-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Επίσης, για τα σερβις σκέψου το εξής: τακάκια μπορείς ν'αλλάξεις κι αλλού, δεν είσαι υποχρεωμένος να τ' αλλάξεις εκεί, ούτε χάνεις την εγγύηση όπως πολλοί πιστεύουν:
.................
Τα 6 χρόνια εγγύηση της Toyota σημαίνει και 2 επιπλέον χρόνια σερβις σε εξουσιοδοτημένο... Αυτό σημαίνει και υψηλότερο κόστος επίσης.
Τελικα τα σερβις να τα κανει στην αντιπροσωπεια ή οχι?
Κάποια πράγματα μπορεί να τ' αλλάζει κι αλλού χωρίς πρόβλημα στην εγγύηση. Κάποια άλλα (πχ. ιμάντες....) πρέπει να τ' αλλάζει στην αντιπροσωπεία.
Αυτό ισχύει για όλες τις μάρκες...
Προφανώς η μεγαλύτερη διάρκεια εγγύησης αποσβένεται από την μεγαλύτερη αξιοπιστία μιας μάρκας, αλλά ΚΑΙ από την υψηλότερη τιμή αγορά ΚΑΙ από τα ακριβότερα σερβις...
Βέβαια αυτό δεν σημαίνει πως κάποιοι με μικρότερη εγγύηση θα έχουν απαραίτητα φθηνότερα σερβις... Απλά αν πχ η Toyota είχε την απλή 3ετή εγγύηση που ισχύει πανευρωπαϊκά, πιθανά τα σερβις να κόστιζαν λιγότερο... -
Είχα μπεί πρόσφατα σε Jetta (το αγόρασε κάποιος γνωστός μου) αλλά όχι με τον TSI. Την 'απλή' έκδοση 1.6.
Το αμάξι μου φάνηκε ότι 'σερνόταν' οπότε σίγουρα οι επιδόσεις με τον TSI θα είναι καλύτερες. Αλλά δεν θα το αγόραζα με τίποτα γιατί το εσωτερικό του μου φάνηκε συντηρητικό (IMHO όπως όλα τα VW).Ε τώρα θα τρελαθούμε μου φαίνεται!
Σύμφωνοι το εσωτερικό του Jetta είναι συντηρητικό-κλασικό...αλλά σε σχέση με τι;
Με το C4, εννοείται....Με το Corolla; Δηλαδή είναι μοντέρνο το Corolla;
Εμένα παρόμοιας φιλοσοφίας μου φαίνονται....Του Corolla είναι πιο μοντέρνο σε σχέση με το Jetta.Το μόνο χρώμα που βλέπεις στο Jetta είναι το Mountado Black....
Δηλαδή με την λογική αυτή, το Laspouria Grey του Accent είναι....ύμνος στον μοντερνισμό!
Ο συντηρητισμός ή όχι δεν κρίνεται στα χρώματα νομίζω μονάχα... Παίζουν κι άλλα, κυρίως το σχέδιο (βλ. προηγούμενο Focus: μοντέρνο σε κάθε απόχρωση!).Ρε παιδιά εγώ δεν μίλησα για χρώματα.
Στο μεν Jetta εγώ όταν μπήκα αισθάνθηκα σαν να γέρασα 20 χρόνια!
Τίποτα το ιδιαίτερο.
Στην corolla τουλάχιστον βλέπω τουλάχιστον ταμπλό Optitron, ραδιο CD ενσωματωμένο όμορφα στο σαλόνι του αμαξιού κ.λπ.Anyway περισσότερο υποκειμενικό το θέμα..
και ναι το C4 σίγουρα είναι περισσότερο μοντέρνο.
Δεν ξερω αν τελικά ο φίλος μας που θέλει να αγοράσι έχει μπερδευτει με όλα αυτά :-))) -
ήθελα να έβλεπα τι θα έλεγαν τα τζαπόνια (Σιβικαίοι και Κορολαίοι) εάν είχαν το TSi μοτέρ στα αγαπημένα μοντέλα τους...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
ήθελα να έβλεπα τι θα έλεγαν τα τζαπόνια (Σιβικαίοι και Κορολαίοι) εάν είχαν το TSi μοτέρ στα αγαπημένα μοντέλα τους...μοτερ διαμαντι, απαυγασμα της τεχνολογιας, εδειξαν το δρομο, διαστημικη τεχνολογια απ ευθειας απο το γκαλακτικα, η κρυφη τεχνολογια των ΕΛ, κλπ, κλπ
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Δεν τα έγραψα εγώ αυτά...εσύ τα έγραψες...άρα κάνε το ερώτημα στον ευατό σου που κολλάει το σιβικ...φυσικά και βρισκόμαστε στο jetta vs corolla τοπικ. Εσύ το ξέχασες...Mέτρο σύγκρισης ήταν (σε περίπτωση που δεν το κατάλαβες) Έπρεπε να βάλω άλλο 1.800άρι/140 για να μη θιχτείς; Astra/Vectra/159 θα ήσουν ικανοποιημένος;
Ότι η διαφορά μεταξύ Corolla-Jetta, που είναι και το θέμα, -λογικά- θα είναι μεγαλύτερη από το TSI-Civic -που κάποιοι έλεγαν ότι δεν θα είναι
-
Ο χρήστης Everville έγραψε:
Είχα μπεί πρόσφατα σε Jetta (το αγόρασε κάποιος γνωστός μου) αλλά όχι με τον TSI. Την 'απλή' έκδοση 1.6.
Το αμάξι μου φάνηκε ότι 'σερνόταν' οπότε σίγουρα οι επιδόσεις με τον TSI θα είναι καλύτερες. Αλλά δεν θα το αγόραζα με τίποτα γιατί το εσωτερικό του μου φάνηκε συντηρητικό (IMHO όπως όλα τα VW).Ε τώρα θα τρελαθούμε μου φαίνεται!
Σύμφωνοι το εσωτερικό του Jetta είναι συντηρητικό-κλασικό...αλλά σε σχέση με τι;
Με το C4, εννοείται....Με το Corolla; Δηλαδή είναι μοντέρνο το Corolla;
Εμένα παρόμοιας φιλοσοφίας μου φαίνονται....Του Corolla είναι πιο μοντέρνο σε σχέση με το Jetta.Το μόνο χρώμα που βλέπεις στο Jetta είναι το Mountado Black....
Δηλαδή με την λογική αυτή, το Laspouria Grey του Accent είναι....ύμνος στον μοντερνισμό!
Ο συντηρητισμός ή όχι δεν κρίνεται στα χρώματα νομίζω μονάχα... Παίζουν κι άλλα, κυρίως το σχέδιο (βλ. προηγούμενο Focus: μοντέρνο σε κάθε απόχρωση!).Ρε παιδιά εγώ δεν μίλησα για χρώματα.
Στο μεν Jetta εγώ όταν μπήκα αισθάνθηκα σαν να γέρασα 20 χρόνια!
Τίποτα το ιδιαίτερο.
Στην corolla τουλάχιστον βλέπω τουλάχιστον ταμπλό Optitron, ραδιο CD ενσωματωμένο όμορφα στο σαλόνι του αμαξιού κ.λπ.Anyway περισσότερο υποκειμενικό το θέμα..
και ναι το C4 σίγουρα είναι περισσότερο μοντέρνο.
Δεν ξερω αν τελικά ο φίλος μας που θέλει να αγοράσι έχει μπερδευτει με όλα αυτά :-)))Του quote το κάγκελο έγινε.Δεν στέκομαι μόνο στο χρώμα,απλά έιναι αυτό που χτυπά κατευθείαν στο μάτι.Ναι πράγματι έχει κλασικότατο σχεδιασμό το Jetta.Άλλοι μπορεί να το προτιμούν,εγώ πάντως σε σχέση με του Κορόλα με τίποτα.Όσο για το Accent που λές,καμία σχέση...
-
Εγώ δε μπορώ να καταλάβω γιατί φαίνεται τόσο παράλογο ο TSi να είναι ισχυρότερος και να καίει λιγότερο.
Με την ίδια λογική δεν θα έπρεπε να πιστεύει κανείς πως το RX8, ατμοσφαιρικό και 1308κ.εκ καίει 20 λίτρα, θα έπρεπε να είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ.
Και δεν μιλάμε για ένα μέγεθος όπως η ακαμψία που άντε να το μετρήσεις, η κατανάλωση είναι κάτι που ο καθένας μπορεί να δει, ρίξτε μια ματιά στις μέσες καταναλώσεις τεστ που βγάζει ο TSi.
-
Πολλοι θα ελεγαν μαλακιες οπως βλεπεις!
Αλλα υπαρχουν και αλλοι που λενε τη γνωμη τους ανοιχτα, ανεξαρτητα με το τι αμαξι εχουν και χωρις να προσπαθουν να πεισουν ολους τους αλλους (μαζι με τους 'φιλους τους') για το προφανες!
Υπαρχει οριο στο 'επιχειρηματολογω' που φτανει στο 'λεω οτι μου κατεβει για να πεισω'...
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Α, ετσι βγαινει η καταναλωση! Πες το μας...
Δλδ, ενα S2000 καει λιγοτερο απο ενα TSI και ενα dragsterαδικο που στροφαρει 10+ και ακομα λιγοτερο...
α καλά, ούτε ελληνικά αμφιβάλλεις δηλαδή ότι μπορείς να πετύχεις χαμηλές καταναλώσεις με αυτοκίνητο που έχει πολλά άλογα;
δεν αλλάζεις και την υπογραφή σου; ΟΧΙ ΑΛΛΟ TSI
Καίει -ΜΟΝΟ 100άρα-, ΣΠΑΕΙ, ΧΑΛΑΕΙ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
και μετά ξύπνησες
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Εγώ δε μπορώ να καταλάβω γιατί φαίνεται τόσο παράλογο ο TSi να είναι ισχυρότερος και να καίει λιγότερο.Με την ίδια λογική δεν θα έπρεπε να πιστεύει κανείς πως το RX8, ατμοσφαιρικό και 1308κ.εκ καίει 20 λίτρα, θα έπρεπε να είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ.
Και δεν μιλάμε για ένα μέγεθος όπως η ακαμψία που άντε να το μετρήσεις, η κατανάλωση είναι κάτι που ο καθένας μπορεί να δει, ρίξτε μια ματιά στις μέσες καταναλώσεις τεστ που βγάζει ο TSi.
καλα, δεν το εχεις καταλαβει?
ΟΛΟΙ οι κατοχοι GT & TSi, λενε ψεμματα!!!
και το κουφο ειναι οτι δεν λενε μονο οι Ελληνες χρηστες, αλλα και οι ξενοι (δες μετρησεις που εχω βαλει απο το http://www.spritmonitor.de)
οι μονοι οι ξερουν ( ) ειναι αυτοι που δεν εχουν μπει ΚΑΝ μεσα στο αυτοκινητο, για να μην πω οτι δεν το εχουν οδηγησει...
αυτοι ξερουν... -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
δεν αλλάζεις και την υπογραφή σου; ΟΧΙ ΑΛΛΟ TSI
Καίει -ΜΟΝΟ 100άρα-, ΣΠΑΕΙ, ΧΑΛΑΕΙ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
και μετά ξύπνησες
Μπραβο σου! Με επεισες!
Αυτα ειναι επιχειρηματα! (deja vu)
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
ήθελα να έβλεπα τι θα έλεγαν τα τζαπόνια (Σιβικαίοι και Κορολαίοι) εάν είχαν το TSi μοτέρ στα αγαπημένα μοντέλα τους...και Γάλλοι/Ιταλοί
Μόνο αν ήταν κορεάτικος θα σπαγε σίγουρα, τώρα υπάρχουν αμφιβολίες
Έτυχε τώρα και τον έβγαλε η μισητή/απαράδεκτη/συντηρητική VW.
Που να μπει σε κανένα EOS/Passat, νέοι κύκλοι κατανάλωσης/σπασίματος
-
Ο χρήστης pro έγραψε:
ήθελα να έβλεπα τι θα έλεγαν τα τζαπόνια (Σιβικαίοι και Κορολαίοι) εάν είχαν το TSi μοτέρ στα αγαπημένα μοντέλα τους...
μοτερ διαμαντι, απαυγασμα της τεχνολογιας, εδειξαν το δρομο, διαστημικη τεχνολογια απ ευθειας απο το γκαλακτικα, η κρυφη τεχνολογια των ΕΛ, κλπ, κλπ
να το συμπτύξω....Japan rulez!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
ήθελα να έβλεπα τι θα έλεγαν τα τζαπόνια (Σιβικαίοι και Κορολαίοι) εάν είχαν το TSi μοτέρ στα αγαπημένα μοντέλα τους...
και Γάλλοι/Ιταλοί
Μόνο αν ήταν κορεάτικος θα σπαγε σίγουρα, τώρα υπάρχουν αμφιβολίες
Έτυχε τώρα και τον έβγαλε η μισητή/απαράδεκτη/συντηρητική VW.
Που να μπει σε κανένα EOS/Passat, νέοι κύκλοι κατανάλωσης/σπασίματος
που να μπει ΡΕ? Αφου σταματησε η παραγωγη του GT και σιωπηρα τον αποσυρουν...
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Μπραβο σου! Με επεισες!
Αυτα ειναι επιχειρηματα! (deja vu)
Τα πραγματικά επιχειρήματα δεν τα καταλαβαίνεις, -ή δεν θες να τα καταλάβεις ή δεν τα παραδέχεσαι, δικό σου θέμα- οπότε δεν μένει τίποτ' άλλο.
Αν κινηθεί ένα S2000 που ανέφερες στον ΙΔΙΟ ρυθμό με ένα TSI ποιο λες να κάψει περισσότερο;
Γιατί σε ΙΔΙΑ διαδρομή, ΙΔΙΑ μέρα, με ΙΔΙΑ ΜΩΤ, η διαφορά ενός GT με ένα GTI ήταν μη μετρήσιμη; (0,1 λίτρα υπέρ του GTI)
Τα δικά σου επιχειρήματα συγκεντρώνονται στο: όχι άλλα Golf;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
ήθελα να έβλεπα τι θα έλεγαν τα τζαπόνια (Σιβικαίοι και Κορολαίοι) εάν είχαν το TSi μοτέρ στα αγαπημένα μοντέλα τους...
και Γάλλοι/Ιταλοί
Μόνο αν ήταν κορεάτικος θα σπαγε σίγουρα, τώρα υπάρχουν αμφιβολίες
Έτυχε τώρα και τον έβγαλε η μισητή/απαράδεκτη/συντηρητική VW.
Που να μπει σε κανένα EOS/Passat, νέοι κύκλοι κατανάλωσης/σπασίματος
οι ισπανοί εκ γερμανίας...;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
ήθελα να έβλεπα τι θα έλεγαν τα τζαπόνια (Σιβικαίοι και Κορολαίοι) εάν είχαν το TSi μοτέρ στα αγαπημένα μοντέλα τους...
μοτερ διαμαντι, απαυγασμα της τεχνολογιας, εδειξαν το δρομο, διαστημικη τεχνολογια απ ευθειας απο το γκαλακτικα, η κρυφη τεχνολογια των ΕΛ, κλπ, κλπ
να το συμπτύξω....Japan rulez!
ετσι μπράβο...
α,και κάτι άλλο:Αν φτιάχναν τα japonia τέτοιο κινητήρα δεν θα έσπαγε...!
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
δεν αλλάζεις και την υπογραφή σου; ΟΧΙ ΑΛΛΟ TSI
Καίει -ΜΟΝΟ 100άρα-, ΣΠΑΕΙ, ΧΑΛΑΕΙ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
και μετά ξύπνησες
Μπραβο σου! Με επεισες!
Αυτα ειναι επιχειρηματα! (deja vu)
xenos εσύ σε τι ακριβώς διαφωνείς?
**καίει? **έχει μικρότερη κατανάλωση απο αυτοκίνητα με πολύ υποδεέστερες επιδόσεις.
**σπάει? **δεν έχει σπάσει κανένα ακόμα και δεν έχει κάποιο λόγο για να σπάσει.
**χαλάει? **ομοίως
**δεν έχει επιδόσεις? **δες τις επιδόσεις του και βρες κάποιο μοντέλο με αντίστοιχους χώρους, κατανάλωση και τιμή που να έχει καλύτερες επιδόσεις
Καίει μόνο 100άρα? οχι, καίει κανονικά και απλή 95άρα, απλώς οι κινητήρες αυτοί μπορούν να εκμεταλλευτούν την καλύτερη βενζίνη, που είναι το κακό?
Οπότε προς τι η στραβομάρα?
-
Ο χρήστης v@silis έγραψε:
ήθελα να έβλεπα τι θα έλεγαν τα τζαπόνια (Σιβικαίοι και Κορολαίοι) εάν είχαν το TSi μοτέρ στα αγαπημένα μοντέλα τους...
μοτερ διαμαντι, απαυγασμα της τεχνολογιας, εδειξαν το δρομο, διαστημικη τεχνολογια απ ευθειας απο το γκαλακτικα, η κρυφη τεχνολογια των ΕΛ, κλπ, κλπ
να το συμπτύξω....Japan rulez!
ετσι μπράβο...
α,και κάτι άλλο:Αν φτιάχναν τα japonia τέτοιο κινητήρα δεν θα έσπαγε...!
ναι ναι ...λίγα έσπασαν της Corolla...άσε φίλε ξέρω αρκετά για την Τοyota σου...άσε σου λεώ...
-
Ο χρήστης v@silis έγραψε:
ετσι μπράβο...α,και κάτι άλλο:Αν φτιάχναν τα japonia τέτοιο κινητήρα δεν θα έσπαγε...!
ενώ τώρα ΣΠΑΕΙ
@elteo: τα μέχρι τώρα στοιχεία δείχνουν ότι ο TSI θα παραμείνει αποκλειστικότητα VW
Όποιος θέλει TSI-> VW, όποιος θέλει turbo+quattro-> Audi κι όποιος θέλει μπροσθιοκίνητο TFSI διαλέγει και παίρνει
JETTA TSI - COROLLA