Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    NEO FIAT PANDA 4X4
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. NEO FIAT PANDA 4X4
    • 1
    • 2
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 29
    • 30
    • 20 / 30
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    84
    586
    5034
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      puntofato last edited by

      Δεν είναι τόσο καλά τα λάδια που βάζει το εργοστάσιο και τα τσιμπάει λιγάκι. Χώρια που θα δεις οτι πέφτει η απόδοση του αν τα κρατήσεις παραπάνω...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cambof last edited by

        ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΟΡΘΙΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΟΠΩΣ ΕΥΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΜΗΧΑΝΟΒΙΟΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
        ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ
        ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΣΤΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΟΤΙ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΗΔΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΡΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ 7500 ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΩ
        ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΟΤΑΛΙΣΜΑ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΛΛΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΡΚΕΤΟ
        ΕΙΤΕ ΖΕΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΙΤΕ ΚΡΥΟ,ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΡΟΤΟΑΚΟΥΣΑ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΣΑΝ ΤΖΙΠΑΚΙ ΤΗΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΕΦΟΔΟΥ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ ΕΙΤΕ ΣΑΝ ΤΑΞΙ
        ΤΟ ΣΤΡΩΝΩ ΓΥΡΩ ΣΤΙΣ 2700 ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΜΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΦΘΑΝΕΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΒΑΖΩ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΤΑ ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΜΟΥ ΠΕΦΤΟΥΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΙΑ ΝΙΩΘΩ ΟΤΙ ΖΟΡΙΖΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΞΑΝΑ ΚΤΛΠ
        ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ 30? ΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ???

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          optodi last edited by

          Αν και τα έχω γράψει και παλιότερα και χαίρομαι να βλέπω τις συζητήσεις των ευχαριστημένων με το πετρέλαιο , το πρόβλημα παραμένει στη βενζίνη. Πως θα αυξήσουμε την ιπποδύναμη του βενζινοκίνητου (αφού η FIAT δεν το έκανε ποτέ) χωρίς να βλάψουμε τη μετάδοση για να γίνει το αυτοκίνητο καλύτερο στο προσπέρασμα στην εθνική.Και φυσικά χωρίς αύξηση του θορύβου και χωρίς να καίει τα άντερά του. Κάθε πρόταση δεκτή ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            reddragon last edited by

            Καλημερα σε ολους.
            παει καιρος που τα ειπαμε αλλα οι ιωσεις και η απογραφη με κανανε νυχτα να φευγω νυχτα να γυρναω..
            Καλοριζικο το dieselaki
            και εγω το λεω, αυτο θα ειναι το επομενοο μου αυτοκινητο.
            Αισιως εχω φτασει τα 9200 χλμ. το ΣΚ εκανα ενα τριπ μεχρι Καρπενησι για να ξεμουδιασω, με απειρο χωμα και οσο πιο γρηγορα γινοταν στην ασφαλτο. Το σαββατο που εβρεχε κ ολας το επαιζα φιλανδος στις φουρκετες (τις κατηφορικες) επιτελους βρηκα τα κουμπια του και το παιχνιδι ειναι ατελειοτο με την νταλικα μου. Για την εθνικη το μονο που μπορεσα να κανω ειναι να παω σε μια οικοδομη να παρω ενα τουβλο και απλα να το εχω εκει για τα ταξιδια.. Η αλλαγη απο 4η σε 5η γινεται σχεδον στις 6500 και flat shift ωστε να μην πεφτουν οι στροφες (πολυ). Στην εθνικη απλα οσο παει παω. Στον γυρισμο ειμουν απο 130-160 ολη την ωρα. Πιστευω παντως οτι μονο με εκκεντροφορο και καπακι μπορει να γινει κατι. αλλιως dieselaki
            Ειμαι ενθουσιασμενος με την οδικη του συμπεριφορα και παρ οτι γερνει τσιριζει ολη την ωρα στριβει παααρα πολυ γλυκα. επειδη κ ολας τα πισω σινεμπλοκ ειναι τοσο μαλακα, οταν αρχιζει να βγαζει μουτρα με πατα ασε και τιμονια κλεινει αμεσως την τροχια του και στην χειροτερη θα αρχισει να φευγει με τα 4. προσοχη μονο να εχετε την σωστη σχεση μεσα, γιατι αν ειναι εκτος, δεν καταλαβαινει τιποτα και απλα θα παει ευθεια...
            Αλλες διαπιστωσεις, ακουει παρα πολυ καλα στο φρενο με το αριστερο για να το γλυστρισεις και να το φερεις εκει ακριβως που θες αλλα ειναι πολυ ευκολο να παρασυρθεις και να σε μουτζωνουν ολοι απο απεναντι..
            Την κυριακη κατεβαινοντας προς το φραγμα εχει ενα απιστευτο κομματι με πατημενες φουρκετες μεχρι και επικυνδινες τεζες.. Περναω ετσι μια δεξια σε 200 ειχε ενα σπασιμο, βαζω και την 5ουλα μεσα και μετα απο αλλα 100 ειχε αλλη μια δεξια που φαινοταν η εισοδος ανοιχτη αλλα αρχισα να στριβω και να στριβω, η νταλικα να τσιριζει κατεβαζω 4η και η στροφη αρχισε να κλεινει και να κλεινει. το αριστερο στο φρενο και οπως ειμουνα απο 4η πηρε 2α χωρις συμπλεκτη μονο με αφημα. ο ευχαριστω τον θεο την πηρε και δεν εκανε τσικ. βεβαια βγηκα αντιθετο ρευμα σε μια φαση αστα να πανε με το pandaki να μπισταει.. Τελικα τουμπα δεν εφερα. χτες ομως πηγα και εκανα μιια μεικτη και ησυχασα
            Πηγα ρωτησα για κοτσαδορο στην Φιατ και μου ειπαν 500ε, εχει βαλει κανενας. Θελω να κουβαλαω το καρτ γιατι φετος κατι πρεπει να κανω, καπου να ξεδινω... αλλα 500 ε για κοτσαδορο
            τελος παντον αυτο που ειδα και μου φαινεται καλη ιδεα ειναι απο το 100αρι
            την επενδυση που εχει στο καπο και σιγουρα στα ταξιδια θα κανει την διαφορα.
            αυτα τα νεοτερα
            φιλια σε ολους και τωρα που ξεπιξαμε αντε να κανονισουμε τιποτα.
            αρχιζουν και τα ραλλια μας σε λιγο οποτε

