-
Δεν είναι τόσο καλά τα λάδια που βάζει το εργοστάσιο και τα τσιμπάει λιγάκι. Χώρια που θα δεις οτι πέφτει η απόδοση του αν τα κρατήσεις παραπάνω...
-
ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΟΡΘΙΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΟΠΩΣ ΕΥΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΜΗΧΑΝΟΒΙΟΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΣΤΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΟΤΙ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΗΔΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΡΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ 7500 ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΩ
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΟΤΑΛΙΣΜΑ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΛΛΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΡΚΕΤΟ
ΕΙΤΕ ΖΕΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΙΤΕ ΚΡΥΟ,ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΡΟΤΟΑΚΟΥΣΑ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΣΑΝ ΤΖΙΠΑΚΙ ΤΗΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΕΦΟΔΟΥ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ ΕΙΤΕ ΣΑΝ ΤΑΞΙ
ΤΟ ΣΤΡΩΝΩ ΓΥΡΩ ΣΤΙΣ 2700 ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΜΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΦΘΑΝΕΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΒΑΖΩ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΤΑ ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΜΟΥ ΠΕΦΤΟΥΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΙΑ ΝΙΩΘΩ ΟΤΙ ΖΟΡΙΖΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΞΑΝΑ ΚΤΛΠ
ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ 30? ΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ??? -
Αν και τα έχω γράψει και παλιότερα και χαίρομαι να βλέπω τις συζητήσεις των ευχαριστημένων με το πετρέλαιο , το πρόβλημα παραμένει στη βενζίνη. Πως θα αυξήσουμε την ιπποδύναμη του βενζινοκίνητου (αφού η FIAT δεν το έκανε ποτέ) χωρίς να βλάψουμε τη μετάδοση για να γίνει το αυτοκίνητο καλύτερο στο προσπέρασμα στην εθνική.Και φυσικά χωρίς αύξηση του θορύβου και χωρίς να καίει τα άντερά του. Κάθε πρόταση δεκτή ...
-
Καλημερα σε ολους.
παει καιρος που τα ειπαμε αλλα οι ιωσεις και η απογραφη με κανανε νυχτα να φευγω νυχτα να γυρναω..
Καλοριζικο το dieselaki
και εγω το λεω, αυτο θα ειναι το επομενοο μου αυτοκινητο.
Αισιως εχω φτασει τα 9200 χλμ. το ΣΚ εκανα ενα τριπ μεχρι Καρπενησι για να ξεμουδιασω, με απειρο χωμα και οσο πιο γρηγορα γινοταν στην ασφαλτο. Το σαββατο που εβρεχε κ ολας το επαιζα φιλανδος στις φουρκετες (τις κατηφορικες) επιτελους βρηκα τα κουμπια του και το παιχνιδι ειναι ατελειοτο με την νταλικα μου. Για την εθνικη το μονο που μπορεσα να κανω ειναι να παω σε μια οικοδομη να παρω ενα τουβλο και απλα να το εχω εκει για τα ταξιδια.. Η αλλαγη απο 4η σε 5η γινεται σχεδον στις 6500 και flat shift ωστε να μην πεφτουν οι στροφες (πολυ). Στην εθνικη απλα οσο παει παω. Στον γυρισμο ειμουν απο 130-160 ολη την ωρα. Πιστευω παντως οτι μονο με εκκεντροφορο και καπακι μπορει να γινει κατι. αλλιως dieselaki
Ειμαι ενθουσιασμενος με την οδικη του συμπεριφορα και παρ οτι γερνει τσιριζει ολη την ωρα στριβει παααρα πολυ γλυκα. επειδη κ ολας τα πισω σινεμπλοκ ειναι τοσο μαλακα, οταν αρχιζει να βγαζει μουτρα με πατα ασε και τιμονια κλεινει αμεσως την τροχια του και στην χειροτερη θα αρχισει να φευγει με τα 4. προσοχη μονο να εχετε την σωστη σχεση μεσα, γιατι αν ειναι εκτος, δεν καταλαβαινει τιποτα και απλα θα παει ευθεια...
Αλλες διαπιστωσεις, ακουει παρα πολυ καλα στο φρενο με το αριστερο για να το γλυστρισεις και να το φερεις εκει ακριβως που θες αλλα ειναι πολυ ευκολο να παρασυρθεις και να σε μουτζωνουν ολοι απο απεναντι..
Την κυριακη κατεβαινοντας προς το φραγμα εχει ενα απιστευτο κομματι με πατημενες φουρκετες μεχρι και επικυνδινες τεζες.. Περναω ετσι μια δεξια σε 200 ειχε ενα σπασιμο, βαζω και την 5ουλα μεσα και μετα απο αλλα 100 ειχε αλλη μια δεξια που φαινοταν η εισοδος ανοιχτη αλλα αρχισα να στριβω και να στριβω, η νταλικα να τσιριζει κατεβαζω 4η και η στροφη αρχισε να κλεινει και να κλεινει. το αριστερο στο φρενο και οπως ειμουνα απο 4η πηρε 2α χωρις συμπλεκτη μονο με αφημα. ο ευχαριστω τον θεο την πηρε και δεν εκανε τσικ. βεβαια βγηκα αντιθετο ρευμα σε μια φαση αστα να πανε με το pandaki να μπισταει.. Τελικα τουμπα δεν εφερα. χτες ομως πηγα και εκανα μιια μεικτη και ησυχασα
Πηγα ρωτησα για κοτσαδορο στην Φιατ και μου ειπαν 500ε, εχει βαλει κανενας. Θελω να κουβαλαω το καρτ γιατι φετος κατι πρεπει να κανω, καπου να ξεδινω... αλλα 500 ε για κοτσαδορο
τελος παντον αυτο που ειδα και μου φαινεται καλη ιδεα ειναι απο το 100αρι
την επενδυση που εχει στο καπο και σιγουρα στα ταξιδια θα κανει την διαφορα.
αυτα τα νεοτερα
φιλια σε ολους και τωρα που ξεπιξαμε αντε να κανονισουμε τιποτα.
αρχιζουν και τα ραλλια μας σε λιγο οποτε -
PANDA ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΤΟ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΦΙΛΕ reddragon
ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΤΣΑΔΟΡΟ ΕΧΩ ΡΩΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΠΟΥ 700 ΟΜΩΣ ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΣΠΩΜΕΝΟΣ ΕΧΩ ΔΕΙ ΕΝΑΝ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ, ΤΡΥΠΑΕΙ ΤΟΝ ΠΙΣΩ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑ ΟΜΩΣ
ΦΙΛΕ optodi ΚΟΙΤΑ ΛΙΓΟ ΤΟ ΠΙΟ ΚΑΤΩ SITE ΓΙΑ ΤΣΙΠΑΚΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΚΑΝΕ http://www.digitaltuning.ch/prodotti.ph ... orting=ASC
ΕΚΕΙ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΤΟ PANDA 2 ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΤΙ.....
ΦΙΛΟΙ ΜΕ PANDA MULTIJET ΑΠΛΟ ΚΑΙ ΟΧΙ 4Χ4 (ΛΟΓΩ ΔΙΑΦΟΡΙΚΩΝ) ΕΧΕΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΤΣΙΠΑΚΙ........ -
Ο χρήστης optodi έγραψε:
Αν και τα έχω γράψει και παλιότερα και χαίρομαι να βλέπω τις συζητήσεις των ευχαριστημένων με το πετρέλαιο , το πρόβλημα παραμένει στη βενζίνη. Πως θα αυξήσουμε την ιπποδύναμη του βενζινοκίνητου (αφού η FIAT δεν το έκανε ποτέ) χωρίς να βλάψουμε τη μετάδοση για να γίνει το αυτοκίνητο καλύτερο στο προσπέρασμα στην εθνική.Και φυσικά χωρίς αύξηση του θορύβου και χωρίς να καίει τα άντερά του. Κάθε πρόταση δεκτή ...Η Fiat δεν θα το κάνει ποτέ γιατί θεωρεί ότι το PANDA είναι ένα αμαξάκι πόλης και δεν χρειάζεται αλογάκια. Αυτός είναι και ο λόγος που είναι τόσο ψηλό, παίρνει πολύ μικρή ποσότητα καυσίμων, έχει τα άθλια 155/80/R13 που δεν κρατάν πουθενά και δεν θα του βάλει κάποια καλύτερη μηχανή(ακόμα και το Multijet έχει τα λιγότερα από όλα τα άλλα αυτοκίνητα που φοράν την ίδια μηχανή).Ακόμα και το Doblo έχει 80+άλογα με την ίδια μηχανή.
Μετά από 4μήνες και 13000χλμ με το Multijet τα μόνα παράπονα είναι τα εξής:
Θέλει καλύτερα λάστιχα+ζάντες κατα προτίμηση 14άρες.
