-
Roomster
1.4 Trend 86 - / 4 / A/C / C 13.790,00
-
Roomster
1.4 Trend 86 - / 4 / A/C / C 13.790,00
-
Roomster
1.4 Trend 86 - / 4 / A/C / C 13.790,00
-
Τί σόι κινητήρες έχει το Roomster; Τους προ-FSI;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Τί σόι κινητήρες έχει το Roomster; Τους προ-FSI;oτι εχει περισεψει μαλλον
-
[quote='johnkyr'] 1.4 TSi Sportline 140 * / 6 / Clima / C 21.720,00
-
σαν σχήμα μου αρέσει το ΝΟΤΕ ..αλλά εχει μικρό πορτ παγκαζ
σαν πρακτικότητα, νέο σχήμα μου αρέσει το roomster
ΔΕΝ μου αρέσει το γκόλφ αλλά μπορώ να έχω τον κινητήρα του ?? -
Κοίτα και τα Renault Kangoo, Citroen Berlingo και FIAT Doblo....
μπορεί τελικά να θέλεις κάτι τέτοιο...
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Κοίτα και τα Renault Kangoo, Citroen Berlingo και FIAT Doblo....μπορεί τελικά να θέλεις κάτι τέτοιο...
υδραυλικός είναι;
-
Είχα το ίδιο ερώτημα (περίπου) πρόσφατα, εγώ κοίταξα και το Civic 1.8.
Επέλεξα το Plus Highline TSi. Η εκτίμηση μου μετά από τα test drive ήταν ότι απλά το Plus είναι σε άλλη κατηγορία (και τιμή) και όχι μόνο λόγω κινητήρα από τα παραπάνω, και συγκρίσιμο μόνο με το Civic.
Αν μιλήσουμε και για μεταπωλητική αξία, δεν τίθεται θέμα. Το μόνο πρόβλημα που είχα, ήταν οι περιορισμένες επιλογές εξοπλισμού (π.χ. δεν ήθελα το sportline λόγω της μέσης μου = δεν μπορώ να έχω προβολείς ομίχλης!!!)
Τώρα, σαν κάτοχος του Plus με 5000χλμ δηλώνω ενθουσιασμένος καθώς εκτιμώ τόσο την ποιότητα κύλισης, τη ροπή, όσο και την χαμηλή κατανάλωση σε σχέση με τη ταχύτητα κίνησης.
Αρα Plus+++ -
[quote='johnkyr']Roomster [b]1.6 Sport 105 - / 6 / Clima / C 16.890,00
-
Έχω οδηγήσει το Νοte σε δρόμους στο εξωτερικό και πραγματικά για μέσα στην πόλη είναι πολύ καλό!Μεγάλοι χώροι μέσα κτλ...
Ένα πρόβλημα είχε και μας έβγαλε την πίστη...οι πλευρικοί άνεμοι σε σημείο να μην μπορούμε αρκετές φορές να ταξιδέψουμε με ταχύτητες άνω των 90-100 πολλές φορές (όταν όλοι μας προσπερνούσαν με +30km/h)...Γενικά είναι αρκετά οικονομικό ακόμα και σε περιόδους που το λιώναμε (οκ δεν προορίζεται για τέτοια αλλά τα 200 τα πιάσαμε στην Autobahn σε πλήρη άπνια μάλλον χαχαχα-ουου...τεντιμπόιδες!) ή πέφταμε μέσα σε κίνηση.Μετά από 7.000km είχαμε συνολική κατανάλωση 6,8lt/100km (με το 1.600cc).
Προτίνω golf plus για:
1)κινητήρα tsi
2)καλύτερη εμφάνιση σε σχέση με τα άλλα (αυτό είναι υποκειμενικό)Βέβαια όποιος έχει τα γένια έχει και τα χτένια...
ΥΓ:Αν θα πάρεις το note για να το πας και εθνική τότε εγώ δεν στο συνιστώ καθόλου...Υπήρχαν φορές που τρόμαξα με την αστάθειά του...
ΥΓ2:Για το Roomster δεν ξέρω τίποτα...δεν μπορώ να εκφράσω άποψη.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Τί σόι κινητήρες έχει το Roomster; Τους προ-FSI;1,4 16V με 80-86 ή όσα βγάζει τέλος πάντων ίδιος με του Leon 1,4 και τον 1,6 16V του Golf IV/Leon I με 105
-
πολύ σημαντική ... η εμπειρία με τους πλευρικούς ανέμους.... άρα το ΝΟΤΕ μάλλον δεν παίζει ....
θα κάνω μια δοκιμή test drive στο roomster και βλέπουμε !!!
τα station... δεν αρέσουν στην γυναίκα μου ... οπότε ...απ την άλλη λέω να βάλω στις επιλογές μου και το senic. Αλλά με χαλάει που είναι γαλλικό και σχετικά παλιό σχέδιο .....
-
Στο test drive του Νοte 1.6 παρατήρησα α. άψυχο τιμόνι και υπερβολικά ελαφρύ, σαν παιδικό αυτοκινητάκι β. άψυχα και χωρίς αίσθηση φρένα που έπιαναν πάτο στη διαδρομή γ. καλή ροπή΄κινητήρα που ανέβαζε εύκολα, αλλά όχι τόσο σπιρτόζο όσο γράφουν τα περιοδικά. Το αμάξι είχε 15.000 χλμ. οπότε θεωρητικά είχε ανοίξει. Με λίγα λόγια απορρίπτεται...
Περιμένω test drive σε Roomster 1.6 (δεν έχουν 1.6 ούτε για δείγμα στις εκθέσεις).
Όλα αυτά γιατί θέλω να αντικαταστήσω το Yaris Verso που ναι μεν είναι κορυφαίο από χώρους, αλλά από κινητήρα ο 1.3 είναι λίγος. -
Mα τώρα είναι δυνατόν βρέ παιδιά να προτείνουν μερικοί το Roomster...???
Αφού είναι Skoda ... ! Ενα ακόμη κακό, ελεεινό και τρισάθλιο Skoda ... Να καεί και αυτό στην πυρά ... -
Sorry αλλα το skoda μου φαινεται σαν το αλεξισφαιρο αμαξι του Παπα της Ρωμης. Αισχρο σχεδιο πραγματικα. Από εμπρος μεχρι τη μεση ειναι πολυ ομορφο αλλα απο την μεση και πισω για τον Παπα καλο ειναι...εκτος εαν το θελει κανεις και για μικρο αυτοφερομενο τροχοσπιτο
Επομενως οτιδηποτε αλλο. Βεβαια προσωπικο γουστο ειναι αυτο αλλα μονο αμα μου το χαριζανε μπορεινα το επαιρνα και παλι παιζεται...
Οσο για το ΝΟΤΕ πηγα ταξιδι απο Αθηνα Γιαννενα με κωλοκαιρο πριν λιγες μερες και πλευρικους ανεμους κλπ αλλα δεν καταλαβα να εχει προβλημα ευπαθειας απο πλευρικους ανεμους και κατευθυντικοτητα και ας πηγαιναμε και με 160+ σε πολλα σημεια της εθνικης. βεβαια δεν οδηγουσα εγω αλλα δεν ειμαι και ασχετος για να μη καταλαβω κατι τετοιο. Μια χαρα αμαξι μου φανηκε και παρα πολυ ανετο και καλοταξιδο...
Το Γκολφ πλας πολυ καλο ειναι αλλα αν θελεις να πετας 100αδες ευροπουλα σε καθε σερβις παρτο με κλειστα ματια. Υπ'οψιν οτι σε συγγενη μου που εχει το απλο γκολφ του ζητησαν 340 ευρω για τακακια φρενων!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Οποτε καταλαβαινεις......
Προσωπικη μου επιλογη παντως στην κατηγορια θα ηταν το Scenic..
-
Ο χρήστης imaginos έγραψε:
Το Γκολφ πλας πολυ καλο ειναι αλλα αν θελεις να πετας 100αδες ευροπουλα σε καθε σερβις παρτο με κλειστα ματια. Υπ'οψιν οτι σε συγγενη μου που εχει το απλο γκολφ του ζητησαν 340 ευρω για τακακια φρενων!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Οποτε καταλαβαινεις......
Προσωπικη μου επιλογη παντως στην κατηγορια θα ηταν το Scenic..
Σε κάθε σέρβις; και κάθε πότε; κι είναι υποχρεωτικό ν' αλλάξεις τακάκια σε εξουσιοδοτημένο ή να βάλεις εργοστασιακά απο τη στιγμή που θα 'χει λήξει και η εγγύηση -συνήθως τακάκια αλλάζεις μετά τα δύο χρόνια-
για πέρνα και μία βόλτα από τα τεχνικά να δεις πόσο κοστίζουν γενικά τα σέρβις στα εξουσιοδοτημένα όλων των εταιρειών
-
βρέ τί πάθαμε,
παντού να είναι πιο γρήγορο ένα Golf
Plus, με διαφορά +++++
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
βρέ τί πάθαμε,παντού να είναι πιο γρήγορο ένα Golf
Plus, με διαφορά +++++
ΟΥΟΥΟΥΟΥ
666
ΟΥΟΥΟΥΟΥΕίστε όλοι !!!!
Αφού σπάνε!!!!Και έχουν και ακριβά σέρβις!!!
Θα τον κάψετε τον άνθρωπο!!!
Roomster Vs Note Vs Plus