-
Tακακια και εργασια ειναι τα χρηματα σου. στην οπελ ζηταγαν 100 ευρω εργατικα και 80 ευρω για τα τακακια....
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Tακακια και εργασια ειναι τα χρηματα σου. στην οπελ ζηταγαν 100 ευρω εργατικα και 80 ευρω για τα τακακια....Αυτό υποθέτω κι εγώ...Ξεφτίλα!
Και το θέμα είναι ότι όλα πάνε στην τσέπη του αντιπροσώπου.Ο άνθρωπος που κάνει τη δουλειά και δουλεύει όλη μέρα τι παίρνει;;;Ας μην απαντήσω καλύτερα... -
carjunkie κανονικά το service που λες πρέπει να στοιχίζει γύρω στα 150 €, τι άλλαξες εκτος των προβλεπόμενων -δλδ απο φθορά εκτος προγραμματος- και πήρε αλλα 200 €?
-
[quote='ratanplan']carjunkie κανονικά το service που λες πρέπει να στοιχίζει γύρω στα 150
-
Μια χαρά τα βλέπω, πλήρωσες ας πούμε για τακάκια 88 € η κοπέλα μου σε corsa c 1200 πλήρωσε 100 € για τακάκια εμπρός με τοποθέτηση σε εξουσιοδοτημένο και όχι σε αντιπρωσοπεία πέρυσι φέτος της ζητήσανε 120 € και μετά το κράξιμο έδωσε 100 € όπως πέρυσι.
Αυτά που μου τη σπάνε είναι τα υγρά καθαρισμού παμπρίζ δεν είναι το 1 € αλλά η κίνηση!
-
Ο χρήστης carjunkie έγραψε:
Πήγα το fiesta για το πρώτο μεγάλο service (3-ετίας)==350 ευρώ!
Αντε κουράγιο.
Όταν περάσει η 5ετία θα τους βλέπεις κάθε 20.000χλμ και όχι κάθε χρόνο.
ασχέτως αν σου λένε '20.000χλμ Η ένα χρόνο' τα service. -
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Πήγα το fiesta για το πρώτο μεγάλο service (3-ετίας)==350 ευρώ!
Αντε κουράγιο.
Όταν περάσει η 5ετία θα τους βλέπεις κάθε 20.000χλμ και όχι κάθε χρόνο.
ασχέτως αν σου λένε '20.000χλμ Η ένα χρόνο' τα service.Bασικά όταν περάσει η 5-ετία σκέφτομαι να μην τους βλέπω καθόλου και να πηγαίνω στον μάστορα που πήγαινα το παλιό μου αμάξι, ο οποίος και καλός είναι και φθηνός και συνεννοήσιμος!
Ο μόνος λόγος που θα τους δω είναι μόνο σε περίπτωση που έχει βλάβη κανας εγκέφαλος ή κάτι εξεζητημένο...
[quote='ratanplan']Μια χαρά τα βλέπω, πλήρωσες ας πούμε για τακάκια 88
-
τι γνωμη εχετε για το Smax
-
Απ' αυτά που έχω παρατηρήσει ο ίδιος:Θετικά)Σχήμα που ξεφεύγει απ' το καθιερωμένο ''κυτιοειδές'' των πολυμορφικών.Πολύ μεγάλες δυνατότητες διαμόρφωσης,τρεις αυτόνομες θέσεις στην πίσω σειρά,τεράστιο πορτ-μπαγκαζ,υψηλής ποιότητας εσωτερικό.Αρνητικά)Μεγάλο μήκος και γενικά μεγάλος όγκος που προφανώς θα είναι ζόρικος μέσα στην πόλη,αν θέλεις 7θέσιο οι τρίτη σειρά δεν βυθίζεται πλήρως στο πορτ-μπαγκαζ.
Απ' αυτά που έχω διαβάσει:Πολύ καλή οδική συμπεριφορά(τα γονίδια της εταιρείας ). -
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΠΕΚΤΗΣΑ ΑΝΑ ΦΙΕΣΤΑΚΙ,ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΙΝΤΙ.ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ,ΠΩΣ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΡΑΔΙΟ-ΣΙΝΤΙ?ΕΧΩ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΗΝ ΡΥΘΜΙΣΩ,ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΩ.ΟΤΑΝ ΚΛΗΝΕΙ ΤΟ ΡΑΔΙΟ,ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΠΑΛΙ Η ΠΑΛΙΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΑΙ ΩΡΑ.
-
για να πληρωσες τα λαδια 26 ευρω σιγουρα ειναι ημισυν8ετικα.ενα πληρες συν8ετικο λαδι εχει τα διπλα λεφτα.πχ mobil one 0-50 49 euro.
-
Ο χρήστης carjunkie έγραψε:
Πήγα το fiesta για το πρώτο μεγάλο service (3-ετίας)==350 ευρώ!Μου φάνηκαν πολλά για αλλαγή:
-λάδια
-φίλτρο λαδιού
-φίλτρο βενζίνης
-υγρά τιμονιού
-υγρά φρένων
-υγρά παρπριζ
-τακάκια
-φίλτρο οσμών-καμπίνας
-υαλοκαθαριστήρεςΔηλαδή,άντε να κόστιζαν όλα αυτά 150 ευρώ το πολύ.
Τα υπόλοιπα 200;;;Θα δω αναλυτικά την απόδειξη και θα ξαναγράψω πόσο κόστισαν τα παραπάνω.Αν και πάνω από 150 δεν πιστεύω να έκαναν...Τελικά η εγγύηση πληρώνεται πολύ ακριβά...Και να πεις ότι όταν πάθει βλάβη σε εξυπηρετούν άμεσα-όλο δικαιολογίες και υπεκφυγές!
Κωλο αντιπροσωπείες!!!
Φιλε μου, πηγα εγώ ο ίδιος το Fiesta της γιαγιά μου για service τριετίας πριν κανα μήνα, άντε δύο και πλήρωσα 190. Το service έγινε στην αντιπροσωπεία της Πάτρας.
Δεν άλλαξαν τακάκια όμως (ειχαν αλλαχτει άλλη φορά).
@νδρέας
-
Ο χρήστης fabiawrc έγραψε:
για να πληρωσες τα λαδια 26 ευρω σιγουρα ειναι ημισυν8ετικα.ενα πληρες συν8ετικο λαδι εχει τα διπλα λεφτα.πχ mobil one 0-50 49 euro.Συμφωνώ με αυτό που λες αλλά:
ΠΡΩΤΟΝ:Όταν ρώτησα τον τεχνικό της Ford μου είπε ότι είναι συνθετικά.Έχω όμως αμφιβολίες για το αν λέει αλήθεια ή όχι.
ΔΕΥΤΕΡΟΝ:Θα μπορούσε να πει κάποιος σαν απάντηση στο επιχειρημά σου ότι λόγω του ότι η Ford αγοράζει μαζικά τα λάδια,είναι λογικό να τα παίρνει σε πολύ πιο χαμηλή τιμή συγκριτικά με όλους εμάς που αγοράζουμε λιανικά.
Το κακό είναι ότι δεν γράφει τίποτα διευκρινιστικό το κουτί-ούτε καν ποια είναι η φίρμα της εταιρείας που το παράγει.Από τον κωδικό βρήκα ποια είναι η εταιρεία αλλά δεν ξέρω ποιο είναι το λάδι που μου βάζουν.Έχει άλλα κουτια-άλλα ονόματα...
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Φιλε μου, πηγα εγώ ο ίδιος το Fiesta της γιαγιά μου για service τριετίας πριν κανα μήνα, άντε δύο και πλήρωσα 190. Το service έγινε στην αντιπροσωπεία της Πάτρας.
Δεν άλλαξαν τακάκια όμως (ειχαν αλλαχτει άλλη φορά).
@νδρέας
Λίγο πιο κάτω έγραψα αναλυτικά τι αλλαγές έγιναν.Έβαλα κάποια εξτρα πράγματα όπως νέα πλαστική βάση για το στήριγμα του καπώ,τακάκια,μπροστινούς υαλοκαθαριστήρες και ξέχασα να πώ ότι έβγαλα και κάρτα καυσαερίων(12ευρώ).
Αν έχεις πρόχειρο το τιμολόγιο από την αντιπροσωπεία που πήγες το δικό σου,κάνε μία σύγκριση(αν δε βαριέσαι) για να δω μήπως με χρέωσαν παραπάνω.
Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης carjunkie έγραψε:
Αν έχεις πρόχειρο το τιμολόγιο από την αντιπροσωπεία που πήγες το δικό σου,κάνε μία σύγκριση(αν δε βαριέσαι) για να δω μήπως με χρέωσαν παραπάνω.Ευχαριστώ.
Θα το κάνω σίγουρα, όχι όμως άμεσα γιατί το αυτοκίνητο δεν είναι δικό μου και δεν προβλέπεται να το δω σύντομα.
@νδρέας
-
Focus ST: Φρένα, γκάζι, ήχος, κράτημα, απλά :
-
και πολύ καλό τιμόνι!
-
Γεια σας.
ειμαι νεος στο φορουμ αυτο.ειμαι κατοχος ενος μικρου αυτοκινητου αλλα ειμαι πλησιον στο να το αλλαξω με ενα μεγαλυτερο.
ενδιαφερομαι κυριως για μεγαλους αποθηκευτικους χωρους και δυνατοτητα τα πισω καθισματα να μετατρεπονται η να μετακινουνται.
Δεν εχω σε πρωτη σκεψη ενα στεισον αλλα ενα σενταν.
Πολλαμοντελα εχω κατα νου αλλα αυτο που μου εκενε εντυπωση ειναι το ford focus sedan.εσεις τι λετε;
τι υπερ και κατα γνωριζετε;
σε σχεση με τον ανατγωνισμο;;αυχαριστω
-
Ο χρήστης lifesparker έγραψε:
ενδιαφερομαι κυριως για μεγαλους αποθηκευτικους χωρους και δυνατοτητα τα πισω καθισματα να μετατρεπονται η να μετακινουνται.
αυχαριστω
Με αυτήν την περιγραφή που κάνεις κανένα sedan δεν θα σε ικανοποιήσει πλην του πορτ-παγκαζ.Μάλλον πρέπει να κοιτάξεις κάποιο πολυμορφικό.Για μένα κορυφαία πρόταση είναι το S-Max αλλά αν δεν το φτάνεις οικονομικά κοίτα και το C-max.
Αν πάλι επιμείνεις σε sedan νομίζω ότι είναι προτιμότερο να κοιτάξεις το Mondeo παρά το Focus sedan.Ακόμη κι αν αντικαθίσταται θεωρώ ότι είναι σε όλα του καλύτερο αυτοκίνητο. -
Όντως το σεντάν δεν θα σε βολεψει με αυτά που ζητάς!
Το C-max όπως είπε και ο φίλος είναι ιδανικό.
Απο την άλλη αν πας για σεντάν δεν συμφωνώ να πας σε μοντέο, πάρε ένα φόκους (στα ίδια λεφτά παίρνει πλουσια έκδοση φόκους -την γκία- και απλή έκδοση σε μοντέο -την τρεντ-) σεντάν βγαίνει και με τον κινητήρη με τα 115 άλογα, το πορτ μπαγκάζ του είναι μεγαλύτερο κατα 20 λίτρα σε σχέση με το μοντέο, ο χώρος για τους πίσω επιβάτες είναι υπεραρκετός...όχι σαν του μοντέο...αλλά δεν θα σε προβληματήσει σε καμία περίπτωση!
FORD FORUM