Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MINI COOPER S με LSD ή χωρίς??????
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. MINI COOPER S με LSD ή χωρίς??????
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    20
    35
    261
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jim-theo last edited by

      Τι λετε ρε παιδια απο ποτε ειναι επικυνδινο το μπλοκε και ειδικα το τορσεν που ειναι πολυ ηπιο οταν εμπλεκεται αφου ανιχνευει διαφορα ροπης κι οχι περιστροφης και επενεργει τελειως απο το μηδεν;
      Ακομη και κουλος να εισαι στην Ελληνικη ασφαλτο-καθρεπτη αυξανει καθετα την προσφυση και κατα συνεπεια την ασφαλεια και μην μου πειτε ειναι επικυνδινο γιατι αν βγαλει μουρες μεσα στην στροφη περαν του να αφησεις το γκαζι δεν μπορεις να κανεις τιποτε αλλο, αλλα αν τραβηξει πολυ προς το εσωτερικο συγνωμη χερακια εχετε να διορθωσετε δεν χρειαζεται να ειναι κανεις Μακινεν, εκτος και μιλαμε για τελειως αρχαριο οδηγο, αλλα τοτε το Μινι ΤΙ ΤΟ ΘΕΛΕΙ;
      Γενικα το μπλοκε στην Ελλαδα βοηθα πολυ και σε οποιοδηποτε αυτοκινητο, και στα δυο Ιμπρεζα που ειχα περαν του οτι ειχε απο το εργοστασιο ειχα αλλαξει με καλυτερα μπλοκε το πισω, οχι μονο για να δουλευει πιο αμεσα αλλα και για αυξηση της υπερστροφης, οταν το ζητησεις φυσικα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        insanedriver last edited by

        Για τον μέσο οδηγό είναι επικίνδυνο. Έχετε δει πως μαζεύει μούτρα το μπλοκέ στο μπροστοκίνητο αν γλιστρήσει στη βροχή...;;;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          techadmin admin last edited by

          Δηλαδή χωρίς μπλοκέ και με το ίδιο γκάζι δε θα είχε πρόβλημα στην βροχή?

          Επίσης μιλάμε για αυτοκίνητο που έχει στάνταρ ESP.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            leonp last edited by

            Αυτό μόνο για ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο μπορείς να το πεις. Δεν ξέρω πως συμπεριφέρεται το μίνι αλλά γενικά το μπλοκέ είναι πιο δύσκολο στη γρήγορη οδήγηση γιατί το απλό διαφορικό μπορεί να καίει λάστιχο στον ένα τροχό αλλά ο άλλος δεν γλιστράει και έχει πλευρική πρόσφυση. Για τον άσχετο είναι πιο εύκολο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • P
              pskarm last edited by

              φιλος που εβαλε quaife atb σε 206 διλιτρο με esp λεει τα αντιθετα με εσας...
              το μπλοκε δουλευει αρμονικοτατα με το esp και μαλιστα εχει βοηθησει παρα πολυ καθως με το esp οn πρωτα δουλευει το μπλοκε και οταν παει να κανει τα περιεργα του μπαινει το esp.......

              αυτο για οσους λενε οτι τα μπλοκε μπερδευουν τα ηλεκτρονικα βοηθηματα

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • T
                tiger last edited by

                Ο χρήστης pskarm έγραψε:

                το μπλοκε δουλευει αρμονικοτατα με το esp και μαλιστα εχει βοηθησει παρα πολυ καθως με το esp οn πρωτα δουλευει το μπλοκε και οταν παει να κανει τα περιεργα του μπαινει το esp.......

                Ακουγεται too good to be true, εκτος εαν εχει αγωνιστικο ESP!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  leonp last edited by

                  Για να δουλέψει σωστά ένα τόρσεν είναι απαραίτητο ένα καλό ηλεκτρονικό βοήθημα στα φρένα. Το τόρσεν δουλεύει εξαιρετικά (είναι το μόνο διαφορικό που μπορεί να στείλει περισσότερη ροπή στο τροχό/άξονα που έχει μεγαλύτερη πρόσφυση) αλλά δουλεύει μόνο μέσα στο λόγο ροπών (π.χ. 3:1) μετά δουλεύει σαν ανοικτό διαφορικό. Εκεί μπαίνουν τα ηλεκτρονικά και δεν αφήνουν το τόρσεν να φύγει έξω από το όριο λειτουργίας του. Αν έχει τόσο καλό esp μπράβο του.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • P
                    pskarm last edited by

                    ελπιζω να διαφωτιστεις φιλε απο αυτα...

