-
Μπορειτε να γραψετε-αναφερετε ποια αυτοκινητα μπορουν(βαση κατασκευαστη-δηλαδη οπως αναγραφεται στα μανιουλ αυτων)να συρουν-ρυμουλκυσουν 1200 κιλα+ ???
Ουσιαστικα δεν ζηταω τα πιο μεγαλα-ακριβα,αλλα τα πιο οριακα σε μεγεθος.,(και προηγουμενες γενιες αυτοκινητων,πχ πεζο 405 η 406)
Παραδειγμα, δεν με ενδιαφερει αν τραβαει τοσα κιλα μια Καγιεν τουρμπο....
Υγ.Στα διαφορα σαιτ των εταιρειων δεν ειναι κατι που το αναφερουν η που το εχω βρει σε διαφορες μαρκες....
-
Μπορειτε να γραψετε-αναφερετε ποια αυτοκινητα μπορουν(βαση κατασκευαστη-δηλαδη οπως αναγραφεται στα μανιουλ αυτων)να συρουν-ρυμουλκυσουν 1200 κιλα+ ???
Ουσιαστικα δεν ζηταω τα πιο μεγαλα-ακριβα,αλλα τα πιο οριακα σε μεγεθος.,(και προηγουμενες γενιες αυτοκινητων,πχ πεζο 405 η 406)
Παραδειγμα, δεν με ενδιαφερει αν τραβαει τοσα κιλα μια Καγιεν τουρμπο....
Υγ.Στα διαφορα σαιτ των εταιρειων δεν ειναι κατι που το αναφερουν η που το εχω βρει σε διαφορες μαρκες....
-
Μπορειτε να γραψετε-αναφερετε ποια αυτοκινητα μπορουν(βαση κατασκευαστη-δηλαδη οπως αναγραφεται στα μανιουλ αυτων)να συρουν-ρυμουλκυσουν 1200 κιλα+ ???
Ουσιαστικα δεν ζηταω τα πιο μεγαλα-ακριβα,αλλα τα πιο οριακα σε μεγεθος.,(και προηγουμενες γενιες αυτοκινητων,πχ πεζο 405 η 406)
Παραδειγμα, δεν με ενδιαφερει αν τραβαει τοσα κιλα μια Καγιεν τουρμπο....
Υγ.Στα διαφορα σαιτ των εταιρειων δεν ειναι κατι που το αναφερουν η που το εχω βρει σε διαφορες μαρκες....
-
Βρήκα αυτό το αμερικανικό site, το οποίο μάλλον έχει κάποιο ενδιαφέρον (κοίτα τα δύο τελευταία μοντέλα...)
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Βρήκα αυτό το αμερικανικό site, το οποίο μάλλον έχει κάποιο ενδιαφέρον **(κοίτα τα δύο τελευταία μοντέλα...) **:)To elantra των 1600 κ.ε. έχει ικανότητα έλξης 1.200 κιλών (με φρένα).
http://www.hyundai.gr/hyundai/models/elantra/characteristics.html -
Γκουχ, γκουχ
Πετρέλαιο και άγιος ο θεός, και να δείς πως τραβιούνται
1200 κιλά από όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα. Αλλά που ... -
Δημήτρη μάλλον για ρυμούλκηση με φρένα μιλάς έτσι?
-
Από την Opel. Αφορά στα Astra :
http://www.opel.gr/content_data/GME/019 ... _specs.pdf
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Γκουχ, γκουχΠετρέλαιο και άγιος ο θεός, και να δείς πως τραβιούνται
1200 κιλά από όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα. Αλλά που ...Α να γεια σου.
Diesel kai παλι diesel.Παρανομοι ειναι φιλε μου οι ιθυνοντες,με τα δοντια το κρατανε το νομοσχεδιο της υποτελειας.Δε θα τους περασει ομως και δεν ειναι μακρια η ωρα που τελικα θα απελευθερωθει.
-
Δεν αρκεί το πετρέλαιο, θέλει και σωστό πλαίσιο. Έχω σύρει υπερβολικά βάρη με μεγάλα χρέπια, η εμπειρία είναι ΠΟΛΥ δυσάρεστη.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Δεν αρκεί το πετρέλαιο, θέλει και σωστό πλαίσιο. Έχω σύρει υπερβολικά βάρη με μεγάλα χρέπια, η εμπειρία είναι ΠΟΛΥ δυσάρεστη.Αυτο ειναι αυτονοητο,δε θα τραβηξεις σκαφος με polo TDi!!!
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Δημήτρη μάλλον για ρυμούλκηση με φρένα μιλάς έτσι?Ναι,ρυμουλκηση με φρενα.
Ευχαριστω για τις εως τωρα απαντησεις!
Αν υπαρχουν και αλλες καλοδεχουμενες!
-
Να σου ετοιμάσουμε ένα special Niva να ξεμπερδεύεις;;;
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Να σου ετοιμάσουμε ένα special Niva να ξεμπερδεύεις;;;Το Niva είναι καλή περίπτωση γιατί οι κοντές μπορούν να εμπλακούν χωρίς να μπλοκάρει το κεντρικό διαφορικό οπότε μπαίνουν και στην άσφαλτο.
Αντιστοιχη φιλοσοφία έχει και το forester το οποίο έχει και τα πίσω αμορτισέρ αντιβύθισης τα οποία το κάνουν το ιδανικό όχημα για ρυμούλκηση.
Ένα μτχ πρώτης γενιάς είναι ότι πρέπει. Θα μπορείτε να το χρησιμοποιείται και για τις αναγνωριστικές βόλτες στις ειδικές. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Αντιστοιχη φιλοσοφία έχει και το forester το οποίο έχει και τα πίσω αμορτισέρ αντιβύθισης τα οποία το κάνουν το ιδανικό όχημα για ρυμούλκηση.
Καλή επιλογή το Φόρεστερ.
Κοίτα και για Ιμπρέζα δίλιτρο (ατμοσφαιρικό πάντα). -
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Αντιστοιχη φιλοσοφία έχει και το forester το οποίο έχει και τα πίσω αμορτισέρ αντιβύθισης τα οποία το κάνουν το ιδανικό όχημα για ρυμούλκηση.
Καλή επιλογή το Φόρεστερ.
Κοίτα και για Ιμπρέζα δίλιτρο (ατμοσφαιρικό πάντα).+1.
To ατμοσφαιρικό Φόρεστερ έχει και κοντές. -
Είδε κάνεις το DVD των 4Τ το Freelander να σέρνει αεροπλάνο? Αυτό θέλεις
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Είδε κάνεις το DVD των 4Τ το Freelander να σέρνει αεροπλάνο? Αυτό θέλειςTo αεροπλανο εννοεις ,φανταζομαι!
Ευχαριστω και για τις υπολοιπες απαντησεις.
Υγ.Το Νιβα πχ πρεπει να ακολουθειται απο βενζιναδικο?Κινειται με 90-100 χλμ/ωρα σχετικα ανετα η ....τα βλεπεις ολα?
Μηπως ειναι καλυτερα κατι σε σενταν?(307? λεον προηγουμενο?,σερνουν αυτα αραγε?) -
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
To αεροπλανο εννοεις ,φανταζομαι!
Ευχαριστω και για τις υπολοιπες απαντησεις.
Υγ.Το Νιβα πχ πρεπει να ακολουθειται απο βενζιναδικο?Κινειται με 90-100 χλμ/ωρα σχετικα ανετα η ....τα βλεπεις ολα?
Μηπως ειναι καλυτερα κατι σε σενταν?(307? λεον προηγουμενο?,σερνουν αυτα αραγε?)Χμ βενζίνη θα καίει κάτι παραπάνω ακριβώς δεν ξέρω αλλά δεν θα χει μεγάλη αυτονομία (μια εκτίμηση 270χλμ ανά ρεζερβουάρ? 42λίτρα πέρνει αλλά καλύτερα να σου απαντήσει κάποιος με νίβα που ρυμουλκεί σκάφος). Επίσης 90-100 με το νίβα κι από πίσω να σέρνει άλλη μια φορά τη μάζα του δεν είναι κι ό.τι καλύτερο. Επίσης κι τα φρένα δεν θα ευχαριστηθούν κι δεν είναι κι τα πλεόν ανθεκτικά. Βασικά έτσι όπως το βλέπω χρειάζεσαι ή ντίζελ επιβατικό-αγροτικό ή κάποιο δυνατό (σχετικά πάντα suv, 4χ4). Το φόρεστερ το 2,0 το ατμοσφαιρικό όπως είπαν είναι καλή λύση κι το 2,0χτ (αν δεν χρειάζεσαι κοντές), wrangler, cherokee, πρώτα land rover. Πιστεύω έγινα κατανοητός απλά είναι θέμα κόστους κυρίως κι αν θες μεταχειρισμένο ή καινούργιο.
-
Γειά σας,
Σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα πάνω από 1.600 cc, μπορούν να τραβήξουν 1.200 κιλά, το ζητούμενο είναι το ...πώς !
Άλλη συμπεριφορά έχει όταν ειναι επίπεδη επιφάνεια, άλλη όταν υπάρχει κλίση και άλλη όταν κινείσαι σε κάποιο υψόμετρο.
Εάν καταλήξεις σε δύο αυτοκίνητα με ίδιο ρυμουλκούμενο βάρος (πάντα με φρένα σ'αυτά τα κιλά), αυτό με την μεγαλύτερη ροπή είναι καλύτερο ρυμουλκό (εάν την εμφανίζει και σε χαμηλότερες στροφές ακόμα καλύτερα).
Επίσης, το μεγαλύτερο μεταξόνιο βοηθάει στην καλύτερη ρυμούλκηση, καθώς και ο μικρότερος πίσω πρόβολος.
Άν κάνεις μεγάλες αποστάσεις, ίσως χρειασθεί και ενίσχυση της πίσω ανάρτησης με πρόσθετα ελατήρια (ειδικά για ρυμούλκηση, π.χ της MAD), όπως επίσης και σταμπιλιζατέρ.
Θα πρότεινα πάντως αυτοκίνητο από 1.800 cc και πάνω.
Το Forester είναι μιά πολύ καλή επιλογή, όπως αναφέρθηκε και από άλλους, είναι τετρακίνητο και έχει και 'κοντές'.
Είχα το Niva, το παλιό το 1.600άρι, και είχα πρόβλημα με την θερμοκρασία.
Καλή περίπτωση ρυμουλκού θα είναι το νέο CR-V, με το σύστημα ευστάθειας που καλύπτει και το ρυμουλκούμενο.
Με πάνω από 50.000 χλμ ρυμούλκησης τροχόσπιτου (1.100+ κιλών) σε δρόμους, κυρίως, της κεντρικής Ευρώπης, έχω αντιμετωπίσει και δεί αρκετά, γιαυτό θεωρώ αρκετά σοβαρή και υπεύθυνη υπόθεση την ρυμούλκηση.Φιλικά
Μάξιμος
Aυτοκινητα που μπορουν να συρουν 1200 κιλα+