-
Τα φρένα του Aygo θα μπορούσαν να ήταν αρκετά καλύτερα. Επικίνδυνα δεν είναι αλλά δεν εντυπωσιάζουν σε καμία περίπτωση.
Ο κινητήρας έχει νεύρο αλλά ώρες ώρες νιώθεις την δύναμη που λείπει..
Το αυτόματο κιβώτιο στην αυτόματη λειτουργία μου σπάει τα νεύρα γιατί αλλάζει ταχύτητες άνευ λόγου και μέχρι να βρει την κατάλληλη περνάει μία αιωνιότητα και μία μέρα. Βέβαια αυτό είναι και θέμα συνήθειας, οπότε καλύτερα να το οδηγήσεις για να βγάλεις πιο πλήρη συμπεράσματα. Στην σειριακή λειτουργία του πάντως είναι αρκετά καλό ( δηλαδή δεν είναι τραγικά αργό).
Α, και είναι ΣΠΑΣΤΙΚΟ που το παράθυρο του συνοδηγού δεν ανοίγει από την πλευρά του οδηγού.
Αυτά τα ολίγα, ότι άλλο θες για το aygo, feel free to ask.
-
και γω το χρησιμοποιώ ... χαλαρά!
-
Να τολμήσω να προτείνω το CZ3 1.1 με 75 αλογάκια και καλό εξοπλισμό στην έκδοση inform; Είναι λίγο πιο ακριβό από τα τρίδυμα και το Panda αλλά πιστεύω πως αξίζει.
-
aygo
στην διαδικασια στρωσηματος εκαψε 4,2 L/100km
ουτε το smart δεν καιει τοσο λιγο...
δεν επιρεαστηκε απο πλευρικο ανεμο...
εχει μακρυ κιβωτιο για οικονομια σε κοντινα ταξιδια (με 5η και 3.500 rpm εχει σχεδον 150κμ)
εχει τεραστιους χωρους μπροστα και ανεκτους πισω
δεν τριζει τιποτααυτα τα λιγα προς το παρον
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
aygoστην διαδικασια στρωσηματος εκαψε 4,2 L/100km
Δηλαδή δεν μπήκες καθόλου πόλη.
Γιατί αλλοιώς ξεπέρασες και την ίδια την εταιρεία
http://www.toyota.gr/cars/new_cars/aygo/specs.asp -
Και το daihatsu Sirion φαινεται αρκετά καλό.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Και το daihatsu Sirion φαινεται αρκετά καλό.Με τον ίδιο κινητήρα και καλύτερο σε όλα τα υπόλοιπα.Αλλά γράφει Daihatsu
-
Ο χρήστης athanasios έγραψε:
aygo
στην διαδικασια στρωσηματος εκαψε 4,2 L/100km
Δηλαδή δεν μπήκες καθόλου πόλη.
Γιατί αλλοιώς ξεπέρασες και την ίδια την εταιρεία
http://www.toyota.gr/cars/new_cars/aygo/specs.aspΤο νούμερο που είπε ο Mad-Max-13 δεν ξέρω αν ισχύει αλλά το αυτοκίνητο πραγματικά καίει ΛΙΓΟ. Νούμερο δεν έχω υπολογίσει αλλά ξεχνάς να βάλεις βενζίνη...
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
aygo
στην διαδικασια στρωσηματος εκαψε 4,2 L/100km
Δηλαδή δεν μπήκες καθόλου πόλη.
Γιατί αλλοιώς ξεπέρασες και την ίδια την εταιρεία
http://www.toyota.gr/cars/new_cars/aygo/specs.aspΤο νούμερο που είπε ο Mad-Max-13 δεν ξέρω αν ισχύει αλλά το αυτοκίνητο πραγματικά καίει ΛΙΓΟ. Νούμερο δεν έχω υπολογίσει αλλά ξεχνάς να βάλεις βενζίνη...
Το αυτοκίνητο καίει όντως πολύ λίγο.Ως προς το Panda καίει 20% λιγότερο.Και το ανέφερα παραπάνω.Όμως τα περίπου 2000K επιπλέον καλύπτονται απ' τη διαφορά βενζίνης με μέσο όρο 10000 χλμ το χρόνο σε 6-7 χρόνια
Τα στοιχεία που αναφέρω δεν τα λέω τυχαία αφού στο στενό συγγενικό μου περιβάλλον υπάρχει Aygo και μπορώ να κάνω συγκρίσεις. -
Η καταναλωση που ανεφερα εγινε σε κινηση ολων των ειδων (βουνο -εθνικη-επαρχιακος δρομος-επαρχιακη πολη κλπ) ΕΚΤΟΣ πολης
με αρκετο μποτιλιαρισμα (νεκρα-πρωτη-ευτερα) για 6 χιλιομετρα ενω η ταχυτητα στην εθνικη κυμαινοταν απο 120-150κμ
η συνολικη αποσταση κατα τις πρωτες 2 ημερες κατοχης του εν λογω αυτοκινητου ανηλθε στα 360 κμ και στο γεμισμα πηρε ακριβως 15,3 λιτρα -
Γιατί μακριά από Matiz. Εμφανισιακά είναι ωραίο, έχει χώρους, κινητήρα 68 ίππων και κοστίζει 9.000 € (όχι σαν τα C1-aygo-107 που διαφημίζουν ότι κάνουν 8.900€ και όταν πας στην έκθεση τα βρίσκεις 1500€ ακριβότερα.
Το Panda πόσο έχει?
Το Daihatsu?
-
Το ματιζ θα είχε νόημα σαν αγορά αν έκανε 6000 ευρώ το πολύ, δεν υπάρχει καμία σύγκριση με τα τρίδυμα/panda.
-
Ο χρήστης evanpap333 έγραψε:
Το Panda πόσο έχει?
9 και κάτι ψιλα, για το μεσαίο επίπεδο εξοπλισμού, που του λείπει μόνο το radio/cd, κατά τη γνώμη μου.
Δεν ήξερα ότι τι ματιζ κάνει τόσα πολλά!
-
Ο χρήστης evanpap333 έγραψε:
Γιατί μακριά από Matiz?Γι' αυτό http://www.euroncap.com/images/results/ ... et%202.pdf
Το προηγούμενο μοντέλο τα είχε πάει καλύτερα -
Μεταχειρισμενο Yaris
-
CBR1000!
ok, ok, νομίζω ένα εκ των τριδύμων είναι καλή επιλογή. Όπως και το pandaκι. Καλύτερα κάνε δυο βόλτες να τα δεις από κοντά και να τα οδηγήσεις (ή ακόμα καλύτερα, να τα οδηγήσειη γυναίκα σου). Αν δεν υπάρχει πρόβλημα (λόγω δύο θέσεων) γιατί όχι και ένα καινούργιο σμαρτάκι; Σε λίγο καιρό θα είναι εδώ...
-
Η αλήθεια είναι ότι τελικά δεν βρίσκεις και πολλά 1000αρια με τιμή στα 9.000 που θα μας ενδειέφερε.
Γνώμες για Αtos, Picanto?Το Yaris ή το Corsa πολύ θα τα ήθελα αλλά είναι αρκετά πιό ακριβά και δεν θέλω μεταχειρισμένο.
-
Ο χρήστης evanpap333 έγραψε:
Η αλήθεια είναι ότι τελικά δεν βρίσκεις και πολλά 1000αρια με τιμή στα 9.000 που θα μας ενδειέφερε.
Γνώμες για Αtos, Picanto?Το Yaris ή το Corsa πολύ θα τα ήθελα αλλά είναι αρκετά πιό ακριβά και δεν θέλω μεταχειρισμένο.
1000αρι δεν θελεις; Το Atos ειναι 1100. Προσωπικα εινα ενα αυτοκινητο πραγματικο εργαλειο για μεσα στην πολυ ιδανικο σαν δευτερο σε μια οικογενεια ή απλα για κινηση μεσα στην πολη. Δε υπαρχει αλλο με ευκολοτερη προσβαση αφου η πορτα εχει μεγαλο ανοιγμα και το καθισμα του οδηγου ειναι ψηλο. Τιμη απιστευτα καλη, ευκολοοδηγητο, χαμηλο κοστος συντηρησης, χαμηλη καταναλωση...
Τί αλλο να θελει κανεις;
Θα το επαιρνα με κλειστα ματια, ειδικα καινουριο. -
Ο χρήστης evanpap333 έγραψε:
Η αλήθεια είναι ότι τελικά δεν βρίσκεις και πολλά 1000αρια με τιμή στα 9.000 που θα μας ενδειέφερε.
Γνώμες για Αtos, Picanto?χιλιες φορες ενα ελαφρως μεταχειρισμενο και της προκοπης , παρα καινουργιο και μαπα.
-
Tότε δώσε λίγα παραπάνω και πάρε το Panda!
Ποιό μικρό 1000άρι?