-
Ο χρήστης v@silis έγραψε:
εδώ γιατί λέει για Ιαπωνία;;
http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=252&page_id=4846Όπως σου είπα, το manual της sedan, γράφει TMUK πάνω, τόσο στην 1,4 όσο και στην 1,6. Θα το κοιτάξω. Για πιο σίγουρα, περίμενε τους 4Τ Φεβρουαρίου
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
εδώ γιατί λέει για Ιαπωνία;;
http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=252&page_id=4846Όπως σου είπα, το manual της sedan, γράφει TMUK πάνω, τόσο στην 1,4 όσο και στην 1,6. Θα το κοιτάξω. Για πιο σίγουρα, περίμενε τους 4Τ Φεβρουαρίου
οκ,thanks
-
Ο χρήστης v@silis έγραψε:
εδώ γιατί λέει για Ιαπωνία;;
http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=252&page_id=4846ορίστε κ μια φώτο απο το 3d
τα πίσω φώτα πάντως έχουν επιρροές από Getz στο πιο τραβηγμένο...
-
Ξέρουμε πότε έρχεται το τρίθυρο corollακι στην Ελλάδα?
Οι τίμες πιστεύω να είναι 500-1000E πιο κάτω από το sedan... -
Ο χρήστης noembris έγραψε:
Ξέρουμε πότε έρχεται το τρίθυρο corollακι στην Ελλάδα?
Οι τίμες πιστεύω να είναι 500-1000E πιο κάτω από το sedan...Μάρτιο κοντά
-
Παραδίπλα μου αυτή τη στιγμή βρίσκεται μία καινούρια corolla.
Πολύ ωραίο αυτοκίνητο. Από τα πιο όμορφα sedan που έχει φτιάξει ποτέ η Τoyota. Mπορεί και το πιο όμορφο 'ever'. Θυμίζει κάτι απο lexus.
Δυστυχώς όμως στο εσωτερικό θα μπορούσε να έχει καλύτερα πλαστικά. Όχι ότι είναι άσχημα αλλά αν επένδυαν εκεί λίγο περισσότερο, το αυτοκίνητο θα ήταν σε επίπεδο Audi. Aκόμα και έτσι όμως πιστεύω ότι θα πουλήσει πολύ καλά. -
το Corolla πλέον και όχι sedan είναι όντως ένα όμορφο αρμονικό 4πορτο.
έχει σαφώς επιρροές από Lexus.θα πουλήσει τρελά πάλι...
για το Auris...άστο καλύτερα. Μόνο λόγω ονόματος θα πουλήσει...
-
Ερώτηση προς τους φορουμίτες?
1η Ερώτηση
Με τιμή για το Corolla στα 18k+ στην απλή έκδοση και με το Avensis να είναι στα 19k- στην αντίστοιχη απλή έκδοση του δεν είναι ολίγον στα 1600 cc να μην αγοράσει κάποιος το Avensis??? (και να πάρει σαν δώρο και τους 3 παράπανω αερόσακος και την ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω). Για τα -14 άλογα εντάξει σωστό αλλά ως δώρο έχει +100 λίτρα και 10 εκατοστά μεταξόνιο και το Avensis δεν σέρνεται ούτε και στα 1600...
2η Ερώτηση
Πάντως αν λάβουμε υπόψη ότι η Toyota στο Auris/Corolla ακολούθησε την πολιτική μακρύτερο φαρδύτερο ψηλότερο κάτι μου λέει ότι το νέο Avensis θα είναι πιο μακρύ ακόμα και από το PASSAT.
3η Ερώτηση
Το RAV είναι στα 4.40 m και το Corolla στα 4.50m. Πιο καταλαμβάνει περισσότερο χώρο από τα 2 στο παρκάρισμα????
4η Ερώτηση
Με μόνον 1800 Ευρώ διαφορά και τα ίδια τέλη κυκλοφορία γιατί να πάρει κανείς το 1400 και όχι το 1600 με 27 άλογα παραπάνω (ήτοι 66,66 Ευρώ ανά ίππο (ο σατανάς ξαναχτυπά.....))?? Οι διαφορά στα ασφάλιστρα είναι μικρή και αυτή.
5η Ερώτηση
Πότε μαμά Toyota θα μας βγάλεις ένα υβριδικό στα Corolla?? Μας κάνει και με LPG ή CH4 καθώς το επιτρέπει και το Υπουργείο πια.... Και μην μου πεις πάρε το Prius γιατί αυτό είναι στην κατηγορία του Avensis....
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
3η Ερώτηση
Το RAV είναι στα 4.40 m και το Corolla στα 4.50m. Πιο καταλαμβάνει περισσότερο χώρο από τα 2 στο παρκάρισμα????
4,54 το Κορόλα
http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=254&page_id=4841
for the record
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Ερώτηση προς τους φορουμίτες?1η Ερώτηση
Με τιμή για το Corolla στα 18k+ στην απλή έκδοση και με το Avensis να είναι στα 19k- στην αντίστοιχη απλή έκδοση του δεν είναι ολίγον στα 1600 cc να μην αγοράσει κάποιος το Avensis??? (και να πάρει σαν δώρο και τους 3 παράπανω αερόσακος και την ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω). Για τα -14 άλογα εντάξει σωστό αλλά ως δώρο έχει +100 λίτρα και 10 εκατοστά μεταξόνιο και το Avensis δεν σέρνεται ούτε και στα 1600...
2η Ερώτηση
Πάντως αν λάβουμε υπόψη ότι η Toyota στο Auris/Corolla ακολούθησε την πολιτική μακρύτερο φαρδύτερο ψηλότερο κάτι μου λέει ότι το νέο Avensis θα είναι πιο μακρύ ακόμα και από το PASSAT.
3η Ερώτηση
Το RAV είναι στα 4.40 m και το Corolla στα 4.50m. Πιο καταλαμβάνει περισσότερο χώρο από τα 2 στο παρκάρισμα????
4η Ερώτηση
Με μόνον 1800 Ευρώ διαφορά και τα ίδια τέλη κυκλοφορία γιατί να πάρει κανείς το 1400 και όχι το 1600 με 27 άλογα παραπάνω (ήτοι 66,66 Ευρώ ανά ίππο (ο σατανάς ξαναχτυπά.....))?? Οι διαφορά στα ασφάλιστρα είναι μικρή και αυτή.
5η Ερώτηση
Πότε μαμά Toyota θα μας βγάλεις ένα υβριδικό στα Corolla?? Μας κάνει και με LPG ή CH4 καθώς το επιτρέπει και το Υπουργείο πια.... Και μην μου πεις πάρε το Prius γιατί αυτό είναι στην κατηγορία του Avensis....
Κατά την άποψη μου..
1)Το αβενσις ειναι 'παλαιό' μοντέλο που μάλλον θα αλλάξει και σύντομα, το κορόλα εντελώς νέο και με καλύτερο κινητήρα. Για μένα το αβένσις είναι αρκετά 'μαούνα' και φυσικά έχει και χειρότερο κράτημα από την νεα κορόλα. Οσο για χώρους εντάξει δεν υπολοίπεται και πολύ η κορολα... Γιαυτό προτιμότερη η κορόλα....
2)I don't know...
3)Την απάντηση τη δίνεις μόνος σου
4)Για τα ασφάλιστρα και τέλη έχεις δίκιο. Αυτός που θα πάρει την 1,4 θα το κάνει ίσως για χαμηλότερη συντηρηση στα σερβις, χαμηλότερη κατανάλωση, γιατί του αρκούν οι επιδόσεις των 97 ίππων και τέλος γιατί απλά δεν έχει να δώσει τα 1800 ευρώ παραπάνω....
-
εντάξει δεν είναι τόσο μαούνα το Avensis (4,63μ) όταν το Corolla είναι 4,54...
μόλις 9 πόντοι... -
Επειδή έχω οδηγήσει σε test drive το αβενσις μου φάνηκε μαούνα με την έννοια οτι πλέει και σαν μαούνα εκτός από το μέγεθος μαούνας. Μου είχε κάνει εντύπωση το πόσο ασαφές ήταν το τιμόνι και η αίσθηση στο φρενάρισμα που νόμιζα οτι θα γλυστρίσει δεξια η αριστερά αν και δεν το έκανε αυτό τελικά. Είχε δηλαδή αίσθηση μαούνας που πλέει. Το corolla το νέο δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα αλλά απόσα λένε είναι πολύ καλύτερο σε όλα από τα προηγούμενα toyota....
-
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=56774
-
Επειδή έχω το 5θυρο Corolla με τον 1.4 και ακόμα χτυπάω το κεφάλι μου για το 1500
-
[quote='stpapam']Επειδή έχω το 5θυρο Corolla με τον 1.4 και ακόμα χτυπάω το κεφάλι μου για το 1500
-
Σε ένα σύντομο test στο in.gr που το διάβασα έμεινα με τις καλύτερες εντυπώσεις (http://www.in.gr/auto/expositions/expos ... tyID=50101). Με βάση πάντα τις φωτογραφίες μου άρεσε, και εξωτερικά αλλά και εσωτερικά και ειδικά ο πίνακας οργάνων όπως και η κεντρική κονσόλα. Ένα από τα πλεονεκτήματά του είναι ότι βγαίνει με το μοτέρ το 1.4 diesel που είναι πολύ καλή πρόταση για οικονομικές μετακινήσεις (το yaris διατίθεται με το 1400άρι diesel μοτέρ). Πολύ καλό φαίνεται και το μοτέρ στα 1.600cc με 124ps. Αν σκεφτεί κάποιος ότι η corolla ήταν για το χρόνο που πέρασε αν θυμάμαι στην τρίτη θέση έχοντας να ανταγωνιστεί τα καινούργια Golf και Focus τη στιγμή που αν δεν κάνω λάθος η corolla χτυπάει τέτοιες θέσεις με ένα μόνον ελαφρύ facelift τότε το Auris έχει όλα τις προυποθέσεις για ακόμα καλύτερες θέσεις. Ίσως το ότι είναι μεγαλύτερο από την corolla κάποιους να τους ξενίσει. Αλλά δεν είναι και τόσο κακό να είναι λίγο μεγαλύτερο. Για περισσότερα από κοντά.
-
εγώ πάντως αν δεν είχα παραγγείλει το σιβικ μου θα σκεφτόμουν πολύ σοβαρά -ίσως και να κατέληγα εκεί- στην αγορά του auris 1.6.
Εμένα μου αρέσει...και θα πουλήσει σίγουρα πολύ. -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
εγώ πάντως αν δεν είχα παραγγείλει το σιβικ μου θα σκεφτόμουν πολύ σοβαρά -ίσως και να κατέληγα εκεί- στην αγορά του auris 1.6.
Εμένα μου αρέσει...και θα πουλήσει σίγουρα πολύ.+1
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
εγώ πάντως αν δεν είχα παραγγείλει το σιβικ μου θα σκεφτόμουν πολύ σοβαρά -ίσως και να κατέληγα εκεί- στην αγορά του auris 1.6.
Εμένα μου αρέσει...και θα πουλήσει σίγουρα πολύ.προλαβαινεις ακομη...
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
εγώ πάντως αν δεν περίμενα ήδη 6 μήνες το σιβικ μου θα το ακύρωνα το παλιάμαξο και -ίσως και να κατέληγα - στην αγορά του auris 1.6.Να προλάβω εγώ πριν έρθουν οι Γερμανοί...
*edit: το ήξερα ότι δεν θα προλάβαινα... *
Toyota Corolla (4d) & Auris (5d) 2007