-
Τσου. Εγώ μιλάω για περίπτωση που βγήκε από το μονοθέσιο ΧΩΡΙΣ να μετακινηθεί το τιμόνι από τη θέση του...
Ακόμα νομίζω δεν έχουν εξηγήσει το πως συνέβη αυτό. -
Μηπως ο Diniz το 1996 στην Αργεντινη?Με Ligier.
Κατι στον ανεφοδιασμο δεν ειχε παει καλα και μετα απο 2-3 στροφες το μονοθεσιο τυληχθηκε στις φλογες. -
Σωστός! Δεν είχε κλείσει καλά η τάπα, χυνόταν η βενζίνη και με το που έφτασε μέχρι την πίσω πυρακτωμένη δαγκάνα έγινε λαμπάδα. Τυπικά τη γλίτωσε με ψιλοεγκάυματα. Το είχα δει στην τηλεόραση και ήταν αρκετά τρομακτικό πάντως.
-
Να ενα ευκολο
Σε ποια 'πιστα ' περνουσαν γραμμες του τραμ; -
Μιλάς για σύγχρονη F1 ή και προπολεμικά;
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Μιλάς για σύγχρονη F1 ή και προπολεμικά;Το πολυ 20-25 χρονια πριν.
-
Dallas;
-
Οχι ,αλλα σε κεινη την μερια της γης.
Εκεινη τη χρονια που λεω εκαναν 60 γυρους στους δρομους της πολης και 8ος ηρθε ο Αλεν Προστ.
(Υ.Γ. Σιγα που θα 'βαζα τον πρωτο.) -
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Να ενα ευκολο
Σε ποια 'πιστα ' περνουσαν γραμμες του τραμ;Long Beach
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
Να ενα ευκολο
Σε ποια 'πιστα ' περνουσαν γραμμες του τραμ;Long Beach
Ουοχιιιι.
Ηταν ο τριτος αγωνας σε σιρκουι πολης και εγινε στις 5 Ιουνιου. -
Las Vegas με τα τσιμεντένια μπλόκια ή Phoenix;
-
Detroit (1983)
-
Ο χρήστης Funis έγραψε:
Detroit (1983)Ακριβως.
Επειδη αδυνατω να ανεβασω φωτογραφια,οποιος εχει την ετησια εκδοση των Τ.Ε. 'Αυτοκινητο 83-84'μπορει να δει την πιστα του Ντιτροιτ στη σελιδα 96. -
Φωτογραφία δεν βρήκα, δυστυχώς, αλλά ανακάλυψα τα εξής ενδιαφέροντα που δεν γνώριζα:
Detroit Grand Prix was at first a 2.5-mile circuit using the downtown streets around the Renaissance Center of Detroit, MI. It was used by Formula 1 from 1982 to 1988 and then by CART from 1989 to 1991. In 1992, the track was moved to the streets of Belle Isle Park, an island in the Detroit river approximately 2 miles east of downtown, and used by CART until 2001. In 1998, the 2.1 mile track was extended to 2.35 miles.
-
-
Μια που σκουριάζει το topic...
Γιατί έσκασε ο κινητήρας στην Bennetton Ford του Schumacher το 1993 στο Μονακό;
Η απάντηση φυσικά είναι ότι πίεζε υπερβολικά.
Εγώ θέλω -αν θυμάται κανείς- την κουτσομπολίστικη εκδοχή του λόγου για τον οποίο πίεζε τόσο πολύ ενώ ήταν πρώτος... -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Μια που σκουριάζει το topic...
Γιατί έσκασε ο κινητήρας στην Bennetton Ford του Schumacher το 1993 στο Μονακό;
Η απάντηση φυσικά είναι ότι πίεζε υπερβολικά.
Εγώ θέλω -αν θυμάται κανείς- την κουτσομπολίστικη εκδοχή του λόγου για τον οποίο πίεζε τόσο πολύ ενώ ήταν πρώτος...Απο ο,τι μου ειχε πει,κατουριοτανε ,τον ειχε πιασει κοψιμο,κατι τετοιο παντως.
-
αλλά όχι....
-
Μόλις είχε φάει τη γκόμενα του Φρέντζεν και δεν έβλεπε την ώρα;
-
Αυτό έγινε την επόμενη χρονιά...
Όταν είχαν πάει να δουν το Weldringer ή πως διάολο τον λέγαν εκείνο το γερμαναρά που χτύπησε άσχημα στο Monaco το '94 και πήγαν να τον δουν στο νοσοκομείο.
Εγώ μιλάω για το '93, την περίοδο που ο Schumi 'πέρναγε με κόκκινο όλα τα φανάρια στη Νότιο Γαλλία' σύμφωνα με σχόλιο περιοδικού τότε...
...και γκομένιζε με topmodels (βοήθεια).
Άντε εύκολο το έκανα...
Quiz F1!