Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 173
    • 174
    • 175
    • 176
    • 177
    • 315
    • 316
    • 175 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    50887
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      notis2003 last edited by

      **ratanplan έγραψε:

      δεύτερον γιατί δεν έχουν ίχνος επαγγελματισμού σαν εταιρια δεδομένου ότι δεν σε πήραν να σε ενημερώσουν...πράγμα τ ο οποίο ήταν το ελάχιστο το οποίο μπορούσαν να κάνουν!

      **

      Αυτό ξαναπέστο ratanplan...Το εξοργιστικό στην όλη υπόθεση δεν είναι οτι πρέπει να περιμένω 5.5 μήνες για την 'Bentley' μου (εισαγωγέας και εδώ η Kosmocar δεν ειναι?) αλλά οτι τέλη Νοέμβρη που τους πήρα (προνοητικός γαρ...) ο υπεύθυνος εκεί μου ειπε 'ναι, ναι τώρα βλέπω στο pc μπήκε γραμμή παραγωγής 6η μερα της 47ης εβδομάδας του '06' δλδ 25η Νοεμβρίου ΄06 λέω,'ναι ναι ναι έτσϊ είναι' μου λέει. Μπράβο οργάνωση σκέφτηκα, αυτά είναι!
      Φευ, η χαρά μου ήταν απλά μια ουτοπία. Γιατί προχθές που τον κάλεσα ξανά (γιατι να αργούσε να μου τηλ. άραγε ) μου είπε τα εξής:'Ξέρεις το εργοστάσιο στο Βέλγιο (στους Φλαμανδούς ή στους Βάσκους θα σας γελάσω δυστυχώς) είναι κλειστό 1.5 μήνα και...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        notis2003 last edited by

        και ' το αυτοκίνητο που παράγγειλες θα πάει για Γερμανία μεριά.Σε βλέπω αρχές Μάρτη' μου λέει. Κι εγώ σε βλέπω για πάπια με εμένα κυνηγό και με σκάγια για αγριογούρουνο, του λέω. Με αυτά και με αυτά έμεινα μλκς
        ratanplan έγραψε:

        δεν ξέρω πόσα έχεις δώσει προκαταβολή

        1500 ευρώ.

        mjacob,σε ευχαριστώ και σένα για τις συμβουλές σου, μπορεί να αποδειχθούν πολύτιμες στο άμεσο μέλλον
        Τώρα τρέχω να σώσω ότι σώζεται με δικηγόρους, ΙΝΚΑ και ότι άλλο με φωτίσει ο Κύριος

        Θα σας ενημερώσω προς γνώσιν ίσως και συμμόρφωσιν
        Τις ευχές μου σε όλους

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • gatoz
          gatoz last edited by

          Μετά από λίγες ημέρες συμβίωσης με το νέο (εταιρικό) αυτοκίνητο μερικές προσωπικές απόψεις....

          1. Οτι λέγεται για καθυστερημένη παράδοση, δεν ίσχυσε στην περίπτωση μας, καθώς 2 Plus Tsi Highline, παραδώθηκαν σχεδόν άμεσα (15 ημέρες).
          2. Το αυτοκίνητο είναι λιγότερο εξοπλισμένο από ότι περιμένει κάποιος στην έκδοση Highline, ειδικά εάν δεν το έχεις δει πριν στην έκθεση (όπως εμείς που παραγγείλαμε τυφλά, βλέποντας μόνο πληροφορίες από το internet). To Highline, σαφέστατα διαθέτει ότι αναφέρει η αντιπροσωπεία στο site, αλλά δεν έχει στο εσωτερικό μερικά από τα συνηθισμένα (για αυτοκίνητο 22000Ε): Χειριστήρια R/CD στο τιμόνι, μπροστά κεντρικό υποβραχιόνιο, πίσω ποτηροθήκες στην κεντρική κονσόλα, θήκες στην οροφή (πλην γυαλιών), αξιοπρεπές R/CD (το RCD 300 είναι πολύ μέτριο), αυτόματους υαλοκαθαριστήρες/φώτα, κλειδαριές που να κλειδώνουν αυτόματα μετά τα 50χλμ, ηλεκτρικά παράθυρα που να κλείνουν με το R/C.
            Επίσης λείπoυν (αναφέρεται το γεγονός αυτό στο site) οι προβολείς ομίχλης, οι οποίοι πολύ δύσκολα μπορούν να τοποθετηθούν και σαν aftermarket.
          3. Εξωτερικά το αυτοκίνητο δείχνει καλοφτιαγμένο, αλλά τα πλαστικά απλά καλής προσαρμογής (π.χ. η μάσκα στο δικό μου ήταν ξεκουμπωμένη στην παράδοση και χρειάστηκε να την κουμπώσουν πάλι στην αντιπροσωπεία). Οι πόρτες όμως κλείνουν με καταπληκτικό τρόπο, οι μεντεσέδες έχουν φοβερή αίσθηση, οι τσιμούχες γύρω από τις πόρτες έχουν άριστη εφαρμογή, το χρώμα είναι εντυπωσιακά προσαρμοσμένο. Οι ζάντες και λάστιχα είναι εξαιρετικής ποιότητας. Ενα λειτουργικό λάθος (για την Αθήνα) αποτελεί στο πόσο λίγο κλείνουν οι καθρέπτες, οι οποίοι είναι πανάκριβοι.
            Εμφανισιακά το αυτοκίνητο (υποκειμενικά) δείχνει εξαιρετικά όμορφο και διακριτικά σπορτίβ κρύβοντας (την όποια) πολυμορφικότητα του. Εδώ επίσης ένα .... μειονέκτημα: Στο πίσω μέρος πλέον υπάρχει το σήμα TSI, με αποτέλεσμα τα κάθε λογής GTxxxx να κολάνε στον προφυλακτήρα πιέζοντας για κάτι...
          4. Εσωτερικά, πέρα από τις ελλείψεις που ανέφερα στο 2, δεν υπάρχουν περιθώρια αμφισβήτησης της ποιότητας και της λειτουργικότητας. Ολα είναι εξαιρετικά φτιαγμένα, προσαρμοσμένα και εξοικιώνεσαι αμέσως μαζί του. Πολλές φορές πιάνω τον εαυτό μου να πιέζει πλήκτρα ή να χρησιμοποιεί διακόπτες, μόνο για την αίσθηση. Αν θα πρέπει και εδώ να βρούμε κάτι στα πλην, αυτό θα ήταν η θέση του αναπτήρα και η έλλειψη δεύτερης πρίζας.
            Σαν πιο δυνατό σημείο, θα έβρισκα την αίσθηση του υλικού (δέρμα) στο τιμόνι.
            Από χώρους, έχει τους τυπικούς για ένα χατσμπακ με μεγάλο πορτμπαγκάζ, αλλά όχι ενός πολυμορφικού.
          5. Στον δρόμο...
            5.1 Κινητήρας.
            Διαβάζοντας στο forum πολλά για τον TSI (κυρίως περί αξιοπιστίας), ήμουν περίεργος στο να κάνω την εκτίμηση μου. Βέβαια δεν μπορώ ακόμα να μιλήσω για αξιοπιστία (2500χλμ), αλλά η αίσθηση είναι απλά απίστευτη για 1400κκ. Τράβηγμα (με την πραγματική έννοια) παντού, απίστευτη ροπή, ανεπαίσθητο lag, ηδονικός θόρυβος από την τουρμπίνα. εχω οδηγήσει λόγω εργασίας (ταξίδια....) πολλά αυτοκίνητα διαφόρων κυβισμών. Εξαιρώντας τα εξωτικά, ο TSI δίνει στο Golf το κάτι παραπάνω που σε κάνει απλά να αδιαφορείς για την όποια υποψία μικρής αξιοπιστίας που σπέρνουν οι πολέμιοι.
            Απο κατανάλωση, λογικότατη. Τόσο στην πόλη όσο και στο ταξίδι, ελάχιστα μεγαλύτερη από ένα Atos που επίσης χρησιμοποιώ!!!
            Βενζίνη, βάζω απλή και όταν δοκίμασα σούπερ δεν είδα διαφορά...
            5.2 Κρατήματα
            Πολύ καλά, απλά είναι υποστροφικό (μάλλον λόγω ροπής). Το τιμόνι είναι γρήγορο με καλή πληροφορία, στην εθνική κινούμενος με 140 στο cruiser, απλά δεν χρειάζεται πουθενά να πατήσεις φρένο ή να κόψεις (πλην κάφρων). Σε δρόμο με αρκετές στροφές (Ιτέα-Ναύπακτος) σου φτιάχνει την ημέρα εάν είσαι προσεκτικός με το δεξί πεντάλ. Εχοντας οδηγήσει και το Focus 1.6 στον ίδιο δρόμο, το προσωπικό μου συμπέρασμα είναι ότι μπαίνει (...και βγαίνει) με τα ίδια χιλιόμετρα αλλά ενώ το VW σε κουράζει λιγότερο, το Focus σου δίνει ένα κλικ πιο πάνω αίσθηση σιγουριάς υπερστρέφοντας ανεπαίσθητα. Πάντως το VW είναι σίγουρο ότι θα καλύψει την κάθε διαδρομή με μικρότερο χρόνο, αφού βρίσκεται σε άλλο επίπεδο ιπποδύναμης, αλλά και είναι τόσο ξεκούραστο που σε βοηθάει να πιέζεις για μεγαλύτερο διάστημα.
            5.3 Ποιότητα κύλισης
            Εξαιρετική. Κινείται απίστευτα ποιοτικά, σου θυμίζει κάτι από πολύ μεγαλύτερη κατηγορία, πράγμα που προκύπτει από τον κινητήρα που είναι από αθόρυβος έως απολαυστικός όταν ακούς την τουρμπίνα. Μόνο μειονέκτημα, αεροδυναμικός θόρυβος από του καθρέπτες μάλλον, πάνω απο τα 140χλμ. Μεγάλη προσοχή όμως θέλει το cruiser, καθώς σε κακομαθαίνει και τεμπελιάζεις, απομακρύνοντας το πόδι σου από τα πεντάλ με αποτέλεσμα εάν χρειαστεί να πατήσεις φρένο, να καθυστερείς.

          Συμπέρασμα (Προσωπικό πάντα)
          Ενα εξαιρετικό αυτοκίνητο για την κατηγορία, άνευ ανταγωνισμού λόγω κινητήρα, το οποίο εάν ήταν λίγο περισσότερο προσεγμένο σε θέμα εξοπλισμού (ακόμα και 2000 ευρώ ακριβότερο) θα ήταν το κελεπούρι της χρονιάς. Πάντως είναι το απόλυτο αυτοκίνητο για εταιρική χρήση (βλέπε παρακάτω)

          Χρηματοοικονομικά
          Το αυτοκίνητο 'αγοράστηκε' ως εταιρικό με μακροχρόνια μίσθωση 36 μηνών με εξαγορά.
          Το συνολικό τίμημα που θα καταβληθεί σε 36 μήνες, έως και την εξαγορά του είναι 29500 ευρώ και περιλαμβάνει όλα τα κόστη πλην βενζίνης.
          Η σκέψη της εταιρείας μας ήταν η κάτωθι:
          Καταβάλλονται 29500 ευρώ σε 36 μήνες (μαζί με τον ΦΠΑ που δεν εκπίπτει).
          Στους 36 μήνες η φορολογική ωφέλεια της επιχείρισης είναι 11500 ευρώ.
          Η πιθανή τιμή μεταπώλησης (ελέω Golf) είναι 14000 ευρώ.
          Αρα συνολικό όφελος 11500+14000=25500 ευρώ.
          Επίσης η εταιρεία λόγω της φύσης της πρέπει να καλύπτει να έξοδα μετακίνησης και χρήσης των ΙΧ των συνεργατών της. Αυτά ανέρχονται σε 150x3=450 ευρώ για ΤΚ 3 ετών, 900x3=2700 για μικτή ασφάλεια 3 ετών, 400x3=1200 ευρώ για service 3 ετών, 400 για μία αλλαγή ελαστικών στα 3 έτη. Αρα συνολικά θα πλήρωνε 450+2700+1200+400=4750 ευρώ για χρήση αυτοκινήτου για κάθε συνεργάτη ούτως ή άλλως.
          Εάν αθροίσουμε τα οφέλη, το ποσό ανέρχεται σε 25500+4750=30250, δηλαδή το αυτοκίνητο πρακτικά δεν κοστίζει τίποτα για την χρήση 3 ετών πλην ίσως της χρηματοδότησης του μέχρι την εξόφλησή του. Επίσης λόγω της συνεργασίας και των παροχών της συγκεκριμένης εταιρεία μακροχρόνιας μίσθωσης, η εταιρεία μπορεί να εκπίπτει τα έξοδα καυσίμων κατά 100% και όχι κατά το 25% που ισχύει γενικά.

          #milf-a-man

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Z
            zardoz last edited by

            Ο χρήστης gatoz έγραψε:
            Μετά από λίγες ημέρες συμβίωσης με το νέο (εταιρικό) αυτοκίνητο μερικές προσωπικές απόψεις....

            1. **Μπράβο **φίλε gatoz που είσουν ο πρώτος (κυριολεκτικά) που έδωσε τόσο εκτενή
              και λογική 'αναφορά' για το TSI

            2. **Κρίμα **που το post σου θα 'κρυφτεί' στην σελίδα XYZ του thread και θα χαθεί.
              Δύσκολα κάποιος νέος θα μπορέσει να την βρεί μια εβδομάδα αργότερα αλλά αυτή είναι
              και η 'λογική' των moderators.

            3. Λές να γεμίσει ο τόπος νοικιάρικα TSI? Αυτό να το δώ!! lkar που είσαι ?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lkar last edited by

              Ο χρήστης zardoz έγραψε:

              1. Λές να γεμίσει ο τόπος νοικιάρικα TSI? Αυτό να το δώ!! lkar που είσαι ?

              To 2007 είναι πιθανότατο να συμβεί αφού θα είναι και η πρώτη πλήρης χρονιά. Το 06 άλλοι ήταν οι πρωταθλητές.

              Έχω αρκετούς γνωστούς που περιμένουν εταιρικά TSI το 07. Λες να μην το αναφέρω αν συμβεί;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                ratanplan last edited by

                Πολύ καλή περιγραφή gatoz

                mjacob 100% σωστός φίλε μου, αλλά αν έχει υπογράψει κάτι τέτοιο ο φίλος μας θα δυσκολευτεί να βγάλει άκρη, καθώς θα του τσαμπουνάνε τους 'όρους' κα ιθα πρέπει να προβεί σε άλλα μέτρα για να βγάλει άκρη....δεν συμφωνείς?

                notis2003 αν είχε μπει τέλος Νοςμβρίου στη γραμμή παραγωγής δεν υπήρχε ΚΑΜΙΑ περίπτωση να το παραλάβει μέσα στον Δεκέμβρη!
                Εμένα αυτό που με πειράζει είναι η κοροιδία, πες ρε φίλε, αγαπητέ πελάτη, παίχτηκε μαλακία (καλά με πιο ωραία λόγια ) το αμάξι σας θα καθυστερήσει 2 μήνες....και μετά ανέλαβε τις ευθύνες σου.....κάνε κάποιο εξτρα δωρο για την ταλαιπορία ή δώσε ένα αμάξι της εταιρίας να κυκλοφορεί! ΘΑ μου πεις αν αργήσανε 30 αμάξια που να βρούνε 30 αμάξαι να δώσουν στους πελάτες....δεν θα βρούν αλλά μήπως απλά σε ρίξανε? Παλιά μουτέχνη κόσκινο για την εν λογω εταιρία (εμπόρους) απο τότε που τα Golf είχαν 6 μήνες παράδοση και δίνοντας 100-200 χιλιαρικάκια το έπαιρνες σε 2-3 μήνες και κάποιος κακομήρης το έπαιρνε σε 8-9!

                Κυνήγα τους!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mjacob last edited by

                  Ο χρήστης ratanplan έγραψε:

                  mjacob 100% σωστός φίλε μου, αλλά αν έχει υπογράψει κάτι τέτοιο ο φίλος μας θα δυσκολευτεί να βγάλει άκρη, καθώς θα του τσαμπουνάνε τους 'όρους' και θα πρέπει να προβεί σε άλλα μέτρα για να βγάλει άκρη....δεν συμφωνείς?

                  Δυστυχώς συμφωνώ απολύτως
                  Ένα απο τα πολλά ωραία φαινόμενα της χώρας μας.. στ@@ τους αν είναι παράνομοι, με τον τσαμπουκά +το γεγονός ότι εδώ δεν είμαστε στην παραμικρή μαλακία 'Ναι ε; Αρνείστε; Καθίστε να πάρω μια στιγμή το δικηγόρο μου...' τα πετυχαίνουν όλα.
                  Και ακόμα πιο δυστυχώς που στις περισσότερες περιπτώσεις χρηματικά βγαίνεις χαμένος, πράγμα που φυσικά ξέρουν, οπότε δεν θα το κυνηγήσεις δικαστικά...

                  Πραγματικά είναι ένας από τους λόγους που θα ήθελα να έχω λεφτά για πέταμα και πολύ περισσότερο διαθέσιμο χρόνο, να μπορώ να κάνω μυνήσεις και να κυνηγάω κάθε λαμόγιο που με τον τσαμπουκά νομίζει πως μπορεί να κάνει ότι γουστάρει με τα χρήματα των πελατών του.

                  Προφανώς δεν είναι έτσι όλοι, σε καμία περίπτωση. Υπάρχουν ευτυχώς και πολύ πολύ φωτεινές εξαιρέσεις, που γίνονται έτσι και πολύ πιο σεβαστές ακριβώς γιατί παραμένουν φωτεινές ενώ θα μπορούσαν τόσο έυκολα να μην είναι. Αλλά στη γενική κατάσταση είμαστε λίγο δράμα ως προς την προστασία του καταναλωτή.

                  Απαίσιο πράγματα αυτό ρε γαμώτο, να εκμεταλλεύονται το ότι εσύ δεν θες ούτε σε δικαστήρια να τρέχεις, ούτε να βρίζεις, ούτε να κυνηγάς, αλλά απλώς να κάνεις τη δουλειά σου. Και μετά πας σε χώρες όπως την Αμερική, που μπορεί να βρίζεις και να απεχθάνεσαι δικαίως για 1002 λόγους, αλλά σε συμπεριφορά στον καταναλωτή είναι σε άλλο πλανήτη.

                  Φταίμε κι εμείς (οι καταναλωτές) βέβαια. Γιατί στις λαμογιές είμαστε πρώτοι (πάρε 500 στο χέρι να μου το φέρεις σε 1 μηνα) που βλάπτουν τους υπόλοιπους, αλλά στα σημαντικά είμαστε 'yes sir'.

                  Τέσπα ξέφυγα, notis δοκίμασε απλώς να 'φωνάξεις το υπεύθυνο', τσαμπούνατου τπτ νομικίστικους όρους για 'παράνομους και καταχρηστικούς όρους', δείξε δλδ ότι έχεις μιλήσει με δικηγόρο και ό,τι αυτό υπονοεί -το να τον πα΄ρεις επι τόπου τηλ μετράει επίσης-, και δες μήπως αυτό αρκεί για να έχεις πιο τίμια αντιμετώπιση αν αποφασίσεις να πάρεις την προκαταβολή πίσω. Δυστυχώς δικαστικά ακόμα και δικηγόρος παίζει να σου πει πως δεν αξίζει.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mjacob last edited by

                    Εσκεμμένα σε δεύτερο Post.

                    Δυστυχώς η συντριπτική πλειοψηφία καταναλωτών, προτιμά να συναλλάσεται με ένα λαμόγιο πωλητή που θα τον 'εξυπηρετήσει' [εννοείται με το κατάλληλο αντίτιμο και εις βάρος όλων των άλλων] παρά με έναν τίμιο που θα σεβαστεί τα λεφτά και την ανάγκη του άλλου, και που προφανώς δεν υπάρχει καμία περίπτωση να κάνει 'εξυπηρετήσεις'

                    Όχι μόνο τα δεχόμαστε τα λαμόγια και δε τα γιαουρτώνουμε όπου τα βλέπουμε, τα εκτρέφουμε κι όλας.
                    Όλοι τους βρίζουνε, αλλά δεν έχω δει πολλούς που δοθείσης της ευκαιρίας δεν το δώσαν το μπαξίσι τους για να 'εξυπηρετηθούν πρώτοι' από το λαμόγιο, αλλά επιλέξαν συνειδητά να σεβαστούν όλους τους υπόλοιπους υποστηρίζοντας τον 'τίμιο'. ΓΙατί προφανώς υποστήριξη δεν είναι το 'μπράβο', αλλά π.χ. στην περίπτωση των πωλητών να κάνεις την αγορά από εκεί, για να δείξει τελικά το λαμόγιο 3 πωλήσεις και ο τίμιος 40. Γιατί όταν συμβαίνει το αντίθετο, τι να τα χέσει τα μπράβο όταν στην τσέπη μπαίνουν 3 και 60. Και πόσο να ιδρώσει το αυτί του λαμόγιου όταν έχει το ζεστό κασέρι στην τσέπη.

                    Μαλάκες τα λαμόγια, αλλά μαλάκες κι εμείς που δεν είμαστε διατεθειμένοι να φάμε και λίγο σκατό, μπας και καθαρίσει τπτ...

                    Συγγνώμη για το πολυ offtopic και δεν έχει να κάνει καθαυτό με το θέμα του noti, αλλά τα θυμήθηκα τώρα και

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tm last edited by

                      Ο χρήστης ratanplan έγραψε:

                      notis2003 αν είχε μπει τέλος Νοςμβρίου στη γραμμή παραγωγής δεν υπήρχε ΚΑΜΙΑ περίπτωση να το παραλάβει μέσα στον Δεκέμβρη!

                      παντως το δικο μου που μπηκε παραγωγη αρχες νοεμβρη σε 1 μηνα ηταν εδω..
                      επισης να πω, απο προσωπικη εμπειρια (ισως ημουν τυχερος) οτι ΚΑΙ ΣΤΑ 2 αυτοκινητα που αγορασα, οσο μου ειπαν οτι θα κανουν, τοσο καναν (στην παραδοση).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lkar last edited by

                        Ο χρήστης tm έγραψε:

                        notis2003 αν είχε μπει τέλος Νοςμβρίου στη γραμμή παραγωγής δεν υπήρχε ΚΑΜΙΑ περίπτωση να το παραλάβει μέσα στον Δεκέμβρη!

                        παντως το δικο μου που μπηκε παραγωγη αρχες νοεμβρη σε 1 μηνα ηταν εδω..
                        επισης να πω, απο προσωπικη εμπειρια (ισως ημουν τυχερος) οτι ΚΑΙ ΣΤΑ 2 αυτοκινητα που αγορασα, οσο μου ειπαν οτι θα κανουν, τοσο καναν (στην παραδοση).

                        To δικό σου είναι Wolfsburg

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          ratanplan last edited by

                          Ο χρήστης tm έγραψε:

                          notis2003 αν είχε μπει τέλος Νοςμβρίου στη γραμμή παραγωγής δεν υπήρχε ΚΑΜΙΑ περίπτωση να το παραλάβει μέσα στον Δεκέμβρη!

                          παντως το δικο μου που μπηκε παραγωγη αρχες νοεμβρη σε 1 μηνα ηταν εδω..
                          επισης να πω, απο προσωπικη εμπειρια (ισως ημουν τυχερος) οτι ΚΑΙ ΣΤΑ 2 αυτοκινητα που αγορασα, οσο μου ειπαν οτι θα κανουν, τοσο καναν (στην παραδοση).

                          Τριαντάφυλλε απο την ημέρα που θα μπεί σε παραγωγή θέλει αν έρθουν όλα καλά γύρω στις 40 μέρες για να έρθει Ελλάδα, ανάλογα βέβαια και που είναι το εργοστάσιο. Απο εκεί και πέρα θες και 8-10 εργάσιμες για να το παραλάβεις, αν πάλι όλα πανε καλά...οπότε λόγω γιορτών 15-18 ημερολογιακές, άρα 40+15 = 55......με ΄τελη Νοέμβρη παραγωγή πήγαινε για μέσα με τέλη Γενάρη!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            notis2003 last edited by

                            mjacob έγραψε:
                            [quote]Τέσπα ξέφυγα, notis δοκίμασε απλώς να 'φωνάξεις το υπεύθυνο', τσαμπούνατου τπτ νομικίστικους όρους για 'παράνομους και καταχρηστικούς όρους', δείξε δλδ ότι έχεις μιλήσει με δικηγόρο και ό,τι αυτό υπονοεί.
                            Ακριβώς αυτό έκανα mjacob. Η απάντησή του? 'Ο υπεύθυνος θα επιστρέψει Τετάρτη μετά τα Χριστούγεννα', οκ αγορίνα μου εδώ είσαι κι εδώ είμαι, του λέω. Μετά άρχισε τις υποσχέσεις:'''οποιο Σ/Κ θέλεις να πας καμιά εκδρομή πέρνα να πάρεις το tsi του test drive δικό σου και άλλες τέτοιες λαμογιές.
                            Με όλα αυτά που έχουν συμβεί ρε παιδιά και επειδή έχει δίκιο και ο mjacob που λέει οτι όχι μόνο τα δεχόμαστε τα λαμόγια και δε τα γιαουρτώνουμε όπου τα βλέπουμε, τα εκτρέφουμε κι όλας, λέω να την πάρει την οργή το ποταμάκι και να περιμένω. Ελπίζω να αξίζει τελικά τον κόπο το Golf.
                            Ας κάνουμε όλοι μας τις διακοπές που τόσο τις έχουμε ανάγκη όσο πιο ήρεμες και χαρούμενες γίνεται και ας μη σας κουράζω με τα δικά μου προβλήματα!
                            Χρόνια πολλά αδέρφια,σας ευχαριστώ εκ βάθους ψυχής!
                            Τώρα που μπήκα στο ίδιο καράβι με εσάς( forum 4Τ) χρόνο και υγεία να 'χουμε αδέρφια, για να ανταλλάζουμε απόψεις και θέσεις,προβληματισμούς και αγωνίες( βλέπε αναμονή TSI-Gallardo ) και όπου το πει .

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              chemic last edited by

                              Χρόνια πολλά και σε εσένα και καλωσήρθες στο φόρουμ
                              Εγώ θα προτείνω οπωσδήποτε να μιλήσεις με τα κεντρικά και να αποφασίσεις τί θέλεις ΕΣΥ να κάνεις βλέποντας τις επιλογές σου. Τί εννοώ;
                              Πήγαινε σε άλλους και δες αν υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα. Τα λεφτά σου τα παίρνεις στανταρντ πίσω. Αν διαλέξεις να περιμένεις ζήτα 'αποζημίωση' όπως δώρο, κανα δωρεαν σέρβις. Δε θα σου πούνε όχι. Επίσης, όσο και αν σου φαίνεται περιεργο, δες αν στην έκθεση ξέρουν κιάλλοι για την περίπτωση σου. Στην περίπτωση μου, ο πωλητής είχε φάει την προκαταβολή ( σε άλλη μάρκα).
                              Σίγουρα πάντως μη σκας! Τα λεφτά σου δεν τα χάνεις, γλύτωσες και το σήμα του 2006!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • gatoz
                                gatoz last edited by

                                ηλεκτρικά παράθυρα που να κλείνουν με το R/C.

                                Χρόνια πολλά,
                                ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας, καθώς επανέρχομαι με μία διόρθωση και μία νέα διαπίστωση... Επίσης εάν κάποιος γνωρίζει θα ήθελα την βοήθεια του σε μερικά πράγματα...

                                Διόρθωση... Τα ηλεκτρικά παράθυρα και κλείνουν και ανοίγουν από το R/C, κρατώντας πατημένο το κλείδωμα/ξεκλείδωμα... (RTFM ήταν η απάντηση και για ότι επιπλέον διαβάσω και επιβεβαιώσω θα ενημερώσω...)

                                Διαπίστωση.
                                Μετά το πρώτο νυχτερινό ταξίδι στον γνωστό, απαράδεκτο δρόμο Αντίριο-Μεσολόγγι, νομίζω ότι τα φώτα δεν φωτίζουν αρκετά μακριά και δεν φαίνεται να είναι εύκολη η ρύθμισή τους (εννοείται ότι εξάντλησα το ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο περιθώριο). Στην ίδια διαδρομή με το ταπεινό Matrix, σαφέστατα έβλεπα +20% καλύτερα χωρίς να τυφλώνω.

                                Θα ήθελα την βοήθεια σας στο θέμα της αντικατάστασης του RCD 300.
                                Μέχρι τώρα έχω βρει δύο λύσεις

                                1. Αγορά ειδικής πρόσοψης που μπαίνει στη θέση του και δίνει 2 DIN θέσεις ή μία DIN + αποθηκευτικό χώρο και αγορά κάποιου συμβατικού R/CD ή DVD. Εδώ τα κόστη που βρήκα είναι 20E η μάσκα και 250Ε mp3/ DVD/wTFT3.5
                                2. Αγορά μεγαλύτερου RCDxxx της VW
                                  Η πρώτη λύση είναι πολύ προσιτή μεν αλλά δεν γνωρίζω την δυσκολία εφαρμογής, την εμφάνιση μετά και την συμβατότητα. Εάν κάποιος φίλος το έχει κάνει σε + θα ήθελα την άποψη του. Στη δεύτερη λύση δεν έχω καταφέρει πολλά, γιατί για + δεν υπάρχουν συγκεκριμένα πράγματα στο ebay, οπότε μήπως...κάποιος... ξέρει?
                                  Επίσης υπάρχει κάποια λύση για τοποθέτηση GPS / PDA?. Θέλω να αποφύγω την βεντούζα στο παρπρίζ αλλά οι αεραγωγοί δεν βοηθούν (στενό διάκενο) αν και έχω την κορυφαία βάση της gomadic. Στο κέντρο, αριστερά από το λαμπάκι του αερόσακου συνοδηγού, έχει μία θήκη που σύμφωνα με το manual είναι για credit cards!!! Υπάρχει κάτι να το στηρίξω εκεί?
                                  Τέλος, πως θα μπορούσα να έχω δεύτερη παροχή 12v εκτός από τον αναπτήρα, καθώς στη θέση που βρίσκεται δεν χωρά διπλασιαστής?

                                Ευχαριστώ και καλές διακοπές...

                                #milf-a-man

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  notis2003 last edited by

                                  **chemic έγραψε:

                                  Επίσης, όσο και αν σου φαίνεται περιεργο, δες αν στην έκθεση ξέρουν κιάλλοι για την περίπτωση σου. Στην περίπτωση μου, ο πωλητής είχε φάει την προκαταβολή ( σε άλλη μάρκα).

                                  Ρε συ chemic λες? Δεν έχεις άδικο, Τετάρτη το τσεκάρω κι αυτό.

                                  Σίγουρα πάντως μη σκας! Τα λεφτά σου δεν τα χάνεις, γλύτωσες και το σήμα του 2006!!

                                  Πες τα πες τα, αν μη τι άλλο 168 ευρώπουλα να πάρουμε και κανα δωράκι σε αγαπημένους και αγαπημένες μέρες που 'ναι
                                  Καλά Χριστούγεννα παιδιά και προσοχή στους δρόμους όσοι μετακινήστε!
                                  **

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lkar last edited by

                                    Ο χρήστης gatoz έγραψε:

                                    Θα ήθελα την βοήθεια σας στο θέμα της αντικατάστασης του RCD 300.
                                    Μέχρι τώρα έχω βρει δύο λύσεις

                                    1. Αγορά ειδικής πρόσοψης που μπαίνει στη θέση του και δίνει 2 DIN θέσεις ή μία DIN + αποθηκευτικό χώρο και αγορά κάποιου συμβατικού R/CD ή DVD. Εδώ τα κόστη που βρήκα είναι 20E η μάσκα και 250Ε mp3/ DVD/wTFT3.5

                                    Το έχω κάνει, η διαφορά σε ποιότητα είναι ελάχιστη. Δεν φταίει μόνο το RCD300, αλλά τα 4 -μόνο- ηχεία της βασικής έκδοσης. Βρίσκεις και πιο φτηνά mp3 με υποδοχή AUX όπου συνδέεις ότι πηγή θες, εννοείται χωρίς δυνατότητα λειτουργίας της από το νέο RCD

                                    1. Αγορά μεγαλύτερου RCDxxx της VW
                                      Η πρώτη λύση είναι πολύ προσιτή μεν αλλά δεν γνωρίζω την δυσκολία εφαρμογής, την εμφάνιση μετά και την συμβατότητα. Εάν κάποιος φίλος το έχει κάνει σε + θα ήθελα την άποψη του. Στη δεύτερη λύση δεν έχω καταφέρει πολλά, γιατί για + δεν υπάρχουν συγκεκριμένα πράγματα στο ebay, οπότε μήπως...κάποιος... ξέρει?

                                    To RCD 500 εκ των υστέρων απλώς δεν αξίζει, απλώς ηλίθια ακριβό . Το πρόβλημα εστιάζεται στην ποιότητα του ήχου, ή στο ότι δεν παίζει mp3; Αν είναι για το δεύτερο συμφέρει η αγορά ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ iPod με τον εργοστασιακό αντάπτορα + τα εργατικά. Θα σου έρθει πολύ πιο φτηνά

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Ο χρήστης gatoz έγραψε:
                                      Διαπίστωση.
                                      Μετά το πρώτο νυχτερινό ταξίδι στον γνωστό, απαράδεκτο δρόμο Αντίριο-Μεσολόγγι, νομίζω ότι τα φώτα δεν φωτίζουν αρκετά μακριά και δεν φαίνεται να είναι εύκολη η ρύθμισή τους (εννοείται ότι εξάντλησα το ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο περιθώριο). Στην ίδια διαδρομή με το ταπεινό Matrix, σαφέστατα έβλεπα +20% καλύτερα χωρίς να τυφλώνω.

                                      Τα ρυθμιζόμενα φώτα τα ρυθμίζεις ανάλογα με το ΦΟΡΤΙΟ - ΕΠΙΒΑΤΕΣ του αυτοκινήτου. Όχι για να βλέπεις μακρύτερα, τότε στραβώνεις τους απέναντι. Ιδίως αν βάλεις κάποιο ***** κιτ τους αλλάζεις τα φώτα στη κυριολεξία (τους απέναντι).

                                      Καλό θα είναι να καταργηθεί αυτή η ρύθμιση. ΟΛΑ τα αυτοκίνητα που έχω δει την έχουν λάθος.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                        Διαπίστωση.
                                        Μετά το πρώτο νυχτερινό ταξίδι στον γνωστό, απαράδεκτο δρόμο Αντίριο-Μεσολόγγι, νομίζω ότι τα φώτα δεν φωτίζουν αρκετά μακριά και δεν φαίνεται να είναι εύκολη η ρύθμισή τους (εννοείται ότι εξάντλησα το ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο περιθώριο). Στην ίδια διαδρομή με το ταπεινό Matrix, σαφέστατα έβλεπα +20% καλύτερα χωρίς να τυφλώνω.

                                        Τα ρυθμιζόμενα φώτα τα ρυθμίζεις ανάλογα με το ΦΟΡΤΙΟ - ΕΠΙΒΑΤΕΣ του αυτοκινήτου. Όχι για να βλέπεις μακρύτερα, τότε στραβώνεις τους απέναντι. Ιδίως αν βάλεις κάποιο ***** κιτ τους αλλάζεις τα φώτα στη κυριολεξία (τους απέναντι).

                                        Καλό θα είναι να καταργηθεί αυτή η ρύθμιση. ΟΛΑ τα αυτοκίνητα που έχω δει την έχουν λάθος.

                                        Στο πουντο εχει ρυθμιστη απο μεσα για το υψος της δεσμης.Στο πιο ψηλο σημειο ειναι για το κανονικο βαρος.Αν το φορτωσεις τοτε πρεπει να χαμηλωσεις την δεσμη γιατι σηκωνεται το μπροστα μερος.Σε αλλα αμαξια η δεσμη ανεβαίνει ακομα περισσότερο;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          silencer51 last edited by

                                          Κι εγώ στο αμάξι μου έχω τον ρυθμιστή στο '0' οταν ταξιδεύω μόνος ή με 1 επιβάτη (έτσι λέει και στο manual)...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            silencer51 last edited by

                                            double post

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 173
                                            • 174
                                            • 175
                                            • 176
                                            • 177
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 175 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr