Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Στα διχτυα της αραχνης....3.2 Spider.....))))
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Στα διχτυα της αραχνης....3.2 Spider.....))))
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    23
    79
    136
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      random last edited by

      Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
      Νομίζω το ότι έκανες ξεχωριστό post και δεν το έγραψες στο Alfa romeo forum λέει κάτι...
      Μόνο μη μου πεις ότι είναι μαύρη με κόκκινα καθίσματα και τις 18' ζάντες α λα μαργαρίτα γιατί θα ψάχνω για κοντόκανη αύριο και κάνει και κρύο γμτ...

      To αμαξι ειναι βασιλικο και πραγματικα το λατρευεις...ειδικα αν σου αρεσουν και τα καμπριο...Δυστυχως ηταν κοκκινη με μαυρα καθισματα θερμαινομενα απο 1-3...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        random last edited by

        Ο χρήστης aserf έγραψε:
        Το ξέρω ότι βγαίνω εκτός θέματος, ήτοι Alfa Romeo Spider, αλλά ποιό είναι το κακό με αυτό;

        1. Τα φωτα ξενον παραειναι λευκα..πρεπει να ειναι κατω απο 6000Κ

        Τα 6000Κ φωτίζουν πολύ καλύτερα από μεγαλύτερα Κ...
        Ίσως μάλιστα τα 4500-5000Κ να είναι ακόμα καλύτερα, μιας και τα 6000Κ ψιλομπλεδίζουν.

        Ειναι επειδη εμενα μου αρεσει να μπλεδιζουν τα φωτα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          random last edited by

          Ο χρήστης travelman έγραψε:
          Μόνο εμένα δεν μου αρέσει ούτε η μπρέρα ούτε ή σπάιντερ???? Γιατρέ είμαι καλά? (και να σκεφτεί ότι το πιο όμορφο αυτοκίνητο που έχω δει τα τελευταία χρόνια είναι η 156...)

          23 λ/100 χλμ? μπρρρρρ...

          Μήπως την χρηματοδοτεί ο ΜΠΟΥΣτης για να αυξηθούν οι πωλήσεις πετρελαίου??

          Αλήθεια ο σκούμπι πόσο καίει?

          3200κ.εκ. και να το πηγαινεις τεζα θα καψει οτι κι αν ειναι....

          Ο σκουμπυ καιει απο 8 εως και 15 στα 100 αναλογα πως τον πας

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • R
            random last edited by

            Ο χρήστης theoM5 έγραψε:

            Ερωτησεις, σχολια, αποριες.....................

            Πιστεύω πως το 23 λίτρα στην αράχνη θα έχει να κάνει με κάποιες γρήγορες βόλτες σε κλειστή διαδρομή, ειδάλλως το M5 καίει ασύλληπτα λίγο.... (βλ. 25-30 εντός, 13-18 εκτός)

            Tην 3.2 αράχνη την παίρνει όποιος ΔEN έχει ανάγκη του αστεριού της SLK200 (η 350 πάει πολύ πιο πάνω...) και θέλει να είναι διαφορετικός με ένα όμορφο αμάξι που να του φτιάχνει την ημέρα με τον ήχο, τις καμπύλες του, το τιμόνι και την ασφάλεια (λόγω 4wd). Tο low range status quo της αγοράς είναι για τους πολλούς και όχι για όσους έχουν κάτι στην καρδιά τους που πάλλεται και όχι που απλά επιθυμεί να μεταφερθεί κάπου...

            Aλήθεια σε ποια διαδρομή το οδήγησες, και για πόσα χλμ και ώρα...
            Φαντάζομαι να καταλαβαίνεις πως όσο αντικειμενικός κι 'προσπαθεί' να είναι κάποιος, ο χρόνος και ο τόπος έκθεσης σε μια εμπειρία, είναι πολύ σημαντικές παράμετροι που επηρεάζουν την κρίση μας...
            Πιστεύω random, πως πιθανότατα μια δεύτερη επαφή με το αμάξι θα επιβεβαιώσει πολλά και ίσως αναιρέσει και κάποιες από τις αρχικές σου εντυπώσεις...

            @travelman: Aν ΔEN σε 'ταξιδεύει' η Brera ή η Spider τί το θες το username;

            Η διαδρομη εγινε στα λιμανακια Βουλιαγμενης...και ειλικρινα το αμαξι το ζορισαμε υπερβολικα... Σιγουρα το αμαξι ειναι παρα πολυ καλο...αν ειχε και μπλοκε πισω θα προσεγγιζε την 4κινηση του σκουμπυ...

            Παντως αν πηγαινεις νορμαλ κινεισαι με 6η κ 1000σαλ λογω ροπης κ κανεις κ οικονομια......

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              travelman last edited by

              Ακριβώς, επειδή θέλω να ταξιδεύω, θέλω τη μικρή κατανάλωση και όχι νά περνάω το μισό ταξίδι στο βενζινάδικο, και τα παιδιά μου (λέμε τώρα μικροί είμαστε!!!) να απολαμβάνουν ένα πενταβρώμικο αέρα...

              Γενικά για μένα ο βασικός σκοπός αυτού του αυτοκινήτου είναι η επίδειξη, καθότι αμάξι 1700 κιλά και σπορ δύσκολα γίνεται, ενώ η κατανάλωση, οι χώροι (η πιο κλειστοφοβική εμπειρία της ζωής μου ήταν μισό λεπτο στα πίσω καθίσματα της μπρέρα και μπροστά δεν ήμουν και πολύ καλύτερα) και η υφασματινη οροφή το θέτει εκτός συναγωνισμού για κρούισερ μεγάλων αποστάσεων. Αυτό που δεν έχει καταφέρει να κάνει η άλφα ρομέο είναι να καταλάβει πως ακριβώς δουλέυει η παθητική ασφάλεια (θυμάστε την 147 που στην μετωπική είχε υπερπατώσει?) και μη ξέροντας τι να κάνει άρχισε να βαρυφορτώνει τα αμάξια της. Κρίμα γιατί η ομόσταυλη φίατ τα καταφέρνει καλύτερα σε αυτόν τον τομέα. Τέλοσπάντων νομίζω πως η άλφα ρομέο έχει αρχίσει και χάνει τον σπάνιο χαρακτήρα που είχαν τα μοντέλα της και αυτό είναι ένα πλήγμα για την αυτοκινητοβιομηχανία

              8 - 15 λίτρα? πολύ καλό νουμεράκι!!! δεν περίμενα να καίει τόσο λίγο 25άρι τουρμπάτο μοτέρ και πειραγμένο μάλιστα!!

              Ράντομ να μας λες για αν σου βγάλει τίποτα έλεω μετατροπής...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • R
                random last edited by

                Ο χρήστης travelman έγραψε:
                Ακριβώς, επειδή θέλω να ταξιδεύω, θέλω τη μικρή κατανάλωση και όχι νά περνάω το μισό ταξίδι στο βενζινάδικο, και τα παιδιά μου (λέμε τώρα μικροί είμαστε!!!) να απολαμβάνουν ένα πενταβρώμικο αέρα...

                Γενικά για μένα ο βασικός σκοπός αυτού του αυτοκινήτου είναι η επίδειξη, καθότι αμάξι 1700 κιλά και σπορ δύσκολα γίνεται, ενώ η κατανάλωση, οι χώροι (η πιο κλειστοφοβική εμπειρία της ζωής μου ήταν μισό λεπτο στα πίσω καθίσματα της μπρέρα και μπροστά δεν ήμουν και πολύ καλύτερα) και η υφασματινη οροφή το θέτει εκτός συναγωνισμού για κρούισερ μεγάλων αποστάσεων. Αυτό που δεν έχει καταφέρει να κάνει η άλφα ρομέο είναι να καταλάβει πως ακριβώς δουλέυει η παθητική ασφάλεια (θυμάστε την 147 που στην μετωπική είχε υπερπατώσει?) και μη ξέροντας τι να κάνει άρχισε να βαρυφορτώνει τα αμάξια της. Κρίμα γιατί η ομόσταυλη φίατ τα καταφέρνει καλύτερα σε αυτόν τον τομέα. Τέλοσπάντων νομίζω πως η άλφα ρομέο έχει αρχίσει και χάνει τον σπάνιο χαρακτήρα που είχαν τα μοντέλα της και αυτό είναι ένα πλήγμα για την αυτοκινητοβιομηχανία

                8 - 15 λίτρα? πολύ καλό νουμεράκι!!! δεν περίμενα να καίει τόσο λίγο 25άρι τουρμπάτο μοτέρ και πειραγμένο μάλιστα!!

                Ράντομ να μας λες για αν σου βγάλει τίποτα έλεω μετατροπής...