Θέλει χαμήλωμα κανα 2πόντους γιατί έχει μεγάλη αεροδυναμική αντίσταση και δεν τα καταφέρνει καλά μετά τα 110χλμ/ώρα. Η κατανάλωση ανεβαίνει πάρα πολύ και δεν μπορεί να κρατήσει ταχύτητα.
Θα μπορούσε να έχει ένα καλύτερο τούρμπο που να πιάνει πιο χαμηλά και να μην κρεμάει πολύ. -
Ευχαριστώ τα παιδιά που απάντησαν - νομίζω το τσιπάκι δεν είναι για το 4χ4
-
Ο χρήστης reddragon έγραψε:
Καλημερα σε ολους.
Αισιως εχω φτασει τα 9200 χλμ. το ΣΚ εκανα ενα τριπ μεχρι Καρπενησι για να ξεμουδιασω, με απειρο χωμα και οσο πιο γρηγορα γινοταν στην ασφαλτο. .Γιώργο έπρεπε να μου τηλεφωνήσεις αφού πήγες Καρπενήσι, το περασμένο ΣΚ ήμουν και εγώ εκεί στο σπίτι που έχω κοντά στην πόλη.
-
ΦΙΛΕ optodi- ΝΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΤΣΙΠΑΚΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ 4Χ4 ΒΕΝΖΙΝΗ ΓΙΑΤΙ ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΔΕΝ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΟΣΗ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΥΝΑΜΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ
ΕΝΩ ΣΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΤΟ ΠΑΕΙ ΑΠΟ 70 ΑΛΟΓΑ ΣΤΑ 95!!! ΚΑΙ ΤΗ ΡΟΠΗ ΑΠΟ ΤΑ 145 ΣΤΑ 200 ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΚΛΗΡΗ ΧΡΗΣΗ -
To κεντρικό διαφορικό έχει πρόβλημα με πολύ ροπή για αυτό στο Multijet έχει περί τα ~15 Kg ροπή αντί για για ~17 kg πού έχει στα Punto/Panda/Musa/Idea.
H 1.3 έκδοση με 90 HP έχει ~20Kg ροπής που είναι σαφέστατα πέρα από τις δυνατότητες του κεντρικού διαφορικού
-
Φίλε cambof προφανώς έχεις δίκιο αφού τα 70 άλογα υπάρχουν και στο multijet χωρίς να δημιουργούν πρόβλημα....
-
Αλεξη ηταν αποφαση 5λεπτου και δεν πηγε καν το μυαλο μου.
Παντως θα ξανανεβω συντομα γιατι ολη η περιοχη ειναι
Με αυτα που διαβαζω για το dieselaki στεναχωριεμαι λιγο, στο μυαλο μου το εχω για πολυ πιο δυνατο ειδικα μετα τα 110 που το δικο μας θελει μαστιγωμα. Ο μονος τροπος για να μην ψοφαει η 5η ειναι 4η σχεδον στον κοφτη.. αλλα και εσεις βρε παιδια
απο οτι εχω μιλησει παντως, το προβλημα πρωτιστα ειναι το κιβωτιο και μετα η μεταδοση.. Απο καταναλωση παντως οτι και να του κανω ειμαι σταθερα γυρω στα 8.5λτ/100χλμ
Μια φορα που οδηγουσα στην Αθηνα σαν Ινδιανος εδειξε μεση 10.9 αλλα ειμουν με την ταυτοτητα για να προλαβω.
Θα ηθελα πολυ να αρχισω τα πειραματα, αλλα τωρα εν οψι καρτ, οτι σχεδια ειχα πανε στην καταψυξη για καποιο καιρο..
Ωρες ωρες παντως που αναρωτιεμαι μηπως με το 100αρι ειμαι καλυτερα και παω και το ξαναβλεπω στην εκθεση, εε μπαινω στο δικο μου και νιωθω πολυ πιο ευρυχωρα και πολυ πιο χαρωπα, λογω χρωματων.
Ασε που την πισω αναρτηση μας δεν την αλλαζω για ημιακαμπτο...
Φιλε cambof ευχαριστω για τα καλα σου λογια και για τις πληροφοριες για τον κοτσαδορο.. Ισως το καθυστερησω για το επομενο pandaki γιατι ηδη υπαρχει αυτοκινητο στην οικογενεια με κοτσαδορο.. -
Τι έγινε ? Αυξηθήκαμε και εμφανιστήκαμε πάλι ? ΘΕΛΩ ΒΟΛΤΑ… ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΠΟΛΥΧΡΩΜΟ ΤΡΕΝΑΚΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ PANDA
-
θεελεεεε θεεελεεεεε.. καιι γω θελωω αλλα ποτε και πουυυ???
-
ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
ΟΧΙ ΑΚΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΡΩΤΟ ΜΟΝΟ 520 ΧΙΛ ΕΧΩ -
Ο χρήστης cambof έγραψε:
ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
ΟΧΙ ΑΚΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΡΩΤΟ ΜΟΝΟ 520 ΧΙΛ ΕΧΩμεχρι να κανονισουμε θα εχεις τα διπλάσια χιλιόμετρα.. βλεπω ολο βολτες εισαι... εντυπωσεις???
-
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΠΟΙΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ
ΛΟΙΠΟΝ ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ,ΠΟΛΥ ΡΟΠΗ ΚΑΛΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΚΑΙ ΒΟΛΙΚΟΤΑΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΛΟΓΩ ΜΕΓΕΘΟΥΣ ΧΩΝΕΤΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ,ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΝΕΥΡΙΑΖΩ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ,ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑ ΠΑΙΖΩ ΛΙΓΟ ΜΕ ΤΙΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ BRIGESTONE DUELER
ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ 2,3 BAR ΕΜΠΡΟΣ-ΠΙΣΩ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΕΓΩ ΒΑΖΩ 2,0 BAR ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΑΠΟ ΛΑΚΟΥΒΑ ΜΕΧΡΙ ..ΚΑΡΦΙΤΣΑ.ΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΛΙ ..ΙΔΙΟΤΡΟΠΟΣ... ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ??
ΙΣΩΣ ΦΤΑΙΕΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ PEUGEOT 305 ΤΟΥ 1982 ΜΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕ ΤΙΠΟΤΑ.
ANYWAY, ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΝΕΥΡΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΥΝΗΘΙΣΩ
ΚΑΙ Η ΜΑΛΑΚΙΑ ΛΑΜΑΡΙΝΑ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΡΤΜΠΑΓΚΑΖ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΚΡΥΜΕΝΕΣ ΜΙΚΡΟΑΤΕΛΕΙΕΣ
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΕΩΣ ΤΩΡΑ 5,4 ΚΑΙ ΜΕΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 40!!!
ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΛΛΟΙ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΟΙ ΗΧΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΟΥΜΙΝΕΝΙΑ ΕΞΤΡΑ ΣΧΑΡΑ ΤΗΣ ΦΙΑΤ
ΑΥΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ -
Θα μπορούσες μήπως να γράφεις με μικρά;
-
ΛΟΙΠΟΝ ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΞΑΝΑΠΕΙ
ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΚΑΘΟΤΙ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΜΕ ΜΙΚΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝΙΖΩ ΣΩΣΤΑ,ΑΣΕ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΩ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΠΛΕΟΝ
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ=ΕΛΕΥΘΕΡΗ
ΚΑΙ ΕΚΛΑΜΒΑΝΩ ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ ΣΟΥ ΣΑΝ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ
ΑΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗ ΣΗΖΗΤΗΣΗ ΜΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ -
Ο χρήστης cambof έγραψε:
ΛΟΙΠΟΝ ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΞΑΝΑΠΕΙ
ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΚΑΘΟΤΙ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΜΕ ΜΙΚΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝΙΖΩ ΣΩΣΤΑ,ΑΣΕ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΩ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΠΛΕΟΝ
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ=ΕΛΕΥΘΕΡΗ
ΚΑΙ ΕΚΛΑΜΒΑΝΩ ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ ΣΟΥ ΣΑΝ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ
ΑΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗ ΣΗΖΗΤΗΣΗ ΜΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗΤώρα είμαι και νομοθέτης;;; Ευχαριστώ πολύ για τον τίτλο.
Λοιπόν, επέλεξες να συμμετάσχεις σε μια δημόσια συζήτηση, σε ατό το φόρουμ συγκεκριμένα. Τα κεφαλαία γράμματα σημαίνουν ότι φωνάζεις, ενώ δυσκολεύουν και αρκετούς συνομιλητές σου περισσότερο στην ανάγνωση.
Το λιγότερο που μπορείς να κάνεις είναι να σκεφτείς ήρεμα τι σου είπα, γιατί ούτε παρατήρηση σου έκανα, ούτε σύσταση.
Θα μπορούσες μήπως να γράφεις με μικρά;
Χαλάρωσε λιγάκι, εντάξει;
NEO FIAT PANDA 4X4