-
Τον κωδικα σαφως και τον εχω μελετησει και οχι απλα μια φορα...Απλα δεν μπορω να καταλαβω πως μπορει να δουλεψει.Στην περιπτωση αυτη που αναφερω πχ γτ δεν ειναι συνυπευθυνοτητα? Εχω δηλωσει σαφως προθεση να στριψω και συμφωνα με τον ΚΟΚ αν εγω ημουν στην θεση του απο πισω πρεπει να κοψω εφοσον ο διπλανος μου βγαζει φλας για να περιορισω την πιθανοτητα για τρακαρισμα
-
για να ξεκαθαρίσουμε...:
είσαι με στοπ στη διασταύρωση (μπλε) κ περιμένεις.
ο μαύρος έρχεται με αναμένο φλας αριστερά.Ξεκινάς; δεν ξεκινάς;
Εγώ στην περίπτωση αυτή ξέρω πολύ καλά τι συμβαίνει κ ποιός φταίει αν ο μπλε ξεκινήσει και σκάσει στον μαύρο ο οποίος συνέχισε να πηγαίνει ευθεία... για γράψε εσύ τη δική σου εξήγηση και θα γράψω και γω μετά τη δική μου.
-
Το γαμησες το θεμα.Αν θες μπορεις να συνεχισεις το παραμυθι σου και να πουλας μουρη πως ξερεις τον κωδικα.Δεν εχω να σου αποδειξω τπτ.Μονο και μονο που εχω το διπλωμα στα χερια μου και το πηρα αλανθαστος παντου αυτ εμενα μου αρκει..
Αν θες να συνεχισεις την επιδειξη γνωσεων πες μου εμενα-Προσπερνας ενα αυτοκινητο και εκεινος αναβει φλας.Συμφωνα με τον κωδικα εσυ τι κανεις? -
Εγώ τη δική σου περίπτωση περιέγραψα, αυτή στην οποία αναφέρθηκες στην αρχή του thread (λάθος φλας σε δρόμο με προτεραιότητα) , ώστε να είμαστε βέβαιοι για ποιά κατάσταση μιλάμε και να βγάλουμε άκρη για τη συγκεκριμένη. Εσύ τώρα παρουσιάζεις μια διαφορετική περίπτωση. Δεν μπορείς να απαντήσεις λοιπόν.
για τις 'σφήνες' δεν το συζητάω καν ότι είναι παράνομο.
-
ok στην περιπτωση σου αν ο μπλε ξεκινησει φταιει μονο και μονο αυτος.Για πες στη δικια μου περιπτωση?
-
και δεν ειναι τοσο δυσκολο να παρουσιασεις μια σφηνα σαν την περιπτωση που σου λεω παραπανω
-
Ρε σεις ήρεμα!
Ειπώθηκε πως αν ανάψεις φλας αλλά συνεχίσεις ευθεία έχοντας προτεραιότητα δε φέρεις ευθύνη.
Ενώ αν στρίψεις χωρίς φλας (έχοντας πάντα προτεραιότητα), είσαι συνυπεύθυνος.
Με λίγα λόγια η χρήση φλας δε συνιστά υποχρέωση συγκεκριμένης συμπεριφοράς, ωφείλει όμως κανείς να προειδοποιεί για τις πράξεις του.
Οι σφήνες παραβιάζουν πολλά σημεία του ΚΟΚ, όπως την τήρηση των αποστάσεων ασφαλείας, την προειδοποίηση των άλλων οδηγών για την πράξη (πρέπει να ανάψεις φλας εύλογο χρονικό διάστημα πριν στρίψεις) πέραν του ότι είναι επιθετική και μη αναμενόμενη οδηγική συμπρειφορά.
-
Καλά αν θεωρείτε ότι όλοι όσοι έχουν δίπλωμα ξέρουν να οδηγούν, νομίζω ότι δεν κυκλοφορείτε αρκετά. Θεωρεί κάποιος ότι η διαδικασία της εξέτασης είναι κριτήριο;;
Αν κάνεις σφήνες (ειδικά χωρίς φλας) και κάποιος από τις δύο λωρίδες φρενάρει απότομα τότε μεγαλώνουν κατά πολύ οι πιθανότητες τρακαρίσματος. Επιπολαιότητα... όταν τρακάρεις μπορεί να το μάθεις, οι άλλοι τι φταίνε!
-
Ο χρήστης alexx έγραψε:
Καλά αν θεωρείτε ότι όλοι όσοι έχουν δίπλωμα ξέρουν να οδηγούν, νομίζω ότι δεν κυκλοφορείτε αρκετά. Θεωρεί κάποιος ότι η διαδικασία της εξέτασης είναι κριτήριο;;Αν κάνεις σφήνες (ειδικά χωρίς φλας) και κάποιος από τις δύο λωρίδες φρενάρει απότομα τότε μεγαλώνουν κατά πολύ οι πιθανότητες τρακαρίσματος. Επιπολαιότητα... όταν τρακάρεις μπορεί να το μάθεις, οι άλλοι τι φταίνε!
Σωστός.
-
Είναι περιττό να το αναφέρουμε αυτό, πόσο δε μάλλον να το σχολιάσουμε αυτό.
-
Εγω αυτο που ηθελα να πω ειναι απλα πως τη σφηνα με χρηση φλας μπορεις να την περασεις σαν συνυπευθυνοτητα.....
-
Δε μπορείς να τη 'περάσεις' σαν οτιδήποτε άλλο, εκτός από επικίνδυνο. Αυτή την κίνηση θα τη χαρακτήριζα 'εγκληματική'.
Δημιουργεί επικίνδυνες καταστάσεις.
-
διαβασε τι λεω..Συνυπευθυνοτητα ειπα οχι πως θα το περασεις σαν τπτ.Εστω και αν στο δικαστηριο σε βγαλουν 10-90...Τεσπα το κουρασαμε το θεματακι νομιζω
-
Πάντως, σε κάθε περίπτωση, αυτό που μετράει είναι το πού θα χτυπήσει ο καθένας. Γιατί Ο,ΤΙ και να έχει γίνει, ο καθένας μπορεί να πεί ό,τι θέλει, με το μάρτυρά του ο καθένας κτλ κτλ.
Ό,τι και να έχει γίνει με φλας, αλλαγή πορείας κτλ, αν χτυπήσεις τον μπροστινό στο πίσω μέρος, την έκατσες τη βάρκα. Αν πάρεις και στο πλάι, αρχίζουν οι ενδιάμεσες περιπτώσεις.
-
Ο Phaethon έχει πολύ μεγάλο δίκιο. Μεγάλο ρόλο ιδίως στις περιπτώσεις που δεν υπάρχουν μάρτυρες είναι που θα χτυπήσουν τα δυο αμάξια. Ακόμα και με σφήνα μπορείς να βγεις λάδι αν προλάβεις να ισιώσεις και ο από πίσω σε βρει μόνο στην πίσω πλευρά του αυτοκινήτου. Άντε μετά να αποδείξει ο κακομοίρης ότι δεν έφταιγε!!! Οι ποιο καθαρές περιπτώσεις είναι όταν συγκρούσεις είναι μετωπικές ή πλαγιομετωπικές.
Απλά σαν κανόνας το φλας δεν υποχρεώνει τον οδηγό που το χρησιμοποιεί να στρίψει αλλά υποχρεώνει τους άλλους οδηγούς να προετοιμαστούν για πιθανή αλλαγή πορείας του. Επίσης αλλαγή πορείας χωρίς φλας επιφέρει ολική ευθύνη σε αυτόν που παρέλειψε να το χρησιμοποιήσει. -
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
υποχρεώνει τους άλλους οδηγούς να προετοιμαστούν για πιθανή αλλαγή πορείας του. Επίσης αλλαγή πορείας χωρίς φλας επιφέρει ολική ευθύνη σε αυτόν που παρέλειψε να το χρησιμοποιήσει.Όχι και όχι...
Πού στα μάθανε αυτά; -
Απ΄όσο θυμάμαι από τον ΚΟΚ, τo ΑΝΑΜΜΕΝΟ φλας δεν υποχρεώνει κανέναν για τίποτα, απλά προειδοποιεί, είναι ένα μη δεσμευτικό πληροφοριακό στοιχείο. Κατ΄αυτή την έννοια, ούτε υποχρεώνει τον άλλο να παραχωρήσει προτεραιότητα ούτε υποχρεώνει αυτόν που το χρησιμοποιεί να στρίψει τελικά. Οπότε δεν αντιλαμβάνομαι πως είναι δυνατόν να τίθεται θέμα ευθύνης ως προς τη χρήση του φλας. Ως προς τη ΜΗ ΧΡΗΣΗ, από την άλλη, τίθεται, δηλ. δεν μπορείς να αλλάξεις κατεύθυνση χωρίς φλας.
-
Ο χρήστης gTsiros έγραψε:
υποχρεώνει τους άλλους οδηγούς να προετοιμαστούν για πιθανή αλλαγή πορείας του. Επίσης αλλαγή πορείας χωρίς φλας επιφέρει ολική ευθύνη σε αυτόν που παρέλειψε να το χρησιμοποιήσει.
Όχι και όχι...
Πού στα μάθανε αυτά;Χαίρομαι που σε έκανα να γελάσεις με τα φαιδρά που γράφω!!! Μπορείς να μας γράψεις τώρα τα σωστά;
-
αντε ρε τι ασχολεισαι...ειπαμε μονο αυτος εχει διαβασει τον κωδικα..Εμεις απλα λαδωσαμε και το πηραμε
-
Ο χρήστης nikosvolou έγραψε:
αντε ρε τι ασχολεισαι...ειπαμε μονο αυτος εχει διαβασει τον κωδικα..Εμεις απλα λαδωσαμε και το πηραμεΡε εσεις δωσατε λαδι; Τοτε εμενα με κοροιδεψαν και εδωσα 10 ταλαντα.
-
Καλή η πλάκα σας
Λανθασμένη χρήση φλας και τρακάρισμα