Μιας και το προηγούμενο σβήστηκε και φτάνουμε αισίως τα 40+ χρόνια με στατιστικά πωλήσεων... (τα σχόλια πάνω κάτω τα ίδια )
1966 12.962
1967 16.510 είδες η 7ετία;
1968 20.735
1969 21.439
1970 27.868
1971 32.011
1972 34.523
1973 38.045
1974 27.496 μικρό μεταπολιτευτικό διάλειμμα...
1975 50.807 και σχεδόν διπλασιάζονται
1976 58.445
1977 98.924
1978 119.814 αυξάνονται οι πωλήσεις, κακώς σύμφωνα με τα 'κυβικά' εγκλήματα που πληρώνουμε ακόμα
1979 88.372 Τέλος ταξινόμησης βάσει... κυβικών
1980 35.728 κάτω από τις διπλάσιες οι πωλήσεις και χειρότερα αυτοκίνητα
1981 46.860 'άνεμος αλλαγής'
1982 79.981 μόνο τον πρώτο χρόνο...
1983 61.549
1984 65.747
1985 78.534 ακόμα καλύτερες μέρες...
1986 65.166 το πιστέψατε ε;;;
1987 50.501
1988 57.666
1989 85.645 'οικουμενικές' πωλήσεις
1990 115.314 γκαντέμης μεν, αλλά ξανά πάνω από τις 100.000 -έτσι όπως τα κάνε την προηγούμενη φορά... -
1991 167.737 άρχισε η απόσυρση
1992 199.004
1993 147.789
1994 106.817 τα κεφάλια μέσα, ότι πήρατε πήρατε
(όχι δεν έκανε καλό η απόσυρση )
1995 125.430
1996 139.674 εκλογές
1997 159.826
1998 180.541
1999 261.717 ΧΑΑ rulzzzz
2000 290.225 εκλογές & ΧΑΑ κι η καλύτερη χρονιά σε πωλήσεις
2001 280.212 ότι ρευστοποιήσατε ρευστοποιήσατε...
2002 268.489
2003 257.293
2004 289.753 Ολυμπιακοί αγώνες, εκλογές, Hyundai και παραλίγο επίδοση 2000
2005: 269733
2006: περίπου -2% λογικά θα κλείσει ο χρόνος, σε 2-3 μέρες θα βγουν και τα επίσημα
Το πότε ήταν πιο εύκολη η απόκτηση αυτοκινήτου -και ΤΙ αυτοκινήτου- είναι προφανές, δεν χρειάζονται άλλα σχόλια -εκτός κι αν πιστεύει κανείς πως... πολλαπλασιαστήκαμε ως έθνος
κι από κει που αγοράζαμε 140.000 αυτοκίνητα το 1996, έχουμε διπλάσιο πληθυσμό από τότε, άρα αγοράζουμε τα ίδια
Προφανώς η αγορά επηρεάζεται από πολιτικές καταστάσεις
Το 07 στα ίδια με το 06 θα ναι, λίγο κάτω μάλλον, αλλά λόγω εκλογών το 08 μάλλον θα υπάρξει άνοδος, ειδικά αν συνδυαστεί με μείωση τέλους ταξινόμησης κι απελεύθερωση diesel -τελευταία ευκαιρία -