-
Ο χρήστης darklord888 έγραψε:
den vrika kanena post gia to kainourgio civic pou vgike to 2006 opote grafo edo. osoi exoun loipon to kainourgio civic, tora pou perase arketos kairos gia peste mou mia gnomi gia to amaksi? ego hmoun o protos isos pou to pire stin thessaloniki (mesa apriliou) k eimai para poli ikanopoihmenos apo kathe kathe apopsi. isos to mono arnitiko tou einai i apisteuta psili katanalosi mesa stin poli, 12 l/100 km einai sigoura polla...170 km ta 20 euro mou vgazoun tespa akouo gnomes! ego pantos arxizo na vgazo pleon to vsa giati niotho oti ksexasa k osi odigisi iksera, mpainei sinexeia to rimadiΦίλε μου μου κάνει έκπληξη η υψηλή κατανάλωση για την οποία αναφέρεις! Το καλοκαίρι που μας πέρασε με ΠΟΛΥ κίνηση στο κέντρο της θεσσαλονίκης και με το clima να δουλεύει υπερωρίες άγγιξα τα 11L/100χλμ! Σίγουρα τα κυβικά φαίνονται περισσότερο σε αστική χρήση. Όσο για το VSA μπαίνει συχνά ώς antispin μόνο. Πρέπει να κάνεις ψιλοταρζανιά για να μπεί ώς ESP.
-
Από ότι έχετε καταλάβει... πλέον τα αμάξια δεν είναι να τα πάρεις χωρίς ESP/VSA ... Αυτό το είδα και από έναν φίλο μου που έχει το Golf 1.6 Fsi ... Συνέχεια και με το παραμικρό ανάβει το λαμπάκι του Antispin..... Δηλαδή αν δεν είχε το αμάξι Antispin τι θα γινότανε? Θα πηγαίναμε με τις πάντες??? Γενικά τα νέα αμάξια δεν είναι και τόσο προσεγμένα στο θέμα οδηγικής συμπεριφοράς .. μιας και σου λέει ' Γιατί να κάθομαι να ξεσκίζομαι να κάνω το αμάξι να έχει καλύτερη πρόσφυση.... θα του βάλω Antispin και να πάει να μαμιθεί '
-
Ο χρήστης nickval έγραψε:
den vrika kanena post gia to kainourgio civic pou vgike to 2006 opote grafo edo. osoi exoun loipon to kainourgio civic, tora pou perase arketos kairos gia peste mou mia gnomi gia to amaksi? ego hmoun o protos isos pou to pire stin thessaloniki (mesa apriliou) k eimai para poli ikanopoihmenos apo kathe kathe apopsi. isos to mono arnitiko tou einai i apisteuta psili katanalosi mesa stin poli, 12 l/100 km einai sigoura polla...170 km ta 20 euro mou vgazoun tespa akouo gnomes! ego pantos arxizo na vgazo pleon to vsa giati niotho oti ksexasa k osi odigisi iksera, mpainei sinexeia to rimadi
Φίλε μου μου κάνει έκπληξη η υψηλή κατανάλωση για την οποία αναφέρεις! Το καλοκαίρι που μας πέρασε με ΠΟΛΥ κίνηση στο κέντρο της θεσσαλονίκης και με το clima να δουλεύει υπερωρίες άγγιξα τα 11L/100χλμ! Σίγουρα τα κυβικά φαίνονται περισσότερο σε αστική χρήση. Όσο για το VSA μπαίνει συχνά ώς antispin μόνο. Πρέπει να κάνεις ψιλοταρζανιά για να μπεί ώς ESP.
Αν με το που πήρες το αμαξάκι του άλλαξες την πίστη ίσως να είναι λογικό να έχει πλέον μεγάλη κατανάλωση... αν και το 12l δεν είναι και κανένα υπερβολικό ποσό για μέσα στην πόλη... λογικό είναι άμα είσαι σταμάτα - ξεκίνα με 1η - 2α .... και μην ξεχνάμε ότι παίζει ρόλο και το στυλ οδήγησης.... άμα οδηγείς σαν ταρίφας δεν πάει πάνω από 9l. Αν τώρα οδηγείς και νομίζεις ότι είσαι στην super ιδική στο ΟΑΚΑ... τότε μπορεί να φτάσεις και τα 20l. Πάντως όσα περιοδικά και να το δοκίμασαν δεν κατάφεραν με τίποτα να το πάνε πάνω από 11-12l
-
Ο χρήστης solaris2k6 έγραψε:
Από ότι έχετε καταλάβει... πλέον τα αμάξια δεν είναι να τα πάρεις χωρίς ESP/VSA ... Αυτό το είδα και από έναν φίλο μου που έχει το Golf 1.6 Fsi ... Συνέχεια και με το παραμικρό ανάβει το λαμπάκι του Antispin..... Δηλαδή αν δεν είχε το αμάξι Antispin τι θα γινότανε? Θα πηγαίναμε με τις πάντες??? Γενικά τα νέα αμάξια δεν είναι και τόσο προσεγμένα στο θέμα οδηγικής συμπεριφοράς .. μιας και σου λέει ' Γιατί να κάθομαι να ξεσκίζομαι να κάνω το αμάξι να έχει καλύτερη πρόσφυση.... θα του βάλω Antispin και να πάει να μαμιθεί '2 πραγματα συμβαινουν: ή ο φιλος σου θελει καινουργια λαστιχα ή κατι δεν κανει σωστα.
τα νεα αμαξια ειναι πολυυ μπροστα σε οδικη συμπεριφορα απο αυτα πριν 6-10 χρονια. Υπαρχουν και εξαιρεσεις βεβαια, αλλα αυτος ειναι ο κανονας.
-
Ο χρήστης solaris2k6 έγραψε:
Από ότι έχετε καταλάβει... πλέον τα αμάξια δεν είναι να τα πάρεις χωρίς ESP/VSA ... Αυτό το είδα και από έναν φίλο μου που έχει το Golf 1.6 Fsi ... Συνέχεια και με το παραμικρό ανάβει το λαμπάκι του Antispin..... Δηλαδή αν δεν είχε το αμάξι Antispin τι θα γινότανε? Θα πηγαίναμε με τις πάντες??? Γενικά τα νέα αμάξια δεν είναι και τόσο προσεγμένα στο θέμα οδηγικής συμπεριφοράς .. μιας και σου λέει ' Γιατί να κάθομαι να ξεσκίζομαι να κάνω το αμάξι να έχει καλύτερη πρόσφυση.... θα του βάλω Antispin και να πάει να μαμιθεί 'Το οτι μπαίνει σε λειτουργία το antspin δε σημαίνει πως το αμάξι κινδυνεύει να χάσει σταθερότητά του ή κάτι άλλο. Μια στιγμιαία απώλεια πρόσφυσης δε σημαίνει από μόνη της κάτι, αρκεί να ξέρεις να τη χειριστείς. Καλό είναι να υπάρχουν συστήματα τύπου ESP, μπορούν να αποβούν σωτήρια σε κάποια ξαφνικό απότογμο ελιγμό.
-
Ο χρήστης solaris2k6 έγραψε:
den vrika kanena post gia to kainourgio civic pou vgike to 2006 opote grafo edo. osoi exoun loipon to kainourgio civic, tora pou perase arketos kairos gia peste mou mia gnomi gia to amaksi? ego hmoun o protos isos pou to pire stin thessaloniki (mesa apriliou) k eimai para poli ikanopoihmenos apo kathe kathe apopsi. isos to mono arnitiko tou einai i apisteuta psili katanalosi mesa stin poli, 12 l/100 km einai sigoura polla...170 km ta 20 euro mou vgazoun tespa akouo gnomes! ego pantos arxizo na vgazo pleon to vsa giati niotho oti ksexasa k osi odigisi iksera, mpainei sinexeia to rimadi
Φίλε μου μου κάνει έκπληξη η υψηλή κατανάλωση για την οποία αναφέρεις! Το καλοκαίρι που μας πέρασε με ΠΟΛΥ κίνηση στο κέντρο της θεσσαλονίκης και με το clima να δουλεύει υπερωρίες άγγιξα τα 11L/100χλμ! Σίγουρα τα κυβικά φαίνονται περισσότερο σε αστική χρήση. Όσο για το VSA μπαίνει συχνά ώς antispin μόνο. Πρέπει να κάνεις ψιλοταρζανιά για να μπεί ώς ESP.
Αν με το που πήρες το αμαξάκι του άλλαξες την πίστη ίσως να είναι λογικό να έχει πλέον μεγάλη κατανάλωση... αν και το 12l δεν είναι και κανένα υπερβολικό ποσό για μέσα στην πόλη... λογικό είναι άμα είσαι σταμάτα - ξεκίνα με 1η - 2α .... και μην ξεχνάμε ότι παίζει ρόλο και το στυλ οδήγησης.... άμα οδηγείς σαν ταρίφας δεν πάει πάνω από 9l. Αν τώρα οδηγείς και νομίζεις ότι είσαι στην super ιδική στο ΟΑΚΑ... τότε μπορεί να φτάσεις και τα 20l. Πάντως όσα περιοδικά και να το δοκίμασαν δεν κατάφεραν με τίποτα να το πάνε πάνω από 11-12l
Αυτό από που το ξέρουμε..... Δηλαδή ένα αμάξι που δεν εχει κάνει πολύ στρώσιμο καίει περισσότερο?
