-
είχε το Drive συγκριτικό με 130i
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
είχε το Drive συγκριτικό με 130iλεγε!!!!
-
Αμάν σκοτωμός θα έγινε... 2 premium με 265 ίππους (give or take) κονταροχτυπιούνται. Ποια είναι η αγαπημένη σας 'κίνηση'?
-
δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ τους το μονο κοινό που έχουν είναι τα άλογα.το s3 είναι πολύ ανώτερο απ το 1.30i
-
Ο χρήστης 8eios έγραψε:
δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ τους το μονο κοινό που έχουν είναι τα άλογα.το s3 είναι πολύ ανώτερο απ το 1.30iΘα υπάρξει έκδοση 135i με τον biturbo κινητήρα που βγαίνει τώρα η 335i...???
-
ckosm έτσι λένε πως θα βγεί 135 με τον bi-turbo αλλά και μία μικρότερη έκδοση με 4κύλινδρο turbo.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
είχε το Drive συγκριτικό με 130i
λεγε!!!!
'Με την 130i το S3 καθάρισε νωρίς'
Γενικά, στην ευθεία καμία σχέση -υπέρ του S3, μπορείτε να ανατρέξετε και σε σχετικό XL -, στις στροφές εκεί που η 130i παλεύει -στην ελληνική άσφαλτο- λόγω έλλειψης μπλοκέ, το S3 έχει εξαφανιστεί
Μόνο σε οδόστρωμα επιπέδου Σερρών υπάρχει 'ισοπαλία'
-
Τα μισά λες...
Τα περι αναισθησίας γιατί δε τα λες; -
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Τα μισά λες...
Τα περι αναισθησίας γιατί δε τα λες;Το αποτέλεσμα γράφω -αυτό που μετράει-
-
Δεν μετράει μόνο το αποτέλεσμα, και το ξέρεις. Εσύ πήρες GTI μόνο για το αποτέλεσμα;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Δεν μετράει μόνο το αποτέλεσμα, και το ξέρεις. Εσύ πήρες GTI μόνο για το αποτέλεσμα;Για ποιον άλλο λόγο; Θυμήσου και τι υπήρχε στην αγορά πριν 24 μήνες
-
Δηλαδή η αίσθηση που σου δίνει το αμάξι σου, δεν σου αρέσει; Δεν αποτελεί κριτήριο επιλογής ενός τέτοιου αυτοκινήτου από έναν γκαζοφίλ η αίσθηση και η επικοινωνία που του δίνει;
-
Αυτό που μετράει είναι πιο υπερέχει σε αίσθηση. Τόσο πολύ σας ενδιαφέρουν οι χρόνοι, όταν κινείστε σε δημόσιο δρόμο;
-
Εμένα δεν με ενδιαφέρουν οι χρόνοι τόσο, γιαυτό πήρα 307. Η αίσθηση μετράει.
-
και τα 2 μετρανε.
απο εκει και περα ειναι θεμα προσωπικων προτιμησεων για να δωσεις βαρος στο ενα ή στο αλλο.
τα audi γενικα ειναι αποτελεσματικα αλλα στερουνται αισθησης σε σχεση ας πουμε με τις καλες BMW.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Δηλαδή η αίσθηση που σου δίνει το αμάξι σου, δεν σου αρέσει; Δεν αποτελεί κριτήριο επιλογής ενός τέτοιου αυτοκινήτου από έναν γκαζοφίλ η αίσθηση και η επικοινωνία που του δίνει;Εμένα όχι, άλλον μπορεί. Για την αίσθηση του τιμονιού έκανε κριτική το Drive κι όχι για τη συνολική.
κι είναι εντελώς υποκειμενική η αίσθηση. Το αντικειμενικό είναι η χρησιμότητα της αίσθησης όταν το 'αναίσθητο' απομακρύνεται στο βάθος
-
Aντικείμενο ποιανού είναι αυτό που λες;
Όταν αγοράζει κάποιος ένα αυτοκίνητο, τουλάχιστον εδώ μέσα, τον ενδιαφέρει και η αίσθηση, ασχέτως αν βρεθεί πίσω από το S3 ή οποιοδήποτε άλλο.
Δεν είναι γρηγορότερο=καλύτερο, κατάλαβέ το.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Εμένα δεν με ενδιαφέρουν οι χρόνοι τόσο, γιαυτό πήρα 307. Η αίσθηση μετράει.αν ηθελες αισθηση , θα επερνες αλλο αυτοκινητο
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Aντικείμενο ποιανού είναι αυτό που λες;Όταν αγοράζει κάποιος ένα αυτοκίνητο, τουλάχιστον εδώ μέσα, τον ενδιαφέρει και η αίσθηση, ασχέτως αν βρεθεί πίσω από το S3 ή οποιοδήποτε άλλο.
Δεν είναι γρηγορότερο=καλύτερο, κατάλαβέ το.
Το ΣΥΝΟΛΙΚΑ ταχύτερο -σε ανάλογα μεγέθη πάντα, μην συγκρίνουμε διαφορές 10 και 30Κ ευρώ- είναι ΓΙΑ ΜΕΝΑ
Άλλος μπορεί να θέλει αίσθηση, ψυχή, εμφάνιση, κληρονομιά, ιστορία. Στο δρόμο δεν μετράει τίποτα.
Γι' αυτό και τα αγαπημένα αυτοκίνητα του φόρουμ με αίσθηση δεν πουλάνε τίποτα, η μειοψηφία είναι
-
Όσο για σένα ποπ, είσαι σε άλλο μήκος κύματος. (έχω πρόβλημα στο μσν, δεν σε γράφω)
Audi S3 2006