-
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ,ΕΧΩ ΕΝΑ ISUZU DMAX ΚΑΙ ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ,ΕΧΕΙ ΤΡΙΑ ΚΟΥΜΠΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΝΣΟΛΑ ΤΟ ΕΝΑ ΓΡΑΦΕΙ 2Η ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΤΡΟΧΟΥΣ (ΤΟΥΣ ΠΙΣΩ ) ΤΟ ΑΛΛΟ ΓΡΑΦΕΙ 4Η ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ,ΤΟ ΑΛΛΟ ΓΡΑΦΕΙ 4L ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΑΝ ΑΡΓΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ??ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΑΣ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ.
-
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ,ΕΧΩ ΕΝΑ ISUZU DMAX ΚΑΙ ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ,ΕΧΕΙ ΤΡΙΑ ΚΟΥΜΠΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΝΣΟΛΑ ΤΟ ΕΝΑ ΓΡΑΦΕΙ 2Η ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΤΡΟΧΟΥΣ (ΤΟΥΣ ΠΙΣΩ ) ΤΟ ΑΛΛΟ ΓΡΑΦΕΙ 4Η ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ,ΤΟ ΑΛΛΟ ΓΡΑΦΕΙ 4L ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΑΝ ΑΡΓΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ??ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΑΣ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ.
-
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ,ΕΧΩ ΕΝΑ ISUZU DMAX ΚΑΙ ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ,ΕΧΕΙ ΤΡΙΑ ΚΟΥΜΠΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΝΣΟΛΑ ΤΟ ΕΝΑ ΓΡΑΦΕΙ 2Η ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΤΡΟΧΟΥΣ (ΤΟΥΣ ΠΙΣΩ ) ΤΟ ΑΛΛΟ ΓΡΑΦΕΙ 4Η ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ,ΤΟ ΑΛΛΟ ΓΡΑΦΕΙ 4L ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΑΝ ΑΡΓΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ??ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΑΣ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ.
-
Ναι, το LOW είναι τα 'αργά'
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Ναι, το LOW είναι τα 'αργά'Δε βιαβάζεις το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου;
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Ναι, το LOW είναι τα 'αργά'
Δε βιαβάζεις το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου;+1
διαβασε το manual οπωςδηποτε -
Δεν ξέρω αν το αυτοκίνητο που αναφέρεις έχει κοντές σχέσεις, μπορεί όμως το L να μην είναι για LOW αλλά για LOCK δηλαδή κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού (αυτό αν έχει τρία διαφορικά γιατί αν έχει δύο τότε το κλείδωμα έχει γίνει ήδη στο στάδιο 4H και τότε όντως το 4L είναι για τις κοντές)
-
Νομίζω οτι το LOW είναι και LOCK, έτσι είναι συνήθως
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Νομίζω οτι το LOW είναι και LOCK, έτσι είναι συνήθωςΆλλα όπως πολύ σωστά έγραψες και πιο πάνω, μια ανάγνωση του βιβλίου του κατασκευαστή από τον ιδιοκτήτη θα λύσει καλύτερα τις απορίες του (αλλά και τις δικές μας ).
-
RTFM... +1
Το κουμπακι παραπεμπει στο κλειδωμα του διαφορικου με αργες σχεσεις. Δεν χρειαζετε να το ψαχνετε με υποθεσεις παιδια
Το Isuzu φιλε Μιλτιαδη το χρησιμοποιεις καιρο ή ειναι προσφατη η αποκτηση του; Αν το αγορασες προσφατα θα σου ελεγα οτι πολυ κακως ο αντιπροσωπος που στο πουλησε δεν σου εκανε μια περιγραφη του αυτοκινητου και των δυνατοτητων του! -
4L (ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟΥΣ 4ΤΡΟΧΟΥΣ)
ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΑΥΤΗ ΓΙΑ ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΥΣΗ.ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΗΝ ΓΙΑ ΑΝΑΒΑΣΗ Η ΚΑΤΑΒΑΣΗ ΣΕ ΑΠΟΤΟΜΟΥΣ ΛΟΦΟΥΣ,ΓΙ ΟΔΗΓΗΣΗ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ,ΓΙΑ ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΕ ΑΜΜΟ ΛΑΣΠΗ Η ΧΙΟΝΙ.ΑΥΤΟ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΠΡΟΣΠΕΚΤΟΥΣ.ΟΠΟΤΕ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΡΓΟ.? -
Δε θα έλεγα ότι είναι και πολύ επεξηγηματικό το manual.
Πάντως όπως σωστά λες, το 4L είναι τα αργά.
Το απλούστερο που έχεις να κάνεις είναι να πατήσεις το κουμπάκι και τότε θα πιστείς -
Ο χρήστης amstrad έγραψε:
RTFM... +1Το κουμπακι παραπεμπει στο κλειδωμα του διαφορικου με αργες σχεσεις. Δεν χρειαζετε να το ψαχνετε με υποθεσεις παιδια
Το Isuzu φιλε Μιλτιαδη το χρησιμοποιεις καιρο ή ειναι προσφατη η αποκτηση του; Αν το αγορασες προσφατα θα σου ελεγα οτι πολυ κακως ο αντιπροσωπος που στο πουλησε δεν σου εκανε μια περιγραφη του αυτοκινητου και των δυνατοτητων του!Το αυτοκινητο το πηρα τον αυγουστο αλλα οι πωλητες εκτος απο τα βασικα δεν ξερουν τιποτε.
-
για τεχνικές λεπτομέρειες, θα σου εξηγήσουν τα παιδιά στο σερβις της αντιπροσωπίας.
Αν δεν ξέρουν κι αυτοί τι να πω -
Ο χρήστης MILTIADIS έγραψε:
4L (ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟΥΣ 4ΤΡΟΧΟΥΣ)
ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΑΥΤΗ ΓΙΑ ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΥΣΗ.ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΗΝ ΓΙΑ ΑΝΑΒΑΣΗ Η ΚΑΤΑΒΑΣΗ ΣΕ ΑΠΟΤΟΜΟΥΣ ΛΟΦΟΥΣ,ΓΙ ΟΔΗΓΗΣΗ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ,ΓΙΑ ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΕ ΑΜΜΟ ΛΑΣΠΗ Η ΧΙΟΝΙ.ΑΥΤΟ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΠΡΟΣΠΕΚΤΟΥΣ.ΟΠΟΤΕ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΡΓΟ.?Καλύτερα να διαβάσεις το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου και να μην μένεις μόνο στο διαφημιστικό προσπέκτους. Από βλέπω ο διακόπτης είναι για επιλογή αργών σχέσεων χωρίς μπλοκάρισμα (κάρο). Οι διακόπτες τέτοιου είδους συνήθως έχουν ένδειξη που δείχνει απαγόρευση στροφής του αυτοκινήτου όσο είναι επιλεγμένοι. Καλό όμως θα ήταν να ψάξεις αν μπορείς να επιλέξεις τα αργά εν κινήσει ή πρέπει να είσαι εν στάση. Αν είναι δυνατή η επιλογή των αργών εν κινήσει καλό είναι επίσης να ξέρεις μέχρι τι ταχύτητα μπορείς να τα επιλέξεις.
-
Απο οσο ξερω δεν μπορεις να βαλεις αργα εν κινησει σε κανενα αυτοκινητο (δεν ξερω για τα Subaru τι κανουν να πω την αληθεια). Οσο για το συγκεκριμενο Isuzu το πιο φυσιολογικο ειναι να κλειδωνει και τους 4 τροχους οπως γινεται στα καθαροαιμα αλλα δεν εχει να κανει με το στριψιμο της ροδας. Μπορεις κανονικα να οδηγησεις απλα οταν ειναι να εμπλεξεις την 4κινηση με αργα θα πρεπει να ισιωσεις πρωτα τους τροχους και μετα να πατησεις το κουμπακι!
-
ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ 4L ΑΠΟ ΟΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΡΓΟ,ΚΛΕΙΔΩΝΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ ΤΡΟΧΟΥΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ .
-
Ξεκαθάρισμα των συμβολισμών
**2Η: **Σε όλες τις περιπτώσεις σημαίνει τη μεταφορά της ισχύος σε δύο μόνο τροχούς, τους εμπρός ή τους πίσω, κατά περίπτωση.
4Η: για αυτοκίνητα με κεντρικό διαφορικό σημαίνει την εμπλοκή της τετρακίνησης με το κεντρικό διαφορικό ενεργοποιημένο. Αρκεί ένας τροχός να σπινάρει για να σταματήσει το αυτοκίνητο.
Για αυτοκίνητα χωρίς κεντρικό διαφορικό σημαίνει την εμπλοκή της τετρακίνησης. Τα δύο διαφορικά, εμπρός και πίσω, γυρίζουν με την ίδια ταχύτητα, οι επιτόπου ελιγμοί γίνονται δύσκολοι, το σύστημα ταλαιπωρείται στις στροφές. Χρειάζεται να σπινάρει ένας τροχός σε κάθε άξονα για να ακινητοποιηθεί το αυτοκίνητο.
4ΗL: Κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού στα αυτοκίνητα που διαθέτουν. Αντιστοιχία με το 4Η στα χωρίς κεντρικό διαφορικό. Τα δύο διαφορικά, εμπρός και πίσω, γυρίζουν με την ίδια ταχύτητα, οι επιτόπου ελιγμοί γίνονται δύσκολοι, το σύστημα ταλαιπωρείται στις στροφές. Χρειάζεται να σπινάρει ένας τροχός σε κάθε άξονα για να ακινητοποιηθεί το αυτοκίνητο.
**4L:**Στα περισσότερα αυτοκίνητα σημαίνει την εμπλοκή των αργών σχέσεων, συνδυασμένη με κλειδωμένο κεντρικό διαφορικό - για όσα διαθέτουν. Χρειάζεται να σπινάρει ένας τροχός σε κάθε άξονα για να ακινητοποιηθεί το αυτοκίνητο.
Σε κάποια (π.χ. Land Rover, Lada) τα κοντά μπορούν να συνδυαστούν με ελεύθερο το κεντρικό διαφορικό, κάτι που σημαίνεται με αυτή την επιλογή.**4LL:**Αργές σχέσεις και κλειδωμένο το κεντρικό διαφορικό σε αυτοκίνητα που έχουν ξεχωριστή επιλογή κλειδώματος (π.χ. Land Rover, Lada). Χρειάζεται να σπινάρει ένας τροχός σε κάθε άξονα για να ακινητοποιηθεί το αυτοκίνητο.
Στα αμερικάνικα
2WD = 2H
Part Time 4WD = 4HL ή 4H για αυτοκίνητα χωρίς κεντρικό διαφορικό
Full time 4WD = 4H
Low = 4LLΥΓ. Στο 99% των περιπτώσεων, το εμπρός και το πίσω διαφορικό του αυτοκινήτου ΔΕΝ ΚΛΕΙΔΩΝΕΙ απο τον επιλογέα της τετρακίνησης. Αν υπάρχει η δυνατότητα κλειδώματος, αυτό γίνεται από ξεχωριστούς διακόπτες.
-
Αναλυτικότατος και ακριβής.
Άς μου επιτραπεί μια παρατήρηση - ερώτηση. Με τη σχέση 4Η ενεργοποιημένη, ένα 4κίνητο με ελεγχόμενο κεντρικό διαφορικό (είτε Torsen είτε με συνεκτικό συμπλέκτη όπως το Πινίν) ποιές οι ικανές και αναγκαίες συνθήκες που λέγαμε και στο σχολείο για να ακινητοποιηθεί; αρκεί να σπινάρει ένας τροχός σε ένα άξονα όπως γενικά αναφέρεις; -
Περίπου!!! Εξαρτάται απο το ποσοστό εμπλοκής του κεντρικού διαφορικού. Για πάνω απο 60-70%, μπορείς να πεις ότι εφόσον το αυτοκίνητο κινείται είναι θεωρητικά 'κλειδωμένο'. Από στάση όμως...
ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΡΓΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