-
Ο χρήστης solaris2k6 έγραψε:
Από ότι έχετε καταλάβει... πλέον τα αμάξια δεν είναι να τα πάρεις χωρίς ESP/VSA ... Αυτό το είδα και από έναν φίλο μου που έχει το Golf 1.6 Fsi ... Συνέχεια και με το παραμικρό ανάβει το λαμπάκι του Antispin..... Δηλαδή αν δεν είχε το αμάξι Antispin τι θα γινότανε? Θα πηγαίναμε με τις πάντες??? Γενικά τα νέα αμάξια δεν είναι και τόσο προσεγμένα στο θέμα οδηγικής συμπεριφοράς .. μιας και σου λέει ' Γιατί να κάθομαι να ξεσκίζομαι να κάνω το αμάξι να έχει καλύτερη πρόσφυση.... θα του βάλω Antispin και να πάει να μαμιθεί 'αν ίσχυε αυτό δεν θα σου επιτρέπονταν να το απενεργοποιήσεις(vsa off) και μάλιστα με το πάτημα ενός πλήκτρου διότι τότε θα σκοτωνόσουν...Σίγουρα ο πραγματικός οδηγός μισεί τα ηλεκτρονικά βοήθηματα στα αυτοκίνητα αλλά από την άλλη ο μέσος συχνά χρειάζεται την επικουρική τους βοήθεια. Δεν είναι άσπρο-μαύρο το θέμα.
Άσχετο...πάντως την κατανάλωση 12 λίτρα την δέχομαι αν το αυτοκίνητο κινείται ΜΟΝΟ σε δύσκολους αστικούς ρυθμούς. Στα δικά μου χέρια και με την χρήση που του προορίζω 7,5-8,5 θα είναι μια φυσιολογική κατανάλωση...άμα βέβαια θα του αρχίζω τα λιωσίματα θα περάσω και τον φίλο μας...όλα αυτά με την προϋπόθεση να παραλάβω πρώτα
-
Χαίρω πολύ με ESP,ABS,ASR και 400 άλλοι ηλεκτρονικοί έλεγχοι.. και το ποδήλατο μου μια χαρά πάει... Το θέμα είναι να συγκρίνεις τα καινούργια αμάξια χωρίς αυτά τα βοηθήματα.... αυτό λέω... ότι είναι φτιαγμένα και στημένα έτσι που δεν μπορούν χωρίς τα βοηθήματα....
Παλιότερα υπήρχαν αμάξια με τέτοια κρατήματα που ακόμα και τα καινούργια με ESP,ABS,ASR,EBD και δεν ξέρω και τι άλλο θα τα ζήλευαν
-
Ο χρήστης solaris2k6 έγραψε:
Χαίρω πολύ με ESP,ABS,ASR και 400 άλλοι ηλεκτρονικοί έλεγχοι.. και το ποδήλατο μου μια χαρά πάει... Το θέμα είναι να συγκρίνεις τα καινούργια αμάξια χωρίς αυτά τα βοηθήματα.... αυτό λέω... ότι είναι φτιαγμένα και στημένα έτσι που δεν μπορούν χωρίς τα βοηθήματα....Παλιότερα υπήρχαν αμάξια με τέτοια κρατήματα που ακόμα και τα καινούργια με ESP,ABS,ASR,EBD και δεν ξέρω και τι άλλο θα τα ζήλευαν
εγώ διαφωνώ...απλά έχουν αποστειρώσει την οδήγηση...αυτό δεν κάνει τα σύγχρονα αυτοκίνητα λιγότερο ασφαλή από το παρελθόν χωρίς αυτά...
Έχεις 282άρες αεριζόμενες δισκόπλακες μπροστά και 260 απλές πίσω...πιστεύεις ότι αν δεν είχες abs,vsa,brake assist και τα λοιπά θα φρέναρες καλύτερα με το παλαιότερο αυτοκίνητο σου που ίσως είχε ταμπούρα πίσω;;; -
Δεν είναι μαύρο - άσπρο. Ούτε τα παλιά φρένα είναι καλύτερα αλλά ούτε τα καινούρια χρειάζεται να είναι ιδιαίτερα προσεγμένα - τα ηλεκτρονικά καλύπτουν τυχόν μειονεκτήματα.
-
Τι λέει;
Έχουμε κάτι νεότερο για το πότε παραλαμβάνουμε;
Εγώ δεν τολμώ να ρωτήσω (εννοώ τον αντιπρόσωπό μου)
-
Πάντως για το θέμα της κατανάλωσης μου κάνει εντύπωση...
Πώς γίνεται το διπλοτουρμπισμένο golf tsi 140 να πιάνει καταναλώσεις 7-8 (κάποιοι ορκίζονται και 6 ) και το civic πάει στα 8 τσε βάλε
Παράξενα πράγματα
-
Ο χρήστης nikox έγραψε:
Πάντως για το θέμα της κατανάλωσης μου κάνει εντύπωση...Πώς γίνεται το διπλοτουρμπισμένο golf tsi 140 να πιάνει καταναλώσεις 7-8 (κάποιοι ορκίζονται και 6 ) και το civic πάει στα 8 τσε βάλε
Παράξενα πράγματα
Που είναι το παράξενο? Ακριβώς επειδή είναι 'διπλοτουρμπισμένο' έχει μικρότερη κατανάλωση.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Πάντως για το θέμα της κατανάλωσης μου κάνει εντύπωση...
Πώς γίνεται το διπλοτουρμπισμένο golf tsi 140 να πιάνει καταναλώσεις 7-8 (κάποιοι ορκίζονται και 6 ) και το civic πάει στα 8 τσε βάλε
Παράξενα πράγματα
Που είναι το παράξενο? Ακριβώς επειδή είναι 'διπλοτουρμπισμένο' έχει μικρότερη κατανάλωση.
Μικρότερος κυβισμός=μικρότερο βάρος σε στρόφαλο και σφόνδυλο.
Κομπρέσσορας=ροπή από το ρελαντι, άρα τράβηγμα με ελάχιστες στροφές
Τούρμπο=Ροπή και δύναμη χωρίς να φτάνεις στα κόκκινα και ο κομπρέσσορας είναι off.
Αποτέλεσμα: Περισσότερη οικονομία.Το Civic έχει να μετακινήσει περισσότερο βάρος στο μοτέρ του για να μετακινηθεί. Για τον ίδιο λόγο σε ταξίδι ένα δίλιτρο θα κάψει λιγότερο από ένα Atos...To αντίθετο θα συμβεί στην πόλη!
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Πάντως για το θέμα της κατανάλωσης μου κάνει εντύπωση...
Πώς γίνεται το διπλοτουρμπισμένο golf tsi 140 να πιάνει καταναλώσεις 7-8 (κάποιοι ορκίζονται και 6 ) και το civic πάει στα 8 τσε βάλε
Παράξενα πράγματα
Που είναι το παράξενο? Ακριβώς επειδή είναι 'διπλοτουρμπισμένο' έχει μικρότερη κατανάλωση.
Μικρότερος κυβισμός=μικρότερο βάρος σε στρόφαλο και σφόνδυλο.
Κομπρέσσορας=ροπή από το ρελαντι, άρα τράβηγμα με ελάχιστες στροφές
Τούρμπο=Ροπή και δύναμη χωρίς να φτάνεις στα κόκκινα και ο κομπρέσσορας είναι off.
Αποτέλεσμα: Περισσότερη οικονομία.Το Civic έχει να μετακινήσει περισσότερο βάρος στο μοτέρ του για να μετακινηθεί. Για τον ίδιο λόγο σε ταξίδι ένα δίλιτρο θα κάψει λιγότερο από ένα Atos...To αντίθετο θα συμβεί στην πόλη!
Ήσουν σαφέστατος και σε ευχαριστώ. Είχα μία υποψία λόγω των παραπάνω κυβικών, αλλά για το τούρμπο οφείλω να ομολογήσω ότι δεν το γνώριζα.
Όχι τίποτε άλλο, να μαθαίνουμε και κάτι -
Ο χρήστης nikox έγραψε:
Πάντως για το θέμα της κατανάλωσης μου κάνει εντύπωση...Ανάλογα που και πως το οδηγάς. Από διάφορα φόρα, η κατανάλωση του σιβικ είναι μάλλον μικρότερη από του TSI αν και με το δεύτερο κινείσαι με λίγο πιο γρήγορους ρυθμούς. Αν τα ξεσκίζεις τι περιμένεις, 7 λίτρα στα 100;
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Πάντως για το θέμα της κατανάλωσης μου κάνει εντύπωση...
Πώς γίνεται το διπλοτουρμπισμένο golf tsi 140 να πιάνει καταναλώσεις 7-8 (κάποιοι ορκίζονται και 6 ) και το civic πάει στα 8 τσε βάλε
Παράξενα πράγματα
Που είναι το παράξενο? Ακριβώς επειδή είναι 'διπλοτουρμπισμένο' έχει μικρότερη κατανάλωση.
ρε παιδιά να χαρείτε...όλα τα περιοδικά μιλούν για κατανάλωση +2 λίτρα στα εκατό υπέρ του σιβικ. Μην θεοποιείτε το tsi...εντάξει καλό μοτερ, ροπάτο και οικονομικό για τα άλογα του αλλά. ...το ΣΙΒΙΚ 1.8 είναι οικονομικότερο. Και βαρύτερο είναι το tsi...μην αρχίζετε τώρα τα της ροπής και τα σχετικά...διότι με τις αναφορές στην κατανάλωση του tsi εδώ μέσα τρέμουν τα κόκκαλα του Αισώπου... δεν γίνεται στο vwclub να γράφουν άλλα και εδω μέσα να μας μιλάτε για 6αρια και μάλιστα να επιμένετε για την φυσιολογική τιμή των αριθμών που παρατίθενται.
Ναι nikox είναι παράξενα τα πράγματα διότι δεν είναι αληθινά...
Όποιος με αμφισβητεί ας μπει σε σχετικά φόρουμ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΤSΙ να ενημερωθεί...ΥΓ 6 λίτρα δεν καίει ούτε yaris 1.3... αν συνεχίσετε έτσι στο τέλος θα συγκρίνεστε με παπάκια5 0cc και οι άλλοι θα κάνουν τις πάπιες...έλεος!!!
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Πάντως για το θέμα της κατανάλωσης μου κάνει εντύπωση...
Ανάλογα που και πως το οδηγάς. Από διάφορα φόρα, η κατανάλωση του σιβικ είναι μάλλον μικρότερη από του TSI αν και με το δεύτερο κινείσαι με λίγο πιο γρήγορους ρυθμούς. Αν τα ξεσκίζεις τι περιμένεις, 7 λίτρα στα 100;
Απόλυτα λογικό αυτό που λες. Απλά η δική μου η ένσταση ήταν, γιατί ένα τούρμπο να είναι πιο οικονομικό στην κατανάλωση, κάτι που τα παιδιά το εξηγήσανε λίγο πιο πάνω.
Καλά και άγια αυτά περί κατανάλωσης, δεν λέω, αλλά και πάλι να ρωτήσω εμείς πότε με το καλό θα καταναλώσουμε στο καινούριο μας civic; . Το ενδεχόμενο να το παραλάβω Μάρτιο ή ακόμα χειρότερα Απρίλιο, με έχει ξενερώσει αφάνταστα.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Πάντως για το θέμα της κατανάλωσης μου κάνει εντύπωση...
Ανάλογα που και πως το οδηγάς. Από διάφορα φόρα, η κατανάλωση του σιβικ είναι μάλλον μικρότερη από του TSI αν και με το δεύτερο κινείσαι με λίγο πιο γρήγορους ρυθμούς. Αν τα ξεσκίζεις τι περιμένεις, 7 λίτρα στα 100;
δηλαδή εσύ πιστεύεις ότι σε χαλαρούς ρυθμούς ακόμα και ταξιδίου βλέπουν οι ιδιοκτήτες του tsi 7l/100km;
Ναι βλέπουν αν ταξιδεύουν με λιγότερα από 100 στο κοντέρ τους...βέβαια μόλις τους προσπεράσει κάποιος πλακώνονται για να του δείξουν τι κάνει το τουρμποκομπρεσόρι και το ξκέρδος πάει περίπατο...Ά ρε Χανς Κρίστιαν Άντερσεν γεννήθηκες σε λάθος εποχή μου φαίνεται...ΥΓ αν σε ένα παπάκι 50αρι βάλω τον tsi θα καίει λιγότερο;
-
Sorry ρε αδελφια, αλλά επειδη θα τα χασω τα κακομοιρα τα μαλλακια μου και δεν λεει να καλλιεργησω φαλακρα απο τωρα (μονο 38 ειμαι ) για να αναφερω μεσες καταναλωσεις του Civic 1.8 της κυρίας μου.
Βούλα-Λαγκάδια Αρκαδίας και πίσω με γρηγορο σχετικα ρυθμο οδηγησης (κοινως μεταξυ 100 και 160) το trip computer εγραψε 7.1lt/100 Km
Βούλα- Λιβαδι Παρνασσου και πίσω με τον ιδιο ρυθμο έγραψε 7.2
Στην Αθήνα μεσα,καιει 8.3 με 8.6 lt/100 km.
Δεν μπορω να καταλαβω τα 11 και 12 που γραφει ο συναγωνιστης απο Θεσσαλονικη...
Ηonda Civic 2005