-
Δωρεαν ελεγχος ειναι! Δεν τιθεται θεμα εγγυησης. Η μηπως αλλαζετε τα λαδια σας καθε 20.000km;
-
Ο χρήστης Hiluxboy έγραψε:
Δωρεαν ελεγχος ειναι! Δεν τιθεται θεμα εγγυησης. Η μηπως αλλαζετε τα λαδια σας καθε 20.000km;Τα λάδια στα 30000χλμ ή χρόνο (αν και το βιβλίο λέει ή 2 χρόνια). Θα το ξαναρωτήσω όταν θα πάω για τον έλεγχο στα 10000χλμ.
Ξέρεις αν και στα 20000χλμ ο έλεγχος θα είναι και τότε δωρεάν;;;Γιατί ο πωλητής δεν με διαφώτισε ιδιαίτερα (έδειχνε να μην είναι και πολύ σίγουρος).
-
Σε ολα τα συνεργεια η πρωτη αλλαγη γινεται δωρεαν... το κουπονι που εχει το βιβλιαρακι της εγγυησης στην αρχη του 'αρχειου' των service ειναι για τον αντιπροσωπο και το κρατα σαν αποδειξη οτι εκανε το πρωτο service στον πελατη δωρο!!!
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Επιτέλους πάτησα τα 5.000 χλμ. (τη Δευτέρα πάει για το πρώτο τσεκάρισμα) και -μετά από ιώβειο υπομονή- αποφάσισα να πατήσω το γκάζι στο πάτωμα.Σήμερα το πρωί ανέβηκα Ντράφι (κλασική διαδρομή για ταχύτητα με ασφάλεια, αν και άρχισε να πυκνοκατοικείται και θέλει προσοχή) και ανέβηκα... στο γκάζι. Δεν περίμενα ότι σε σχέση με το Rallye θα με ικανοποιούσε σε τέτοιο βαθμό. Οπωσδήποτε βρίσκεται αρκετά πίσω από την απόλυτη αγωνιστική αίσθηση του μικρού διαβόλου, αλλά δεν έχω οδηγήσει άλλο τόσο ευχάριστο μικρομεσαίο χιλιοεξακοσάρι (είπαμε Rallye εξαιρουμένου ).
Έχουμε και λέμε λοιπόν...
Πρώτα από όλα απαιτεί να μη δώσει ο οδηγός σημασία στο πλάγιασμα (όχι τίποτε φοβερό, αλλά ο εσωτερικός τροχός σπινάρει αρκετά). Αφού λοιπόν του πάρεις το κολάϊ, το αυτοκίνητο πολύ απλά δεν ξεκολάει από την άσφαλτο. Με 'απαγορευμένες' ταχύτητες **σε καμπές ζωγραφίζει **χωρίς την παραμικρή νευρικότητα, στις δε κλειστές στροφές η **παθητική τετραδιεύθυνση **είναι αρκετά έντονη, αν και χρήστες παλαιότερων 106 και 205 δε θα προβληματιστούν στο ελάχιστο. Συγκεκριμένα στην κορυφή της στροφής (ακόμη και με μέτριο γκάζι) γυρνάει γλυκά την ουρά κλείνοντας την τροχιά. Εννοείται ότι ταρζανιές με το δεξί πεντάλ ψιλοαπαγορεύονται, αν και οι διορθώσεις είναι πανεύκολες χάρη στο σαφέστατο υδραυλικό. Το πλαίσιο δεν είναι το ίδιο 'συμπαγές' με εκείνο του Rallye, αλλά είναι επαρκώς άκαμπτο. Φρένα από άλλο πλανήτη (το ABS δεν ενεργοποιήθηκε ΠΟΥΘΕΝΑ, παρότι ορισμένες φορές προσπάθησα να το 'εκβιάσω', ιδιαίτερα στη μεγάλη κατηφορική ευθεία με σχεδόν 180χαω στην κορυφή της πριν το ανοικτό S-άκι).
Δε μου πολυάρεσε ο ήχος του κινητήρα, παρόλο που ο 16βάλβιδος σφυρίζει ευχάριστα μετά τις 4.000 στρ. Επίσης θέλει ελαφρώς πιο σκληρά αμορτισέρ (όχι τίποτε το σπουδαίο) για να μειώσει το σπινάρισμα του εσωτερικού τροχού, ο οποίος **κόβει τη φόρα **στις ανηφορικές κλειστές στροφές θυμίζοντας ότι δε βρίσκεσαι πίσω από το τιμόνι ενός 205GTi .Συμπερασματικά, το αυτοκίνητο δικαιώνει απόλυτα τους λόγους της αγοράς του. Υπόψη, δεν αμφιβάλω ότι -έστω και υποσυνείδητα- είμαι ίσως περισσότερο ενθουσιασμένος με το 206 από 'όσο πρέπει', αφού αποτελεί την επιλογή μου (δεν έχω αυταπάτες ).
Φιλε Πετρο... Στο Ντραφι το 206 ισως να σου φαινοταν ακομα καλυτερο απο το παλιο σου (απ'οτι καταλαβα) 106rallye. Αν ομως πηγαινες λιγο παραπανω, στην Πεντελη - Αγ.Πετρο ας πουμε, που η ασφαλτος 'ζωηρευει' λιγο, τοτε ηδη θα ειχες αρχισει να ψαχνει για νεα αναρτηση-silent blocks κλπ. Δεν το λεω υποτιμιτικα. Διαπιστωση κανω μονο. Προσωπικα μου αρεσει πολυ το 206, και αποτελει νομιζω καλυτερη βαση απο το 106 για αυτους που ζητουν τις ορεινες εκδρομες. Μπορει να μην εχει το πλαισιο του 306, αλλα σιγουρα η υπογεφυρα μπροστα ειναι κατι (σε σχεση με το 106..).
Να το χαιρεσαι το νεο σου 206. Πολυ καλα εκανες και το εστρωσες 5.000χλμ (αντε αν ηταν και κατι λιγοτερο δε θα πειραζε). Και ασε να λενε οτι ειναι 'ρονταρισμενα' τα αυτοκινητα.Εγω απο εχθες το βραδυ, αλλα μονο για 1-2-3 μερες, ειμαι ενας ευτυχισμενος Πεζακιας. Εχω στο γκαραζ μου, διπλα στο δικο μου 106rallye, ενα αυτοκινητο θρυλο. Και μαλιστα του κουτιου! Εργοστασιακο, συντηρημενο τελεια, χωρις να εχει υποστει την παραμικρη αλλαγη (μεχρι και εξατμιση ειναι η εργοστασιακη). Το 106 μου λοιπον, ρωταει και μαθαινει εναν παλιοτερο του. Ενα ασπρο 205rallye του μιλαει για την παλια εποχη!
Δυστυχως σημερα ο παλιοκαιρος ειναι βροχερος και δεν μπορω να το βγαλω εξω για φωτογραφιες. Αλλα αν καλυτερεψει το απογευμα λιγακι, θα παμε για αναμνηστικες φωτογραφιες μαζι και με το 106 μου.Θα επανελθω στο θεμα...
Υ.Γ. Αν βρε παιδια ερχεστε προς τα μερη μου, γιατι να μην βρισκομαστε εστω για 5 λεπτακια?
-
Αχ Νικόλα τι μου λες!!!!
Πέζακας 205 Rallye!!!
Αυτός δε θέλει τόσο φωτογράφηση, όσο ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ... Δύο διπλά Βέμπερ 40άρια είναι αυτά! Μελωδία που δεν ξανάρχεται... μουσειακό είδος (δυστυχώς )
-
ÐÅÆÏ 205 Rallye!!!
Ç÷ïãñÜöçóç ðïõ åßðå êáé ï Ðåôñïò
Áíôå ìåôÜ íá óïõ êÜíåé êáñäéÜ íá âÜëåéò ìðñïóôÜ øåêáóôü.... -
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
Αντε μετά να σου κάνει καρδιά να βάλεις μπροστά ψεκαστό....Σας καταλαβαίνω απόλυτα αφού έχω μια ψεκαστή Άλφα και μια με δύο διπλά Ντελόρτο!
Βάζουμε μια ψηφοφορία; Ψεκασμός και 16V ή δύο διπλά και 8V;
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Αντε μετά να σου κάνει καρδιά να βάλεις μπροστά ψεκαστό....
Σας καταλαβαίνω απόλυτα αφού έχω μια ψεκαστή Άλφα και μια με δύο διπλά Ντελόρτο!
Βάζουμε μια ψηφοφορία; Ψεκασμός και 16V ή δύο διπλά και 8V;
Κουμπάρε, ξέρεις την απάντησή μου ήδη...
Όμως τι θα έλεγες για 16V και τετραπετάλουδο;
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Όμως τι θα έλεγες για 16V και τετραπετάλουδο;Good Point!
Αυτή είναι όμως μάλλον άλλη ψηφοφορία: 'Τούρμπισμα ή Ροϊκή εξέλιξη+Τετραπετάλουδο;' που πρέπει να μπει στα Τεχνικά Θέματα.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Όμως τι θα έλεγες για 16V και τετραπετάλουδο;
Good Point!
Αυτή είναι όμως μάλλον άλλη ψηφοφορία: 'Τούρμπισμα ή Ροϊκή εξέλιξη+Τετραπετάλουδο;' που πρέπει να μπει στα Τεχνικά Θέματα.
Κουμπάρε, όρμα του! Αλλά πρόσθεσε και την τρίτη επιλογή 'κομπρέσσορας' λόγω διαφορετικής φιλοσοφίας από το turbo.
-
Μπράβο Νίκο!205 rallye...αυτοκινητάρα!!!Είχα την τύχη να κάνω κάποτε μια μικρή βόλτα στο αριστερό κάθισμα και παραμίλαγα με την απόκριση του κινητήρα και το τιμόνι(και είμαι και ιταλάκιας)!
Καλές βόλτες... -
πες καμια εντυπωση απο το 205...
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Κι εμένα για 1.000 χλμ. μου μίλησαν (άλλωστε δεν υφίσταται πλέον 'στρώσιμο' με την παλιά έννοια του όρου). Όμως ακόμη και έως τα 2.500 χλμ στο οδόμετρο ένοιωθα τον κινητήρα αρκετά 'σφιχτό' και μόνο μετά τις 4.000 χλμ. άρχισε να λύνεται. Από εκεί και πέρα το πάταγα αρκετά, αλλά όχι πολύ εξωφρενικά πράγματα.
Kαι στο δικό μου 106 το στρώσιμο το κράτησα μέχρι τα 3.500-4.000 χλμ.και μετά το άνοιγα κανονικά και ας μου είχαν πει οτι δεν χρειάζεται αλλά αν θέλεις στρώσ΄το μέχρι τα 1.000-1.500χλμ.
ενα αυτοκινητο θρυλο. Και μαλιστα του κουτιου! Εργοστασιακο, συντηρημενο τελεια, χωρις να εχει υποστει την παραμικρη αλλαγη (μεχρι και εξατμιση ειναι η εργοστασιακη). Το 106 μου λοιπον, ρωταει και μαθαινει εναν παλιοτερο του. Ενα ασπρο 205rallye του μιλαει για την παλια εποχη!
Είσαι πολύ τυχερός Νίκο, θέλω βόλτα-θέλω βόλτα!!!!
Αν δεν κάνω λάθος το 205R μόνο σε άσπρο δεν έβγαινε? -
Ο χρήστης gatony έγραψε:
Αν δεν κάνω λάθος το 205R μόνο σε άσπρο δεν έβγαινε?OUI!!!
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Τα λάδια στα 30000χλμ ή χρόνο (αν και το βιβλίο λέει ή 2 χρόνια). Θα το ξαναρωτήσω όταν θα πάω για τον έλεγχο στα 10000χλμ.Ξέρεις αν και στα 20000χλμ ο έλεγχος θα είναι και τότε δωρεάν;;;Γιατί ο πωλητής δεν με διαφώτισε ιδιαίτερα (έδειχνε να μην είναι και πολύ σίγουρος).
Επειδή έχω XS/1600 εδώ και ένα χρόνο να σας βοηθήσω περί τα service/τεχνικών ελέγχων.
O τεχνικός έλεγχος είναι στους 6 μήνες.
Στα 10.000 χλμ είναι το πρώτο service. Tύπου Α όπως λέει η Peugeot.
Εμένα συνέπεσαν αυτά τα δύο και έτσι έγινε κατευθείαν service.
Στα 20000 χλμ. (λίγο μετά αφού έκλεισα χρόνο) μου άλλαξαν τα πάντα, εκτός από τακάκια και συμπλέκτη, προς 90 ευρώ (λάδια κινητήρα και βαλβολίνες, τα πήγα εγώ).
-
Παιδια.. το 205 ηταν πολυ ωραιο. Τα διπλα εβγαζαν τρομερο ηχο. Ειναι αλλο πραγμα να ακους ηχο που προερχεται απο το μοτερ, και οχι απο εξατμιση. Αποκριση τρομερη. Σασμαν πυροβολο ειδικα σε 3η και 4η. Η 2α ενω φαινοταν κοντη, εβγαζε 100+ χωρις να επεμβαινει κοφτης. Υπαρχει ομως και το ενδεχομενο λανθασμενης ενδειξης του κοντερ. Τελοσπαντων...
Τι μου εμεινε πιο πολυ, περα απο τον τρομερο ηχο, και την αμεσοτατη αποκριση στο γκαζι?
-Οτι με 3η σε ανοιχτη καμπη και τερμα γκαζι, στριβοντας το τιμονι ΕΛΑΧΙΣΤΑ παραπανω το πισω μερος ανοιγε τροχια με τη μουρη βιδωμενη κατω. Βεβαια δεν εχει και τετοιο γκαζι ωστε να το δυσκολεψει πολυ σε τετοιες καταστασεις, αλλα η γεφυρα ειναι γεφυρα...
-Σε κλειστα -και καπως γλιστερα- κομματια, μπορει να εχανε προσφυση ο εσωτερικος (ηταν και εργοστασιακη η αναρτηση) αλλα η τροχια σπανια θα αλλαζε.
-Σε χαμηλες ταχυτητες και στροφες, οι ρεπριζ ειναι απιστευτες! Η αποκριση ειναι τρομερη, ενω η επιταγχυνση σε αυτες τις περιπτωσεις (με λιγες στρ/λεπτο) δε μου φαινοταν διαφορετικη απο του 106 μου (που ειναι πιο γρηγορο).
-Το τιμονι του ολοζωντανο και κοφτερο! (και σε συνδιασμο με το πρωτο σημειο που επεσημανα, ειναι ο,τι καλυτερο!)Το αυτοκινητο ειναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ (ειδικα το συγκεκριμενο που ηταν σε αριστη κατασταση). Φωτογραφιες αναμνηστικες τραβηξα, αλλα με χαμηλη φωτεινοτητα λογω του καιρου την Παρασκευη. Θα τις ανεβασω καπου αν ειναι καλες.
Καποια στιγμη θα το ξαναπαρω αν μπορεσω! -
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Αν δεν κάνω λάθος το 205R μόνο σε άσπρο δεν έβγαινε?
OUI!!!
Απλα ανεφερα το χρωμα για να περιγραψω πιο εντονα το 205.
Οπως πολυ σωστα ειπατε φιλοι μου, μονο σε ασπρο ηταν διαθεσιμο. -
εμένα θα με βοηθήσει κάποιος;
έχω και εγώ ένα 206 1.6. στα 5000 ακριβώς του άλλαξα λάδια στην αντιπροσωπεία και του έβαλα shell helix ultra. τώρα το αμάξι έχει 10000 χιλιόμετρα και είναι 1χρόνου και 2μηνών.πρέπει να επισκεφτώ πάλι το συνεργείο;όταν το είχα πάει τότε μου είχαν πει να το ξαναπάω στις 15000.
να αναφέρω έδω ότι γύρω στις 9000 το είχα πάει για μια δουλεία φαναρτζή και ενω ο μετρητής του σερβις μου έλεγε ότι απομένουν 12000 χιλιόμετρα όταν το πήρα έδειχνε 1100.(προφανώς κάποιος το ειχε ρυθμίσει)να σημειώσω επίσης ότι ακούω πλέον κάτι περίεργους θορύβους...από την εξάτμιση είναι ή απο τη μηχανή θα σας γελάσω...επισης όταν το αυτοκίνητο έχει ζοριστεί, τότε στο ρελαντί ακούγεται ένα ρυθμικό χτύπημα το οποίο εξαφανίζεται όταν πατάω το συμπλέκτη...καμία ιδέα;
-
Πολλοι πεζακηδες μαζευτηκαμε με 206 xs 1600!
Μπραβο,δεν το περιμενα.
Απο το Φεβρουαριο ειμαι και εγω ενας ευτυχης κατοχος ενος xs 1.6 χρωματος blue de Chine!Εγω αντεξα μονο 1500 χλμ,μετα του εδωσα και καταλαβε.
Τωρα εχω 5.500 και το δουλευω συνεχεια ψηλα.Τι μου αρεσει
-Το γαλλικο σπορτιφ κρατημα,πως μπαινει στις κλειστες στροφες αλλα και στις ανοιχτες,ειναι ευθυβολο!