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cambof last edited by

              PANDA ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΤΟ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΦΙΛΕ reddragon
              ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΤΣΑΔΟΡΟ ΕΧΩ ΡΩΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΠΟΥ 700 ΟΜΩΣ ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΣΠΩΜΕΝΟΣ ΕΧΩ ΔΕΙ ΕΝΑΝ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ, ΤΡΥΠΑΕΙ ΤΟΝ ΠΙΣΩ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑ ΟΜΩΣ
              ΦΙΛΕ optodi ΚΟΙΤΑ ΛΙΓΟ ΤΟ ΠΙΟ ΚΑΤΩ SITE ΓΙΑ ΤΣΙΠΑΚΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΚΑΝΕ http://www.digitaltuning.ch/prodotti.ph ... orting=ASC
              ΕΚΕΙ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΤΟ PANDA 2 ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΤΙ.....
              ΦΙΛΟΙ ΜΕ PANDA MULTIJET ΑΠΛΟ ΚΑΙ ΟΧΙ 4Χ4 (ΛΟΓΩ ΔΙΑΦΟΡΙΚΩΝ) ΕΧΕΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΤΣΙΠΑΚΙ........

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                puntofato last edited by

                Ο χρήστης optodi έγραψε:
                Αν και τα έχω γράψει και παλιότερα και χαίρομαι να βλέπω τις συζητήσεις των ευχαριστημένων με το πετρέλαιο , το πρόβλημα παραμένει στη βενζίνη. Πως θα αυξήσουμε την ιπποδύναμη του βενζινοκίνητου (αφού η FIAT δεν το έκανε ποτέ) χωρίς να βλάψουμε τη μετάδοση για να γίνει το αυτοκίνητο καλύτερο στο προσπέρασμα στην εθνική.Και φυσικά χωρίς αύξηση του θορύβου και χωρίς να καίει τα άντερά του. Κάθε πρόταση δεκτή ...

                Η Fiat δεν θα το κάνει ποτέ γιατί θεωρεί ότι το PANDA είναι ένα αμαξάκι πόλης και δεν χρειάζεται αλογάκια. Αυτός είναι και ο λόγος που είναι τόσο ψηλό, παίρνει πολύ μικρή ποσότητα καυσίμων, έχει τα άθλια 155/80/R13 που δεν κρατάν πουθενά και δεν θα του βάλει κάποια καλύτερη μηχανή(ακόμα και το Multijet έχει τα λιγότερα από όλα τα άλλα αυτοκίνητα που φοράν την ίδια μηχανή).Ακόμα και το Doblo έχει 80+άλογα με την ίδια μηχανή.

                Μετά από 4μήνες και 13000χλμ με το Multijet τα μόνα παράπονα είναι τα εξής:
                Θέλει καλύτερα λάστιχα+ζάντες κατα προτίμηση 14άρες.
                Θέλει χαμήλωμα κανα 2πόντους γιατί έχει μεγάλη αεροδυναμική αντίσταση και δεν τα καταφέρνει καλά μετά τα 110χλμ/ώρα. Η κατανάλωση ανεβαίνει πάρα πολύ και δεν μπορεί να κρατήσει ταχύτητα.
                Θα μπορούσε να έχει ένα καλύτερο τούρμπο που να πιάνει πιο χαμηλά και να μην κρεμάει πολύ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • O
                  optodi last edited by

                  Ευχαριστώ τα παιδιά που απάντησαν - νομίζω το τσιπάκι δεν είναι για το 4χ4

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alexcliors last edited by

                    Ο χρήστης reddragon έγραψε:
                    Καλημερα σε ολους.
                    Αισιως εχω φτασει τα 9200 χλμ. το ΣΚ εκανα ενα τριπ μεχρι Καρπενησι για να ξεμουδιασω, με απειρο χωμα και οσο πιο γρηγορα γινοταν στην ασφαλτο. .

                    Γιώργο έπρεπε να μου τηλεφωνήσεις αφού πήγες Καρπενήσι, το περασμένο ΣΚ ήμουν και εγώ εκεί στο σπίτι που έχω κοντά στην πόλη.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cambof last edited by

                      ΦΙΛΕ optodi- ΝΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΤΣΙΠΑΚΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ 4Χ4 ΒΕΝΖΙΝΗ ΓΙΑΤΙ ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΔΕΝ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΟΣΗ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΥΝΑΜΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ
                      ΕΝΩ ΣΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΤΟ ΠΑΕΙ ΑΠΟ 70 ΑΛΟΓΑ ΣΤΑ 95!!! ΚΑΙ ΤΗ ΡΟΠΗ ΑΠΟ ΤΑ 145 ΣΤΑ 200 ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΚΛΗΡΗ ΧΡΗΣΗ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        montecarlo last edited by

                        To κεντρικό διαφορικό έχει πρόβλημα με πολύ ροπή για αυτό στο Multijet έχει περί τα ~15 Kg ροπή αντί για για ~17 kg πού έχει στα Punto/Panda/Musa/Idea.

                        H 1.3 έκδοση με 90 HP έχει ~20Kg ροπής που είναι σαφέστατα πέρα από τις δυνατότητες του κεντρικού διαφορικού

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • O
                          optodi last edited by

                          Φίλε cambof προφανώς έχεις δίκιο αφού τα 70 άλογα υπάρχουν και στο multijet χωρίς να δημιουργούν πρόβλημα....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            reddragon last edited by

                            Αλεξη ηταν αποφαση 5λεπτου και δεν πηγε καν το μυαλο μου.
                            Παντως θα ξανανεβω συντομα γιατι ολη η περιοχη ειναι
                            Με αυτα που διαβαζω για το dieselaki στεναχωριεμαι λιγο, στο μυαλο μου το εχω για πολυ πιο δυνατο ειδικα μετα τα 110 που το δικο μας θελει μαστιγωμα. Ο μονος τροπος για να μην ψοφαει η 5η ειναι 4η σχεδον στον κοφτη.. αλλα και εσεις βρε παιδια
                            απο οτι εχω μιλησει παντως, το προβλημα πρωτιστα ειναι το κιβωτιο και μετα η μεταδοση.. Απο καταναλωση παντως οτι και να του κανω ειμαι σταθερα γυρω στα 8.5λτ/100χλμ
                            Μια φορα που οδηγουσα στην Αθηνα σαν Ινδιανος εδειξε μεση 10.9 αλλα ειμουν με την ταυτοτητα για να προλαβω.
                            Θα ηθελα πολυ να αρχισω τα πειραματα, αλλα τωρα εν οψι καρτ, οτι σχεδια ειχα πανε στην καταψυξη για καποιο καιρο..
                            Ωρες ωρες παντως που αναρωτιεμαι μηπως με το 100αρι ειμαι καλυτερα και παω και το ξαναβλεπω στην εκθεση, εε μπαινω στο δικο μου και νιωθω πολυ πιο ευρυχωρα και πολυ πιο χαρωπα, λογω χρωματων.
                            Ασε που την πισω αναρτηση μας δεν την αλλαζω για ημιακαμπτο...
                            Φιλε cambof ευχαριστω για τα καλα σου λογια και για τις πληροφοριες για τον κοτσαδορο.. Ισως το καθυστερησω για το επομενο pandaki γιατι ηδη υπαρχει αυτοκινητο στην οικογενεια με κοτσαδορο..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              ingegnere last edited by

                              Τι έγινε ? Αυξηθήκαμε και εμφανιστήκαμε πάλι ? ΘΕΛΩ ΒΟΛΤΑ… ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΠΟΛΥΧΡΩΜΟ ΤΡΕΝΑΚΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ PANDA

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                giorgosm last edited by

                                θεελεεεε θεεελεεεεε.. καιι γω θελωω αλλα ποτε και πουυυ???

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cambof last edited by

                                  ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
                                  ΟΧΙ ΑΚΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΡΩΤΟ ΜΟΝΟ 520 ΧΙΛ ΕΧΩ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    giorgosm last edited by

                                    Ο χρήστης cambof έγραψε:
                                    ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
                                    ΟΧΙ ΑΚΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΡΩΤΟ ΜΟΝΟ 520 ΧΙΛ ΕΧΩ

                                    μεχρι να κανονισουμε θα εχεις τα διπλάσια χιλιόμετρα.. βλεπω ολο βολτες εισαι... εντυπωσεις???

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cambof last edited by

                                      Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΠΟΙΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ
                                      ΛΟΙΠΟΝ ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ,ΠΟΛΥ ΡΟΠΗ ΚΑΛΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΚΑΙ ΒΟΛΙΚΟΤΑΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΛΟΓΩ ΜΕΓΕΘΟΥΣ ΧΩΝΕΤΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ,ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΝΕΥΡΙΑΖΩ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ,ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑ ΠΑΙΖΩ ΛΙΓΟ ΜΕ ΤΙΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ BRIGESTONE DUELER
                                      ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ 2,3 BAR ΕΜΠΡΟΣ-ΠΙΣΩ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΕΓΩ ΒΑΖΩ 2,0 BAR ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΑΠΟ ΛΑΚΟΥΒΑ ΜΕΧΡΙ ..ΚΑΡΦΙΤΣΑ.ΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΛΙ ..ΙΔΙΟΤΡΟΠΟΣ... ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ??
                                      ΙΣΩΣ ΦΤΑΙΕΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ PEUGEOT 305 ΤΟΥ 1982 ΜΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕ ΤΙΠΟΤΑ.
                                      ANYWAY, ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΝΕΥΡΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΥΝΗΘΙΣΩ
                                      ΚΑΙ Η ΜΑΛΑΚΙΑ ΛΑΜΑΡΙΝΑ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΡΤΜΠΑΓΚΑΖ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΚΡΥΜΕΝΕΣ ΜΙΚΡΟΑΤΕΛΕΙΕΣ
                                      ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΕΩΣ ΤΩΡΑ 5,4 ΚΑΙ ΜΕΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 40!!!
                                      ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΛΛΟΙ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΟΙ ΗΧΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΟΥΜΙΝΕΝΙΑ ΕΞΤΡΑ ΣΧΑΡΑ ΤΗΣ ΦΙΑΤ
                                      ΑΥΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Θα μπορούσες μήπως να γράφεις με μικρά;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cambof last edited by

                                          ΛΟΙΠΟΝ ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΞΑΝΑΠΕΙ
                                          ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΚΑΘΟΤΙ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΜΕ ΜΙΚΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝΙΖΩ ΣΩΣΤΑ,ΑΣΕ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΩ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΠΛΕΟΝ
                                          ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ=ΕΛΕΥΘΕΡΗ
                                          ΚΑΙ ΕΚΛΑΜΒΑΝΩ ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ ΣΟΥ ΣΑΝ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ
                                          ΑΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗ ΣΗΖΗΤΗΣΗ ΜΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            drdino last edited by

                                            Ο χρήστης cambof έγραψε:
                                            ΛΟΙΠΟΝ ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΞΑΝΑΠΕΙ
                                            ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΚΑΘΟΤΙ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΜΕ ΜΙΚΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝΙΖΩ ΣΩΣΤΑ,ΑΣΕ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΩ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΠΛΕΟΝ
                                            ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ=ΕΛΕΥΘΕΡΗ
                                            ΚΑΙ ΕΚΛΑΜΒΑΝΩ ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ ΣΟΥ ΣΑΝ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ
                                            ΑΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗ ΣΗΖΗΤΗΣΗ ΜΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ

                                                 Τώρα είμαι και νομοθέτης;;; Ευχαριστώ πολύ για τον τίτλο.           
                                            

                                            Λοιπόν, επέλεξες να συμμετάσχεις σε μια δημόσια συζήτηση, σε ατό το φόρουμ συγκεκριμένα. Τα κεφαλαία γράμματα σημαίνουν ότι φωνάζεις, ενώ δυσκολεύουν και αρκετούς συνομιλητές σου περισσότερο στην ανάγνωση.

                                            Το λιγότερο που μπορείς να κάνεις είναι να σκεφτείς ήρεμα τι σου είπα, γιατί ούτε παρατήρηση σου έκανα, ούτε σύσταση.

                                            Θα μπορούσες μήπως να γράφεις με μικρά;

                                            Χαλάρωσε λιγάκι, εντάξει;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 20 / 30
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr