-
Για την ώρα C4 -οι εκπτώσεις έπιασαν, 30 παραγγελίες τη μέρα έχουν στη Citroen -
Από Δευτέρα βέβαια μπορεί να βγει κανένα Ford 10 star με δωρεάν βενζίνη και μία Ουκρανή δώρο
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Αν μιλάς για 5πορτο θα έπαιρνα focus δαγκωτό αν όμως σε παίρνει για το κουπέ......... δεν το συζητάω, είναι πολύ όμορφο, και μιλάω απλά για ομορφιά γιατί πάνω κάτω το ίδιο καλά είναι και τα 2.Το φόκους έχει λίίίγο καλύτερη βαθμολογία στα crash test του EuroNCAP.
εφόσον μιλά για VTS εννοεί σαφώς το τριθυρο κουπέ.
είναι η τοπ έκδοση από εξοπλισμό.
η αντίστοιχη στο 5θυρο είναι η Exclusive της οποίας είμαι κάτοχος.μικροπροβλήματα έβγαλαν ΚΑΙ τα δύο. Ολα βγάζουν.
εγώ έχω 1η φουρνιά C4 (αγορά Ιαν 2005 και κατασκευή Οκτ 2004). Σοβαρό δεν είχα τίποτα. Κάτι τριγμούς είχα στα καπάκια των πίσω αμορτισέρ το οποίο διορθώθηκε εύκολα τελικά από μένα και ένα τρέμουλο στο τιμόνι που ήταν θέμα ζυγοστάθμισης. Ηλεκτρονικά ΟΚ. Κινητήρας ΟΚ. Και γενικά δεν με προβλημάτισε.Ολα τα λεφτά είναι τα xenon που στρίβουν...πραγματικά δεν μπορώ να οδηγήσω άλλο αμάξι μετά από αυτά και το εσωτερικό-εξωτερικό design του.
αναλόγως τις προτεραιότητές σου αγοράζεις.
εγώ δεν ψηφίζω.μακάρι να έρχονταν το 1.6Τ 150. Αλλά οι λαμάκες δεν φέρνουν καν το 2.0 180 στην 5θυρη εκδοχή. Αυτή θα έπαιρνα αλλά...
anyway καλή επιλογή.
-
Ο 1.6Τ θαααα έρθει κάποια στιγμή ακόμα είναι νωρίς...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Για την ώρα C4 -οι εκπτώσεις έπιασαν, 30 παραγγελίες τη μέρα έχουν στη Citroen -Από Δευτέρα βέβαια μπορεί να βγει κανένα Ford 10 star με δωρεάν βενζίνη και μία Ουκρανή δώρο
Ένας φίλος μου έψαχνε αυτοκίνητο στην κατηγορία αυτή, πήγε στη citroen και ναι μεν του είπαν πως η τιμή της διαφήμισης είναι αληθινή αλλά το C4 έχει παράδοση σε 3 μήνες και η τιμή μπορεί να αλλάξει μέχρι τότε.
Δηλαδή το παραγγέλνεις με 12.000 ευρώ πχ και όταν έρθει μπορεί να πληρώσεις 14.000. Αυτό θα πει επαγγελματισμός...
(τελικά αγόρασε το leon)
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Για την ώρα C4 -οι εκπτώσεις έπιασαν, 30 παραγγελίες τη μέρα έχουν στη Citroen -
Από Δευτέρα βέβαια μπορεί να βγει κανένα Ford 10 star με δωρεάν βενζίνη και μία Ουκρανή δώρο
Ένας φίλος μου έψαχνε αυτοκίνητο στην κατηγορία αυτή, πήγε στη citroen και ναι μεν του είπαν πως η τιμή της διαφήμισης είναι αληθινή αλλά το C4 **έχει παράδοση σε 3 μήνες και η τιμή μπορεί να αλλάξει μέχρι τότε.
Δηλαδή το παραγγέλνεις με 12.000 ευρώ πχ και όταν έρθει μπορεί να πληρώσεις 14.000. Αυτό θα πει επαγγελματισμός...**
(τελικά αγόρασε το leon)
αυτό πράγματι είναι απαράδεκτη τακτική.
τα ψιλά γράμματα δηλ...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Για την ώρα C4 -οι εκπτώσεις έπιασαν, 30 παραγγελίες τη μέρα έχουν στη Citroen -
Από Δευτέρα βέβαια μπορεί να βγει κανένα Ford 10 star με δωρεάν βενζίνη και μία Ουκρανή δώρο
Ένας φίλος μου έψαχνε αυτοκίνητο στην κατηγορία αυτή, πήγε στη citroen και ναι μεν του είπαν πως η τιμή της διαφήμισης είναι αληθινή αλλά το C4 **έχει παράδοση σε 3 μήνες και η τιμή μπορεί να αλλάξει μέχρι τότε.
Δηλαδή το παραγγέλνεις με 12.000 ευρώ πχ και όταν έρθει μπορεί να πληρώσεις 14.000. Αυτό θα πει επαγγελματισμός...**
(τελικά αγόρασε το leon)
αυτό πράγματι είναι απαράδεκτη τακτική.
τα ψιλά γράμματα δηλ...
δεν ειναι απλα απαραδεκτη τακτικη, ειναι απατη!
μπορει να κανει κατι τετοιο, δεδομενου οτι στα χαρτια που συμπληρωνεις οταν πας να το κλεισεις, γραφονται συγκεκριμενα ποσα?
-
ελα ντε...δηλαδη τι κανουν? δινουν τα χερια τους και τον λογο τους?
κατι αλλο θα συμβαινει..
-
στη συγκριση για το φοκους το μονο που μου τη δινει ειναι το ντιζαιν...
ειναι αισχρο σε σχεση με το παλιο...αλλα αφου εχει αλλες χαρες και βελτιωνεται με κεινο το body kit κατι γινεται...
παντως και η σιτροεν δεν ειναι κακια..
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
ελα ντε...δηλαδη τι κανουν? δινουν τα χερια τους και τον λογο τους?κατι αλλο θα συμβαινει..
Δυστυχώς αυτό πρέπει να συμβαίνει παντού!
Όταν πριν 3 μήνες είχα ρωτήσει για ένα WV με κάποια extra που ήθελα μου είχαν πει ότι θα έρθει σε 2-3 μήνες και το μόνο ρίσκο που πέρνω είναι να έχει αυξηθεί η τιμή του μέχρι τότε οπότε στην περίπτωση αυτή θα πληρώσω τη διαφορά .... -
To C4 ειναι σαφώς πιο ενδιαφέρον σχεδιαστικά και μάλλον πιο άνετο.
Το Focus ειναι συντηρητικό στην εμφάνιση, αλλα οδηγικά είναι στην κορυφή της κατηγορίας...
Βάζεις τις προτεραιότητές σου και διαλέγεις!
-
C4 3d VTS απο εμενα.
Πολυ ομορφο αυτοκινητο σε σχεση με το αδιαφορο εμφανισιακα focus.
Σκεψου μονο καλα αν χρειαζεσαι ή θα χρειαστεις τις 5 πορτες. Εγω θα το σκεφτω πολυ να ξαναπαρω 3θυρο αυτοκινητο.http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... gory_id=73
21300 το C4 2.0 VTS? Με της παναγιας τα ματια απο εξοπλισμο πανω?
Αν μπορεις να χτυπησεις αυτο ειναι ευκαιρια νομιζω. Αν εβγαινε σε 5πορτο μπορει και να το ειχα παρει... -
Αν μιλάμε για 1.600 κυβικά τότε δαγκωτό 147...
Επι του προκειμένου έστω Focus (με το καλό μοτέρ εννοείται).
Αν μιλάμε για 2.000 κυβικά τότε C4 uber alles.
Εδώ που τα λέμε αυτή η λακαμία με το τιμόνι του C4 που δείχνει σαν παιχνιδάκι της chicco παραείναι εκκεντρική. -
Καταρχάς σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας!
Αυτό που λέτε για την αλλαγή στη τιμή μετά από 3 μήνες το είχα ξανακούσει.
Ρώτησα σε δύο αντιπροσωπείες εδώ στη Θεσσαλονίκη (Status και Γιαννίρη) και μου είπαν ότι δεν ισ΄χυει κάτι τέτοιο.
Δηλαδή όσο το κλείσει τόσο θα κοστίσει. Μου είπαν ψέματα; Θα σας γελάσω.Elteo: Αν δε σου έχει βγάλει κανένα σοβαρό πρόβλημα αυτό είναι μεγάλο avantage για μένα γιατί ο λόγος των νπροβλημάτων ήταν αυτός που με έσπρωχνε στο focus.
Chrmes: Έχεις C4? Για πες τις εντυπώσεις σου από το Focus.
Πάντως από ότι έχω διαβάσει και τα 2 έχουν πάρα πολύ καλό στήσιμο!
-
Η αδερφή μου έχει ένα focus 1.6 με το καλό μοτέρ. Μου αρέσει πολύ το τιμόνι και η ενδιαφέρουσα συμπεριφορά του. 106 gti έχω και δεν με συγκινούν εύκολα 'οικογενειακά' αυτοκίνητα. To focus ήταν μια ευχάριστη έκπληξη για μένα. Από εμφάνιση μέσα έξω είναι αδιάφορο αλλά με τα δικά κριτήρια πρώτα έρχεται η οδηγική ευχαρίστηση γι αυτό και προτείνω το focus.(υπόψιν είμαι άρρωστος Citroenakias)
-
Από ότι έχω διαβάσει πάντως δε πρέπει να πηγαίνει πίσω και το C4.
Είναι καλά στημένο και δε πρέπει να πηγαίνει πολύ πίσω.Σου λέω το μόνο μου κόλλημα είναι μην βγάλει προβλήματα και λέω γιατί δε πήρα το Focus Που είναι σκυλί
Από την άλλη σκέφτομαι μήπως πάρω το Focus Και μετά περνάει κανένα C4 από δίπλα και μουτζώνω τον εαυτό μου! -
Ο χρήστης bios έγραψε:
Από ότι έχω διαβάσει πάντως δε πρέπει να πηγαίνει πίσω και το C4.
Είναι καλά στημένο και δε πρέπει να πηγαίνει πολύ πίσω.Σου λέω το μόνο μου κόλλημα είναι μην βγάλει προβλήματα και λέω γιατί δε πήρα το Focus Που είναι σκυλί
Από την άλλη σκέφτομαι μήπως πάρω το Focus Και μετά περνάει κανένα C4 από δίπλα και μουτζώνω τον εαυτό μου!το Focus σκυλί; είσαι σίγουρος;
τι να σου πω ...εμένα σοβαρά δεν μου έβγαλε. Το αμάξι είναι λαχείο. Δεν είναι θέμα μάρκας και χώρας κατασκευής. Αμα είσαι γκαντέμης...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Από ότι έχω διαβάσει πάντως δε πρέπει να πηγαίνει πίσω και το C4.
Είναι καλά στημένο και δε πρέπει να πηγαίνει πολύ πίσω.Σου λέω το μόνο μου κόλλημα είναι μην βγάλει προβλήματα και λέω γιατί δε πήρα το Focus Που είναι σκυλί
Από την άλλη σκέφτομαι μήπως πάρω το Focus Και μετά περνάει κανένα C4 από δίπλα και μουτζώνω τον εαυτό μου!το Focus σκυλί; είσαι σίγουρος;
τι να σου πω ...εμένα σοβαρά δεν μου έβγαλε. Το αμάξι είναι λαχείο. Δεν είναι θέμα μάρκας και χώρας κατασκευής. Αμα είσαι γκαντέμης...
+1
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
το Focus σκυλί; είσαι σίγουρος;τι να σου πω ...εμένα σοβαρά δεν μου έβγαλε. Το αμάξι είναι λαχείο. Δεν είναι θέμα μάρκας και χώρας κατασκευής. Αμα είσαι γκαντέμης...
Έτσι ακούω από όλους και από τους κατόχους!
Δεν αντιλέγω ότι μπορεί και να σου κάτσει στραβή.
Mercedes μπορφεί να πάρεις και να τρέχεις όλη μέρα στα συνεργεία. Το θέμα είναι πόσο συχνέ εμφανίζονται βλάβες σε ένα μοντέλο. Από εκεί βγαίνει και η αξιοπιστία. -
Ο χρήστης bios έγραψε:
το Focus σκυλί; είσαι σίγουρος;
τι να σου πω ...εμένα σοβαρά δεν μου έβγαλε. Το αμάξι είναι λαχείο. Δεν είναι θέμα μάρκας και χώρας κατασκευής. Αμα είσαι γκαντέμης...
Έτσι ακούω από όλους και από τους κατόχους!
Δεν αντιλέγω ότι μπορεί και να σου κάτσει στραβή.
Mercedes μπορφεί να πάρεις και να τρέχεις όλη μέρα στα συνεργεία. Το θέμα είναι πόσο συχνέ εμφανίζονται βλάβες σε ένα μοντέλο. Από εκεί βγαίνει και η αξιοπιστία.ε τότε πάρε το Focus, its your decision.
-
Απ ότι διαβάζω στο http://www.greekcitroenclub.gr, to C4 δέν βγάζει και τίποτα τρομερά προβλήματα. Το πιό σημαντικό απο αυτά είναι τα σκορταρίσματα του συμπλέκτη που έχουν εμφανίσει ορισμένα C4 τα οποία λύνονται αν μπεί aftermarket δίσκος.
Περιμένω το δικό μου εντός της εβδομάδας
Citroen C4 1.6 VTS VS Ford Focus 1.6 Sport