-Πολυ καλα φρενα,
-καλος κινητηρας στις μεσαιες.Δε μου αρεσει
-το τιμονι αν και σαφες θα το ηθελα να κοβει λιγο περισσοτερο
-Κιβωτιο,μακριες σχεσεις,αναπολω τις ρεπριζ του πολο 16ν
-κινητηρας ψηλα,θελει αλλα δεν μπορει
-Τα λαστιχα,δεν κανουν για γρηγορη οδηγηση
-Χτυπαει το συγχρονιζε της τριτης στις γρηγορες αλλαγες
-Το ηλεκτρονικο γκαζιΣυντομα θα βαλω ζαντες αλουμινιου και μετα επεται η αναρτηση,κατι που να δουλευει τρεις ποντους κατω
Απο αμορτισερ μαλλον bilstein μπορει να δοκιμαζω και τα νεα sachs performance.Με αρκουντως πιο σφικτα αμορτισερ πιστευω θα γινει παρα πολυ καλο και ευχαριστο.Αυτο γιατι σε γρηγορες στροφες των 100+ και σε μετατοπισεις φορτιου,εχει τασεις πλευσεις,ειναι μαλακο για τα γουστα μου.Και για αργοτερα σκεφτομαι προγραμμα με εκκεντροφορους.Μεχρι στιγμης μονο την peugeot sport εμπιστευομαι ,αλλα θελω να εξακριβωσω κατα ποσο ειναι ευχρηστο για δρομο το προγραμμα αυτο.Και απο πλευρας καταναλωσης.
Γιατι δεν ειναι και ευκολο σε συνθηκες πολης να εχεις ρελαντι στις 1500!
Θα δουμε...καλα να ειμαστε να τα χαιρομαστε. -
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Πολλοι πεζακηδες μαζευτηκαμε με 206 xs 1600!
Μπραβο,δεν το περιμενα.
Απο το Φεβρουαριο ειμαι και εγω ενας ευτυχης κατοχος ενος xs 1.6 χρωματος blue de Chine!Εγω αντεξα μονο 1500 χλμ,μετα του εδωσα και καταλαβε.
Τωρα εχω 5.500 και το δουλευω συνεχεια ψηλα.Τι μου αρεσει
-Το γαλλικο σπορτιφ κρατημα,πως μπαινει στις κλειστες στροφες αλλα και στις ανοιχτες,ειναι ευθυβολο!
-Πολυ καλα φρενα,
-καλος κινητηρας στις μεσαιες.Δε μου αρεσει
-το τιμονι αν και σαφες θα το ηθελα να κοβει λιγο περισσοτερο
-Κιβωτιο,μακριες σχεσεις,αναπολω τις ρεπριζ του πολο 16ν
-κινητηρας ψηλα,θελει αλλα δεν μπορει
-Τα λαστιχα,δεν κανουν για γρηγορη οδηγηση
-Χτυπαει το συγχρονιζε της τριτης στις γρηγορες αλλαγες
-Το ηλεκτρονικο γκαζιΣυντομα θα βαλω ζαντες αλουμινιου και μετα επεται η αναρτηση,κατι που να δουλευει τρεις ποντους κατω
Απο αμορτισερ μαλλον bilstein μπορει να δοκιμαζω και τα νεα sachs performance.Με αρκουντως πιο σφικτα αμορτισερ πιστευω θα γινει παρα πολυ καλο και ευχαριστο.Αυτο γιατι σε γρηγορες στροφες των 100+ και σε μετατοπισεις φορτιου,εχει τασεις πλευσεις,ειναι μαλακο για τα γουστα μου.Και για αργοτερα σκεφτομαι προγραμμα με εκκεντροφορους.Μεχρι στιγμης μονο την peugeot sport εμπιστευομαι ,αλλα θελω να εξακριβωσω κατα ποσο ειναι ευχρηστο για δρομο το προγραμμα αυτο.Και απο πλευρας καταναλωσης.
Γιατι δεν ειναι και ευκολο σε συνθηκες πολης να εχεις ρελαντι στις 1500!
Θα δουμε...καλα να ειμαστε να τα χαιρομαστε.χεχε έχουμε το ίδιο υπέροχο χρώμα.συν τοις άλλοις όμως του έχω βάλει ζαντες, ηλιοροφή, δέρμα - alcantara και την αεροτομούλα.κουκλι με μια λέξη.
τα φρένα είναι όντως κορυφαία...
πιστεύετε ότι με μια απλή αλλαγή αμορτισερ θα αλλάξουν πολλά; αν ναι τι προτείνετε;
τι προτείνει η Peugeot sport ως βελτίωση κινητήρα;από κόστος τι λέει;
Εντυπώσεις από γρήγορη βόλτα 206 1.6 XS