                δεν ξερω δεν απαντω για αλφαρομεο....

                8-15 λιτρα λεω εγω... δεν ξερω τι γινεται ομως..μερα με τη μερα το μοτερ ανοιγει σαν τρελο ολο και περισσοτερο...

                Να βγαλει κατι ο σκουμπυ αποκλειεται...οι βελτιωσεις που κανω ειναι μονο περιφερειακες για να ανασανει και οχι τιποτα σημαντικο...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  random last edited by

                  Ο χρήστης travelman έγραψε:
                  Ακριβώς, επειδή θέλω να ταξιδεύω, θέλω τη μικρή κατανάλωση και όχι νά περνάω το μισό ταξίδι στο βενζινάδικο, και τα παιδιά μου (λέμε τώρα μικροί είμαστε!!!) να απολαμβάνουν ένα πενταβρώμικο αέρα...

                  Γενικά για μένα ο βασικός σκοπός αυτού του αυτοκινήτου είναι η επίδειξη, καθότι αμάξι 1700 κιλά και σπορ δύσκολα γίνεται, ενώ η κατανάλωση, οι χώροι (η πιο κλειστοφοβική εμπειρία της ζωής μου ήταν μισό λεπτο στα πίσω καθίσματα της μπρέρα και μπροστά δεν ήμουν και πολύ καλύτερα) και η υφασματινη οροφή το θέτει εκτός συναγωνισμού για κρούισερ μεγάλων αποστάσεων. Αυτό που δεν έχει καταφέρει να κάνει η άλφα ρομέο είναι να καταλάβει πως ακριβώς δουλέυει η παθητική ασφάλεια (θυμάστε την 147 που στην μετωπική είχε υπερπατώσει?) και μη ξέροντας τι να κάνει άρχισε να βαρυφορτώνει τα αμάξια της. Κρίμα γιατί η ομόσταυλη φίατ τα καταφέρνει καλύτερα σε αυτόν τον τομέα. Τέλοσπάντων νομίζω πως η άλφα ρομέο έχει αρχίσει και χάνει τον σπάνιο χαρακτήρα που είχαν τα μοντέλα της και αυτό είναι ένα πλήγμα για την αυτοκινητοβιομηχανία

                  8 - 15 λίτρα? πολύ καλό νουμεράκι!!! δεν περίμενα να καίει τόσο λίγο 25άρι τουρμπάτο μοτέρ και πειραγμένο μάλιστα!!

                  Ράντομ να μας λες για αν σου βγάλει τίποτα έλεω μετατροπής...

                  δεν ξερω δεν απαντω για αλφαρομεο....

                  8-15 λιτρα λεω εγω... δεν ξερω τι γινεται ομως..μερα με τη μερα το μοτερ ανοιγει σαν τρελο ολο και περισσοτερο...

                  Να βγαλει κατι ο σκουμπυ αποκλειεται...οι βελτιωσεις που κανω ειναι μονο περιφερειακες για να ανασανει και οχι τιποτα σημαντικο...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • R
                    random last edited by

                    Ο χρήστης travelman έγραψε:
                    Ακριβώς, επειδή θέλω να ταξιδεύω, θέλω τη μικρή κατανάλωση και όχι νά περνάω το μισό ταξίδι στο βενζινάδικο, και τα παιδιά μου (λέμε τώρα μικροί είμαστε!!!) να απολαμβάνουν ένα πενταβρώμικο αέρα...

                    Γενικά για μένα ο βασικός σκοπός αυτού του αυτοκινήτου είναι η επίδειξη, καθότι αμάξι 1700 κιλά και σπορ δύσκολα γίνεται, ενώ η κατανάλωση, οι χώροι (η πιο κλειστοφοβική εμπειρία της ζωής μου ήταν μισό λεπτο στα πίσω καθίσματα της μπρέρα και μπροστά δεν ήμουν και πολύ καλύτερα) και η υφασματινη οροφή το θέτει εκτός συναγωνισμού για κρούισερ μεγάλων αποστάσεων. Αυτό που δεν έχει καταφέρει να κάνει η άλφα ρομέο είναι να καταλάβει πως ακριβώς δουλέυει η παθητική ασφάλεια (θυμάστε την 147 που στην μετωπική είχε υπερπατώσει?) και μη ξέροντας τι να κάνει άρχισε να βαρυφορτώνει τα αμάξια της. Κρίμα γιατί η ομόσταυλη φίατ τα καταφέρνει καλύτερα σε αυτόν τον τομέα. Τέλοσπάντων νομίζω πως η άλφα ρομέο έχει αρχίσει και χάνει τον σπάνιο χαρακτήρα που είχαν τα μοντέλα της και αυτό είναι ένα πλήγμα για την αυτοκινητοβιομηχανία

                    8 - 15 λίτρα? πολύ καλό νουμεράκι!!! δεν περίμενα να καίει τόσο λίγο 25άρι τουρμπάτο μοτέρ και πειραγμένο μάλιστα!!

                    Ράντομ να μας λες για αν σου βγάλει τίποτα έλεω μετατροπής...

                    δεν ξερω δεν απαντω για αλφαρομεο....

                    8-15 λιτρα λεω εγω... δεν ξερω τι γινεται ομως..μερα με τη μερα το μοτερ ανοιγει σαν τρελο ολο και περισσοτερο...

                    Να βγαλει κατι ο σκουμπυ αποκλειεται...οι βελτιωσεις που κανω ειναι μονο περιφερειακες για να ανασανει και οχι τιποτα σημαντικο...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      hunter last edited by

                      Ο χρήστης IKE έγραψε:
                      Τους έχω ρωτήσει

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        theom5 last edited by

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 9
                          993cc last edited by

                          Ούτε εμένα μ'αρέσει η Brera! Δεν γινόταν να βγάλουν την απλά Θεϊκή 8C σε πιο προσιτές εκδόσεις κρατώντας το ίδιο σχήμα; H Brera μου θυμίζει ένα Audi Α3 που το πατήσανε κάτω και μετά του δώσανε λίγη αυξητική ορμόνη. Όχι όμορφο απλά τραβάει την προσοχή. Η Spider πάντως είναι μια σαφής βελτίωση αν και πάλι 'γερμανοφέρνει' για Alfa. Που πήγαν οι αρμονικές καμπύλες των 147 και 156;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            eddie_147 last edited by

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                eddie_147 last edited by

                                Μάλλον αυτή ήθελες να βάλεις....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  travelman last edited by

                                  Τουλάχιστον ο συνδυασμός αυτός είναι ο καλύτερος που έχω δει σε σπάιντερ, δεν περίμενα να είναι καλύτερη από την κόκκινη...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    baz last edited by

                                    Μόνο σε μένα φαίνεται πως η Alfa Spider 3,2 είναι μια πολύ συμφέρουσα επιλογή; Με 60000κ προσφέρει 260 άλογα και τετρακίνηση και IMO είναι πιο όμορφη από SLK, Ζ4 που προσφέρονται σε πιο υψηλές τίμες.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      theom5 last edited by

                                      Πόσο μάλλον αν υπολογίσεις πως συγκρίνεις βασικές τιμές και όχι τις τελικές που φτάνουν οι Tεύτονες ανταγωνιστές της (+15-20% το έχουν στο τσεπάκι τους, προτού βγουν με πινακίδες στο δρόμο....)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        car_crazy last edited by

                                        Ο χρήστης baz έγραψε:
                                        Μόνο σε μένα φαίνεται πως η Alfa Spider 3,2 είναι μια πολύ συμφέρουσα επιλογή; Με 60000κ προσφέρει 260 άλογα και τετρακίνηση και IMO είναι πιο όμορφη από SLK, Ζ4 που προσφέρονται σε πιο υψηλές τίμες.

                                        Όχι μόνο σε εσένα
                                        Η spider 3.2 κοστίζει περίπου όσο κοστίζει η slk 200 με τon ίδιο εξοπλισμό...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          eddie_147 last edited by

                                          http://www.autodeltashop.com/product_in ... cts_id=524

                                          Και μην ξεχνάτε... σας αγαπάω!

                                          Δεν διάβασα πάντως σε κανένα περιοδικό ότι ο κόφτης σε Brera Spider στην πρώτη σκάει στις 6.200... ήτοι πλασματικό το 0-100 που γράφουν τα περιοδικά...
                                          Ο θείος Jano έχει τη λύση πάντως.

                                          ΥΓ: Από το Μάρτιο θα κυκλοφορεί εν Αθήναις -αν έχω καταλάβει σωστά- Brera με 330+ άλογα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            eddie_147 last edited by

                                            Λάθος μου...
                                            348 άλογα, 43kg ροπή, 0-100 σε 5,5'

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr