-
Οπως ειχα υποσχεθει, λοιπον, στην Καβαλα τον επιμαχο Μαιο και Ιουνιο δεν εγινε ΚΑΜΙΑ αντικατασταση τουρμπινας απο αυτες τις ...3 που καποιος μαλλον ειδε στον υπνο του.
Τωρα θα περιμενω να εμφανισει τα 'στοιχεια' του
Συγνωμη, αλλα το ειχα υποσχεθει οτι θα γελασουμε!
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Κατι αποδειξεις για την αναξιοπιστια του TSI που περιμενουμε που ειναι;;;;
Νομιζω οτι εισαι σε λαθος τοπικ...
Γιατι;;;
-
Νομιζα οτι το θεμα ειναι: Jetta tsi - Corolla
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Οπως ειχα υποσχεθει, λοιπον, στην Καβαλα τον επιμαχο Μαιο και Ιουνιο δεν εγινε ΚΑΜΙΑ αντικατασταση τουρμπινας απο αυτες τις ...3 που καποιος μαλλον ειδε στον υπνο του.Τωρα θα περιμενω να εμφανισει τα 'στοιχεια' του
Συγνωμη, αλλα το ειχα υποσχεθει οτι θα γελασουμε!
ο cctop ( αν δε κανω λαθος ) μαλλον δεν ελεγε την αληθεια...
και συγχαρητηρια στον spiro για την αμεση ερευνα και για τις επαφες του στη vw...
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Νομιζα οτι το θεμα ειναι: Jetta tsi - Corolla -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
εγινε ΚΑΜΙΑ αντικατασταση τουρμπινας απο αυτες τις ...3Δεν σου είπε να κοιτάξεις για αντικατάσταση τουρμπίνας
Αλλά για αντικατάσταση αυτοκινήτου.Αφού η τουρμπίνα εξεράγη,άρα λογικά ανατινάχτηκε και το αυτοκίνητο
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Οπως ειχα υποσχεθει, λοιπον, στην Καβαλα τον επιμαχο Μαιο και Ιουνιο δεν εγινε ΚΑΜΙΑ αντικατασταση τουρμπινας απο αυτες τις ...3 που καποιος μαλλον ειδε στον υπνο του.Τωρα θα περιμενω να εμφανισει τα 'στοιχεια' του
Συγνωμη, αλλα το ειχα υποσχεθει οτι θα γελασουμε!
να μη μιλήσουμε για έκρηξη της τουρμπίνας **η κάτι τέτοιο **
κοινώς....ΒΟΟΜ !
-
Πάντως, μεταξύ των δύο, όσο και αν ακούγεται απίστευτο, πιο καλοστημένο είναι το Corolla...
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Πάντως, μεταξύ των δύο, όσο και αν ακούγεται απίστευτο, πιο καλοστημένο είναι το Corolla...'Γούστα!', είπε κι ο πίθηκος, κι έφαγε το σαπούνι
Όπως έγραψα, το σίγουρο είναι ότι οι Ιάπωνες έκαναν ΠΟΛΥ καλή δουλειά στο στήσιμο της Κορόλλα. Αν μη τι άλλο, δε θυμίζει σε τίποτα παλιές κορόλλα στο δρόμο το αμάξι. Πάει, στρίβει, έχει τιμόνι και ταυτόχρονα είναι άνετο. Ο ημιάκαμπτος πίσω πρέπει να διδαχθεί ως υπόδειγμα υλοποίησης αυτής της διάταξης, πραγματικά δεν κοπανάει πουθενά.
Αλήτη Ποπολάρε, η Toyota σε εκδικείται
Αλλά: το Jetta (κατά την ταπεινή μου άποψη) παραμένει ολίγον πιο οδηγοκεντρικό, πιο ρυθμίσιμο αν θέλεις. Είναι και η καταραμένη ροπή του TSi, βγάλε άκρη. Εξαιρετικά και τα δύο αυτοκίνητα πάντως.
-
που φτάσαμε...
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Πάντως, μεταξύ των δύο, όσο και αν ακούγεται απίστευτο, πιο καλοστημένο είναι το Corolla...
'Γούστα!', είπε κι ο πίθηκος, κι έφαγε το σαπούνι
Όπως έγραψα, το σίγουρο είναι ότι οι Ιάπωνες έκαναν ΠΟΛΥ καλή δουλειά στο στήσιμο της Κορόλλα. Αν μη τι άλλο, δε θυμίζει σε τίποτα παλιές κορόλλα στο δρόμο το αμάξι. Πάει, στρίβει, έχει τιμόνι και ταυτόχρονα είναι άνετο. Ο ημιάκαμπτος πίσω πρέπει να διδαχθεί ως υπόδειγμα υλοποίησης αυτής της διάταξης, πραγματικά δεν κοπανάει πουθενά.
Αλήτη Ποπολάρε, η Toyota σε εκδικείται
Αλλά: το Jetta (κατά την ταπεινή μου άποψη) παραμένει ολίγον πιο οδηγοκεντρικό, πιο ρυθμίσιμο αν θέλεις. Είναι και η καταραμένη ροπή του TSi, βγάλε άκρη. Εξαιρετικά και τα δύο αυτοκίνητα πάντως.
Ειλικρινά, δεν την περίμενα τόσο βελτιωμένη την Corolla...
Έχει κάνει άλματα εν συγκρίσει με το προηγούμενο κο(ρο)λόχρεπο.Πράγματι, το set up του είναι πολύ μελετημένο, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο και να 'πατάει' πολύ καλά και να είναι πολύ ισορροπημένο στις αντιδράσεις του. Ακόμα και σε απότομες αλλαγές κατεύθυνσης, σε στραμπουλήγματα σε κλειστά εσάκια, ήταν αξιοσημείωτα σταθερό...
Το τιμόνι σαφέστατα βελτιωμένο σε σχέση με το προηγούμενο, αλλά ακόμα απέχει από του Focus π.χ. που είναι το κορυφαίο της κατηγορίας.
Τι μ άρεσε πολύ στο Corolla (και δεν το περίμενα με τίποτα):
α) πολύ ωραία στημένη πίσω ανάρτηση, που επιτρέπει ελαφρά πλαγιολίσθηση, χωρίς όμως να ανοίγει ποτέ υπερβολικά η ουρά. Όσο χρειάζεται, για να κρατήσει μέσα τη μούρη. Είναι και διασκεδαστικό, πέρα από ενισχυτικό της ευελιξίας.
β) αμεσότητα πλαισίου, κάτι στο οποίο συνεπικουρεί και το τιμόνι, το οποίο είναι άμεσο, αν και ακόμα η αίσθηση του παραμένει σχετικά τεχνητή. Ξαναλέω όμως, ότι είναι πολύ βελτιωμένο συνολικά.Γιατί μου άρεσε περισσότερο η Corolla από το Jetta, τώρα:
Συμφωνώ μαζί σου ότι το Jetta είναι πιο ρυθμίσιμο (= πάντες ατελείωτες εις τον αιώνα τον άπαντα), και πιο υπάκουο (ή ευάλωτο, εξαρτάται πώς το βλέπει κάνεις) σε οδηγικό στυλ με μεταφορές φορτίου. Με απλά λόγια, στην κανιβαλική οδήγηση, το Jetta δείχνει πιο πρόθυμο.
Αλλά: αυτή η τάση του Jetta προκαλείται από το πιο μαλακό set up. Αυτός είναι ένας βασικός λόγος που αποσταθεροποιείται τόσο εύκολα.
Η Corolla δείχνει λιγότερο μαλακή και πιο ικανή στη διαχείριση του roll, και για αυτόν ακριβώς το λόγο, στον καθαρά οδηγικό τομέα, κερδίζει την προτίμησή μου.Ως προς τα μοτέρια τώρα...
Χαμηλά, δεν υπάρχει συζήτηση, ο TSI στήνει την Corolla στα 10 βήματα και την εκτελεί με την άνεσή του.
Ψηλά, βέβαια, το Κορόλι ξυπνάει και από τις 3,5-4 και πάνω στροφάρει δυνατά. Σε συνολική αίσθηση φυσικά, το Jetta είναι σαφώς γρηγορότερο...
(Άσχετο, αλλά ο TSI την ώρα που δουλεύει ο κομπρέσορας, κάνει σαν να ακούγεται ήχος από ασυγχρόνιστο κιβώτιο... )Μία ακόμη ευχάριστη έκπληξη από την Corolla είναι ο επιλογέας.
Εξαίρετος και σαφώς καλύτερος από του Jetta.Και ένα τελευταίο μπόνους από το Corolla, η πολύ μελετημένη εργονομικά θέση οδήγησης.
-
1000 φορές το Jetta, όχι μόνο λόγω TSI αλλά και λόγω design (σε αυτό πάει η μάσκα και όχι στο R32), γενικά δίνει την αίσθηση πιο αυτοκινήτου αλλά το βασικότερο επειδή η Corolla ΒΡΩΜΑΕΙ ΤΑΞΙΛΑ και τα πλαστικά της είναι για τα μπάζα. Άσε που κάθε φορά που θα κλείνεις την πόρτα θα σου βγαίνει ασυνείδητα ένα 'ευχαριστώ, καλό δρόμο' άσχετα αν οδηγούσες εσύ το αμάξι.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
το βασικότερο επειδή η Corolla ΒΡΩΜΑΕΙ ΤΑΞΙΛΑ και τα πλαστικά της είναι για τα μπάζαΝα υποθέσω ότι έχεις μπει και μέσα ε?
Για την πληροφόρησή σου, γενικότερα η κατασκευή της Κορόλλα μέσα-έξω, και ΕΙΔΙΚΑ τα πλαστικά, είναι μακράν μπροστά από τον δεύτερο στην κατηγορία αυτή και πιθανότατα και από μια κατηγορία πάνω.
Δίνει την αίσθηση ότι δεν θα τρίξει ποτέ, ούτε θα κουνάει τίποτα ακόμα και μετά από 6-7 χρόνια. Σε ελάχιστα αυτοκίνητα το βρίσκεις αυτό.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
τα πλαστικά της είναι για τα μπάζα. Άσε που κάθε φορά που θα κλείνεις την πόρτα θα σου βγαίνει ασυνείδητα ένα 'ευχαριστώ, καλό δρόμο' άσχετα αν οδηγούσες εσύ το αμάξι.Προς πληροφόρησή σου, η ποιότητα στο εσωτερικό του Corolla είναι σίγουρα καλύτερη από του Jetta, αν όχι η κορυφαία της κατηγορίας...
-
Και εχω μπεί και λόγω εταιρείας είχα το αμάξι στη διαθεσή μου για περίπου μισό μήνα. Και αναφέρομαι στο τελευταίο μοντέλο (2002 και μετά). Και σε καινούριο του κουτιού που έχω μπει η ΤΑΞΙΛΑ είναι απίστευτη. Τα πλαστικά μυρίζουν έντονα σαν να είσαι σε TAXI αλλά και η αίσθηση παραπέμπει σε tarif κατάσταση. Σίγουρα αυτό είναι υποκειμενικό.
Τώρα σχετικά με αυτό που ανέφερα για τις πόρτες λυπάμαι αλλά όποιος έχει κλέισει πόρτα corolla έστω και μια φορά καταλαβαίνει τι εννοώ...
(ίσως έχω συνηθίσει από το δικό μου που κλείνει σαν χρηματοκιβώτιο αλλά και πάλι πολύ 'κάπως' αίσθηση) -
Και πάλι, δεν συμφωνώ μαζί σου, αλλά εδώ μιλάμε για την ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ κορόλα αν δεν το έχεις καταλάβει ακόμα.
-
Δεν το είχα καταλάβει ακόμα....
Αλλά και πάλι μαύρο χάλια είναι εξωτερικά οπότε... Ελπίζω να κάναν κάτι για την ΤΑΞΙΛΑ γιατί έχω μπόλικους γνωστούς Τογιοταίους... -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
το βασικότερο επειδή η Corolla ΒΡΩΜΑΕΙ ΤΑΞΙΛΑ και τα πλαστικά της είναι για τα μπάζα
Να υποθέσω ότι έχεις μπει και μέσα ε?
Για την πληροφόρησή σου, γενικότερα η κατασκευή της Κορόλλα μέσα-έξω, και ΕΙΔΙΚΑ τα πλαστικά, είναι μακράν μπροστά από τον δεύτερο στην κατηγορία αυτή και πιθανότατα και από μια κατηγορία πάνω.
Δίνει την αίσθηση ότι δεν θα τρίξει ποτέ, ούτε θα κουνάει τίποτα ακόμα και μετά από 6-7 χρόνια. Σε ελάχιστα αυτοκίνητα το βρίσκεις αυτό.
Μήπως τα παραλέμε λιγάκι..λέω μήπως ...
-
Ο χρήστης tpapo έγραψε:
το βασικότερο επειδή η Corolla ΒΡΩΜΑΕΙ ΤΑΞΙΛΑ και τα πλαστικά της είναι για τα μπάζα
Να υποθέσω ότι έχεις μπει και μέσα ε?
Για την πληροφόρησή σου, γενικότερα η κατασκευή της Κορόλλα μέσα-έξω, και ΕΙΔΙΚΑ τα πλαστικά, είναι μακράν μπροστά από τον δεύτερο στην κατηγορία αυτή και πιθανότατα και από μια κατηγορία πάνω.
Δίνει την αίσθηση ότι δεν θα τρίξει ποτέ, ούτε θα κουνάει τίποτα ακόμα και μετά από 6-7 χρόνια. Σε ελάχιστα αυτοκίνητα το βρίσκεις αυτό.
Μήπως τα παραλέμε λιγάκι..λέω μήπως ...
Έχεις διαφορετική εμπειρία από την καινούρια corolla?
-
Α ρε Ελλαδάρα...
'TAΞΙΛΑ', μάλιστα.
Βλέπω πως μερικά στερεότυπα δεν πεθαίνουν ποτέ. Κρίμα...
Βγάλαμε και τα πλαστικά της Τογιότα χάλια. Ίσως να μην ειναι μαλακά, αλλα σίγουρα πάνω στο χρόνο δεν θα χρειάζονται πατέντες με αυτοκόλλητα/χαρτάκια κ.λ.π. ανάμεσα στους αρμούς για να μην κουδουνίζουνε (βλ. σχεδόν όλα τα Ευρωπαικά μοντέλα)...
(οχι, δεν έχω Τογιότα και δεν σκοπεύω να αποκτήσω στο κοντινό μέλλον για να μην πέσετε να με φάτε).
JETTA TSI - COROLLA