-
http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=252&page_id=4896
Μια χαρά το βρίσκω το άρθρο.... Ας μας έλεγε και κάτι για την πίστα (πως ήταν δηλαδή στην πίστα)
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
κάνετε λάθος...στα 33000 ευρώ είναι ανταγωνιστικότατο σε σχέση με τον βασικό του αντίπαλό το golf gti(γιατί έχει λιγότερο εξοπλισμό από εκείνο;)Επομένως όχι απλά δεν πρόκειται για σπάνιο πουλί όπως ειρωνικά γράψατε αλλά για αυτοκίνητο-αρπακτικό που προσφέρει ευχαρίστηση που δεν βρίσκεις εύκολα στον ανταγωνισμό. Κρατήστε τα σχόλια σας επομένως για να έχουμε κάτι να σχολιάζουμε όταν γίνει επίσημο τεστ.
Ξεχάσατε φαίνεται τι γίνονταν με 106ραλλυ και gti...εκεί όμως επιτρέπονταν η διαφοροποίηση στη χόντα όχι...ρε παίδες έλεος...4 χιλιάρικά πιο ακριβό (αν και δεν ξέρω τι εξοπλισμό έχει το gti στην βασική έκδοση) και είναι ανταγωνιστικόΤΑΤΟ;
Αν το συγκρίνουμε με το GTi Edition 30 που κάνει 33.850 και έχει και 30 άλογα παραπάνω;
Σπάνια πουλιά = θα κυκλοφορήσουν λίγα. Αυτό πιστεύω ότι θα συμβεί με τέτοια τιμή και τέτοιο ανταγωνισμό.
Αν εσύ το βλέπεις ειρωνικό (και δεν ξέρω για την οδική συμπεριφορά του, οπότε τα αρπαχτικά, γεράκια κλπ τα προσπερνάω) βγάλε λίγο τις παρωπίδες σου, θα σου κάνει καλό.
Ρε, που φτάσαμε! Να υποστηρίζουμε το γκολφ!
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
κάνετε λάθος...στα 33000 ευρώ είναι ανταγωνιστικότατο σε σχέση με τον βασικό του αντίπαλό το golf gti(γιατί έχει λιγότερο εξοπλισμό από εκείνο;)29000 δεν κάνει το Golf ? Λίγα είναι 4000 ? Ιδιαίτερα μάλιστα όταν η ίδια η Honda έχει αμβλύνει το σκληροπυρηνικό-αγωνιστικό χαρακτήρα του προηγούμενου μοντέλου, κάνοντας το καινούργιο TypeR απευθείας ανταγωνιστή του Golf (τουλάχιστον στο προηγούμενο ο ΣΧ έλεγε 'R o Ιάπωνας, GTi ο Γερμανός'. Τώρα ? ) Δηλαδή τι παραπάνω αγοράζεις με τις 4000 ?
ενώ από την άλλη το σκληροπυρηνικό άδειο και ελαφρύτερο αυτοκίνητο κάνει 30000 τιμή καλύτερη και από αυτή του απερχόμενου type-r όταν πρωτοκυκλοφόρησε...για όσους δεν το ξέρουν
Το δικό μου facelift το αγόρασα 28500 με A/C. Στην αρχή έκανε 28500 χωρίς A/C, απ΄όσο θυμάμαι.
Πριν συνεχίσετε τα καυστικά σχόλια σας θυμίζω ότι τα ίδια λέγανε και για το παλιό και γέμισε ο τόπος ευχαριστημένους ιδιοκτήτες που πίνουν νερό στο όνομα της χόντα δημιουργώντας παράλληλα ένα συλλεκτικό αυτοκίνητο του μέλλοντος.
Κάνεις λάθος, για το προηγούμενο μοντέλο τα σχόλια ήταν απανταχού διθυραμβικά (πριν λίγο καιρό ανακύκλωσα τους 4Τ του 2001 και διάβαζα το πρώτο τεστ του TypeR στην Ιταλία και ήταν ακριβώς αυτό που είπα). Και τα σχόλια ήταν του στυλ 'TypeR vs. MeganeRS ? Εκκλησίες θα κλέψουμε ?' (ΑΤ) (για το προηγούμενο RS αυτό).
Συμφωνώ για το 'κλασσικό' αυτοκίνητο του μέλλοντος για το ΕΡ3.
Ξεχάσατε φαίνεται τι γίνονταν με 106ραλλυ και gti...εκεί όμως επιτρέπονταν η διαφοροποίηση στη χόντα όχι...ρε παίδες έλεος...
Ποιός είπε κάτι για τη διαφοροποίηση ? Ας υπάρχει. Αλλά το αυτοκίνητο είναι πολύ ακριβό. Επρεπε να κάνει 30000 το πλήρες, όχι το γυμνό.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
κάνετε λάθος...στα 33000 ευρώ είναι ανταγωνιστικότατο σε σχέση με τον βασικό του αντίπαλό το golf gti(γιατί έχει λιγότερο εξοπλισμό από εκείνο;)
Επομένως όχι απλά δεν πρόκειται για σπάνιο πουλί όπως ειρωνικά γράψατε αλλά για αυτοκίνητο-αρπακτικό που προσφέρει ευχαρίστηση που δεν βρίσκεις εύκολα στον ανταγωνισμό. Κρατήστε τα σχόλια σας επομένως για να έχουμε κάτι να σχολιάζουμε όταν γίνει επίσημο τεστ.
Ξεχάσατε φαίνεται τι γίνονταν με 106ραλλυ και gti...εκεί όμως επιτρέπονταν η διαφοροποίηση στη χόντα όχι...ρε παίδες έλεος...4 χιλιάρικά πιο ακριβό (αν και δεν ξέρω τι εξοπλισμό έχει το gti στην βασική έκδοση) και είναι ανταγωνιστικόΤΑΤΟ;
Αν το συγκρίνουμε με το GTi Edition 30 που κάνει 33.850 και έχει και 30 άλογα παραπάνω; :hmmm:
Σπάνια πουλιά = θα κυκλοφορήσουν λίγα. Αυτό πιστεύω ότι θα συμβεί με τέτοια τιμή και τέτοιο ανταγωνισμό.
Αν εσύ το βλέπεις ειρωνικό (και δεν ξέρω για την οδική συμπεριφορά του, οπότε τα αρπαχτικά, γεράκια κλπ τα προσπερνάω) βγάλε λίγο τις παρωπίδες σου, θα σου κάνει καλό.
Ρε, που φτάσαμε! Να υποστηρίζουμε το γκολφ!
Στο εξωτερικό το συγκρίνουν με αυτό και είναι και φτηνότερο to Type-R (Αγγλία). Οι επιδόσεις είναι ίδιες με το 230 ps
-
O καιρόc γαρ εγγύc (για να δούμε τεστ, εντυπώσεις κλπ).
Μακάρι να ναι εξαιρετικό, δεν έχω κανένα πρόβλημα. Το προηγούμενο R το έχω σε πολύ μεγάλη εκτίμηση.
Αλλά δεν παύει να μου φαίνεται πανάκριβο.
-
Για να σου δώσω να καταλάβεις εγώ πήρα το παλιό γιατί πίστευα ότι θα είναι η μοναδική ευκαιριά της ζωής μου να έχω κάτι ΓΝΗΣΙΟ
Μπορεί να πάρω και το καινούργιο γιατί είμαι πιο φλώρος τώρα
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Για να σου δώσω να καταλάβεις εγώ πήρα το παλιό γιατί πίστευα ότι θα είναι η μοναδική ευκαιριά της ζωής μου να έχω κάτι ΓΝΗΣΙΟΜπορεί να πάρω και το καινούργιο γιατί είμαι πιο φλώρος τώρα
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
κάνετε λάθος...στα 33000 ευρώ είναι ανταγωνιστικότατο σε σχέση με τον βασικό του αντίπαλό το golf gti(γιατί έχει λιγότερο εξοπλισμό από εκείνο;) ενώ από την άλλη το σκληροπυρηνικό άδειο και ελαφρύτερο αυτοκίνητο κάνει 30000 τιμή καλύτερη και από αυτή του απερχόμενου type-r όταν πρωτοκυκλοφόρησε...για όσους δεν το ξέρουν
Πριν συνεχίσετε τα καυστικά σχόλια σας θυμίζω ότι τα ίδια λέγανε και για το παλιό και γέμισε ο τόπος ευχαριστημένους ιδιοκτήτες που πίνουν νερό στο όνομα της χόντα δημιουργώντας παράλληλα ένα συλλεκτικό αυτοκίνητο του μέλλοντος.
Επομένως όχι απλά δεν πρόκειται για σπάνιο πουλί όπως ειρωνικά γράψατε αλλά για αυτοκίνητο-αρπακτικό που προσφέρει ευχαρίστηση που δεν βρίσκεις εύκολα στον ανταγωνισμό. Κρατήστε τα σχόλια σας επομένως για να έχουμε κάτι να σχολιάζουμε όταν γίνει επίσημο τεστ.
Ξεχάσατε φαίνεται τι γίνονταν με 106ραλλυ και gti...εκεί όμως επιτρέπονταν η διαφοροποίηση στη χόντα όχι...ρε παίδες έλεος...και να μη ξεχναμε οτι στο εξωτερικο το type-R ειναι αρκετα φθηνοτερο απο τον ανταγωνισμο... Αρα το +8000ε (4 που ειναι φθηνοτερο εξω, και 4 που ειναι ακριβοτερο εδω) ειναι αλλη μια πρωτοτυπια του 'Σ'.
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
κάνετε λάθος...Σπυρος ς, δεν ξέρω τι αυτοκίνητο είχες πριν και αν ποτε σου σκέφτηκες σοβαρά να αγοράσεις ενα ταπερ,αλλα άσε τα σχόλια οσο ειρωνικά είναι,να προέρχονται (στη δική μου περίπτωση τουλαχιστον) απο γνώστη του θέματος εκ των έσω και φανατικό υποστηρικτή της Χοντα.
Απο τα σχόλια σου περι αρπακτικών και λοιπών πτερόσαυρων φαίνεται ξεκάθαρα οτι ανήκεις στην κατηγορία των 'περιοδικών'-για την ακρίβεια ουτε καν αυτών μιας και ουτε τα περιοδικα έχουν ξεκάθαρη άποψη,θεωρητικό θα σε χαρακτήριζα.
Το πρώτο ταπερ λανσαρίστηκε με τιμή 9.850 εκ (28.900) με μηδαμινό ανταγωνισμό περα απο ενα φόκους που κοστιζε 35000. Οσο τα μοντέλα πλήθυναν οι τιμές έπεσαν-κρατήθηκαν σε λογικα επίπεδα. Η πλέον ρεαλιστική τιμή του ταπερ ήταν τα 28περίπου ΜΕ αρκουδίσιον στα τελευταία του πριν ξεψυχήσει. Να επανερχόμαστε με καινούριο μοντέλο στα 30(χωρις ει-σι) με τέτοιο καταιγισμό μοντέλων που κοστίζουν κατω απο 30 με ΥΠΕΡΠΛΗΡΗ εξοπλισμο, είναι οπισθοδρόμηση κατα την άποψη μου,ειδικά εαν οπως ακούγεται δεν θα έχει να προσφέρει κάτι το εξαιρετικα διαφορετικό οπως το 2001.
Μη ξεχνάμε οτι το γκολφ τζιτιαι 4 στην τελευταία του έκδοση με 180 αλογα κόστιζε γύρω στα 28 και το 5ρι λανσαρίστηκε με 28.500.
Το κουπρα έκανε 32+ τα μπακετ-18ρες-μπρεμπο και τώρα 29 μείον,με στανταρ τα προαναφερθεντα.Υ.Γ:Αφήνω πάντα ενα περιθώριο κακής εκτίμησης-πληροφόρησης για το κόστος του μοντέλου,ισως τελικα η τιμή να είναι χαμηλότερη.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Για να σου δώσω να καταλάβεις εγώ πήρα το παλιό γιατί πίστευα ότι θα είναι η μοναδική ευκαιριά της ζωής μου να έχω κάτι ΓΝΗΣΙΟ
Μπορεί να πάρω και το καινούργιο γιατί είμαι πιο φλώρος τώρα
Και λίγη ειλικρινεια δε βλάπτει.... που και που
-
Κακά τα ψέματα. Είναι τσιμπημένη η τιμή του ρε γμτο
Είδα τον εξοπλισμό του golf gti 200ps και είναι 29000, φουλ έξτρα.
Όντως αυτό που λέει ο coyote είναι αλήθεια. Γιατί στην Αγγλία όχι είναι απλά φτηνότερο από Ελλάδα, αλλά και από το gti. Και μη μου πείτε οι δασμοί, φόροι κτλ γιατί ακόμα και έτσι θα έπρεπε να εξακολουθεί να είναι και εδώ φθηνότερο από το golf
-
Ο χρήστης nikox έγραψε:
Κακά τα ψέματα. Είναι τσιμπημένη η τιμή του ρε γμτοΕίδα τον εξοπλισμό του golf gti 200ps και είναι 29000, φουλ έξτρα.
Όντως αυτό που λέει ο coyote είναι αλήθεια. Γιατί στην Αγγλία όχι είναι απλά φτηνότερο από Ελλάδα, αλλά και από το gti. Και μη μου πείτε οι δασμοί, φόροι κτλ γιατί ακόμα και έτσι θα έπρεπε να εξακολουθεί να είναι και εδώ φθηνότερο από το golf
ότι είμαι πιο φλώρος από παλιά? Θα σου γ(&()()()()
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Κακά τα ψέματα. Είναι τσιμπημένη η τιμή του ρε γμτο
Είδα τον εξοπλισμό του golf gti 200ps και είναι 29000, φουλ έξτρα.
Όντως αυτό που λέει ο coyote είναι αλήθεια. Γιατί στην Αγγλία όχι είναι απλά φτηνότερο από Ελλάδα, αλλά και από το gti. Και μη μου πείτε οι δασμοί, φόροι κτλ γιατί ακόμα και έτσι θα έπρεπε να εξακολουθεί να είναι και εδώ φθηνότερο από το golf
ότι είμαι πιο φλώρος από παλιά? Θα σου γ(&()()()()
Μόνος σου το είπες
Μην ζητάς τώρα τα ρέστα
ps προφανώς αναφερόμαι σε προ φλώρου ποστ σου
-
Kαι το Circuit Driver κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ο οξύς οδηγικά χαρακτήρας του προηγούμενου Type-R αμβλύνθηκε στο καινούργιο, το οποίο είναι πιο άνετο, πολιτισμένο κ.λπ, αλλά δεν έχει το thrill του παλιού.
-
Με αφορμή (και) αυτό ,σκέφτομαι το εξής:
Κατ'αρχας, η 'αμβλυνση' των οδηγικών χαρακτηριστικών δε νομίζω να σημαίνει μαλθακότητα.Συνεπως, στα περισσότερα απο τα ταπερ που βλέπω στους δρόμους και έχουν εξατμίσεις αναρτήσεις κτλ,οι ιδιοκτήτες τους δεν εκτίμησαν ή δεν τους ήταν αρκετος (...) ο 'οξύς' χαρακτήρας του προηγούμενου*.Αρα,λίγους θα χαλάσει ο εκπολιτισμός του νέου μοντέλου μιας και θα το φτάσουν στο σημείο που θέλουν οι ίδιοι με τις επεμβάσεις τους.
*οπως συμβαίνει και στα 106-σαξο.
-
Στην αγγλιά πάντως μιλάμε για 19000 λίρες μαχ με το κλειδι διά 0,7..... σε ευρώ
με τον καλό εξοπλισμό
Κάτι που δεν καταλαβαίνω γιατί δεν άλλαξε είναι γιατί δεν έχει 5 θέσεις... Για μένα είναι σημαντικό όσο αστείο και να φαίνεται.
Και επίσης τα καθίσματα δεν είναι σαν του πεντάθυρου (δηλαδή σύστημα jazz, που σηκωνονται όρθια)
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Δηλαδή 33Κ η πλούσια; Βασική χωρίς a/c στην Ελλάδα!
Συλλεκτικό-συλλεκτικό!Πάει σούμπιτο για τα 'σπάνια πουλιά'.
αυτό ναι ήταν ειρωνεία...δεν έχει σημασία αν φοράς παρωπίδες ή όχι για να το καταλάβεις...άλλο να θεωρείς κάτι άλλο καλύτερη επιλογή(φυσικά δεκτό αυτό...) και άλλο να ειρωνεύεσαι ένα αυτοκίνητο το οποίο πριν ακόμα κυκλοφορήσει έχει να αντιμετωπίσει τον μύθο του προηγούμενου μοντέλου.
Αυτά και ας μην προχωρήσουμε σε ανάλογου επιπέδου αντιπαραθέσεις διότι δεν μας τιμά και τους 2. -
Συμφωνώ,ίσως ήμουν υπερβολικός.
Υ.Γ:Κατόπιν παραινέσεως.
-
Ο χρήστης offset έγραψε:
Απο τα σχόλια σου περι αρπακτικών και λοιπών πτερόσαυρων φαίνεται ξεκάθαρα οτι ανήκεις στην κατηγορία των 'περιοδικών'-για την ακρίβεια ουτε καν αυτών μιας και ουτε τα περιοδικα έχουν ξεκάθαρη άποψη,θεωρητικό θα σε χαρακτήριζα.
Υ.Γ:Αφήνω πάντα ενα περιθώριο κακής εκτίμησης-πληροφόρησης για το κόστος του μοντέλου,ισως τελικα η τιμή να είναι χαμηλότερη.
από ελληνικά περιοδικά διαβάζω ανελλιπώς τα τελευταία 20 σχεδόν χρόνια 4τροχούς...τα άλλα πέφτουν ενίοτε στα χέρια μου και δεν έχω αγοράσει ποτέ περιοδικό βελτιώσεων. Μάλλον είμαι λοιπόν θεωρητικός μέσα από τους 4 τροχούς αν θέλεις να σου πω την βασική πηγή πληροφόρησης μου πέρα από το απέραντο του διαδικτύου φυσικά. Το σχόλιο για το αρπακτικό αφορούσε απάντηση στην ειρωνεία που ατυχώς γράφτηκε. Σίγουρα η πολιτική του Σ έχει ενοχλήσει πολλούς -εύχομαι να μην με ενοχλήσει και μένα σε μία εβδομάδα που θα είμαι προσωπικά ιδιοκτήτης χόντα- τόσο για τις υπηρεσίες που παρέχει όσο και για την τιμολογιακή πολιτική που ακολουθεί. Στην περίπτωση αυτή -χωρίς να πιστεύω ότι οι τιμές θα απέχουν ιδιαίτερα από εκείνες που διαβάσαμε στο σχετικό άρθρο- θεωρώ ότι οι 2 εκδόσεις έγιναν έτσι για να διατηρήσει το υπάρχον κοινό του ep3 (οι οποίοι θα το βελτιώσουν ανάλογα με τις ορέξεις τους) αλλά και να αποσπάσει μερίδιο από κατηγορία πελατών που ως τώρα δεν μπορούσε να έχει. Αυτό το τελευταίο ώθησε την χόντα κατ' εμένα να εστιάσει στην δεύτερη κατηγορία πελατών -στην οποία ανήκω- και να παρουσιάσει ένα περισσότερο gti παρά r μοντέλο. Τώρα αν στο επίπεδο αυτό έχουν νόημα +- 2000 ευρώ δεν το ξέρω εγώ θα τα έδινα για όποιο μου άρεσε χωρίς να με νοιάζουν τέτοιες διαφοροποιήσεις. Φυσικά αυτό είναι προσωπική μου γνώμη...
Στον nass δεν απαντώ όχι γιατί δεν θέλω αλλά διότι εύχομαι να δώσει το βράδυ το παρών και θα χαρώ πολύ να τον γνωρίσω από κοντά.
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Στην αγγλιά πάντως μιλάμε για 19000 λίρες μαχ με το κλειδι διά 0,7..... σε ευρώμε τον καλό εξοπλισμό
Κάτι που δεν καταλαβαίνω γιατί δεν άλλαξε είναι γιατί δεν έχει 5 θέσεις... Για μένα είναι σημαντικό όσο αστείο και να φαίνεται.
Και επίσης τα καθίσματα δεν είναι σαν του πεντάθυρου (δηλαδή σύστημα jazz, που σηκωνονται όρθια)
Δεν είσαι φλώρος επειδή έχεις οικογένεια...το αντίθετο μάλιστα...έχεις και εσύ ψυχή... .Εδώ έχω φλωρέψει εγώ που δεν έχω...μάλλον παθαίνω αυτό που λένε... 'μεγαλώνω...'
Πάντως αν έβαζαν τα συγκεκριμένα καλούδια στο type-r θα μιλούσαν όλοι για μετάλλαξη προς gt και ίσως να είχαν δίκιο...(Σε βλέπω με κάνα ακορντ μελλοντικά ή με το νέο cr-v...)
Honda Civic Type-R 2007