει 150ε για να μπει καινουριο.
      Φυσικα εκανε την παπια ο εξατμισας, και ειπε οτι ετσι φαινοταν, αλλα ειναι τυχερος που ειχε καταστραφει ο εργοστασιακος καταλυτης γιατι θα απαιτουσα επενατοποθετηση του.
      Αλλα και απο ανεξερτητη πηγη που το τσεκαρα μου επιβεβαιωσαν οτι ο θορυβος μεταδιδεται μεσα απο την εξατμιση και μπορει να σε ξεγελεσει.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      sef
    • RE: Χαλασμένος καταλύτης ??? Την βοηθεια σας !!!

      Ο χρήστης catalyst έγραψε:

      Αφού έχει καλά καυσαέρια, βγάλε τον καταλύτη και πέτα έξω τα σπασμένα κομμάτια. Κούμπωσέ τον και ξαναμέτρα το σε έναν αναλυτή. Αν τα καυσαέρια είναι εντάξει άστο έτσι.

      Βγάλτον όμως για να δεις σίγουρα και εσύ τι γίνεται εκεί μέσα.

      Δοκίμασε και αυτή την πρόταση πριν αλλάξεις. Ειδικά αν ο τωρινός σου καταλύτης δεν έχει πολλά χιλιόμετρα.

      Δικαιο εχεις και καλα τα λες να τον βγαλω και αν φτανω να αποκολησω εντελως το κομματι που κανει θορυβο, αλλα αν κατι δεν μου παει καλα
      και δεν καταφερω να τον ξαναφορεσω... κολλαω λιγο.
      Εχει 154.000 χλμ οποτε τα εχει φαει τα πολλα ψωμια του.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      sef
    • RE: Χαλασμένος καταλύτης ??? Την βοηθεια σας !!!

      Tελικα επισκευτηκα και γνωστο εξατμισα στον Γερακα που ειναι και στην
      παρεα μας και ξερει και τις αναγκες του 4χ4, και μου προτεινε μια μαρκα
      Villa ή καπως ετσι, μεταλικος, για να αντεχει τυχον χτυπηματα, και σε πιθανη εισροη υδατων να αντεξει περισσοτερο.
      Καρτα και Κτεο θα περναω κανονικα απλα πρεπει να ειναι πιο ζεστος ο καταλυτης.
      Εγγυηση ενα χρονο.
      Και λιγο παραπανω θορυβο γιατι ειναι πιο ελευθερος.
      Απο θεμα εγκαταστασης κατι θα κολλησει αλλα μετα θα μπορω χωρις αλλες κολλησεις να βαλω ακομα και τον μαμιασιο, απλα ξεβιδονοντας βιδες.
      Και τελικα σε αυτον θα κατα ληξω.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      sef
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr