Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Audi S3 2006
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Audi S3 2006
    • 1
    • 2
    • 28
    • 29
    • 30
    • 31
    • 32
    • 33
    • 34
    • 30 / 34
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    97
    672
    791
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pasxos last edited by

      Ο χρήστης sv2 έγραψε:
      Είναι πολύ φορτωμένο και έφτασε τις 60.000 ευρώ

      Που ειναι ο lkar να μου πει ποσο παει το S3; Που μου θελες και στοίχημα...

      (πολυ ευκολα χαρακτηριζουμε καποιον που δεν ειναι ιδιος με εμας...)

      +10

      Απλα εχουμε μαθει να μην δεχόμαστε το διαφορετικο..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • 8
        8eios last edited by

        έτσι ρέστα ρε xenos.to S3 όπως και πολύ περισσότερο τα EVO και to STI δεν τα αγοράζεις για να πας τη γιαγιά σου στο super markt να αγοράσεις fide έχοντας μουσική και dvd να βλέπει στη διαδρομή.τα αγοράζεις για να έχεις το κάτι παραπάνω.τα αμάξια αυτά φτιάχτηκαν για ανόθευτη οδηγική απόλαυση και όχι για multimedia car.για εμενα το να βελτιώσεις τα συγκεκριμένα αμάξια δεν είναι kagkouria αυτός είναι ο σκοπός τους

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • elteo
          elteo last edited by

          Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

          πραγματικά πανέμορφο αλλα αν όντως έδωσε 60k είναι υπερβολή.εγώ το μονο που θα έβαζα επιπλέον είναι το κοφτό πολυλειτουργικό τιμόνι και το navigator άρα θα έφτανε τα 45k.

          το navi έχει όμως ελληνικούς ενημερωμένους χάρτες;

          Έχει.

          καλοοοο...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            techadmin admin last edited by

            Καλά που δεν δίνει η Audi κανένα τρελό έξτρα, πχ κεφαλή κινητήρα απο CFRP με +20.000 ευρώ, τότε θα έλεγαν μερικοί πως το αμάξι κάνει 80.000 γιατί δεν λέει να το αγοράσεις χωρίς carbon κεφαλή κινητήρα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • 8
              8eios last edited by

              +1

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tazio last edited by

                Γούστα του καθενός είναι αυτά βρε παιδιά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lkar last edited by

                  Ο χρήστης pasxos έγραψε:

                  Είναι πολύ φορτωμένο και έφτασε τις 60.000 ευρώ

                  Που ειναι ο lkar να μου πει ποσο παει το S3; Που μου θελες και στοίχημα...

                  Δεν υπάρχει δηλαδή S3 με 41.900 μήπως;

                  4700 έχουν τα καθίσματα μόνο. Σ' οποιδόηποτε αυτοκίνητο βάλεις όλη τη λίστα του προαιρετικού ε θ' αυξηθεί η τιμή του

                  Το στοίχημα είναι χαμένο εδώ και μήνες, απλώς δεν μπορείς να το παραδεχτείς

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    technik last edited by

                    Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                    πραγματικά πανέμορφο αλλα αν όντως έδωσε 60k είναι υπερβολή.εγώ το μονο που θα έβαζα επιπλέον είναι το κοφτό πολυλειτουργικό τιμόνι και το navigator άρα θα έφτανε τα 45k.

                    το navi έχει όμως ελληνικούς ενημερωμένους χάρτες;

                    Έχει.

                    Έχει, δεν είναι όμως ανάλογη των προσδοκιών

                    (για την Ελλάδα τουλχ)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • elteo
                      elteo last edited by

                      Ο χρήστης technik έγραψε:

                      πραγματικά πανέμορφο αλλα αν όντως έδωσε 60k είναι υπερβολή.εγώ το μονο που θα έβαζα επιπλέον είναι το κοφτό πολυλειτουργικό τιμόνι και το navigator άρα θα έφτανε τα 45k.

                      το navi έχει όμως ελληνικούς ενημερωμένους χάρτες;

                      Έχει.

                      Έχει, δεν είναι όμως ανάλογη των προσδοκιών

                      (για την Ελλάδα τουλχ)

                      α τέτοιους έχει ...?
                      καλά ξέρω...χάλι μαύρο...για αυτό λέω ενημερωμένους...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        bujinkan last edited by

                        Ο χρήστης Lippi έγραψε:

                        Audi S3-BMW 130i-Mazda 3MPS

                        και οι τιμες γερμανιας
                        35.100 , 34.000 και 24.000

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          technik last edited by

                          Ο χρήστης elteo έγραψε:

                          πραγματικά πανέμορφο αλλα αν όντως έδωσε 60k είναι υπερβολή.εγώ το μονο που θα έβαζα επιπλέον είναι το κοφτό πολυλειτουργικό τιμόνι και το navigator άρα θα έφτανε τα 45k.

                          το navi έχει όμως ελληνικούς ενημερωμένους χάρτες;

                          Έχει.

                          Έχει, δεν είναι όμως ανάλογη των προσδοκιών

                          (για την Ελλάδα τουλχ)

                          α τέτοιους έχει ...?
                          καλά ξέρω...χάλι μαύρο...για αυτό λέω ενημερωμένους...

                          έχει την Αθήνα, 5 δρόμους στη Θεσσαλονίκη,
                          και τα Γιάννενα είναι μια βούλα στο...υπερπέραν

                          Αυτά, πρόσφατα σε Audi A8. Δε γνωρίζω αν υπάρχει βελτιωμένη χαρτογράφηση στο S3, χλωμό το βλέπω....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pasxos last edited by

                            Ο χρήστης IKE έγραψε:
                            Καλά που δεν δίνει η Audi κανένα τρελό έξτρα, πχ κεφαλή κινητήρα απο CFRP με +20.000 ευρώ, τότε θα έλεγαν μερικοί πως το αμάξι κάνει 80.000 γιατί δεν λέει να το αγοράσεις χωρίς carbon κεφαλή κινητήρα...

                            Kαλα,το σκεπτικο μου δεν το ψεις πιάσει οπότε...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              adis4gr last edited by

                              ασχετο...24 κανει το μαζντα εκει?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nidosan last edited by

                                Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                Καλά που δεν δίνει η Audi κανένα τρελό έξτρα, πχ κεφαλή κινητήρα απο CFRP με +20.000 ευρώ, τότε θα έλεγαν μερικοί πως το αμάξι κάνει 80.000 γιατί δεν λέει να το αγοράσεις χωρίς carbon κεφαλή κινητήρα...

                                Καλό!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pai-mei last edited by

                                  Αν και συνολικά, σαφώς καλύτερο από το προηγούμενο, αδυνατώ να καταλάβω για ποιό λόγο δεν ρυθμίζουν το σύστημα διεύθυνσης έτσι, ώστε να έχει ακρίβεια...
                                  Στο θέμα του feedback έχουν κάνει πρόοδο, αλλά ο τζόγος, και στην ευθεία αλλά -ειδικά- στις αλλαγές κατεύθυνσης είναι ενοχλητικός.
                                  Πρέπει να στρίψεις το τιμόνι γύρω στις 20-25 μοίρες για να αρχίσουν να στρίβουν οι τροχοί, κάτι σαφώς ανεπιθύμητο στη γρήγορη οδήγηση.
                                  Γενικώς αποκομίζεις μία αίσθηση αρκετά έντονης ανακρίβειας...

                                  Το 265 έχει ισχύ σε όλο το φάσμα του στροφομέτρου, -και μεταξύ 5 και 7.000 rpm, όπου στροφάρει σαν ατμοσφαιρικό- αλλά θα ήθελα -ιδανικά- λίγο καλύτερη απόκριση κάτω από τις 2.000.

                                  Eυχάριστο είναι ότι βελτίωσαν αισθητά τη λειτουργία του haldex, με άμεση κατανομή ισχύος. Στις εξόδους γλιστερών στροφών, μάλιστα, νιώθεις τους πίσω τροχούς -για την ακρίβεια τον πίσω εξωτερικό περισσότερο- να ανοίγουν την τροχιά τους, βάζοντας τη μούρη μέσα.
                                  Στις περισσότερες περιπτώσεις, βέβαια, ο ρόλος του παραμένει συμπληρωματικός, χωρίς να μπορείς να ρυθμίσεις τη γωνία στριψίματος, στο βαθμό που θα σου επέτρεπε ένα torsen.
                                  Εκτός, κι αν ξεκινήσεις βίαια, με πρώτη, συμπλεκτάρισμα και τέρμα στριμμένο τιμόνι, οπότε στέλνει ένα πολύ μεγάλο ποσό ισχύος πίσω, και το S3 ντριφτάρει εντυπωσιακά -έχει πλάκα, αλλά δεν είναι κάτι το ουσιαστικό.
                                  Σημασία, πάντως, έχει ότι το σύστημα είναι βελτιωμένο.

                                  Προσωπικά, θα προτιμούσα και το roll να είναι πιο περιορισμένο, έστω και μέσω σφιχτότερης ανάρτησης, εφόσον μιλάμε για το S3, και όχι για ένα απλό Α3, που εν πάση περιπτώσει είναι λογικό να είναι σχετικά μαλακό.

                                  Εν γένει, ωραίο αυτοκίνητο, συλλήβδην, αλλά θα το προτιμούσα περισσότερο σπορ.
                                  Ένα πιο σωστό τιμόνι, θα ήταν ένα σημαντικό βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sonath last edited by

                                    @ krus

                                    Δεν μίλησα εγώ για απαγόρευση.

                                    Είδε κάποιος απαγόρευση προς κάποιον άλλον από την πλευρά μου;

                                    Και απ' ότι φαίνεται, ούτε τον τόνο (ήχο) της ρήσης κατανόησες.

                                    Αλλά οκ από εμένα.

                                    Ούτως ή άλλως πιστεύω στη δημοκρατία εδώ μέσα..

                                    και όχι σε άλλες μεθόδους εξουσίας.

                                    Ζητώ ταπεινά συγγνώμη από τους συνφορουμίστες μου, αν και η συγγνώμη πηγαίνει σε εκείνους που δεν καταλαβαν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kid last edited by

                                      Ο χρήστης xenos έγραψε:
                                      18k extra!

                                      Μακάρι όλοι όσοι θα ρίξουνε 18Κ για extra σε ένα S3 να τα βάλουνε για NAVI, TV/DVD κι άλλα αντίστοιχα παρά να το καγκουρέψουν φτάνοντας το στα +οο άλογα.

                                      Καγκουρια ειναι να γινει ας πουμε ενα Σ3 300 αλογα? (πολυ ευκολα χαρακτηριζουμε καποιον που δεν ειναι ιδιος με εμας...)

                                      Αν θες 300 άλογα, πάρε αυτοκίνητο που έχει εξαρχής 300 άλογα. Και κατ' εμέ είναι καγκουριά να πειράζεις το αυτοκίνητο, είτε μηχανικά είτε αισθητικά.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        sonath last edited by

                                        @kid

                                        +1

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          flowerpower last edited by

                                          Ο χρήστης Kid έγραψε:

                                          Αν θες 300 άλογα, πάρε αυτοκίνητο που έχει εξαρχής 300 άλογα. Και κατ' εμέ είναι καγκουριά να πειράζεις το αυτοκίνητο, είτε μηχανικά είτε αισθητικά.

                                          διαφωνω για το μηχανικα, γιατι δεν ειναι μονο τα αλογα που μπορεις να πειραξεις σε ενα αυτοκινητο. δλδ αμα χρειαστει να αλλαξεις λαστιχα ειναι καγκουρια να βαλεις καλυτερα απο αυτα που ειχε οταν το πηρες? ή να βαλεις ζαντες αλουμινιου οταν βρεις λεφτα γιατι οταν το επαιρνες δεν ειχες για τοσα extra?

                                          ο πατερας μου σκεφτοταν να τουρμπισει το legacy που εχουμε, μια βελτιωση σχεδον ιδια με αυτη του forester. δεν ηθελε να αλλαξει αμαξι επειδη τον βολευει παρα πολυ, αλλα ηθελε να το κανει λιγο πιο γρηγορο. ουτε και αυτο νομιζω οτι ειναι καγκουρια.

                                          βασικα καγκουρια κατα τη γνωμη μου δεν ειναι τι μετατροπες θα κανεις στο αυτοκιντο σου, αλλα τι σκεφτεσαι οταν τις κανεις.και ενω μπορει να εχουμε 2 ιδιες φαινομενικα περιπτωσεις τουρμπισματος κινητηρα, οι ιδιοκτητες του μπορει να το κανουν για τελειως διαφορετικους λογους.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kid last edited by

                                            Δεν μιλάμε για λάστιχα & ζάντες, αλλά για ουσιώδης μετατροπές. Εν προκειμένω, αφού υπάρχουνε λεφτά, ναι είναι καγκουριά να δώσεις με το που θα το πάρεις ένα ακόμα Χ ποσό για να το κάνεις Ψ άλογα επιπλέον.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 30 / 34
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr