-
Η προηγουμενη γενια Focus,εκτος απ' τα δυναμικα χαρακτηριστικα του ειχε και εξαιρετικα κομψη εμφανιση,σε αντιθεση με το νεο.Δυστυχως ομως το αδικουσαν οι κινητηρες του.Τα 170 αλογα του σαφως και δεν εβαζαν φωτια στην ασφαλτο,αλλα δεν θα ηταν μια εξαιρετικη επιλογη στα 16000-18000 ευρω?
-
Η προηγουμενη γενια Focus,εκτος απ' τα δυναμικα χαρακτηριστικα του ειχε και εξαιρετικα κομψη εμφανιση,σε αντιθεση με το νεο.Δυστυχως ομως το αδικουσαν οι κινητηρες του.Τα 170 αλογα του σαφως και δεν εβαζαν φωτια στην ασφαλτο,αλλα δεν θα ηταν μια εξαιρετικη επιλογη στα 16000-18000 ευρω?
-
Η προηγουμενη γενια Focus,εκτος απ' τα δυναμικα χαρακτηριστικα του ειχε και εξαιρετικα κομψη εμφανιση,σε αντιθεση με το νεο.Δυστυχως ομως το αδικουσαν οι κινητηρες του.Τα 170 αλογα του σαφως και δεν εβαζαν φωτια στην ασφαλτο,αλλα δεν θα ηταν μια εξαιρετικη επιλογη στα 16000-18000 ευρω?
-
Σε τι κατάσταση είναι;
Πολύ καλό πάντως αυτοκίνητο.
-
Δεν ειναι δικο μου,απλα ρωταω τη γνωμη σας.
-
16-18k?
Suuuuree....
Οποιος το δινει τοσο, μαλλον δεν καταλαβε πως συνεχιζουν να πουλιουνται και καινουργια αμαξια για αυτα τα λεφτα, εξισου γρηγορα και καλυτερα συνολικα.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
16-18k?Suuuuree....
Οποιος το δινει τοσο, μαλλον δεν καταλαβε πως συνεχιζουν να πουλιουνται και καινουργια αμαξια για αυτα τα λεφτα, εξισου γρηγορα και καλυτερα συνολικα.
πες ενα please.
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
16-18k?
Suuuuree....
Οποιος το δινει τοσο, μαλλον δεν καταλαβε πως συνεχιζουν να πουλιουνται και καινουργια αμαξια για αυτα τα λεφτα, εξισου γρηγορα και καλυτερα συνολικα.
πες ενα please.
Δεν γινεται.... ειναι ακατανομαστη και καθολου συμπαθης μαρκα εδω στο 4Τ forum
-
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
16-18k?
Suuuuree....
Οποιος το δινει τοσο, μαλλον δεν καταλαβε πως συνεχιζουν να πουλιουνται και καινουργια αμαξια για αυτα τα λεφτα, εξισου γρηγορα και καλυτερα συνολικα.
κ αν του χει χωσει πολλα εξτρα?
Τα εξτρα παιζουν ενα ρολο, αλλα ως ενα σημειο. Τα εξτρα δεν μπορουν να σου δωσουν πχ χωρους, κυλιση, ηχομονωση, ασφαλεια κλπ κλπ. Ειναι δηλαδη και καποια ποιοτικα χαρακτηριστικα βελτιωμενα λογω χασματος μιας γενιας...
-
Panda 100
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
16-18k?
Suuuuree....
Οποιος το δινει τοσο, μαλλον δεν καταλαβε πως συνεχιζουν να πουλιουνται και καινουργια αμαξια για αυτα τα λεφτα, εξισου γρηγορα και καλυτερα συνολικα.
πες ενα please.
Δεν γινεται.... ειναι ακατανομαστη και καθολου συμπαθης μαρκα εδω στο 4Τ forum
εγω δεν αντιπαθω καμια εταιρια
εκτος της οπελ, της ροβερ, των κορεατικων, γενικα των γιαπωνεζικων εκτος απο μερικα αυτοκινητα και τα αμερικανικα εκτος απο καναδυο αμαξια. μονο αυτα
-
Golf TSI από 17900 καινούργιο.
140 ίπποι στα χαρτιά, στον τροχό η διαφορά με το ST των 170 ίππων είναι μόνον 6 ίπποι!!!
Δίνεις λίγα παραπάνω για το sportline και καθάρισες.
Βέβαια το Focus ως δίλιτρο είναι άκρως αντιεμπορικό αυτοκίνητο και με ζεστό μετρητό και υπομονή πιστεύω θα το έβρισκες και με 15Κ οπότε βέβαια είναι πολύ καλή αγορά.
-
έχει focus η οικογένεια, και μπορω να σου πω πως ειναι απιθανο αμαξι. Το εχουμε 3-4 χρωνια και δεν εχει παθει τιποτε (εκτως απο μια ασφαλεια στον ηλεκτρικο πινακα και δεν αναβε ενα φλασακι (ζημια 1Ε)). Παντως, αν θες την δικη μου γνωμη, με 16-18Κ Ευρο θα αγωραζα κατι ισως λιγο χειροτερο αλλα καινουριο.
(εμαθα διαφορα τους τελευταιους μηνες για τα αμαξια)
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Golf TSI από 17900 καινούργιο.140 ίπποι στα χαρτιά, στον τροχό η διαφορά με το ST των 170 ίππων είναι μόνον 6 ίπποι!!!
Μου εβγαλες ενα μεγαλο βαρος απο πανω μου βρε nickola... εγω δεν θα τολμουσα να το πω τοσο ανοιχτα.
-
Ε να πως φαίνεται ο περιοδικός τύπος.
Ξεκολλήστε απο τα τα 140 ψωράλογα του τσι,το φόκους είναι εντελώς αλλού σε οδηγική αίσθηση.Για την ακρίβεια οταν είχα μπει σε ενα τέτοιο,το χαρακτήρισα μεγάλο και άνετο ραλυ,με σχεδόν ίδιες επιδόσεις απο στάση,καλύτερες ρεπριζ,λιγότερο εκρηκτικό και ακόμα πιο ομοιογενές σε στήσιμο.
ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΤΟ ΤΣΙ ΜΕ ΣΠΟΡ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ???
ξέχασα είναι σπορτλαιν.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Golf TSI από 17900 καινούργιο.140 ίπποι στα χαρτιά, στον τροχό η διαφορά με το ST των 170 ίππων είναι μόνον 6 ίπποι!!!
Δίνεις λίγα παραπάνω για το sportline και καθάρισες.
Βέβαια το Focus ως δίλιτρο είναι άκρως αντιεμπορικό αυτοκίνητο και με ζεστό μετρητό και υπομονή πιστεύω θα το έβρισκες και με 15Κ οπότε βέβαια είναι πολύ καλή αγορά.
συγκρινεις τωρα το γκολφ με το φοκους μκ1 ???
focus ST (dream car, for me)
-
καλύτερα το Escort RS2000, ήταν πιο αγνό σε οδηγική απόλαυση
-
Να ξαναθυμισω μηπως... πως στο θεμα μας εχουμε το Focus ST για το οποιο ζητουν 16-18k αγαπητοι κυριοι... Ενα μοντελο του 2002. Και καθολου χιλιομετρα να μην εγραψε... παλι ΠΟΛΛΑ ΖΗΤΟΥΝ.
Με τοσα φραγκα περνεις ενα καινουργιο, βελτιωμενο παντου αμαξι... το οποιο θα το ξερεις και θα εχεις και εγγυηση.
Οποιαδηποτε σκεψη για ST με τα παραπανω δεδομενα, απο μερους μου θεωρειται ΟΡΙΖΟΝΤΙΩΣ και ΚΑΘΕΤΩΣ... ΑΚΥΡΗ
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
καλύτερα το Escort RS2000, ήταν πιο αγνό σε οδηγική απόλαυσηban στο νεαρο που ειρωνευεται
-
skye κανόνισε να σου σπάσω τα μουτρα
ΠΟΙΑ Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ FORD FOCUS ST TOY 2002?