-
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Ρε παιδια σε μια χώρα οπου το diesel είναι κατα 80% νοθευμένο ποιος θέλει να έχει πετρελαιοκίνητο αμάξι? Ρωτήστε και τους ταρίφες που καθε χρόνο αλλάζουν δυο φορές τρομπα πετρελαιου που κοστίζει 2 μεχρι και 6 χιλαδες ευρώ και καταλαβαίνεις τι συμβαίνει....οχι οτι δεν υπαρχει τρομερη νοθεια, αλλα αν καποιος επαγγελματιας πληρωνε 2-6Κ/χρονο για τετοιες βλαβες, πολυ απλα θα αγοραζε βενζινοκινητο.
-
Μπορεις να ρωτησεις φίλε μου ενα ταξιτζη ποσο κανουν οι τρομπες πετρελαιου που χαλανε πολυ ευκολα οταν χρησιμοποιουμε νοθευμενο πετρελαιο.... Το σοι μου τυχαινει να εχει 3 ταριφες....
-
Δεν αμφισβητεί κανείς το κόστος την αντλίας, αλλά αν όντως αλλάζουν τόσες τον χρόνο. Αν και αν κρίνω από τα βενζινάδικα στα οποία βάζουν πετρέλαιο...
-
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Μπορεις να ρωτησεις φίλε μου ενα ταξιτζη ποσο κανουν οι τρομπες πετρελαιου που χαλανε πολυ ευκολα οταν χρησιμοποιουμε νοθευμενο πετρελαιο.... Το σοι μου τυχαινει να εχει 3 ταριφες....ωραια, ρωτα τους τοτε γιατι αγορασαν πετρελαιοκινητα και οχι βενζινοκινητα.
-
μάλλον το λένε σε κάθε οικογενειακή συγκέντρωση...
'Γαμώ την τρόμπα μου'''' κλπ....
-
Δεν νομίζω ότι υπάρχει πια τόσο μεγάλο πρόβλημα με τι νοθεία.
Στην οικογένεια υπάρχουν 3 diesel εδώ και 3 χρόνια περίπου και δεν έχει χρειάστει ποτέ να αλλάχθει η τρόμπα.
-
Και τι σχέση έχει ο ταρίφας που κάνει 100,000 χλμ το χρόνο και στις περισσότερες περιπτώσεις κοιτάζει να την βγάλει όσο πιο φτηνά γίνεται με ένα ιδιωτικό αυτοκίνητο που με το ζόρι θα κάνει 20000χλμτο χρόνο+ το ότι θα το προσέχει ο ιδιοκτήτης;
Το αν θα βγάλει μία αντλία στα 500.000χλμ είναι κάτι που κανένα ιδιωτικό αυτοκίνητο δεν θα φτάσει για να το κάνει.
Όσο για το αν χαλάνε οι αντλίες δεν το νομίζω γιατί οι ταρίφες θα είχαν χρεωκοπήσει αν αλλάζαν έτσι εύκολα και δίναν τόσα πολλά χρήματα που σε πολλές περιπτώσεις δεν τα βγάζουν κιόλας.
Ας αφήσουμε όμως τους ταρίφες. Όλα τα βανάκια και επαγγελματικά οχήματα είναι πλέον Diesel. Αυτά μένουν από αντλίες συνέχεια; Ή μήπως οι άνθρωποι έχουν βρει την υγειά τους που κάτι σαβούρες βενζινοκίνητα που είχαν τους έκαιγαν το λιγότερο 12λίτρα στα 100χλμ και τους έτρωγαν το μεροκάματο;
Όσο για το αν το κράτος μας ενδιαφέρεται για το περιβάλλον και έχει αυτή την γελοία απαγόρευση, αυτό είναι ένα μεγάλο αστείο... -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Μπορεις να ρωτησεις φίλε μου ενα ταξιτζη ποσο κανουν οι τρομπες πετρελαιου που χαλανε πολυ ευκολα οταν χρησιμοποιουμε νοθευμενο πετρελαιο.... Το σοι μου τυχαινει να εχει 3 ταριφες....
ωραια, ρωτα τους τοτε γιατι αγορασαν πετρελαιοκινητα και οχι βενζινοκινητα.
Γιατι απλα με τα χιλιομετρα που κανουν οι ταριφες ακομα και με σκασμενες τρομπες παλι συμφερει περισσοτερο το ντιζελ. Ενα βενζινοκίνητο ταξι καθε 10 μερες θα πηγαινε για σερβις και τα σερβις κοστιζουν. Ομως ας ρωτησει οποιος θελει ενα ταριφα με πχ Vectra να δει καθε ποτε αλλαζει τρομπα πετρελαιου λογω της σχεδον συνολικης νοθειας του ντιζελ (εδω μιλαμε ψαχνουμε να βρουμε ποιο βενζιναδικο δεν πουλαει νοθευμενο ντιζελ), καπακι κλπ και ποσο κοστιζουν αυτα....
-
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Μπορεις να ρωτησεις φίλε μου ενα ταξιτζη ποσο κανουν οι τρομπες πετρελαιου που χαλανε πολυ ευκολα οταν χρησιμοποιουμε νοθευμενο πετρελαιο.... Το σοι μου τυχαινει να εχει 3 ταριφες....
ωραια, ρωτα τους τοτε γιατι αγορασαν πετρελαιοκινητα και οχι βενζινοκινητα.
Γιατι απλα με τα χιλιομετρα που κανουν οι ταριφες ακομα και με σκασμενες τρομπες παλι συμφερει περισσοτερο το ντιζελ. Ενα βενζινοκίνητο ταξι καθε 10 μερες θα πηγαινε για σερβις και τα σερβις κοστιζουν. Ομως ας ρωτησει οποιος θελει ενα ταριφα με πχ Vectra να δει καθε ποτε αλλαζει τρομπα πετρελαιου λογω της σχεδον συνολικης νοθειας του ντιζελ (εδω μιλαμε ψαχνουμε να βρουμε ποιο βενζιναδικο δεν πουλαει νοθευμενο ντιζελ), καπακι κλπ και ποσο κοστιζουν αυτα....
Τα ντίζελ κάνουν αραιότερα σέρβις;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τα ντίζελ κάνουν αραιότερα σέρβις;
Σαφεστατα.Βεβαια στην Ελλαδα παιζει και η εικονικη πραγματικοτητα των τοπικων αντιπροσωπειων που βαζουν τους αυτοκινητιστικα απαιδευτους κατοχους βενζινοκινητων να κανουν σερβις καθε 5.000-10.000 χλμ
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Τα ντίζελ κάνουν αραιότερα σέρβις;
Σαφεστατα.Βεβαια στην Ελλαδα παιζει και η εικονικη πραγματικοτητα των τοπικων αντιπροσωπειων που βαζουν τους αυτοκινητιστικα απαιδευτους κατοχους βενζινοκινητων να κανουν σερβις καθε 5.000-10.000 χλμ
Ούτε μπουζί έχουν.
Γενικώς, είναι πιο ανθεκτικές κατασκευές. Εδώ και δεκαετίες η συντριπτική πλειονότητα των στρατιωτικών οχημάτων φέρει ντηζελοκινητήρες. -
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Τα ντίζελ κάνουν αραιότερα σέρβις;
Σαφεστατα.Βεβαια στην Ελλαδα παιζει και η εικονικη πραγματικοτητα των τοπικων αντιπροσωπειων που βαζουν τους αυτοκινητιστικα απαιδευτους κατοχους βενζινοκινητων να κανουν σερβις καθε 5.000-10.000 χλμ
Ούτε μπουζί έχουν.
Γενικώς, είναι πιο ανθεκτικές κατασκευές. Εδώ και δεκαετίες η συντριπτική πλειονότητα των στρατιωτικών οχημάτων φέρει ντηζελοκινητήρες.και φυσικά τα πλοία....
φαντάζεσαι βενζίνη με 16 βαλβίδες και να πας να τις τρίψεις σε πλοίο?
-
Παιδια...μη ξεχνατε οτι τα προβληματα που εχουν κυριως οι ταξιτζιδες οφειλονται στο οτι βαζουν μερικες φορες πετρελαιο θερμανσης...παρα κινησης επειδη ειναι...φθηνοτερο!!!
Σε μια ερευνα που διαβασα τελευταια ειναι οτι η μολυνση στο περιβαλον της ατμοσφαιρας μας στην Ελλαδα οφειλεται κυριως απο τους χαλασμενους καυστηρες πετρελαιου στα σπιτια...και απο τη λαθος καυση τους...και φυσικα το γεγονος οτι οι περισσοτεροι εχουμε καυστηρες πετρελαιου (εμεις εχουμε θερμοσυσωρευτες με ηλεκτρικο ρευμα) ενω στο εξωτερικο δεν εχουν πετρελαιο για θερμανση.
Λογικο λοιπον...το πανεπιστημιο στην Αθηνα να βγαζει μολυνση του περιβαλοντως λογο του πετρελαιου.
Κανενας δεν εχει ψαξει ομως να δει τα επιπεδα ριπων βενζινοκινητηρων μεταξυ πετρελαιοκινητηρες.
-
Ο χρήστης Nikos147 έγραψε:
Κανενας δεν εχει ψαξει ομως να δει τα επιπεδα ριπων βενζινοκινητηρων μεταξυ πετρελαιοκινητηρες.
Ενας τυπικος πετρελαιοκινητηρας εκλυει πολύ λιγότερο μονοξείδιο του ανθρακα, πολύ λιγότερα πτητικές οργανικές ενώσεις (VOC) αλλά δυστυχώς περισσότερα σωμαίδια, με αρκετά μεγαλη διάμετρο...
Αντίθετα ενας τυπικός βενζινοκινητήρας ΟΤΤΟ, εκλύει λιγότερο ΝΟχ, SOx και σωματίδια.
Τέλος, είναι αξιοσημείωτο, οτι ενας diesel κινητηρας έχει απώλειες ~40% (άρα ωφελιμο εργο ~60%) όταν ενας βενζινοκινητηρας έχει απώλειες ~80% (Ωφελιμο εργο 20%)
Αυτό που είναι πολύ ενδιαφέρον και δεν έχει συζητηθεί ακόμα εδω, είναι το βιοπετρελαιο (ή ελληνιστί biodiesel) που παραγεται με φυσικούς τρόπους, αναμιγνυεται με κλασσικό ντήζελ και δουλεύει χωρίς καμία μετατροπή σε συμβατικούς πετρελαιοκινητήρες.
το biodiesel μπορεί να παραχθεί από λάδια και χώνευση (composting) ελαιοκράμβης (rape seed) αλλα και από άλλα φυτά. Καποιο προγραμμα πιλοτικά μάζευε τα καμμένα φυτικα λαδια απο τα εστιατορια και τα μετετρεπε σε Biodiesel, το οποιο χρησιμοποιουταν μετα σε αγροτικά μηχανηματα που εχουν τρομερες καταναλωσεις.
το κόστος δημιουργίας του ειναι αρκετά μεαλύτερο από τη βενζίνη,
Βενζίνη = 0.15-0.25 ευρώ/ισοδύναμο λίτρο*, ενώ biodiesel=0.4-0.6 ευρώ ανα ισοδύναμο λίτρο.*Ισοδύναμο λίτρο, εννοούμε ποσα χρήματα πρέπει να διαθεσουμε για να παρουμε μια συγκεκριμένη ποσότητα ενεργειας και απο τα 2 καύσιμα.
Βιβλιογραφία παρέχεται σε οποιον τη ζητησει.
Νικο ο μονος τροπος να μπορεσεις να δεις το ποσοστο ρυπανσης που προερχεται απο βενζινοκινητηρες και πετρελαιοκινητηρες ειναι το ..υπουργειο μεταφορων. Δηλαδή, αριθμητικά δεδομένα (χ ντήζελαμαξα, ψ βενζινης). Επίσης εφοσον -τυπικα- στην αθηνα κυκλοφορουν μονο λεωφορεια και ταξι που καίνε πετρελαιο, είναι λίγο πιο ευκολο. Ξερει κανεις να μας πει αν τα λεωφορεια συντηρούνται σωστα;;
-
Ενδιαφερον αρθρο το οποιο φυσικα δεν βολευει τις εκαστοτε κυβερνησεις...
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_art ... 006_209267
-
Τέλος, είναι αξιοσημείωτο, οτι ενας diesel κινητηρας έχει απώλειες ~40% (άρα ωφελιμο εργο ~60%) όταν ενας βενζινοκινητηρας έχει απώλειες ~80% (Ωφελιμο εργο 20%)
[/quote]citastak, ενδιαφέρον αυτό που έγραψες, αλλά για νατο καταλάβω καλύτερα, όταν λες απώλειες τι ακριβώς έννοείς; α)Ότι ένας κινητήρας καταναλώνει τόσο καύσιμο για τη λειτουργία του, αλλά μόνο αυτό το ποσοστό (60% ή 20%) του έργου του πηγαίνει για την κίνηση του οχήματος; ή μήπως β) ότί από τις 100 μονάδες καυσίμου μόνο το 60% ή το 20% θα χρησιμοποιηθεί για να εργαστεί ο κινητήρας;
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
Τέλος, είναι αξιοσημείωτο, οτι ενας diesel κινητηρας έχει απώλειες ~40% (άρα ωφελιμο εργο ~60%) όταν ενας βενζινοκινητηρας έχει απώλειες ~80% (Ωφελιμο εργο 20%)
citastak, ενδιαφέρον αυτό που έγραψες, αλλά για νατο καταλάβω καλύτερα, όταν λες απώλειες τι ακριβώς έννοείς; α)Ότι ένας κινητήρας καταναλώνει τόσο καύσιμο για τη λειτουργία του, αλλά μόνο αυτό το ποσοστό (60% ή 20%) του έργου του πηγαίνει για την κίνηση του οχήματος; ή μήπως β) ότί από τις 100 μονάδες καυσίμου μόνο το 60% ή το 20% θα χρησιμοποιηθεί για να εργαστεί ο κινητήρας;
Εννοεί οτι ο θερμοδυναμικός κύκλος του Diesel ειναι εξ' ορισμού πιο αποδοτικός. Αυτη η θερμοδυναμική απόδοση ειναι που τους κάνει πιο οικονομικούς.
α δέσμη δεν πήγατε ;
-
Ακόμη Α δέσμη είμαστε... (λόγω εργασιακού περιβάλλοντος) αλλά μη μας τη λες, μας πληγώνεις
-
στο πετρελαιο οι απωλειες σε θερμοτητα κυρίως (και αποδοση καυσιμου στο θαλαμο καυσης) ειναι 40% ενω στη βενζίνη αρκετα μεγαλυτερες..
Από 100 Μοναδες ενεργειας (καυσιμο) 40 μοναδες θα μετατραπουν σε κινητική ενεργεια. Οι υπολοιπες θερμική ενεργεια μεσω τριβων και χημικής.
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Κανενας δεν εχει ψαξει ομως να δει τα επιπεδα ριπων βενζινοκινητηρων μεταξυ πετρελαιοκινητηρες.
Ενας τυπικος πετρελαιοκινητηρας εκλυει πολύ λιγότερο μονοξείδιο του ανθρακα, πολύ λιγότερα πτητικές οργανικές ενώσεις (VOC) αλλά δυστυχώς περισσότερα σωμαίδια, με αρκετά μεγαλη διάμετρο...
Αντίθετα ενας τυπικός βενζινοκινητήρας ΟΤΤΟ, εκλύει λιγότερο ΝΟχ, SOx και σωματίδια.
Τέλος, είναι αξιοσημείωτο, οτι ενας diesel κινητηρας έχει απώλειες ~40% (άρα ωφελιμο εργο ~60%) όταν ενας βενζινοκινητηρας έχει απώλειες ~80% (Ωφελιμο εργο 20%)
Αυτό που είναι πολύ ενδιαφέρον και δεν έχει συζητηθεί ακόμα εδω, είναι το βιοπετρελαιο (ή ελληνιστί biodiesel) που παραγεται με φυσικούς τρόπους, αναμιγνυεται με κλασσικό ντήζελ και δουλεύει χωρίς καμία μετατροπή σε συμβατικούς πετρελαιοκινητήρες.
το biodiesel μπορεί να παραχθεί από λάδια και χώνευση (composting) ελαιοκράμβης (rape seed) αλλα και από άλλα φυτά. Καποιο προγραμμα πιλοτικά μάζευε τα καμμένα φυτικα λαδια απο τα εστιατορια και τα μετετρεπε σε Biodiesel, το οποιο χρησιμοποιουταν μετα σε αγροτικά μηχανηματα που εχουν τρομερες καταναλωσεις.
το κόστος δημιουργίας του ειναι αρκετά μεαλύτερο από τη βενζίνη,
Βενζίνη = 0.15-0.25 ευρώ/ισοδύναμο λίτρο*, ενώ biodiesel=0.4-0.6 ευρώ ανα ισοδύναμο λίτρο.*Ισοδύναμο λίτρο, εννοούμε ποσα χρήματα πρέπει να διαθεσουμε για να παρουμε μια συγκεκριμένη ποσότητα ενεργειας και απο τα 2 καύσιμα.
Βιβλιογραφία παρέχεται σε οποιον τη ζητησει.
Νικο ο μονος τροπος να μπορεσεις να δεις το ποσοστο ρυπανσης που προερχεται απο βενζινοκινητηρες και πετρελαιοκινητηρες ειναι το ..υπουργειο μεταφορων. Δηλαδή, αριθμητικά δεδομένα (χ ντήζελαμαξα, ψ βενζινης). Επίσης εφοσον -τυπικα- στην αθηνα κυκλοφορουν μονο λεωφορεια και ταξι που καίνε πετρελαιο, είναι λίγο πιο ευκολο. Ξερει κανεις να μας πει αν τα λεωφορεια συντηρούνται σωστα;;
Το biodiesel ειναι οντως πολυ καθαροτερο...αλλα ακομα στην Ελλαδα δε το γνωριζουν καν! Προσωπικα το γνωριζω...αλλα εδω ειμαστε ακομα πολυ πισω!
Τα λεωφορεια ΔΕ συντηρουνται σωστα οπως και τα ταξι! Το κρατος ΔΕΝ εχει σωστες μελετε...γιατι δε το συμφαιρει να επιτρεξει το diesel στα κεντρα επειδη εχει λιγοτερη καταναλωση απ’οτι τη κανονικη βενζινη...αρα λιγοτεροι φοροι.
Οι κινητηρες Diesel Euro 4 ειναι πολυ ποιο καθαροι απο τους αντιστοιχους βενζινοκινητηρες...ως παραδειγμα παραθετω...
Ενδεικτηκα, εκπομπες ρυπων BMW...
CO2
1.6 181g/km
1.8 176g/km
2.0 181g/km1.8d 150g/km
2.0d 152g/km
Πετρέλαιο! Τι θα γίνει επιτέλους;