-
Εγω δεν καταλαβαινω τον τροπο σκεψης μερικων εδω περα.Δεν παιρνουν ολοι αυτοκινητα για να τρεχουν παντου και παντα.Εγω εχω ενα Peugeot 206 1.4 (90hp)
Δεν ειναι ιδιαιτερα γρηγορο αυτοκινητο, αλλα θεωρω οτι ειναι ενα επαρκες για να κανεις μερικα ταξιδακια και αν χρειαστεις να προσπερασεις, να μπορεις να το κανεις. Γενικα δεν τρεχω ουτε σε στροφες, ουτε σε ευθειες.ΑΝ ειχα παραπανω λεφτα, το Golf GT θα ηταν μονοδρομος για εμενα. Χαμηλη καταναλωση(λιιιγο πανω απο το 206), και οποτε χρειαστεις, εχεις αυτο το κατι παραπανω για να κανεις μια δυσκολη προσπεραση (για το 206) παιχνιδακι
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Γιατί ένα αυτοκίνητο που έχει καλές επιδόσεις πρέπει να το οδηγείς πάντα γρήγορα; Κάνεις αργά, απολαυστικά ταξίδια και σου καίει πολύ λίγο, είναι πλεονέκτημα. Ακόμα και όταν το πιέζεις η κατανάλωση δεν εκτοξεύεται στα ύψη (όπως το 1.8Τ φίλου μου). Η χαμηλή κατανάλωση δεν είναι μόνο ευπρόσδεκτη, γι άλλους μπορεί να είναι κριτήριο αγοράς.Tι λες καλε??Το αμαξι με τα πολλα αλογα πρεπει να οδηγειται παντα με το γκαζι στο πατωμα και τη ταυτοτητα στα δοντια...
Γιατι ως γνωστον αυτος που παιρνει αμαξι με τοσα αλογα και οδηγει χαλαρα ειναι αρρωστος και δε ξερει απο ζμπορ οδηγηση.Ναξερες τι αλλο θα ακουσεις εδω αρκει να βγει ο ΤSΙ σκαρτος
-
Ο χρήστης karabouzouklis έγραψε:
Εγω δεν καταλαβαινω τον τροπο σκεψης μερικων εδω περα.Δεν παιρνουν ολοι αυτοκινητα για να τρεχουν παντου και παντα.Εγω εχω ενα Peugeot 206 1.4 (90hp)
Δεν ειναι ιδιαιτερα γρηγορο αυτοκινητο, αλλα θεωρω οτι ειναι ενα επαρκες για να κανεις μερικα ταξιδακια και αν χρειαστεις να προσπερασεις, να μπορεις να το κανεις. Γενικα δεν τρεχω ουτε σε στροφες, ουτε σε ευθειες.ΑΝ ειχα παραπανω λεφτα, το Golf GT θα ηταν μονοδρομος για εμενα. Χαμηλη καταναλωση(λιιιγο πανω απο το 206), και οποτε χρειαστεις, εχεις αυτο το κατι παραπανω για να κανεις μια δυσκολη προσπεραση (για το 206) παιχνιδακι
Φίλε μου να έισαι σίγουρος ότι αν τα έιχες να το πάρεις και δεν το έπαιρνες με δόσεις δεν θα κοίταζες πόσο καίει και να μην το πατήσεις και χίλια δυο να μην. Είναι κάτι σαν τον κουμουνισμό. Σε όλους αρέσουν οι ιδέες του αλλά όταν τα έχεις γίνεσε ο μεγαλύτερος καπιταλιστής. Καρατσεκαρισμένο...
-
Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:
Γιατί ένα αυτοκίνητο που έχει καλές επιδόσεις πρέπει να το οδηγείς πάντα γρήγορα; Κάνεις αργά, απολαυστικά ταξίδια και σου καίει πολύ λίγο, είναι πλεονέκτημα. Ακόμα και όταν το πιέζεις η κατανάλωση δεν εκτοξεύεται στα ύψη (όπως το 1.8Τ φίλου μου). Η χαμηλή κατανάλωση δεν είναι μόνο ευπρόσδεκτη, γι άλλους μπορεί να είναι κριτήριο αγοράς.
Tι λες καλε??Το αμαξι με τα πολλα αλογα πρεπει να οδηγειται παντα με το γκαζι στο πατωμα και τη ταυτοτητα στα δοντια...
Γιατι ως γνωστον αυτος που παιρνει αμαξι με τοσα αλογα και οδηγει χαλαρα ειναι αρρωστος και δε ξερει απο ζμπορ οδηγηση.Ναξερες τι αλλο θα ακουσεις εδω αρκει να βγει ο ΤSΙ σκαρτος
Εκτός θέματος φίλε μου.
Άλλο με το γκάζι στο πάτωμα και άλλο με τα μάτια στο trip computer. Υπάρχει και η μέση λύση δεν νομίζεις και όχι τα 2 άκρα που αναφέρεις και ο φίλος σχιλίασε το ένα άκρο... νομίζω -
Ευτυχώς που πήρα το γαλατάδικο cash, τι άλλο θα 'χα διαβάσει
Μάλλον πρέπει να ανεβάσω την κατανάλωση, δεν λέει με 10,5 λίτρα/100, για τσιφούτη με κόβω
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ευτυχώς που πήρα το γαλατάδικο cash, τι άλλο θα 'χα διαβάσειΜάλλον πρέπει να ανεβάσω την κατανάλωση, δεν λέει με 10,5 λίτρα/100, για τσιφούτη με κόβω
ναι ρε ξεφτίλα.... ελά κοντά σε μένα.... !!!!!
-
ikar έγραψε:
εμένα μου αρκούν τα 10,5-11,5 ανάλογα το που κινούμαι (και πως)
εντάξει δεν είναι αίσωπος...το πιέζει μεν αλλά δεν είναι
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
...να έισαι σίγουρος ότι αν τα έιχες να το πάρεις και δεν το έπαιρνες με δόσεις δεν θα κοίταζες πόσο καίει και να μην το πατήσεις...Δεν αντιλέγω, υπάρχουν άνθρωποι που ανάβουν πούρα με χαρτονομίσματα και ανοίγουν μια κάσα σαμπάνιες για να δοκιμάσει μια γουλιά ο τραγουδιστής/στρια. Λογικό λοιπόν να διαλέγουν και αυτοκίνητο που καίει τη περισσότερη βενζίνη απ' όλα.
(γι αυτό ανέβηκαν τόσο οι πωλήσεις των SUV?)
-
Έχω μια απορία...
όταν είναι ανοιγμένη η ηλιοροφή (τέρμα) μόλις φτάνω τα 40-50 km/h αρχίζει ο τυμπανισμός στα αυτιά.
Ερώτηση: αν ανοίξω λίγο τα μπροστά ή τα πίσω παράθυρα, θα εξαλειφθεί/μειωθεί αυτή η ενοχλητική κατάσταση;
or else,
υπάρχει τρόπος να μην γίνεται αυτό το πράγμα;
(εκτός βέβαια από το να είναι κλειστή ή ανοιγμένη από πίσω)...ευχαριστώ και συγγνώμη αν είμαι off topic,
αν και το συγκεκριμένο θέμα αφορά GT. -
Δεν ξερω ρε συ interland.gr τι ζορι τραβας με το Golf GT αλλα εγω και να επαιρνα αμαξι με 25.000 ευρω που κανει η Γκολφω, θα επαιρνα αυτο που καιει λιγοτερο.
Πως να το κανουμε δηλαδη αρχηγε. Το οτι παιρνεις Γκολφ δε σημαινει οτι τα βρισκεις και στο δρομο. Αφου ειναι πιο γρηγορο απο τα περισσοτερα 170αλογα αυτοκινητα και καιει λιγοτερο συνολικα, ναι αυτο θα επαιρνα.
Δεν καταλαβαινω που βρισκεις το παραλογο. -
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Αντε γεια σου ρε φιλε πεστα. Οι 89 δόσεις που βάζουν οι περισσότεροι είναι μόνο για αγορά αυτοκινήτου και όχι για συντήρηση. Κατσε να μην υπήρχαν οι τράπεζες και όλοι θα είχαν zastava ακομα
Το ότι δεν πήγαινα με τελικές δε σημαίνει ότι δεν είχα να βάλω βενζίνη ή το ότι αγοράστηκε κάνοντας το σκ@το παξιμάδι και βάζοντας 4.000 δόσεις...
Πήγαινα και πηγαίνω για άλλους λόγους όπως πάω (οι επιβάτες δε μου χρωστάνε τίποτα όταν θέλω να το παίξω μάκινεν...), κάνοντας χώρο για τους γρήγορους χωρίς όμως να κινούμαι σαν φέρετρο...
Το αναφέρω ως επίτευγμα της VW στην απόδοση του κινητήρα...
Χάνεται η ουσία αυτών που θέλω να πω...
_
-
Ρε παιδιά ξέρει κανείς όλους τους τύπους λάμπας του GT? Που μπορώ να τους δω? (Μικρές λάμπες, Μεσαία, Μεγάλη σκάλα, προβολάκια). Το μόνο που ξέρω είναι ότι τα μεσαία είναι Η7.
-
Ο χρήστης sonath έγραψε:
Έχω μια απορία...όταν είναι ανοιγμένη η ηλιοροφή (τέρμα) μόλις φτάνω τα 40-50 km/h αρχίζει ο τυμπανισμός στα αυτιά.
Ερώτηση: αν ανοίξω λίγο τα μπροστά ή τα πίσω παράθυρα, θα εξαλειφθεί/μειωθεί αυτή η ενοχλητική κατάσταση;
or else,
υπάρχει τρόπος να μην γίνεται αυτό το πράγμα;
(εκτός βέβαια από το να είναι κλειστή ή ανοιγμένη από πίσω)...ευχαριστώ και συγγνώμη αν είμαι off topic,
αν και το συγκεκριμένο θέμα αφορά GT.Σπόιλερ μπροστά έχει η ηλιοροφή;
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Το ότι δεν πήγαινα με τελικές δε σημαίνει ότι δεν είχα να βάλω βενζίνη ή το ότι αγοράστηκε κάνοντας το σκ@το παξιμάδι και βάζοντας 4.000 δόσεις...
Πήγαινα και πηγαίνω για άλλους λόγους όπως πάω (οι επιβάτες δε μου χρωστάνε τίποτα όταν θέλω να το παίξω μάκινεν...), κάνοντας χώρο για τους γρήγορους χωρίς όμως να κινούμαι σαν φέρετρο...
Το αναφέρω ως επίτευγμα της VW στην απόδοση του κινητήρα...
Χάνεται η ουσία αυτών που θέλω να πω...
_
μη χαλιεσαι!
ολα εξαρτονται απο τα 'βιωματα' (sic) του καθ' ενος! -
Ο χρήστης konv έγραψε:
Ρε παιδιά ξέρει κανείς όλους τους τύπους λάμπας του GT? Που μπορώ να τους δω? (Μικρές λάμπες, Μεσαία, Μεγάλη σκάλα, προβολάκια). Το μόνο που ξέρω είναι ότι τα μεσαία είναι Η7.Υπαρχει ενα βιβλιαρακι που λεγεται 'Βιβλιο οδηγιων και συντηρησης'....
-
Ο χρήστης konv έγραψε:
Ρε παιδιά ξέρει κανείς όλους τους τύπους λάμπας του GT? Που μπορώ να τους δω? (Μικρές λάμπες, Μεσαία, Μεγάλη σκάλα, προβολάκια). Το μόνο που ξέρω είναι ότι τα μεσαία είναι Η7.μπες σε ένα φορουμ για γκολφ...τόσα υπάρχουν και θα σου πουν οτι χρειαζεσαι
-
Ο χρήστης sonath έγραψε:
Έχω μια απορία...όταν είναι ανοιγμένη η ηλιοροφή (τέρμα) μόλις φτάνω τα 40-50 km/h αρχίζει ο τυμπανισμός στα αυτιά.
Ερώτηση: αν ανοίξω λίγο τα μπροστά ή τα πίσω παράθυρα, θα εξαλειφθεί/μειωθεί αυτή η ενοχλητική κατάσταση;
or else,
υπάρχει τρόπος να μην γίνεται αυτό το πράγμα;
(εκτός βέβαια από το να είναι κλειστή ή ανοιγμένη από πίσω)...ευχαριστώ και συγγνώμη αν είμαι off topic,
αν και το συγκεκριμένο θέμα αφορά GT.ναι, αν και δεν καταλαβαινω γιατι δεν το δοκιμασες αφου ειναι πολυ απλο..
-
Ο χρήστης sonath έγραψε:
...όταν είναι ανοιγμένη η ηλιοροφή (τέρμα) μόλις φτάνω τα 40-50 km/h αρχίζει ο τυμπανισμός στα αυτιά....Σπόιλερ μπροστά έχει η ηλιοροφή;
Πολύ χαμηλή μου ακούγεται η ταχύτητα για να έχεις πρόβλημα. Μήπως το σπόιλερ που πρέπει να έχει δεν ανοίγει (ίσως να μην ανοίγει αυτόματα, στο EOS πρέπει να το κάνεις χειροκίνητα). Οι εμπρός επιβάτες κανονικά δεν πρέπει να έχουν πρόβλημα μέχρι τουλάχιστον τα 80χλμ/ω...
Αν και απ'ό,τι καταλαβαίνω το πρόβλημα είναι ηχητικό (ή υποηχητικό) και όχι ενόχληση από τον αέρα... Αν είναι έτσι πρέπει να πειραματιστείς ώστε να αλλάξεις τη συχνότητα συντονισμού του μέρους που δημιουργεί τον ήχο. Αν είναι η καμπίνα ολόκληρη τότε παίξιμο με παράθυρα όπως αναφέρεις πρέπει να βοηθήσει, αν είναι η ίδια η ηλιοροφή και δεν έχει πρόβλημα με τυχόν λαστιχάκια οδηγούς κλπ ίσως βοηθήσει να είναι όχι τελείως ανοικτή και πάει λέγοντας...Για όποιον, νομίζω powergs, καταδικάζει όποιον πάει με 70 να του υπενθυμίσω ότι για να πας πάνω από 70 πρέπει να πας έστω για λίγο και με 70.... δυστυχώς αγαπητέ μου είναι αναπόφευκτο! ...καθώς και ότι υπάρχουν και φορές που ακόμα και τα 70 είναι υπερβολική ταχύτητα....
Το θέμα της κατανάλωσης το έχουμε παρατραβήξει. Άσχετα από την μη αντικειμενικότητα των αναφορών (δεν θα έλεγα μετρήσεων) κατανάλωσης είναι φανερό ότι ο κινητήρας καίει λίγο σχετικά με τις μέγιστες δυνατότητές του. Αυτό ισχύει είτε πας ήσυχα είτε πας άγρια.
Επίσης με την ευκαιρία καταδικάζω όσους θεωρούν ότι επειδή κάποιος παίρνει ακριβό ή ακριβότερο ή ακριβότατο αυτοκίνητο αδιαφορεί για την κατανάλωση. Και η κατανάλωση είναι ένα χαρακτηρτιστικό που μετράει λιγότερο ή περισσότερο στις επιλογές του καθενός. Άλλος δίνει μεγαλύτερη σημασία στην εμφάνιση άλλος στις ευκολίες, άλλος στην πολυτέλεια, άλλος στην οδική συμπεριφορά, τις επιδόσεις, την αξιοπιστία, τα έξοδα συντήρησης, τους χώρους κλπ κλπ. Με τον ίδιο τρόπο λοιπόν που κάποιος καταδικάζει την ενασχόληση του άλλου με την κατανάλωση αφού πήρε αυτοκίνητο 'γλήγορο' μπορώ κι εγώ να λέω ότι όποιος παίρνει Porsche δεν θα έπρεπε να ενδιαφέρεται για επιδόσεις γιατί την πήρε για μούρη... Αυτό είναι το ίδιο αυθαίρετο μονόπλευρο, άδικο και κάπως ηλίθιο.... κανένας δεν έχει λεφτά για πέταμα και κανένας δεν αγοράζει ένα αυτοκίνητο μόνο επειδή είναι γρήγορο (ή όμορφο, ή μουράτο, ή με χώρους κλπ) αλλά επειδή μπορεί να συνδυάσει τις περισσότερες ή όλες τις αρετές του με τις σωστές για αυτόν αναλογίες! -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Για όποιον, νομίζω powergs, καταδικάζει όποιον πάει με 70 να του υπενθυμίσω ότι για να πας πάνω από 70 πρέπει να πας έστω για λίγο και με 70.... δυστυχώς αγαπητέ μου είναι αναπόφευκτο! ...καθώς και ότι υπάρχουν και φορές που ακόμα και τα 70 είναι υπερβολική ταχύτητα....
