ΧΩΣΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Τέλος, αν έχεις λεφτά, παίρνεις S3. Τελεία, παύλα και ό,τι άλλο σημείο στίξης θέλετε. Ο 'φτερουγάτος', θα ιδρώσει για να σε πιάσει. Χρηματοκιβώτιο και αποστειρωμένο θα το πει ο οδηγός EVO, αλλά το κάθισμά του θα είναι ιδρωμένο και το δικό σου δερμάτινο παγωμένο και ψυχρό. Λογικό, ξέχασες να κλείσεις τον κλιματισμόΝαι, είναι αποστειρωμένο, ναι, είναι μαλθακό, αλλά όχι δεν θα ιδρώσει κανένα Evo και κανένα Impreza STi για να 'πιάσει' το S3...
Για έναν πολύ απλό λόγο: το S3 είναι αυτό που θα πρέπει να προσπαθήσει σκληρά ώστε να κλείσει τη διαφορά σε χρόνους (που από ένα σημείο και μετά, όσο κι αν προσπαθήσει, η διαφορά απλά δεν κλείνει :lol: ), και όχι τα άλλα δύο...
Με μία φράση: όσα λεφτά κι αν έχεις, αν γουστάρεις το άθλημα της σπορ οδήγησης δεν παίρνεις S3.
Προτιμότερο οποιοδήποτε από τα καλά προσθιοκίνητα hatch, από ΜPS μέχρι Octavia RS, μέχρι Focus ST. -
μου αρεσει που 'διαφωνειτε'!
συνεχιστε! -
-
και γιατι να μην παρω ενα Leon,το παω στη force να μου το κανει 300 αλογα,και με τα ρεστα να παω και κανα μηνα στην Ibiza,να δω τα πατρια εδαφη?
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
και γιατι να μην παρω ενα Leon,το παω στη force να μου το κανει 300 αλογα,και με τα ρεστα να παω και κανα μηνα στην Ibiza,να δω τα πατρια εδαφη?Και με 240, πύραυλος είναι, το έγραψα πιο πάνω.
Είμαστε όντως οφτόπικ
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
Made in England ,με οτι σκοτεινο και ζοφερο συνεπαγεται αυτο για το μελλονMade in England ήταν και το προηγούμενο και κανείς δεν διαπίστωσε κάποιο πρόβλημα.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Η 130, ομοίως. Μοτερούκλα που δεν αφήνει κανέναν ασυγκίνητο, πίσω κίνηση και μυστήριο design, δυσκολοοδήγητη, τιμόνι κοφτερό μέχρις... ιδρώτα και πανάκριβη.Τέλος, αν έχεις λεφτά, παίρνεις S3. Τελεία, παύλα και ό,τι άλλο σημείο στίξης θέλετε. Ο 'φτερουγάτος', θα ιδρώσει για να σε πιάσει. Χρηματοκιβώτιο και αποστειρωμένο θα το πει ο οδηγός EVO, αλλά το κάθισμά του θα είναι ιδρωμένο και το δικό σου δερμάτινο παγωμένο και ψυχρό.
Το ενδιαφέρον είναι ότι τα ίδια ακριβώς (τα οποιαδήποτε) δεδομένα αξιολογούνται διαφορετικά, ανάλογα με τα γούστα του καθενός.
Υπάρχει μειοψηφία καλώς νοούμενων αρρώστων που θεωρεί α κ ρ ι β ώ ς τον ιδρώτα ως ζητούμενο, για δεδομένο αποτέλεσμα (ή και είναι έτοιμη να θυσιάσει το ίδιο το αποτέλεσμα χάριν του ιδρώτα=involvement). Αλλιώς -θεωρεί η μερακλίδικη αυτή μειοψηφία- το αμάξι πάει μόνο του, είναι βαρετό, δεν είναι ανδρικό κλπ
Ερωτάται πόσοι μπορούν να ιδρώνουν συνέχεια χωρίς να κουραστούν,και πόσο ειλικρινείς είναι μέσα τους, ως προς την περιφρόνησή τους για το χρονόμετρο.Ειλικρινώς, δεν ξέρω πού ανήκω
Δεν ξέρω δηλαδή τι χαρακτήρος αμάξι θα π λ ή ρ ω ν α αν επρόκειτο (και πρόκειται) για μόνον έ ν α. -
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Η 130, ομοίως. Μοτερούκλα που δεν αφήνει κανέναν ασυγκίνητο, πίσω κίνηση και μυστήριο design, δυσκολοοδήγητη, τιμόνι κοφτερό μέχρις... ιδρώτα και πανάκριβη.
Τέλος, αν έχεις λεφτά, παίρνεις S3. Τελεία, παύλα και ό,τι άλλο σημείο στίξης θέλετε. Ο 'φτερουγάτος', θα ιδρώσει για να σε πιάσει. Χρηματοκιβώτιο και αποστειρωμένο θα το πει ο οδηγός EVO, αλλά το κάθισμά του θα είναι ιδρωμένο και το δικό σου δερμάτινο παγωμένο και ψυχρό.
Το ενδιαφέρον είναι ότι τα ίδια ακριβώς (τα οποιαδήποτε) δεδομένα αξιολογούνται διαφορετικά, ανάλογα με τα γούστα του καθενός.
Υπάρχει μειοψηφία καλώς νοούμενων αρρώστων που θεωρεί α κ ρ ι β ώ ς τον ιδρώτα ως ζητούμενο, για δεδομένο αποτέλεσμα (ή και είναι έτοιμη να θυσιάσει το ίδιο το αποτέλεσμα χάριν του ιδρώτα=involvement). Αλλιώς -θεωρεί η μερακλίδικη αυτή μειοψηφία- το αμάξι πάει μόνο του, είναι βαρετό, δεν είναι ανδρικό κλπ
Ερωτάται πόσοι μπορούν να ιδρώνουν συνέχεια χωρίς να κουραστούν,και πόσο ειλικρινείς είναι μέσα τους, ως προς την περιφρόνησή τους για το χρονόμετρο.Ειλικρινώς, δεν ξέρω πού ανήκω
Δεν ξέρω δηλαδή τι χαρακτήρος αμάξι θα π λ ή ρ ω ν α αν επρόκειτο (και πρόκειται) για μόνον έ ν α.Νικόλαε, τέκνον μου...
Δεν πρόκειται περί ιδρώτα.
Νοητικές ασκήσεις είναι (που αν δε γίνουν σωστά μπορεί να προκαλέσουν έκκριση παγωμένου ιδρώτα ).Η δυνατότητα το μηχάνημα να μετουσιώσει σε πράξη και τις πιο λεπτές διακυμάνσεις της οδηγικής σου φαντασίας. Να υλοποιήσει με ακρίβεια τις εντολές σου.
Αν όλα αυτά συνδυάζονται και με διάνυση αποστάσεων στο μικρότερο δυνατό χρονικό διάστημα, τι το καλύτερο!Πρέπει να πάμε βόλτα με ένα Evo IX να καταλάβεις επακριβώς τι εννοώ...
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Πρέπει να πάμε βόλτα με ένα Evo IX να καταλάβεις επακριβώς τι εννοώ...ούτε εγώ κατάλαβα τι εννοείς
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Πρέπει να πάμε βόλτα με ένα Evo IX να καταλάβεις επακριβώς τι εννοώ...
ούτε εγώ κατάλαβα τι εννοείς
Θα ΄ρθεις κι εσύ μαζί!
Θα καταλάβεις τότε...
-
κινεζικα μου ακουγονται και μενα...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
κινεζικα μου ακουγονται και μενα...Ως ειδήμων επί της κινεζικής γλώσσης, να δώσω μια εξήγηση...
Φαντάσου, Σπύρο, ότι είσαι πριν από μία μέτρια κλειστή σχετικά παρατεταμένη, και έχεις φανταστεί από πριν ότι θες να τη στρίψεις, με ελαφρά υπερστροφή στο άπεξ, και σταδιακή ευθυγράμμιση μέχρι την έξοδο. Το δουλεύεις στο μυαλό σου, έχεις πλάσει ακριβώς την εικόνα, φτάνεις στη στροφή, δίνεις τις κατάλληλες εντολές σε γκάζια, τιμόνια, φρένα (οι κατάλληλες εντολές είναι μέρος των νοητικών ασκήσεων που λέγαμε πριν), και το -λίγο πριν- φαντασιακό περνάει στη διάσταση του τώρα-πραγματικό.
-
Άγγελέ μου, για β ό λ τ α με Έβο κατεβαίνω από Βελιγράδι anytime.
Απλώς δεν ξέρω αν θα το αγόραζα, πότιζα και γενικώς πλήρωνα, ως το μόνο μου αμάξι.Προφανώς, ως ιδρώτα εννοώ τη συμμετοχή του οδηγού, την προσπάθεια, το involvement.
-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Άγγελέ μου, για β ό λ τ α με Έβο κατεβαίνω από Βελιγράδι anytime.
Απλώς δεν ξέρω αν θα το αγόραζα, πότιζα και γενικώς πλήρωνα, ως το μόνο μου αμάξι.Προφανώς, ως ιδρώτα εννοώ τη συμμετοχή του οδηγού, την προσπάθεια, το involvement.
Αυτό Νικόλαε, κανονίζεται...
Τη συμμετοχή εννοώ κι εγώ, απλά προκρίνω την πνευματική κόπωση της σωματικής. Ή σωστότερα, η πρώτη είναι αυτή που προκαλεί τη δεύτερη. Αιτιώδης σχέση.
Με άλλα λόγια, όσο γρήγορα χέρια κι αν έχεις, όση τόλμη κι αν σου περισσεύει, πρέπει πρώτα από όλα να γνωρίζεις τι κάνεις και τι θέλεις να κάνεις.Και να έχεις ένα αυτοκίνητο, που να μπορεί να 'πιάσει' το τι θες να κάνεις...
-
Εγώ θα πρότεινα να περιμένουμε να δοκιμαστεί και επί ελληνικού εδάφους. Περιμένω με ενδιαφέρον να διαβάσω τα σχόλια του Σ.Χ. στους 4Τ. Ο άνθρωπός μπορεί να ψηφίζει με αμφισβητούμενα κριτήρια σε coty και λοιπά πανηγύρια αλλά στο θέμα σπορ αυτοκίνητο και οδήγηση του αξίζει τουλάχιστον σεβασμός και σε μένα η άποψη του μετράει. Ας τον διαβάσουμε και σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες κριτικές ας προχωρήσουμε σε ασφαλέστερα συμπεράσματα. Μακάρι να μην είμαι μάντης κακών όμως αν αρχίσουν τα...'ναι μεν αλλά...' και στο
type-r τότε δεν καταλαβαίνω τον λόγο για τον οποίο θα προβεί κανείς στην αγορά του σε σχέση με τον υψηλού πλέον επιπέδου ανταγωνισμό...(εντάξει έιναι πανέμορφο, στροφάρει ψηλά και είναι χόντα...φτάνουν όμως αυτά πλέον για να ανέβεις πάλι στην κορυφή;) -
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
κινεζικα μου ακουγονται και μενα...
Ως ειδήμων επί της κινεζικής γλώσσης, να δώσω μια εξήγηση...
Φαντάσου, Σπύρο, ότι είσαι πριν από μία μέτρια κλειστή σχετικά παρατεταμένη, και έχεις φανταστεί από πριν ότι θες να τη στρίψεις, με ελαφρά υπερστροφή στο άπεξ, και σταδιακή ευθυγράμμιση μέχρι την έξοδο. Το δουλεύεις στο μυαλό σου, έχεις πλάσει ακριβώς την εικόνα, φτάνεις στη στροφή, δίνεις τις κατάλληλες εντολές σε γκάζια, τιμόνια, φρένα (οι κατάλληλες εντολές είναι μέρος των νοητικών ασκήσεων που λέγαμε πριν), και το -λίγο πριν- φαντασιακό περνάει στη διάσταση του τώρα-πραγματικό.
δε παιρνω απο λογια εγω, περνανε και τα χρονια... Θελω να το δω in action για να το καταλαβω
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Πρέπει να πάμε βόλτα με ένα Evo IX να καταλάβεις επακριβώς τι εννοώ...
ούτε εγώ κατάλαβα τι εννοείς
**ΡΕ ΜΑΜΑΚΕΣ ΜΗΝ ΤΟ ΚΟΥΡΑΖΕΤΕ ΑΛΛΟ....ΤΕΡΜΑ...ΤΑ ΜΟΝΑ ΑΜΑΞΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΠΟΡ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΑΠΕΙΡΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΟΔΗΓΙΚΗ ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΒΟ ΚΑΙ ΤΑ ΙΜΠΡΕΖΑ 2.5 WRX(SAN TO DIKO MOU) ΚΑΙ ΑΝΩ....
ΟΛΑ ΤΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΠΑΡΓΙΑ...ΤΙ ΕΣ 3 ΚΑΙ TSI KAI ΑΗΔΙΕΣ ΚΑΙ Μ3....ΑΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΡΙΚΗ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ Κ ΕΝΕΡΓΑ ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙ ΑΚΟΜΗ ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.......
ΠΑΕΙ Η ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΧΕΡΑΔΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΑΠΟΔΩΝ ΤΙΜΟΝΙΩΝ..ΕΜΠΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΕΝΟΣ ΓΡΗΓΟΡΟΥ ΙΜΠΡΕΖΑ Η ΕΒΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΟΛΟΙ....ΟΣΟΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΣΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ, ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΥΘΕΙΕΣ ΜΗ ΣΑΣ ΤΑΙΣΕΙ ΠΟΤΑΣΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΧΙΣΤΟΜΑΤΗΣ.....ΗΤΟΙ EVOIMPREZA...**
-
ΧΩΣΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
-
Ο χρήστης Random έγραψε:
Πρέπει να πάμε βόλτα με ένα Evo IX να καταλάβεις επακριβώς τι εννοώ...
ούτε εγώ κατάλαβα τι εννοείς
**ΡΕ ΜΑΜΑΚΕΣ ΜΗΝ ΤΟ ΚΟΥΡΑΖΕΤΕ ΑΛΛΟ....ΤΕΡΜΑ...ΤΑ ΜΟΝΑ ΑΜΑΞΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΠΟΡ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΑΠΕΙΡΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΟΔΗΓΙΚΗ ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΒΟ ΚΑΙ ΤΑ ΙΜΠΡΕΖΑ 2.5 WRX(SAN TO DIKO MOU) ΚΑΙ ΑΝΩ....
ΟΛΑ ΤΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΠΑΡΓΙΑ...ΤΙ ΕΣ 3 ΚΑΙ TSI KAI ΑΗΔΙΕΣ ΚΑΙ Μ3....ΑΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΡΙΚΗ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ Κ ΕΝΕΡΓΑ ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙ ΑΚΟΜΗ ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.......
ΠΑΕΙ Η ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΧΕΡΑΔΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΑΠΟΔΩΝ ΤΙΜΟΝΙΩΝ..ΕΜΠΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΕΝΟΣ ΓΡΗΓΟΡΟΥ ΙΜΠΡΕΖΑ Η ΕΒΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΟΛΟΙ....ΟΣΟΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΣΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ, ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΥΘΕΙΕΣ ΜΗ ΣΑΣ ΤΑΙΣΕΙ ΠΟΤΑΣΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΧΙΣΤΟΜΑΤΗΣ.....ΗΤΟΙ EVOIMPREZA...**
τουλάχιστον ισοπεδωτικός...
-
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΑΝΤΡΙΚΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ...