-
Ελληνικά!!! Γραφουμε ελληνικά!!!
[mod]
-
Παιδιά ξέρουμε τιμές για το νέο Toyota Auris 1.6. Τουλάχιστον που θα κυμανθούν αν έχει κανεις διαβάσει κάπου.
Είναι αλήθεια ότι για το κοινό θα είναι διαθέσιμο το Μάιο?
-
λογικά 1~ χιλιάρικο πάνω από τις σημερινές....
-
Φοβάμαι ότι θα είναι 2 χιλιάρικα παραπάνω.
-
Βλέποντας την παρουσιάση στο τέυχος των 4Τ έχω να πω ότι εμφανισιακά και μόνο πρέπει να κανουν έκπτωση σε σχεση με το προηγούμενο μοντέλο.
Σχεδιαστικά ειναι μάλλον χάλια....(προσωπική άποψη πάντα)
Αλήθεια, του πλαινούς καθρέπτες είχαν ξεχάσει να τους βάλουν κατα τον σχεδιασμό και καρφώσαν ότι βρήκαν και όπως όπως στα πλαινά της πόρτας????
-
Ο χρήστης Lippi έγραψε:
Βλέποντας την παρουσιάση στο τέυχος των 4Τ έχω να πω ότι εμφανισιακά και μόνο πρέπει να κανουν έκπτωση σε σχεση με το προηγούμενο μοντέλο.Σχεδιαστικά ειναι μάλλον χάλια....(προσωπική άποψη πάντα)
Αλήθεια, του πλαινούς καθρέπτες είχαν ξεχάσει να τους βάλουν κατα τον σχεδιασμό και καρφώσαν ότι βρήκαν και όπως όπως στα πλαινά της πόρτας????
σαν Corolla face lifting είναι...απλά καμία σχέση με Xsara->C4, Astra G->H, Civic προηγούμενο με το νέο, Μegane κτλ κτλ κτλ
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Βλέποντας την παρουσιάση στο τέυχος των 4Τ έχω να πω ότι εμφανισιακά και μόνο πρέπει να κανουν έκπτωση σε σχεση με το προηγούμενο μοντέλο.
Σχεδιαστικά ειναι μάλλον χάλια....(προσωπική άποψη πάντα)
Αλήθεια, του πλαινούς καθρέπτες είχαν ξεχάσει να τους βάλουν κατα τον σχεδιασμό και καρφώσαν ότι βρήκαν και όπως όπως στα πλαινά της πόρτας????
σαν Corolla face lifting είναι...απλά καμία σχέση με Xsara->C4, Astra G->H, Civic προηγούμενο με το νέο, Μegane κτλ κτλ κτλ
Το προηγούμενο μοντέλο μου άρεσε από την πρώτη στιγμή και πριν και μετά το face lift. Δεν ήταν κάτι το συνταρακτικό σχεδιαστικά αλλά δεν ήταν και μια κλασική Κορόλα... Αρκετά συντηριτικό μεν αλλά με το νεωτερισμπο του πιο ψηλού αμαξώματος και άλλους.
Τωρα αυτό το πράγμα που λέγεται AURIS....Ασε καλύτερα.... -
Ο χρήστης Lippi έγραψε:
Το προηγούμενο μοντέλο μου άρεσε από την πρώτη στιγμή και πριν και μετά το face lift. Δεν ήταν κάτι το συνταρακτικό σχεδιαστικά αλλά δεν ήταν και μια κλασική Κορόλα... Αρκετά συντηριτικό μεν αλλά με το νεωτερισμπο του πιο ψηλού αμαξώματος και άλλους.
Τωρα αυτό το πράγμα που λέγεται AURIS....Ασε καλύτερα....Συμφωνώ και επαυξάνω 100% με τα παραπάνω
-
τιμες για το νεο corolla (sedan) η εκδοση sol με πινακιδες κλπ 21500e ενω η εκδοση luna 20300e (δεν εχει ζαντες αλουμινιου, cruise control, start button)
-
καλο κωλοπιασιμο...... ετσι τογιοτα , ετσι
-
Ο χρήστης tsport έγραψε:
τιμες για το νεο corolla (sedan) η εκδοση sol με πινακιδες κλπ 21500e ενω η εκδοση luna 20300e (δεν εχει ζαντες αλουμινιου, cruise control, start button)η έκδοση sol είναι η απλή/πλούσια ?
-
Η πλούσια.
-
Ο χρήστης tsport έγραψε:
τιμες για το νεο corolla (sedan) η εκδοση sol με πινακιδες κλπ 21500e ενω η εκδοση luna 20300e (δεν εχει ζαντες αλουμινιου, cruise control, start button)Mε ποιόν κινητήρα αυτες οι τιμές? Τον 1400 ή τον 1600?
-
τον 1600
-
Που έμαθες τις τιμές φίλε μου; Είναι τιμές Ελλάδας;
-
Επομένως δεν είναι αισθητά ακριβότερο από το σημερινό sedan.
-
Δεν το λες και φθηνο...
-
http://www.carmagazine.co.uk/first_driv ... 400&page=6
Unusually, Toyota has fitted a cheap and compact torsion beam at the rear of most models, but upgrades this to a fully independent double wishbone set-up on the axle-twisting T180 diesel.
Τα απλά μοντέλα με ημιάκαμπτο λοιπόν
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
http://www.carmagazine.co.uk/first_drive.php?sid=400&page=6Unusually, Toyota has fitted a cheap and compact torsion beam at the rear of most models, but upgrades this to a fully independent double wishbone set-up on the axle-twisting T180 diesel.
Τα απλά μοντέλα με ημιάκαμπτο λοιπόν
Πόσο σοβαρό θεωρείται αυτό από μια εταιρία του μεγέθους της ΤΟΥΟΤΑ?, ή μαλλον καλύτερα από οποιαδήποτε εταιρία?
-
Τι εννοείς σοβαρό?
Toyota Corolla (4d) & Auris (5d) 2007