Το θέμα της κατανάλωσης το έχουμε παρατραβήξει. Άσχετα από την μη αντικειμενικότητα των αναφορών (δεν θα έλεγα μετρήσεων) κατανάλωσης είναι φανερό ότι ο κινητήρας καίει λίγο σχετικά με τις μέγιστες δυνατότητές του. Αυτό ισχύει είτε πας ήσυχα είτε πας άγρια.
Επίσης με την ευκαιρία καταδικάζω όσους θεωρούν ότι επειδή κάποιος παίρνει ακριβό ή ακριβότερο ή ακριβότατο αυτοκίνητο αδιαφορεί για την κατανάλωση. Και η κατανάλωση είναι ένα χαρακτηρτιστικό που μετράει λιγότερο ή περισσότερο στις επιλογές του καθενός. Άλλος δίνει μεγαλύτερη σημασία στην εμφάνιση άλλος στις ευκολίες, άλλος στην πολυτέλεια, άλλος στην οδική συμπεριφορά, τις επιδόσεις, την αξιοπιστία, τα έξοδα συντήρησης, τους χώρους κλπ κλπ. Με τον ίδιο τρόπο λοιπόν που κάποιος καταδικάζει την ενασχόληση του άλλου με την κατανάλωση αφού πήρε αυτοκίνητο 'γλήγορο' μπορώ κι εγώ να λέω ότι όποιος παίρνει Porsche δεν θα έπρεπε να ενδιαφέρεται για επιδόσεις γιατί την πήρε για μούρη... Αυτό είναι το ίδιο αυθαίρετο μονόπλευρο, άδικο και κάπως ηλίθιο.... κανένας δεν έχει λεφτά για πέταμα και κανένας δεν αγοράζει ένα αυτοκίνητο μόνο επειδή είναι γρήγορο (ή όμορφο, ή μουράτο, ή με χώρους κλπ) αλλά επειδή μπορεί να συνδυάσει τις περισσότερες ή όλες τις αρετές του με τις σωστές για αυτόν αναλογίες!++
_
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Για όποιον, νομίζω powergs, καταδικάζει όποιον πάει με 70 να του υπενθυμίσω ότι για να πας πάνω από 70 πρέπει να πας έστω για λίγο και με 70.... δυστυχώς αγαπητέ μου είναι αναπόφευκτο! ...καθώς και ότι υπάρχουν και φορές που ακόμα και τα 70 είναι υπερβολική ταχύτητα....
Το θέμα της κατανάλωσης το έχουμε παρατραβήξει. Άσχετα από την μη αντικειμενικότητα των αναφορών (δεν θα έλεγα μετρήσεων) κατανάλωσης είναι φανερό ότι ο κινητήρας καίει λίγο σχετικά με τις μέγιστες δυνατότητές του. Αυτό ισχύει είτε πας ήσυχα είτε πας άγρια.
Επίσης με την ευκαιρία καταδικάζω όσους θεωρούν ότι επειδή κάποιος παίρνει ακριβό ή ακριβότερο ή ακριβότατο αυτοκίνητο αδιαφορεί για την κατανάλωση. Και η κατανάλωση είναι ένα χαρακτηρτιστικό που μετράει λιγότερο ή περισσότερο στις επιλογές του καθενός. Άλλος δίνει μεγαλύτερη σημασία στην εμφάνιση άλλος στις ευκολίες, άλλος στην πολυτέλεια, άλλος στην οδική συμπεριφορά, τις επιδόσεις, την αξιοπιστία, τα έξοδα συντήρησης, τους χώρους κλπ κλπ. Με τον ίδιο τρόπο λοιπόν που κάποιος καταδικάζει την ενασχόληση του άλλου με την κατανάλωση αφού πήρε αυτοκίνητο 'γλήγορο' μπορώ κι εγώ να λέω ότι όποιος παίρνει Porsche δεν θα έπρεπε να ενδιαφέρεται για επιδόσεις γιατί την πήρε για μούρη... Αυτό είναι το ίδιο αυθαίρετο μονόπλευρο, άδικο και κάπως ηλίθιο.... κανένας δεν έχει λεφτά για πέταμα και κανένας δεν αγοράζει ένα αυτοκίνητο μόνο επειδή είναι γρήγορο (ή όμορφο, ή μουράτο, ή με χώρους κλπ) αλλά επειδή μπορεί να συνδυάσει τις περισσότερες ή όλες τις αρετές του με τις σωστές για αυτόν αναλογίες!++
_
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)