                    γνωμη μου παρτο και στο μελλον σιγουρα θα το χρησιμοποιησεις ακομα και αν στην αρχη δεν το χρειαζεσαι

                    Ο χρήστης MEMsound έγραψε:

                    ESP test completed succesfully...

                    Το αμάξι ΣΤΡΙΒΕΙ ΑΣΥΛΛΗΠΤΑ!!!

                    Εεε συγνώμη!!!
                    ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΓΩ ΚΑΤΙ?!?!?!?!? 8-O 8-O :?: :?:
                    Να πω ότι έστριψα.
                    Αι σιχτιρ δηλαδη!

                    Ας τα πάρουμε από την αρχή.

                    Περίπτωση 1.
                    Χαλαρή οδήγηση με esp on ή off.
                    Το ΑΤΒ είναι σα να μην υπάρχει.
                    Δεν το καταλαβαίνεις πουθενά.
                    Δεν ακούγεται τίποτα
                    Δεν σου τραβάει το τιμόνι δεν, δεν , δεν ,δεν , δεν κλπ κλπ...

                    Περίπτωση 2
                    Πιο σβέλτη οδήγηση όχι τάπα με esp on ή off
                    (= χωρίς απότομα 'άσε-πάτα' και τιμονιές )
                    Το ΑΤΒ διακριτικά κλείνει την τροχιά του εμπρός μέρους.
                    Το ESP (όταν ON) λάμπει διά της απουσίας του και το πολύ πολύ να φρενάρει λίγο κάποιο τροχό αν εμφανιστεί τάση υποστροφής ή υπερστροφής κηρίως.
                    Συνεργασία άψογη χωρίς περίεργα κλεισίματα (ή μάλλον σταμάτημα ανοίγματος) του γκαζιού και διακριτικά φρεναρίσματα όπου χρειαστεί ΑΛΛΑ σε πολύ λιγότερο και μικρότερο βαθμό.
                    Όταν το ESP OFF το ATB απλά δουλευει λίγο περισσότερο.

                    Περίπτωση 3
                    Τάπα με το ESP ON.
                    Ρε μας δουλευει το 206?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
                    Ειλικρινά για να καταφέρεις να το βγάλεις από το δρόμο το αυτοκίνητο πρέπει να είσαι ή ηλίθιος ή να σου κοπούν τα χέρια.
                    Ρε αυτό στρίβει μόνο του.
                    Ερχεται η στροφή. Συμμαδευεις που θες να πάς επιλέγεις την σχετική ταχύτητα, στρίβεις γκαζώνεις πάνω στην στροφή κλειδώνει το ΑΤΒ, κλείνει την τροχιά χωρίς να αφήνει περιθώριο σπινιαρίσματος (από τον ένα από τους 2 τροχούς) και αν πάνε να σπινιάρουν και οι 2 μαζί τότε το ESP κρατάει σταθερό το γκάζι μέχρι να βρεθεί ξανά πρόσφυση (πράγμα που με το ΑΤΒ γίνεται αμέσως ) οπότε και ξαναεπιταχύνει...
                    Επίσης αν εμφανιστούν τάσεις υπερστροφής πάλι το ESP κάνει τα δικά του και χωρίς να μειώνει το γκάζι επαναφέρει το πίσω μέρος 'σε τάξη'.
                    Για μια ακόμη φορά πραγματικά βγάζω το καπέλο στους τεχνικούς της Peugeot για τον προγραμματισμό του συγκεκριμένου ESP.
                    Στα απότομα 'πατήματα' του γκαζιού πρώτα δουλεύει το ΑΤΒ και μετά το ESP (και ανάλογα με την γωνία του τιμονιού που όσο μεγαλύτερη είναι τόσο περισσότερο επεμβαίνει το ESP και πάλι όμως πολύ λιγότερο από ότι πριν με το μαμά ελεύθερο διαφορικό).
                    Αν έχω καταλάβει καλά (=θέλει κι άλες βόλτες/δοκιμές) το ESP δεν 'αφήνει' το ΑΤΒ να 'κλειδώσει' στο μέγιστο που αυτό που μπορεί και επεμβαίνει σε κάποιο σημείο.
                    Λεπτομέρειες πάνω σε αυτό θα έχω φαντάζομαι μέσα στις επόμενες μέρες.

                    και πάμε τώρα και στην

                    Περίπτωση 4... (party time, all the money και άντε γεια...)
                    Τάπα και το ESP OFF.

                    Είναι απλά γαμάτο.
                    Στρίβεις πατάς και η μούρη κάνει αυτό ακριβώς που της λες. Στρίβει χωρίς ηλεκτρονική βοήθεια και άλλα τέτοια 'gadgets'
                    Το κλείσιμο της τροχιάς το νοιώθεις στο τιμόνι και το βλέπεις με τα μάτια σου ότι το αμάξι με σταθερά στριμμένο τιμόνι με επιπλέον πίεση στο πετάλ του γκαζιού στρίβει περισσότερο.
                    Τα όρια του εμπρός μέρους έχουν ανέβει απίστευτα.
                    Πολύ απότομα ανάποδα δεν δοκίμασα γιατί ο δρόμος δεν ήταν ο κατάλληλος για εκπαίδευση στο καινούργιο παιχνίδι. Εν καιρώ...
                    Επίσης στις εκκινήσεις το αμάξι πλέον σπινιάρει πολύ πολύ πολύ λιγότερο...

                    σε 206 διλιτρο ολα αυτα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      leonp last edited by

                      Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                      γνωμη μου παρτο και στο μελλον σιγουρα θα το χρησιμοποιησεις ακομα και αν στην αρχη δεν το χρειαζεσαι

                      +1
                      To παίρνεις (είναι και πολύ φτηνό) και μετά το μαθαίνεις. Π.χ. στο ξεκίνημα σε στροφή με σπινιάρισμα είναι πολύ πιο γρήγορο αν και πιο δύσκολο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        travelman last edited by

                        Μόνο θετικά νομίζω πως θα βοηθήσει το μπλοκέ στην οδική συμπεριφορά στο όριο. Δεν έχω οδηγήσει προσθιοκίνητο με μπλοκέ αλλά στο πισωκίνητο είναι απόλαυση!!

                        Τα μειονεκτήματα (λίγο παραπάνω βάρος, λίγο παραπάνω κατανάλωση και ελαφρά λίγοτερο γκάζι) είναι λίγα για μένα μπροστά σε αυτά που προσφέρει, χτύπα το!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          jim-theo last edited by

                          Ο χρήστης leonp έγραψε:
                          Για να δουλέψει σωστά ένα τόρσεν είναι απαραίτητο ένα καλό ηλεκτρονικό βοήθημα στα φρένα. Το τόρσεν δουλεύει εξαιρετικά (είναι το μόνο διαφορικό που μπορεί να στείλει περισσότερη ροπή στο τροχό/άξονα που έχει μεγαλύτερη πρόσφυση) αλλά δουλεύει μόνο μέσα στο λόγο ροπών (π.χ. 3:1) μετά δουλεύει σαν ανοικτό διαφορικό. Εκεί μπαίνουν τα ηλεκτρονικά και δεν αφήνουν το τόρσεν να φύγει έξω από το όριο λειτουργίας του. Αν έχει τόσο καλό esp μπράβο του.

                          Καταρχας οπως ορθα λες ενα torsen διαφορικο καθως αρχιζει να δουλευει πριν καν υπαρξει διαφορα περιστροφης μεταξυ των τροχων ενος αξονα ΔΕΝ μπερδευει κανενα ηλεκτρονικο βοηθημα απλα γιατι δεν το παιρνουν χαμπαρι!
                          Κατα δευτερον παλι οπως ορθα λες πρεπει να εχει προσφυση εστω ελαχιστη καποιος απο τους δυο τροχους αλλιως δεν μπορει να κανει τιποτα αφου πολλαπλασιαζει με ενα αριθμο (δεικτης εμπλοκης του πχ 4:1) την ροπη του ολισθαινοντα τροχου και στελνει την πολλαπλασια στον αλλο (στην προκειμενη τετραπλασια, αν ο ενας δεν εχει προσφυση θα στειλει 0x4=0).
                          Οποτε αν επμεβει το ηλεκτρονικο βοηθημα απλα επαναφερει την ταξη αρα και την προσφυση σε καποιον εστω απο τους δυο τροχους και απλα δουλευει και το διαφορικο ως αποτελεσμα του παραπανω, αλλωστε γνωστο τοις πασοι και ειδικα σε οσους φρεναρουν με το αριστερο οτι με ελαφρυ φρενο και στηνεται καλυτερα το αυτοκινητο και δουλευουν τα διαφορικα προπαντων τα τορσεν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            leonp last edited by

                            Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
                            ...αλλωστε γνωστο τοις πασοι...

                            Παίρνεις πολλά πράγματα σαν δεδομένα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              panos_ag last edited by

                              delete

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                jim-theo last edited by

                                Ο χρήστης panos_ag έγραψε:
                                Θα ηθελα να ρωτησω ποια θεωρειται καλυτερη λυση για LSD ,η επιλογη ενος Quaife η ενος viscous LSD,αν εχω καταλαβει καλα ειναι 2 διαφορετικες λυσεις,αν οχι συγνωμη αλλα δεν ειναι πολυ σχετικος.
                                Ευχαριστω.

                                Δεν θα το περιοριζα στο Quaife αλλα γενικοτερα στα τορσεν, ειναι καλυτερα σαν διαφορικα τοποθετησης σε αξονα γιατι δεν απαιτουν διαφορα περιστροφης τροχων για να επεμβουν αλλα διαβαζουν διαφορα προσλαμβανομενης ροπης, ειναι πιο ηπια στην εμπλοκη τους αρα πιο φιλικα για καθημερινη χρηση και παρουσιαζουν ελαχιστες βλαβες.
                                Απο την αλλη με τον ενα τροχο στον αερα η με ελαχιστη προσφυση απλα δεν κανουν τιποτα ενω το vscodrive μπορει εστω και λιγο να δουλεψει.
                                Το viscous εχει θα ελεγα περισσοτερους περιορισμους και αντοχη στην σκληρη χρηση και δεν ειναι τοσο καλο περαν απο κεντρικο διαφορικο η στις συγχρονες εκδοχες του που περιλαμβανει και ηλεκτρονικη επεμβαση στον τροπο/βαθμο εμπλοκης του πχ σειρα Μ της BMW!
                                Και βεβαια για πισω διαφορικο η καλυτερη λυση για οποιον βεβαια ξερει τι και γιατι το θελει ειναι ενα καλο δισκατο 1 η 1,5 way το οποιο απλα οτι του 'πεις' θα κανει χωρις να χαζευει και χωρις να σε προδωσει αλλα απαιτει και την αναλογη εμπειρια απο τον χρηστη γιατι ειναι πιο απολυτο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • O
                                  offset last edited by

                                  Αυτο δε το βλέπεις συχνά πάντως.Κάποιος να ρωτάει κάτι ειλικρινές λόγω άγνοιας και να απαντάει κάποιος άλλος περιεκτικά,ουσιαστικά και χωρίς ίχνος υποκειμενικότητας και ειρωνίας.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    coopers_jcw last edited by

                                    Αν δε βιαζεσαι ..... τελη Απριλιου λογικα θα σου εχουν εδω ΜΙΝΙ με LSD και νομιζω οτι θα ειναι χωρις χρεωση στο chili .... και για το δρομο μη φοβασαι μια χαρα θα το συνηθισεις και θα σου ειναι πολυ χρησιμο και διασκεδαστικο ... καλοταξιδο και στρωστο γρηγορα να εισαι ετοιμος για τον Ιουνιο στο Ραντεβου της Ολανδιας στην παγκοσμια συναντηση των MINIFANS!!!!!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1
                                    • 2
                                    • 2 / 2
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr