-
Φιλοι Συνστριφτες, Αρχιζομεν
Το Τιμόνι
Το τιμονι ειναι ενα παρεξηγημενο εξαρτημα του αυτοκινητου που ολοι υποψιαζονται τι κανει αλλα κανεις δεν ξερει στην πραγματικοτητα. Πολλες αυτοκινητοβιομηχανιες το χρησιμοποιουν ωτσε να μπορει το οχημα να αλλαξει κατευθυνση. Υπαρχουν ομως και καποιες οι οποιες σεβονται ακομα την ΙΔΕΑ του τιμονιου δεν το βλεπουν σαν ενα στυγνο εξαρτημα.
Ιστορια του Τιμονιου.
Το τιμονι εφευρεθηκε στα αρχαια ελληνιστικα χρονια για αγνωστους λογους αφου τοτε οι οδηγοι χρησιμοποιουσαν χαλιναρια για να τιθασευσουν τα οχηματα τους. Η χρηση χαλιναριων γινοταν για 2 λογους. Πρωτον επειδη τα τοτε οχηματα δεν ειχανε πολλα αλογα και σε πολλες περιπτωσεις δεν ειχανε καθολου αλογα και ειχανε αλλα τετραποδα ζωα οπως ο ασβος και η καμηλα (σσ. Για την καμηλα βλεπε “V διαταξη του κινητηρα”. Ο δευτερος λογος ηταν οτι επειδη τα τοτε οχηματα δεν ηταν πολυ στιβαρα και ακαμπτα ενα τοσο αυστηρο μεσο καθορισμου τροχιας οπως το τιμονι θα ειχε καταστρεπτικεσ συνεπειες.
Παρολλα αυτα το τιμονι ανακαλύφθηκε απο τον Αρτιμονιο τον Σουνιτη (σσ. Σουνιτες λεγοταν τοτε ελληνιστικα φυλλα που μεναν στο Σουνιο και αργοτερα με τους διωγμους επι Μ.Θεοδοσιου βρηκαν καταφυγιο στην Αραβικη Χερσονησο οπου ασπαστηκαν τον Μουσουλμανισμο) χωρις κανενα λογο και αιτια αφου τοτε οι αρχαιοι ανακαλυπταν πραγματα απο hobby και οχι απο αναγκη. Ειναι προφανες οτι ο Αρτιμονιος ονομασε το ευρημα του Τιμονι και κατεθεσε την πατεντα στο κρατος.
Η αρχικη μορφη του τιμονιου ηταν τριγωνη, ισοσκελης με τις 2 πλευρες να εχουν μηκος Α και την τριτη Α*ριζα2. Οι διαστασεις αυτες φυσικα και δεν ηταν τυχαιες αφου συμβολιζαν το τριγωνο που δημιουργει τον αστερισμο του Αλφα Κενταυρου.
Στα αργοτερα χρονια της γεωμετρικης περιοδου το τιμονι τετραγωνιστικε σε αντιθεση με τον κυκλο για να ακολουθησει το trend της περιοδου ενω μετεπειτα στα κλασσικα χρονια εγινε κυκλικο. Παρολλα αυτα η καταγωγη του δεν ξεχαστηκε για αυτο ακομα και σημερα κυκλοφορουν τριακτινα τιμονια που αν ενωσεις τις κορυφες προκυπτει το αρχαιο σχημα του τιμονιου.
Αργοτερα οταν η ελλαδα κατακτηθηκε απο την ρωμαικη αυτοκρατορια (ΑΛΛΑ η ρωμαικη αυτοκρατορια ΚΑΤΑΚΤΗΘΙΚΕ απο τον ελληνικο πολιτισμο) το τιμονι επηρεασε την ζωη τον τοτε ρωμαιων. Αρχικα στην ελλαδα το τιμονι χρησιμοποιουταν σαν αξεσουαρ των γυναικων οι οποιες το κρεμουσαν στη μεση τους, ενω αργοτερα χρησιμοποιηθηκε απο το φεμινιστικο συλλογο της αρχαιοτητας “ Η ΖΗΝΑ” για αμυντικο οπλο κατα των τοτε φαλοκρατων.
Η ιδια η αντιγονη λεει (σε λογοκριμενο σημειο του εργου που δεν παιχτηκε αλλα μπορει να βρεθει στην καινουρια εκδοση του “Σοφοκλη Αντιγονη extended edition, director's cut” απο της εκδοσης Καλος) “Και με τουτο εδω το Τιμονιον θα σε φαω παλιοκρεοντα”
Οι ρωμαιοι λοιπον ειδαν απο την αρχη την εκπληκτικη αυτη εφευρεση οπως της αξιζε. Ετσι αποφασισαν να στησουν μια βιοτεχνια παραγωγης τιμονιων η οποια ονομαστηκε προς τιμη του αρχαιου ελληνικου πνευματος και σχεδιασμου του τιμονιου Αλφα Ρομεο (το Αλφα επειδη το τιμονι ηταν ενας αστρικος χαρτης του Αλφα Κενταυρου ενω το Ρομεο ειναι αυτονοητο και δηλωνει την υπεροχη του Ρωμαικου Πνευματος)
Τοτε απογονοι του Αρτιμονιου καναν μυνηση στην Αλφα Ρομεο για κλοπη πατεντας αλλα το Ρωμαικο Δικαιο αθωωσε την εταιρια λογω του οτι η πατεντα ειχε καταχωρηθει στην Γραμμικη Α και δεν μπορουσαν να την αποκρυπτογραφησουν για να δουνε ακριβως τα τεχνικα σημεια.Η Μεγαλη Ιδεα
Το τιμονι απο την αρχαιοτητα μεχρι σημερα αντιπροσωπευει μια και μονο ιδεα. Το οτι εσυ εχεις την πορεια σου στα χερια σου και μπορεις να την ορισεις ανα πασα στιγμη. Το τιμονι ειναι ελευθερια μπορεις να κατευθυνθεις οπως εσυ θελεις! Η ιδεα χρησιμοποιήθηκε επι το πλειστον απο Αναγεννησιακους και Διαφωτιστες που συγκρουστηκαν σφοδρα με την μοιρολατρια του μεσσαιωνα οπου ο ανθρωπος πιστευε οτι αυτος και το οχημα του ηταν κατω υπο την πληρη θεληση του Θεου.
Εδω περα πρεπει να τονισουμε οτι η Αλφα Ρομεο ποτε δεν πιστεψε στην μοιρα για αυτο το λογω διωχθηκε απο το Βυζαντιο και απο την Ιερα Εξεταση και αναγκαστηκε να κλεισει μεχρι περιπου τον 19 αιωνα.
Παρολλα αυτα ενας μεγαλος στοχαστης του 20 αιωνα ηρθε να προσγειωσει καπως τα πραγματα. Ο γνωστος σε ολου Νιτσε ήρθε με το εργο-καταπελτη για την Ελειψη Ελευθερης Θελησης και μας υπεδειξε οτι ακομα και με το τιμονι στα χερια μας δεν εχουμε ελευθερια στην επιλογη προσδιορισμου γιατι περιοριζομαστε απο τον Δρομο ο οποιος ειναι κατι ανωτερο απο την Θεληση μας. Η Αλφα Ρομεο και οι οπαδοι της τον μισησαν για αυτη του την πραξη και τον αφορησαν. Μαλιστα τοσο ηταν το μενος που απο τοτε μεχρι και τωρα υποστηριζουν οτι τα γερμανικα αυτοκινητα δεν στριβουν οπως θα επρεπε.
Η διατυπωση του Νιτσε εχει μεγαλο ενδιαφερον αφου πλεον γκρεμιζει ολες τις διδαχες των Αναγεννησιακων και στη θεση της Μοιρας και του Πεπρωμενου βαζει αυτον του Δρομου. Ο δρομος ο οποιος ηταν κομμενος και ραμμενος στα μετρα του τοτε δυτικου προτυπου σκεψης της “Εικονικης Ελευθεριας” δηλαδη το οτι παρολλου ποθ ο χρηστης του οχηματος νομιζει οτι ειναι ελευθερος πρακτικα περιοριζεται-καθοδηγειται απο τον Δρομο.Η απαντηση στον Νιτσε ηρθε απο την αλλη πλευρα του Ατλαντικου οταν ο DaimlerChrysler, γερμανος μηχανικος ο οποιος μεταναστευσε στην Αμερικη αυτοεξοριζομενος λογω του Χιτλερ εκει που εκανε μπαφους με κατι χιππιδες του ηρθε η ιδεα να φτιαξει το Τζιπ. Ενα οχημα το οποιο αψηφα καθε ειδους δρομου και πηγαινει παντου. Αρχικα οι χιππιδες αρεσαν αυτην την εξαισια αναρχοαυτονομη ιδεα αλλα μολις ειδαν τις τιμες της καταναλωσης παθαν καρδιακο. Ετσι τελειωνει και το κινημα του 1960 απο τον μαζικο θανατο των χιπιδων. Οσοι απεμειναν οργανωζαν γρηγορα γρηγορα μια αναρχικη συντονιστικη επιτροπη και αφορισαν τον DaimlerChrysler και δημιουργησαν την οργανωση Rainbow Warriors και την θυγατρικη της Living Light ωστε να αντισταθουν στο Τζιπ.
Το κινημα αυτο της ελευθεριας κρατησε μεχρι που ηρθε να ανατραπει απο εναν ελληνα στοχαστη-διανοουμενο ονοματι “Θηριο” με το τραγουδι-μανιφεστο “Ολα ειναι δρομος”
εδω βλεπουμε το Θηριο : http://www.hiphop.gr/subjects/burnout/thirio2.jpg
Το θηριο ομως -μαλλον χωρις να το ξερει- εθεσε ενα πολυ ενδιαφερον ζητημα γυρω απο την Ιδεα του Τιμονιου.Αν τα παντα ειναι δρομος, τοτε παρολλου που ειμαστε ελευθεροι να αποφασισουμε που θα παμε εμεις δεν ειμαστε πραγματικα ελευθεροι γιατι πορευομαστε ΠΑΝΤΑ σε εναν δρομο ο οποιος ειναι χαραγμενος απο πιο ΠΡΙΝ για εμας και απλα μας περιμενει. Στοχαστες και διανοουμενοι διαφωνουν επι χρονια πανω σε αυτο το σημειο το οποιο παραδοσιακα ονομαζεται “Το παραδοξο του Θηριου”
Συναισθηματικη Μηχανικη
Η συναισθηματικη μηχανικη ειναι ο κλαδος της μηχανικης που εξελισσει τομεις οπως : το τιμονι, η ψυχη του αυτοκινητου, ο σχεδιασμος και το παθος.
Ο σωστος σχεδιασμος του τιμονιου αλλα και πως αυτο δενει με τα αλλα εξαρτηματα και τελικα με της ροδες ειναι επτασφραγιστο μυστικο καθε αυτοκινητοβιομηχανιας. Κατα παραδοση τα περισσοτερα χρηματα για το R&D του τομεα δινονται απο την Αλφα Ρομεο.
Το τιμονι κρινεται σε διαφορα σταδια: Αφη, Ακοη, Οραση, Γευση, Οσφρυση και Αισθηση.
Στην αφη γινεται ποιοτικος ελεγχος του σχηματος του τιμονιου ωστε αυτο να προσαρμοζεται ιδανικα στα χερια του καθε οδηγου. Εδω η Αλφα Ρομεο εχει μια πρωτοποριακη λυση του Φουσκωτου Τιμονιου. Ειναι ενα τιμονη του οποιου η στεφανη ειναι σαν σαμπρελα και μπορεις να το φουσκωσεις η να το ξεφουσκωσεις ωστε να μπορει να χωραει ακριβως σε ολες τις παλαμες, απο τις πιο μικρες εως τις πιο μεγαλες. Επισης η Αλφα Ρομεο εχει στειλει μηχανικους στα μηκη και πλατη του κοσμου ψαχνοντας για υλικα τα οποια ειναι απαλα στην αφη και ανθεκτικα στον υδρωτα.
Η ακοη. Αισθηση η οποια παραβλεπεται συχνα στο τιμονι ιδιως απο τους γερμανους. Με την ακοη ουσιαστικα ο οδηγος “ακουει” το υπολοιπο του αυτοκινητο. Ακουει τον σιγανο ψυθιρο απο τα λαστιχα πανω στην στροφη να του λενε ποση ακομα προσφυση εχουν , ακουει τα επιπεδα εναπομεινασας ακαμψιας για να δει ποσο ακομα τον παιρνει να στριψει και τελος ακουει τις καταπληκτικες μελωδιες του Ραδιο Δρομος σε μεταβλητη συχνοτητα RPM. Η ακοη ειναι η υπερτατη σχεση αναμεσα στον οδηγο και στο οχημα του και δεν αρκει να εχει παθος ο οδηγος για να ακουσει το αυτοκινητο του, πρεπει και το αυτοκινητο με τη σειρα του να εχει παθος και ψυχη ωστε να μιλαει στον οδηγο μεσω του τιμονιου. Για αυτο και εδω η Αλφα Ρομεο ερχεται πρωτη χωρις πολλες συζητησεις.
Οραση. Η οραση ειναι η πρωτη επαφη του οδηγου με το τιμονι. Ειναι αυτη που θα δωσει τα πρωτα ερεθισματα στον οδηγο να πιασει το τιμονι στα χερια του και να αρχισει να στριβει με το αμαξι. Υπαρχει ενας ειδικος σχεδιασμος της στεφανης του τιμονιου συμφωνα με τον οποιο απο οποια πλευρα ή οπτικη γωνια να δεις ενα τιμονι αυτο να φαινεται παντα στρογγυλο ενω στην πραγματικοτητα δεν ειναι. Αυτη η ψευδαισθηση ειναι επιθυμητη γιατι ο κυκλος ειναι ενα τελειο σχημα και με την τελειοτητα του τελειοποιει τις αισθησεις και τις επυθυμιες του οδηγου.
Γευση. Ενταξει...η γευση του τιμονιου εχει εκλειψει. Παλαιοτερα ηταν πολυ διαδεδομενη στις συγκρουσεις των οχηματων και οταν ο οδηγος επεφτε με τα μουτρα στο τιμονι, και το δαγκωνε η εβαζε τη γλωσσα πανω του τοτε αυτο ειχε μια παρα πολυ ξυνη γευση που τονωνε τις αισθησεις του και δεν τον αφηνε να λυποθυμισει. Με την εφευρεση του αεροσακου η γευση πλεον εχει καταργηθει.
Οσφρυση. Μια αλλη πολυ σημαντικη ιδιοτητα του τιμονιου. Μαζι με την οραση, η όσφρυση βοηθα τον οδηγο να “μυριστει” απο πριν την κατασταση το οδοστρωματος και να ρυθμισει την ταχυτητα του αναλογως. Επισης η σωστη μυρωδια του τιμονιου σε συνθηκε αγωνιστικης οδηγησης βοηθα τον οδηγο να μην μυριζει την ιδρωτιλα του που αφηνει πανω στο τιμονι και επισης η Αλφα Ρομεο εχει καταφερει να κατασκευασει ενα υλικο το οποιο μολις ερχεται σε επαφη με τον ιδρωτα κανει αντιδραση και παραγεται Αμονια και Νερο με την οποια οι αισθησεις του οδηγου τιθονται σε εγρηγορση και το νερο τον ξεδιψαει χωρις να ειναι ειναι αναγκασμενος να ψαχνει το μπουκαλακι ή να ρουφαει απο το καλαμακι χανοντας πολιτιμα nanosecond.
Η Αισθηση
Η Αισθηση ειναι κατι που εξηγειται πολυ δυσκολα. Ακομα και αυτη που την αισθανονται χανουν τα λογια τους οταν πανε να μας την περιγραψουν.
Ο Anakin Skywalker μιλωντας για την αισθηση του τιμονιου ειπε “Θα μπορουσα να εξηγησω σχετικα ευκολα την αισθηση του οργασμου, πιο δυσκολα την αισθηση του Force αλλα στην αισθηση του τιμονιου απλα δεν βρισκω λογια”Η Αισθηση συμπεριλαμβανει ολες τις παραπανω πεντε αισθησεις αλλα φτανει σε υπερφυσικα επιπεδα. Ενα τιμονι με κορυφαια αισθηση μπορει να αγγιξει την ψυχη του αυτοκινητου. Το πνευμα σου συντονιζεται με την ψυχη του αυτοκινητου και νιωθεις καθε πετραδακι του δρομου, καθε σπινθιρα απο τα μπουζι και καθε επαφη των δοντιων του διαφορικου. Αγγιζεις λιγο απο την Θεια Ουσια του αυτοκινητου. Η Αλφα Ρομεο πηγε ακομα ενα βημα μπροστα και πλεον τα τιμονια της δεν αγγιζουν μονο την ψυχη αλλα και το Etherial Plane δλδ ενα υπαρξιακο επιπεδο ακομα πιο περα απο την ψυχη οπου με αυτο ο οδηγος νιωθει ακριβως με ποσα πρεπει να μπει σε καθε στροφη. Τελος ΜΟΝΟ η Alfasud και η Brera καταφεραν με τα τιμονια τους να θετουν τον οδηγου σε ενα ειδος Αστρικης Προβολης και αυτος να μπορει να προβλεπει αλλεπαλληλες στροφοες πριν καν της δει αφου πλεον δεν βλεπει μεσα απο το Prime Material Plane (Κυριο Υλικο Περιβαλλον) αλλα απο το Astral Plane (Αστρικο Πεδιο).
Πηγες,
The book of lost Roman Engineering – Sakiss, Athens 2003
Great Ideas that Changed our World – Striftis, Hyperspace , Unknown Time
Life in the Streets, Therio's Biography – Skye, Ghetto of Neas Smyrnis, 2002
Steering Wheel Secrets – Pai Mei , Athens 2004
Προσπαθεια μου για την Οδηγικη Υπερβαση– Popolaros, Salonica 2001
Στριβονταc με Φθηνα Αυτοκινητα – Skullone, Αγιον Οροc 1998
Sign Up in Robotpig.net & Spamming – Ike, Stamata 2007
Nobody Gives a damn about what i think - drdino, internet- Kouk, Athens 1993
Προστατη της Αυτοκινησης ευλογησον, Αμην
-
Φιλοι Συνστριφτες, Αρχιζομεν
Το Τιμόνι
Το τιμονι ειναι ενα παρεξηγημενο εξαρτημα του αυτοκινητου που ολοι υποψιαζονται τι κανει αλλα κανεις δεν ξερει στην πραγματικοτητα. Πολλες αυτοκινητοβιομηχανιες το χρησιμοποιουν ωτσε να μπορει το οχημα να αλλαξει κατευθυνση. Υπαρχουν ομως και καποιες οι οποιες σεβονται ακομα την ΙΔΕΑ του τιμονιου δεν το βλεπουν σαν ενα στυγνο εξαρτημα.
Ιστορια του Τιμονιου.
Το τιμονι εφευρεθηκε στα αρχαια ελληνιστικα χρονια για αγνωστους λογους αφου τοτε οι οδηγοι χρησιμοποιουσαν χαλιναρια για να τιθασευσουν τα οχηματα τους. Η χρηση χαλιναριων γινοταν για 2 λογους. Πρωτον επειδη τα τοτε οχηματα δεν ειχανε πολλα αλογα και σε πολλες περιπτωσεις δεν ειχανε καθολου αλογα και ειχανε αλλα τετραποδα ζωα οπως ο ασβος και η καμηλα (σσ. Για την καμηλα βλεπε “V διαταξη του κινητηρα”. Ο δευτερος λογος ηταν οτι επειδη τα τοτε οχηματα δεν ηταν πολυ στιβαρα και ακαμπτα ενα τοσο αυστηρο μεσο καθορισμου τροχιας οπως το τιμονι θα ειχε καταστρεπτικεσ συνεπειες.
Παρολλα αυτα το τιμονι ανακαλύφθηκε απο τον Αρτιμονιο τον Σουνιτη (σσ. Σουνιτες λεγοταν τοτε ελληνιστικα φυλλα που μεναν στο Σουνιο και αργοτερα με τους διωγμους επι Μ.Θεοδοσιου βρηκαν καταφυγιο στην Αραβικη Χερσονησο οπου ασπαστηκαν τον Μουσουλμανισμο) χωρις κανενα λογο και αιτια αφου τοτε οι αρχαιοι ανακαλυπταν πραγματα απο hobby και οχι απο αναγκη. Ειναι προφανες οτι ο Αρτιμονιος ονομασε το ευρημα του Τιμονι και κατεθεσε την πατεντα στο κρατος.
Η αρχικη μορφη του τιμονιου ηταν τριγωνη, ισοσκελης με τις 2 πλευρες να εχουν μηκος Α και την τριτη Α*ριζα2. Οι διαστασεις αυτες φυσικα και δεν ηταν τυχαιες αφου συμβολιζαν το τριγωνο που δημιουργει τον αστερισμο του Αλφα Κενταυρου.
Στα αργοτερα χρονια της γεωμετρικης περιοδου το τιμονι τετραγωνιστικε σε αντιθεση με τον κυκλο για να ακολουθησει το trend της περιοδου ενω μετεπειτα στα κλασσικα χρονια εγινε κυκλικο. Παρολλα αυτα η καταγωγη του δεν ξεχαστηκε για αυτο ακομα και σημερα κυκλοφορουν τριακτινα τιμονια που αν ενωσεις τις κορυφες προκυπτει το αρχαιο σχημα του τιμονιου.
Αργοτερα οταν η ελλαδα κατακτηθηκε απο την ρωμαικη αυτοκρατορια (ΑΛΛΑ η ρωμαικη αυτοκρατορια ΚΑΤΑΚΤΗΘΙΚΕ απο τον ελληνικο πολιτισμο) το τιμονι επηρεασε την ζωη τον τοτε ρωμαιων. Αρχικα στην ελλαδα το τιμονι χρησιμοποιουταν σαν αξεσουαρ των γυναικων οι οποιες το κρεμουσαν στη μεση τους, ενω αργοτερα χρησιμοποιηθηκε απο το φεμινιστικο συλλογο της αρχαιοτητας “ Η ΖΗΝΑ” για αμυντικο οπλο κατα των τοτε φαλοκρατων.
Η ιδια η αντιγονη λεει (σε λογοκριμενο σημειο του εργου που δεν παιχτηκε αλλα μπορει να βρεθει στην καινουρια εκδοση του “Σοφοκλη Αντιγονη extended edition, director's cut” απο της εκδοσης Καλος) “Και με τουτο εδω το Τιμονιον θα σε φαω παλιοκρεοντα”
Οι ρωμαιοι λοιπον ειδαν απο την αρχη την εκπληκτικη αυτη εφευρεση οπως της αξιζε. Ετσι αποφασισαν να στησουν μια βιοτεχνια παραγωγης τιμονιων η οποια ονομαστηκε προς τιμη του αρχαιου ελληνικου πνευματος και σχεδιασμου του τιμονιου Αλφα Ρομεο (το Αλφα επειδη το τιμονι ηταν ενας αστρικος χαρτης του Αλφα Κενταυρου ενω το Ρομεο ειναι αυτονοητο και δηλωνει την υπεροχη του Ρωμαικου Πνευματος)
Τοτε απογονοι του Αρτιμονιου καναν μυνηση στην Αλφα Ρομεο για κλοπη πατεντας αλλα το Ρωμαικο Δικαιο αθωωσε την εταιρια λογω του οτι η πατεντα ειχε καταχωρηθει στην Γραμμικη Α και δεν μπορουσαν να την αποκρυπτογραφησουν για να δουνε ακριβως τα τεχνικα σημεια.Η Μεγαλη Ιδεα
Το τιμονι απο την αρχαιοτητα μεχρι σημερα αντιπροσωπευει μια και μονο ιδεα. Το οτι εσυ εχεις την πορεια σου στα χερια σου και μπορεις να την ορισεις ανα πασα στιγμη. Το τιμονι ειναι ελευθερια μπορεις να κατευθυνθεις οπως εσυ θελεις! Η ιδεα χρησιμοποιήθηκε επι το πλειστον απο Αναγεννησιακους και Διαφωτιστες που συγκρουστηκαν σφοδρα με την μοιρολατρια του μεσσαιωνα οπου ο ανθρωπος πιστευε οτι αυτος και το οχημα του ηταν κατω υπο την πληρη θεληση του Θεου.
Εδω περα πρεπει να τονισουμε οτι η Αλφα Ρομεο ποτε δεν πιστεψε στην μοιρα για αυτο το λογω διωχθηκε απο το Βυζαντιο και απο την Ιερα Εξεταση και αναγκαστηκε να κλεισει μεχρι περιπου τον 19 αιωνα.
Παρολλα αυτα ενας μεγαλος στοχαστης του 20 αιωνα ηρθε να προσγειωσει καπως τα πραγματα. Ο γνωστος σε ολου Νιτσε ήρθε με το εργο-καταπελτη για την Ελειψη Ελευθερης Θελησης και μας υπεδειξε οτι ακομα και με το τιμονι στα χερια μας δεν εχουμε ελευθερια στην επιλογη προσδιορισμου γιατι περιοριζομαστε απο τον Δρομο ο οποιος ειναι κατι ανωτερο απο την Θεληση μας. Η Αλφα Ρομεο και οι οπαδοι της τον μισησαν για αυτη του την πραξη και τον αφορησαν. Μαλιστα τοσο ηταν το μενος που απο τοτε μεχρι και τωρα υποστηριζουν οτι τα γερμανικα αυτοκινητα δεν στριβουν οπως θα επρεπε.
Η διατυπωση του Νιτσε εχει μεγαλο ενδιαφερον αφου πλεον γκρεμιζει ολες τις διδαχες των Αναγεννησιακων και στη θεση της Μοιρας και του Πεπρωμενου βαζει αυτον του Δρομου. Ο δρομος ο οποιος ηταν κομμενος και ραμμενος στα μετρα του τοτε δυτικου προτυπου σκεψης της “Εικονικης Ελευθεριας” δηλαδη το οτι παρολλου ποθ ο χρηστης του οχηματος νομιζει οτι ειναι ελευθερος πρακτικα περιοριζεται-καθοδηγειται απο τον Δρομο.Η απαντηση στον Νιτσε ηρθε απο την αλλη πλευρα του Ατλαντικου οταν ο DaimlerChrysler, γερμανος μηχανικος ο οποιος μεταναστευσε στην Αμερικη αυτοεξοριζομενος λογω του Χιτλερ εκει που εκανε μπαφους με κατι χιππιδες του ηρθε η ιδεα να φτιαξει το Τζιπ. Ενα οχημα το οποιο αψηφα καθε ειδους δρομου και πηγαινει παντου. Αρχικα οι χιππιδες αρεσαν αυτην την εξαισια αναρχοαυτονομη ιδεα αλλα μολις ειδαν τις τιμες της καταναλωσης παθαν καρδιακο. Ετσι τελειωνει και το κινημα του 1960 απο τον μαζικο θανατο των χιπιδων. Οσοι απεμειναν οργανωζαν γρηγορα γρηγορα μια αναρχικη συντονιστικη επιτροπη και αφορισαν τον DaimlerChrysler και δημιουργησαν την οργανωση Rainbow Warriors και την θυγατρικη της Living Light ωστε να αντισταθουν στο Τζιπ.
Το κινημα αυτο της ελευθεριας κρατησε μεχρι που ηρθε να ανατραπει απο εναν ελληνα στοχαστη-διανοουμενο ονοματι “Θηριο” με το τραγουδι-μανιφεστο “Ολα ειναι δρομος”
εδω βλεπουμε το Θηριο : http://www.hiphop.gr/subjects/burnout/thirio2.jpg
Το θηριο ομως -μαλλον χωρις να το ξερει- εθεσε ενα πολυ ενδιαφερον ζητημα γυρω απο την Ιδεα του Τιμονιου.Αν τα παντα ειναι δρομος, τοτε παρολλου που ειμαστε ελευθεροι να αποφασισουμε που θα παμε εμεις δεν ειμαστε πραγματικα ελευθεροι γιατι πορευομαστε ΠΑΝΤΑ σε εναν δρομο ο οποιος ειναι χαραγμενος απο πιο ΠΡΙΝ για εμας και απλα μας περιμενει. Στοχαστες και διανοουμενοι διαφωνουν επι χρονια πανω σε αυτο το σημειο το οποιο παραδοσιακα ονομαζεται “Το παραδοξο του Θηριου”
Συναισθηματικη Μηχανικη
Η συναισθηματικη μηχανικη ειναι ο κλαδος της μηχανικης που εξελισσει τομεις οπως : το τιμονι, η ψυχη του αυτοκινητου, ο σχεδιασμος και το παθος.
Ο σωστος σχεδιασμος του τιμονιου αλλα και πως αυτο δενει με τα αλλα εξαρτηματα και τελικα με της ροδες ειναι επτασφραγιστο μυστικο καθε αυτοκινητοβιομηχανιας. Κατα παραδοση τα περισσοτερα χρηματα για το R&D του τομεα δινονται απο την Αλφα Ρομεο.
Το τιμονι κρινεται σε διαφορα σταδια: Αφη, Ακοη, Οραση, Γευση, Οσφρυση και Αισθηση.
Στην αφη γινεται ποιοτικος ελεγχος του σχηματος του τιμονιου ωστε αυτο να προσαρμοζεται ιδανικα στα χερια του καθε οδηγου. Εδω η Αλφα Ρομεο εχει μια πρωτοποριακη λυση του Φουσκωτου Τιμονιου. Ειναι ενα τιμονη του οποιου η στεφανη ειναι σαν σαμπρελα και μπορεις να το φουσκωσεις η να το ξεφουσκωσεις ωστε να μπορει να χωραει ακριβως σε ολες τις παλαμες, απο τις πιο μικρες εως τις πιο μεγαλες. Επισης η Αλφα Ρομεο εχει στειλει μηχανικους στα μηκη και πλατη του κοσμου ψαχνοντας για υλικα τα οποια ειναι απαλα στην αφη και ανθεκτικα στον υδρωτα.
Η ακοη. Αισθηση η οποια παραβλεπεται συχνα στο τιμονι ιδιως απο τους γερμανους. Με την ακοη ουσιαστικα ο οδηγος “ακουει” το υπολοιπο του αυτοκινητο. Ακουει τον σιγανο ψυθιρο απο τα λαστιχα πανω στην στροφη να του λενε ποση ακομα προσφυση εχουν , ακουει τα επιπεδα εναπομεινασας ακαμψιας για να δει ποσο ακομα τον παιρνει να στριψει και τελος ακουει τις καταπληκτικες μελωδιες του Ραδιο Δρομος σε μεταβλητη συχνοτητα RPM. Η ακοη ειναι η υπερτατη σχεση αναμεσα στον οδηγο και στο οχημα του και δεν αρκει να εχει παθος ο οδηγος για να ακουσει το αυτοκινητο του, πρεπει και το αυτοκινητο με τη σειρα του να εχει παθος και ψυχη ωστε να μιλαει στον οδηγο μεσω του τιμονιου. Για αυτο και εδω η Αλφα Ρομεο ερχεται πρωτη χωρις πολλες συζητησεις.
Οραση. Η οραση ειναι η πρωτη επαφη του οδηγου με το τιμονι. Ειναι αυτη που θα δωσει τα πρωτα ερεθισματα στον οδηγο να πιασει το τιμονι στα χερια του και να αρχισει να στριβει με το αμαξι. Υπαρχει ενας ειδικος σχεδιασμος της στεφανης του τιμονιου συμφωνα με τον οποιο απο οποια πλευρα ή οπτικη γωνια να δεις ενα τιμονι αυτο να φαινεται παντα στρογγυλο ενω στην πραγματικοτητα δεν ειναι. Αυτη η ψευδαισθηση ειναι επιθυμητη γιατι ο κυκλος ειναι ενα τελειο σχημα και με την τελειοτητα του τελειοποιει τις αισθησεις και τις επυθυμιες του οδηγου.
Γευση. Ενταξει...η γευση του τιμονιου εχει εκλειψει. Παλαιοτερα ηταν πολυ διαδεδομενη στις συγκρουσεις των οχηματων και οταν ο οδηγος επεφτε με τα μουτρα στο τιμονι, και το δαγκωνε η εβαζε τη γλωσσα πανω του τοτε αυτο ειχε μια παρα πολυ ξυνη γευση που τονωνε τις αισθησεις του και δεν τον αφηνε να λυποθυμισει. Με την εφευρεση του αεροσακου η γευση πλεον εχει καταργηθει.
Οσφρυση. Μια αλλη πολυ σημαντικη ιδιοτητα του τιμονιου. Μαζι με την οραση, η όσφρυση βοηθα τον οδηγο να “μυριστει” απο πριν την κατασταση το οδοστρωματος και να ρυθμισει την ταχυτητα του αναλογως. Επισης η σωστη μυρωδια του τιμονιου σε συνθηκε αγωνιστικης οδηγησης βοηθα τον οδηγο να μην μυριζει την ιδρωτιλα του που αφηνει πανω στο τιμονι και επισης η Αλφα Ρομεο εχει καταφερει να κατασκευασει ενα υλικο το οποιο μολις ερχεται σε επαφη με τον ιδρωτα κανει αντιδραση και παραγεται Αμονια και Νερο με την οποια οι αισθησεις του οδηγου τιθονται σε εγρηγορση και το νερο τον ξεδιψαει χωρις να ειναι ειναι αναγκασμενος να ψαχνει το μπουκαλακι ή να ρουφαει απο το καλαμακι χανοντας πολιτιμα nanosecond.
Η Αισθηση
Η Αισθηση ειναι κατι που εξηγειται πολυ δυσκολα. Ακομα και αυτη που την αισθανονται χανουν τα λογια τους οταν πανε να μας την περιγραψουν.
Ο Anakin Skywalker μιλωντας για την αισθηση του τιμονιου ειπε “Θα μπορουσα να εξηγησω σχετικα ευκολα την αισθηση του οργασμου, πιο δυσκολα την αισθηση του Force αλλα στην αισθηση του τιμονιου απλα δεν βρισκω λογια”Η Αισθηση συμπεριλαμβανει ολες τις παραπανω πεντε αισθησεις αλλα φτανει σε υπερφυσικα επιπεδα. Ενα τιμονι με κορυφαια αισθηση μπορει να αγγιξει την ψυχη του αυτοκινητου. Το πνευμα σου συντονιζεται με την ψυχη του αυτοκινητου και νιωθεις καθε πετραδακι του δρομου, καθε σπινθιρα απο τα μπουζι και καθε επαφη των δοντιων του διαφορικου. Αγγιζεις λιγο απο την Θεια Ουσια του αυτοκινητου. Η Αλφα Ρομεο πηγε ακομα ενα βημα μπροστα και πλεον τα τιμονια της δεν αγγιζουν μονο την ψυχη αλλα και το Etherial Plane δλδ ενα υπαρξιακο επιπεδο ακομα πιο περα απο την ψυχη οπου με αυτο ο οδηγος νιωθει ακριβως με ποσα πρεπει να μπει σε καθε στροφη. Τελος ΜΟΝΟ η Alfasud και η Brera καταφεραν με τα τιμονια τους να θετουν τον οδηγου σε ενα ειδος Αστρικης Προβολης και αυτος να μπορει να προβλεπει αλλεπαλληλες στροφοες πριν καν της δει αφου πλεον δεν βλεπει μεσα απο το Prime Material Plane (Κυριο Υλικο Περιβαλλον) αλλα απο το Astral Plane (Αστρικο Πεδιο).
Πηγες,
The book of lost Roman Engineering – Sakiss, Athens 2003
Great Ideas that Changed our World – Striftis, Hyperspace , Unknown Time
Life in the Streets, Therio's Biography – Skye, Ghetto of Neas Smyrnis, 2002
Steering Wheel Secrets – Pai Mei , Athens 2004
Προσπαθεια μου για την Οδηγικη Υπερβαση– Popolaros, Salonica 2001
Στριβονταc με Φθηνα Αυτοκινητα – Skullone, Αγιον Οροc 1998
Sign Up in Robotpig.net & Spamming – Ike, Stamata 2007
Nobody Gives a damn about what i think - drdino, internet- Kouk, Athens 1993
Προστατη της Αυτοκινησης ευλογησον, Αμην
-
Φιλοι Συνστριφτες, Αρχιζομεν
Το Τιμόνι
Το τιμονι ειναι ενα παρεξηγημενο εξαρτημα του αυτοκινητου που ολοι υποψιαζονται τι κανει αλλα κανεις δεν ξερει στην πραγματικοτητα. Πολλες αυτοκινητοβιομηχανιες το χρησιμοποιουν ωτσε να μπορει το οχημα να αλλαξει κατευθυνση. Υπαρχουν ομως και καποιες οι οποιες σεβονται ακομα την ΙΔΕΑ του τιμονιου δεν το βλεπουν σαν ενα στυγνο εξαρτημα.
Ιστορια του Τιμονιου.
Το τιμονι εφευρεθηκε στα αρχαια ελληνιστικα χρονια για αγνωστους λογους αφου τοτε οι οδηγοι χρησιμοποιουσαν χαλιναρια για να τιθασευσουν τα οχηματα τους. Η χρηση χαλιναριων γινοταν για 2 λογους. Πρωτον επειδη τα τοτε οχηματα δεν ειχανε πολλα αλογα και σε πολλες περιπτωσεις δεν ειχανε καθολου αλογα και ειχανε αλλα τετραποδα ζωα οπως ο ασβος και η καμηλα (σσ. Για την καμηλα βλεπε “V διαταξη του κινητηρα”. Ο δευτερος λογος ηταν οτι επειδη τα τοτε οχηματα δεν ηταν πολυ στιβαρα και ακαμπτα ενα τοσο αυστηρο μεσο καθορισμου τροχιας οπως το τιμονι θα ειχε καταστρεπτικεσ συνεπειες.
Παρολλα αυτα το τιμονι ανακαλύφθηκε απο τον Αρτιμονιο τον Σουνιτη (σσ. Σουνιτες λεγοταν τοτε ελληνιστικα φυλλα που μεναν στο Σουνιο και αργοτερα με τους διωγμους επι Μ.Θεοδοσιου βρηκαν καταφυγιο στην Αραβικη Χερσονησο οπου ασπαστηκαν τον Μουσουλμανισμο) χωρις κανενα λογο και αιτια αφου τοτε οι αρχαιοι ανακαλυπταν πραγματα απο hobby και οχι απο αναγκη. Ειναι προφανες οτι ο Αρτιμονιος ονομασε το ευρημα του Τιμονι και κατεθεσε την πατεντα στο κρατος.
Η αρχικη μορφη του τιμονιου ηταν τριγωνη, ισοσκελης με τις 2 πλευρες να εχουν μηκος Α και την τριτη Α*ριζα2. Οι διαστασεις αυτες φυσικα και δεν ηταν τυχαιες αφου συμβολιζαν το τριγωνο που δημιουργει τον αστερισμο του Αλφα Κενταυρου.
Στα αργοτερα χρονια της γεωμετρικης περιοδου το τιμονι τετραγωνιστικε σε αντιθεση με τον κυκλο για να ακολουθησει το trend της περιοδου ενω μετεπειτα στα κλασσικα χρονια εγινε κυκλικο. Παρολλα αυτα η καταγωγη του δεν ξεχαστηκε για αυτο ακομα και σημερα κυκλοφορουν τριακτινα τιμονια που αν ενωσεις τις κορυφες προκυπτει το αρχαιο σχημα του τιμονιου.
Αργοτερα οταν η ελλαδα κατακτηθηκε απο την ρωμαικη αυτοκρατορια (ΑΛΛΑ η ρωμαικη αυτοκρατορια ΚΑΤΑΚΤΗΘΙΚΕ απο τον ελληνικο πολιτισμο) το τιμονι επηρεασε την ζωη τον τοτε ρωμαιων. Αρχικα στην ελλαδα το τιμονι χρησιμοποιουταν σαν αξεσουαρ των γυναικων οι οποιες το κρεμουσαν στη μεση τους, ενω αργοτερα χρησιμοποιηθηκε απο το φεμινιστικο συλλογο της αρχαιοτητας “ Η ΖΗΝΑ” για αμυντικο οπλο κατα των τοτε φαλοκρατων.
Η ιδια η αντιγονη λεει (σε λογοκριμενο σημειο του εργου που δεν παιχτηκε αλλα μπορει να βρεθει στην καινουρια εκδοση του “Σοφοκλη Αντιγονη extended edition, director's cut” απο της εκδοσης Καλος) “Και με τουτο εδω το Τιμονιον θα σε φαω παλιοκρεοντα”
Οι ρωμαιοι λοιπον ειδαν απο την αρχη την εκπληκτικη αυτη εφευρεση οπως της αξιζε. Ετσι αποφασισαν να στησουν μια βιοτεχνια παραγωγης τιμονιων η οποια ονομαστηκε προς τιμη του αρχαιου ελληνικου πνευματος και σχεδιασμου του τιμονιου Αλφα Ρομεο (το Αλφα επειδη το τιμονι ηταν ενας αστρικος χαρτης του Αλφα Κενταυρου ενω το Ρομεο ειναι αυτονοητο και δηλωνει την υπεροχη του Ρωμαικου Πνευματος)
Τοτε απογονοι του Αρτιμονιου καναν μυνηση στην Αλφα Ρομεο για κλοπη πατεντας αλλα το Ρωμαικο Δικαιο αθωωσε την εταιρια λογω του οτι η πατεντα ειχε καταχωρηθει στην Γραμμικη Α και δεν μπορουσαν να την αποκρυπτογραφησουν για να δουνε ακριβως τα τεχνικα σημεια.Η Μεγαλη Ιδεα
Το τιμονι απο την αρχαιοτητα μεχρι σημερα αντιπροσωπευει μια και μονο ιδεα. Το οτι εσυ εχεις την πορεια σου στα χερια σου και μπορεις να την ορισεις ανα πασα στιγμη. Το τιμονι ειναι ελευθερια μπορεις να κατευθυνθεις οπως εσυ θελεις! Η ιδεα χρησιμοποιήθηκε επι το πλειστον απο Αναγεννησιακους και Διαφωτιστες που συγκρουστηκαν σφοδρα με την μοιρολατρια του μεσσαιωνα οπου ο ανθρωπος πιστευε οτι αυτος και το οχημα του ηταν κατω υπο την πληρη θεληση του Θεου.
Εδω περα πρεπει να τονισουμε οτι η Αλφα Ρομεο ποτε δεν πιστεψε στην μοιρα για αυτο το λογω διωχθηκε απο το Βυζαντιο και απο την Ιερα Εξεταση και αναγκαστηκε να κλεισει μεχρι περιπου τον 19 αιωνα.
Παρολλα αυτα ενας μεγαλος στοχαστης του 20 αιωνα ηρθε να προσγειωσει καπως τα πραγματα. Ο γνωστος σε ολου Νιτσε ήρθε με το εργο-καταπελτη για την Ελειψη Ελευθερης Θελησης και μας υπεδειξε οτι ακομα και με το τιμονι στα χερια μας δεν εχουμε ελευθερια στην επιλογη προσδιορισμου γιατι περιοριζομαστε απο τον Δρομο ο οποιος ειναι κατι ανωτερο απο την Θεληση μας. Η Αλφα Ρομεο και οι οπαδοι της τον μισησαν για αυτη του την πραξη και τον αφορησαν. Μαλιστα τοσο ηταν το μενος που απο τοτε μεχρι και τωρα υποστηριζουν οτι τα γερμανικα αυτοκινητα δεν στριβουν οπως θα επρεπε.
Η διατυπωση του Νιτσε εχει μεγαλο ενδιαφερον αφου πλεον γκρεμιζει ολες τις διδαχες των Αναγεννησιακων και στη θεση της Μοιρας και του Πεπρωμενου βαζει αυτον του Δρομου. Ο δρομος ο οποιος ηταν κομμενος και ραμμενος στα μετρα του τοτε δυτικου προτυπου σκεψης της “Εικονικης Ελευθεριας” δηλαδη το οτι παρολλου ποθ ο χρηστης του οχηματος νομιζει οτι ειναι ελευθερος πρακτικα περιοριζεται-καθοδηγειται απο τον Δρομο.Η απαντηση στον Νιτσε ηρθε απο την αλλη πλευρα του Ατλαντικου οταν ο DaimlerChrysler, γερμανος μηχανικος ο οποιος μεταναστευσε στην Αμερικη αυτοεξοριζομενος λογω του Χιτλερ εκει που εκανε μπαφους με κατι χιππιδες του ηρθε η ιδεα να φτιαξει το Τζιπ. Ενα οχημα το οποιο αψηφα καθε ειδους δρομου και πηγαινει παντου. Αρχικα οι χιππιδες αρεσαν αυτην την εξαισια αναρχοαυτονομη ιδεα αλλα μολις ειδαν τις τιμες της καταναλωσης παθαν καρδιακο. Ετσι τελειωνει και το κινημα του 1960 απο τον μαζικο θανατο των χιπιδων. Οσοι απεμειναν οργανωζαν γρηγορα γρηγορα μια αναρχικη συντονιστικη επιτροπη και αφορισαν τον DaimlerChrysler και δημιουργησαν την οργανωση Rainbow Warriors και την θυγατρικη της Living Light ωστε να αντισταθουν στο Τζιπ.
Το κινημα αυτο της ελευθεριας κρατησε μεχρι που ηρθε να ανατραπει απο εναν ελληνα στοχαστη-διανοουμενο ονοματι “Θηριο” με το τραγουδι-μανιφεστο “Ολα ειναι δρομος”
εδω βλεπουμε το Θηριο : http://www.hiphop.gr/subjects/burnout/thirio2.jpg
Το θηριο ομως -μαλλον χωρις να το ξερει- εθεσε ενα πολυ ενδιαφερον ζητημα γυρω απο την Ιδεα του Τιμονιου.Αν τα παντα ειναι δρομος, τοτε παρολλου που ειμαστε ελευθεροι να αποφασισουμε που θα παμε εμεις δεν ειμαστε πραγματικα ελευθεροι γιατι πορευομαστε ΠΑΝΤΑ σε εναν δρομο ο οποιος ειναι χαραγμενος απο πιο ΠΡΙΝ για εμας και απλα μας περιμενει. Στοχαστες και διανοουμενοι διαφωνουν επι χρονια πανω σε αυτο το σημειο το οποιο παραδοσιακα ονομαζεται “Το παραδοξο του Θηριου”
Συναισθηματικη Μηχανικη
Η συναισθηματικη μηχανικη ειναι ο κλαδος της μηχανικης που εξελισσει τομεις οπως : το τιμονι, η ψυχη του αυτοκινητου, ο σχεδιασμος και το παθος.
Ο σωστος σχεδιασμος του τιμονιου αλλα και πως αυτο δενει με τα αλλα εξαρτηματα και τελικα με της ροδες ειναι επτασφραγιστο μυστικο καθε αυτοκινητοβιομηχανιας. Κατα παραδοση τα περισσοτερα χρηματα για το R&D του τομεα δινονται απο την Αλφα Ρομεο.
Το τιμονι κρινεται σε διαφορα σταδια: Αφη, Ακοη, Οραση, Γευση, Οσφρυση και Αισθηση.
Στην αφη γινεται ποιοτικος ελεγχος του σχηματος του τιμονιου ωστε αυτο να προσαρμοζεται ιδανικα στα χερια του καθε οδηγου. Εδω η Αλφα Ρομεο εχει μια πρωτοποριακη λυση του Φουσκωτου Τιμονιου. Ειναι ενα τιμονη του οποιου η στεφανη ειναι σαν σαμπρελα και μπορεις να το φουσκωσεις η να το ξεφουσκωσεις ωστε να μπορει να χωραει ακριβως σε ολες τις παλαμες, απο τις πιο μικρες εως τις πιο μεγαλες. Επισης η Αλφα Ρομεο εχει στειλει μηχανικους στα μηκη και πλατη του κοσμου ψαχνοντας για υλικα τα οποια ειναι απαλα στην αφη και ανθεκτικα στον υδρωτα.
Η ακοη. Αισθηση η οποια παραβλεπεται συχνα στο τιμονι ιδιως απο τους γερμανους. Με την ακοη ουσιαστικα ο οδηγος “ακουει” το υπολοιπο του αυτοκινητο. Ακουει τον σιγανο ψυθιρο απο τα λαστιχα πανω στην στροφη να του λενε ποση ακομα προσφυση εχουν , ακουει τα επιπεδα εναπομεινασας ακαμψιας για να δει ποσο ακομα τον παιρνει να στριψει και τελος ακουει τις καταπληκτικες μελωδιες του Ραδιο Δρομος σε μεταβλητη συχνοτητα RPM. Η ακοη ειναι η υπερτατη σχεση αναμεσα στον οδηγο και στο οχημα του και δεν αρκει να εχει παθος ο οδηγος για να ακουσει το αυτοκινητο του, πρεπει και το αυτοκινητο με τη σειρα του να εχει παθος και ψυχη ωστε να μιλαει στον οδηγο μεσω του τιμονιου. Για αυτο και εδω η Αλφα Ρομεο ερχεται πρωτη χωρις πολλες συζητησεις.
Οραση. Η οραση ειναι η πρωτη επαφη του οδηγου με το τιμονι. Ειναι αυτη που θα δωσει τα πρωτα ερεθισματα στον οδηγο να πιασει το τιμονι στα χερια του και να αρχισει να στριβει με το αμαξι. Υπαρχει ενας ειδικος σχεδιασμος της στεφανης του τιμονιου συμφωνα με τον οποιο απο οποια πλευρα ή οπτικη γωνια να δεις ενα τιμονι αυτο να φαινεται παντα στρογγυλο ενω στην πραγματικοτητα δεν ειναι. Αυτη η ψευδαισθηση ειναι επιθυμητη γιατι ο κυκλος ειναι ενα τελειο σχημα και με την τελειοτητα του τελειοποιει τις αισθησεις και τις επυθυμιες του οδηγου.
Γευση. Ενταξει...η γευση του τιμονιου εχει εκλειψει. Παλαιοτερα ηταν πολυ διαδεδομενη στις συγκρουσεις των οχηματων και οταν ο οδηγος επεφτε με τα μουτρα στο τιμονι, και το δαγκωνε η εβαζε τη γλωσσα πανω του τοτε αυτο ειχε μια παρα πολυ ξυνη γευση που τονωνε τις αισθησεις του και δεν τον αφηνε να λυποθυμισει. Με την εφευρεση του αεροσακου η γευση πλεον εχει καταργηθει.
Οσφρυση. Μια αλλη πολυ σημαντικη ιδιοτητα του τιμονιου. Μαζι με την οραση, η όσφρυση βοηθα τον οδηγο να “μυριστει” απο πριν την κατασταση το οδοστρωματος και να ρυθμισει την ταχυτητα του αναλογως. Επισης η σωστη μυρωδια του τιμονιου σε συνθηκε αγωνιστικης οδηγησης βοηθα τον οδηγο να μην μυριζει την ιδρωτιλα του που αφηνει πανω στο τιμονι και επισης η Αλφα Ρομεο εχει καταφερει να κατασκευασει ενα υλικο το οποιο μολις ερχεται σε επαφη με τον ιδρωτα κανει αντιδραση και παραγεται Αμονια και Νερο με την οποια οι αισθησεις του οδηγου τιθονται σε εγρηγορση και το νερο τον ξεδιψαει χωρις να ειναι ειναι αναγκασμενος να ψαχνει το μπουκαλακι ή να ρουφαει απο το καλαμακι χανοντας πολιτιμα nanosecond.
Η Αισθηση
Η Αισθηση ειναι κατι που εξηγειται πολυ δυσκολα. Ακομα και αυτη που την αισθανονται χανουν τα λογια τους οταν πανε να μας την περιγραψουν.
Ο Anakin Skywalker μιλωντας για την αισθηση του τιμονιου ειπε “Θα μπορουσα να εξηγησω σχετικα ευκολα την αισθηση του οργασμου, πιο δυσκολα την αισθηση του Force αλλα στην αισθηση του τιμονιου απλα δεν βρισκω λογια”Η Αισθηση συμπεριλαμβανει ολες τις παραπανω πεντε αισθησεις αλλα φτανει σε υπερφυσικα επιπεδα. Ενα τιμονι με κορυφαια αισθηση μπορει να αγγιξει την ψυχη του αυτοκινητου. Το πνευμα σου συντονιζεται με την ψυχη του αυτοκινητου και νιωθεις καθε πετραδακι του δρομου, καθε σπινθιρα απο τα μπουζι και καθε επαφη των δοντιων του διαφορικου. Αγγιζεις λιγο απο την Θεια Ουσια του αυτοκινητου. Η Αλφα Ρομεο πηγε ακομα ενα βημα μπροστα και πλεον τα τιμονια της δεν αγγιζουν μονο την ψυχη αλλα και το Etherial Plane δλδ ενα υπαρξιακο επιπεδο ακομα πιο περα απο την ψυχη οπου με αυτο ο οδηγος νιωθει ακριβως με ποσα πρεπει να μπει σε καθε στροφη. Τελος ΜΟΝΟ η Alfasud και η Brera καταφεραν με τα τιμονια τους να θετουν τον οδηγου σε ενα ειδος Αστρικης Προβολης και αυτος να μπορει να προβλεπει αλλεπαλληλες στροφοες πριν καν της δει αφου πλεον δεν βλεπει μεσα απο το Prime Material Plane (Κυριο Υλικο Περιβαλλον) αλλα απο το Astral Plane (Αστρικο Πεδιο).
Πηγες,
The book of lost Roman Engineering – Sakiss, Athens 2003
Great Ideas that Changed our World – Striftis, Hyperspace , Unknown Time
Life in the Streets, Therio's Biography – Skye, Ghetto of Neas Smyrnis, 2002
Steering Wheel Secrets – Pai Mei , Athens 2004
Προσπαθεια μου για την Οδηγικη Υπερβαση– Popolaros, Salonica 2001
Στριβονταc με Φθηνα Αυτοκινητα – Skullone, Αγιον Οροc 1998
Sign Up in Robotpig.net & Spamming – Ike, Stamata 2007
Nobody Gives a damn about what i think - drdino, internet- Kouk, Athens 1993
Προστατη της Αυτοκινησης ευλογησον, Αμην
-
Ο χρήστης FlowerPower έγραψε:
Φιλοι Συνστριφτες, ΑρχιζομενΠηγες,
The book of lost Roman Engineering – Sakiss, Athens 2003
Great Ideas that Changed our World – Striftis, Hyperspace , Unknown Time
Life in the Streets, Therio's Biography – Skye, Ghetto of Neas Smyrnis, 2002
Steering Wheel Secrets – Pai Mei , Athens 2004
Προσπαθεια μου για την Οδηγικη Υπερβαση– Popolaros, Salonica 2001
Στριβονταc με Φθηνα Αυτοκινητα – Skullone, Αγιον Οροc 1998
Sign Up in Robotpig.net & Spamming – Ike, Stamata 2007Προστατη της Αυτοκινησης ευλογησον, Αμην
-
Έτσι.-
-
λουλουδιας ιν ντα χαουζ..
φακιν χειτερς μπρεικ γιορσελφ χουεν γουι ραιντ
respect
-
Απλά respeK.-
-
Απλά εγώ νομίζω ότι πρέπει να βρεις γυναίκα και σύντομα μάλιστα, πριν αυτό που παθαίνεις γίνει μη αναστρέψιμο!
Το νου σου!!!
-
Pai Mei , Athens 2004
Πότε κατέβηκε αυτός απ'το Θιβέτ;
-
-
Βλέπω ενα μεγάλο λουκέτο να πλησιάζει
πρέπει να έχει πιεί πολυ τσάι το παιδί από A-R και τον έχει πειράξει
-
Kαι επισήμως, ένα τεράστιο RESPEK για ένα από τα καλύτερα ποστ της χιλιετίας.-
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Kαι επισήμως, ένα τεράστιο RESPEK για ένα από τα καλύτερα ποστ της χιλιετίας.-x2
-
F.P.U.A.
-
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
F.P.U.A.Uber Alfa;
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Kαι επισήμως, ένα τεράστιο RESPEK για ένα από τα καλύτερα ποστ της χιλιετίας.-
x2
των 2.000 χρόνων δηλαδή;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
F.P.U.A.
Uber Alfa;
-
Wow! Τι post ήταν αυτό!
-
Το Ψυχοτεχνικο team σας ευχαριστει για την θερμη με την οποια υποδεχτηκατε την δουλεια μας και σας ενημερωνει οτι θα επανελθει δριμιτερο με πιο ενδιαφερουσες δημοσιευσεις γυρω απο την Ψυχοδυναμικη των αυτοκινητων
μεχρι τοτε be ΑΚΑμπτοι
-
Υeah baby!
Ολιστικη Μηχανικη & Εναλλακτικη Ενοραση & Ομοιομηχαν