-
Παίζει και το outlander με την προσφορά -4000.
έκδοση comfort 28000 - 4000 = 24000 + 450 μ.χρώμα + 650 έξοδα = 25100.
το μόνο μείον του (κατά τη γώμη μου) είναι η κατανάλωση.
-
Ηλθε και το 1.3 με τιμη 18.000 ευρωπουλακίων χωρις A/C!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
19.000 με A/C αλλά χωρίς ζαντες αλουμ. και αλλα καλούδια και αυτη ειναι η δευτερη και τειλκη εκδοση, ευτυχως δηλαδη γιατί θα εφτανε στην τιμη του 1.5 FULL ετσι που το πανε. Επιταχυνση 0-100 σε 18,5 sec 137 τελικη με το ζορι, ΑΝΤΕ ΚΑΛΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣΥΓ Πρεπει να το φερνουν επιχρυσωμενο 18Κ αλλιως δεν εξηγειται....
-
Έχετε ακούσει τπτ για προβλήματα? Γιατί κάτι πήρε το αυτί μου?
-
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Επιταχυνση 0-100 σε 18,5 sec 137 τελικη με το ζορι, ΑΝΤΕ ΚΑΛΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣΥΓ Πρεπει να το φερνουν επιχρυσωμενο 18Κ αλλιως δεν εξηγειται....
στη τιμή είναι και η ασφάλεια κατά των κλήσεων ταχύτητας γιαυτό έχει τσιμπήσει έτσι
-
ναι αλλα 8ο για τον μηνα Νοεμβριο στις πωλησεις. πισω απο τα καλοπουλημενα corola,golf,astra, yaris και λοιπα. ποιος θα το περιμενε????
8ο ειναι αρκετα καλη επιδοση. κ το πιο καλοπουλημενο suv για τον μηνα.
παιδια, αν κανετε καμια βολτιτσα με το αυτοκινητο, ειναι παρα πολυ ωραιο στο δρομο. καμια σχεση με το παλιο
μην προδικάζουμε παντα
ουσιαστικα ειναι χωρις ανταγωνισμο, μικρο, πολυ οικονομικο σαν καυσιμο και συντηρηση, ικανο εκτος δρομου και με 5 πορτες κ αρκετα καλους χωρους. αμα προσθεσουμε και οτι ειναι αρκετα ομορφο, για αυτο και ο κοσμος το αγοραζει -
...Three rows of seats to accommodate seven passengers and versatile seat arrangements contribute to a high-efficiency package. ...
http://www.automotoportal.com/article/d ... -indonesia
-
και δεν παίρνω το Κασκάυ της Νισσάν...
-
Ο χρήστης gianniskid έγραψε:
ναι αλλα 8ο για τον μηνα Νοεμβριο στις πωλησεις. πισω απο τα καλοπουλημενα corola,golf,astra, yaris και λοιπα. ποιος θα το περιμενε????8ο ειναι αρκετα καλη επιδοση. κ το πιο καλοπουλημενο suv για τον μηνα.
παιδια, αν κανετε καμια βολτιτσα με το αυτοκινητο, ειναι παρα πολυ ωραιο στο δρομο. καμια σχεση με το παλιο
μην προδικάζουμε παντα
ουσιαστικα ειναι χωρις ανταγωνισμο, μικρο, πολυ οικονομικο σαν καυσιμο και συντηρηση, ικανο εκτος δρομου και με 5 πορτες κ αρκετα καλους χωρους. αμα προσθεσουμε και οτι ειναι αρκετα ομορφο, για αυτο και ο κοσμος το αγοραζειΝαι μονο που ειναι πανακριβο και αδικαιολογητα πανακριβο. Αυτο λεμε.
-
Ο χρήστης gianniskid έγραψε:
μην προδικάζουμε παντα
ουσιαστικα ειναι χωρις ανταγωνισμο, μικρο, πολυ οικονομικο σαν καυσιμο και συντηρηση, ικανο εκτος δρομου και με 5 πορτες κ αρκετα καλους χωρους. αμα προσθεσουμε και οτι ειναι αρκετα ομορφο, για αυτο και ο κοσμος το αγοραζειΕνας ειναι ο ανταγωνισμός... αλλα οι αντιπροσωπίες των Suzuki/FIAT κοιμούντε ροχαλίζοντας μάλιστα......
-
καταρχην το τεριος εχει καλητερη τετρακινηση απο το φιατ/σουζουκι κ για μενα ειναι μια κατηγορια πανω. πιο αμεσο ανταγωνιστη θεωρω το γκραντβιταρα το 3θυρο παρα το σχ4. που παλι το τεριος εχει καλητερη τετρακινηση απο το σουζουκι το 3θ.
το ξερω οτι ειναι ακριβο, απλα προσπαθω να πω, πως παρολαυτα ο κοσμος το προτιμαει και το αγοραζει. αυτο κατι σημαινει. αφηστε που ειναι πολυ πιο ομορφο απο το σχ4. ειναι πιο καθαρο τζιπακι και πιο ομορφο.
το σχ4 που το πηρε ενας φιλος εχει 3,5 μηνες παραδοση (χαρακτηριστηκα μου ειπε 'αουντι πηρα?'
κ αυτος ειναι ενας λογος που δεν βλεπουμε πολλα στους δρομους ακομηαυτο που ηθελα να πω ειναι πως παροτι την τιμη που εχει, το αυτοκινητο πουλαει και αρεσει. ο κοσμος δηλαδη ειναι διατεθιμενος να πληρωσει αρκετα και να το αγορασει παρα να παρει ενα Χ ΤΡΑΙΛ πχ που ειναι αρκετα παλιο πλεον
φιλικα
Γιάννης -
Ο χρήστης gianniskid έγραψε:
το σχ4 που το πηρε ενας φιλος εχει 3,5 μηνες παραδοση
Noμίζω πως έχει παραπάνω. Ούτε η suzuki ξέρει πόσο
-
To Sedici παντως εχει παραδοση αρχες φλεβαρη. μου ειπαν μαλιστα απο τη ΦΙΑΤ οτι τοτε θα ελθει μεγαλη φουρνια και θα ειναι αμεσα ετοιμοπαραδοτο. Αρα μπορει να παιζει το ιδιο και στο σχ4. Επισης το οτι το τεριος ειναι πιο ομορφο αυτο ειναι υποκειμενικο, εμενα μου αρεσει περισσοτερο το sedici ας πουμε. Οσο για τις δυνατοτητες εκτος χωματος το τεριος μπορει να ειναι καλυτερο αλλα δεν ειμαστε αγροτες ουτε ζουμε στα κατσαβραχα για να θελουμε αποκλειστικα ενα τετοιο οχημα. Σε ενα ταχιδι το σχ4 και σεντιτσι ειναι περισσοτερο αυτοκινητα.
-
ναι, η ομορφια ειναι υποκημενικη. αλλα ειναι αδικο να συγκρινουμε τα 2 αυτοκινητα.και εξηγουμαι...
το τεριος ειναι αμεσος ανταγωνιστης του 3θυρου γκραντβιταρα. **σκεφτειτε το λιγο.... **παραπλησια τιμη, καλες εκτος δρομου δυνατοτητες κ τα 2 (καλητερες το νταιχατσου βεβαια). ιδια υποδυναμη. το ιδιο μικρα .με οτι κακο και καλο συνεπαγεται αυτο.και ειναι και τα 2 τζιπακια, οχι ντεμι
εμεις εχουμε κολλησει να συγκρηνουμε το τεριος με κατι 'μικροτερο', με πολυ μικρες εκτος δρομου δυνατοτητες και οχι τοσο ιδιας φιλοσοφιας με τα γκραντβιταρα/τεριος
οσο συγκρινουμε το τεριος με τα σχ4, αλλο τοσο επρεπε να συγκρινουμε και το γκραντβιταρα το 3θ με το σχ4. κ ας ειναι της ιδιας εταιριας.παλι αν τα βαλουμε κατω δεν υπαρχει λογος να παρουμε το γκραντβιταρα αφου και το σχ4 θα μας παει στον χωματοδρομο και ειναι πολυ πιο φτηνο, με αυτην την λογικη .
οσο απαξιωνουμε το τεριος επειδη τα σχ4 ειναι πιο φτηνα, τοσο επρεπε να απαξιωνουμε και το γκραντβιταρα το 3θ που ειναι ακομη πιο ακριβοαλλα δεν ειναι το ιδιο. ναι,το σχ4 θα μας στον χωματοδρομο, θα μας βοηθησει να 'καβαλησουμε' κανα πεζοδρομιο αλλα τα τεριος/γκραντβιταρα θα μας πανε στο βουνο. οσοι εχετε παει εκδρομες με τζιπ καταλαβενεται τι εννοω. ειναι θεμα τι θελουμε
αυτος που θελει τζιπ θα παει να δει το γκραντβιταρα και το τεριος. οχι τα σχ4
αν απλα θελει να κινηται σε κανα χωματοδρομο ας παρει το σχ4 που ειναι και πιο συμφερουσα λυση . απλα μην τα μπερδευουμε, δεν ειναι το ιδιο
-
To Terios 1.3 ποιο μοτερ φοραει?
-
Ο χρήστης nikosvolou έγραψε:
To Terios 1.3 ποιο μοτερ φοραει?Και πόσα αλογα και κιλάκια ειναι αν γνωρίζει κάποιος?
Παντως οι επιδοσεις του αν ειναι αυτες που ποσταρε πριν καποιος ειναι πολύ της απελπισίας και πρεπει να ειναι πολύ υποδεεστερες απο jimny vvt που παιζει σε αυτά τα λεφτά (αν και χάνει πολυυυ σε χωρους). -
τον κινητήρα των 87 ίππων / 120 Nm(3200 σ.α.λ.) που έχουν τα sirion και yrv. Πολύ νευρικός ο κινητήρας αλλά έχει ν σούρει και 1200 κιλά στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο
-
ο κινητηρας του yaris δεν ειναι αυτος?
-
Ο χρήστης nikosvolou έγραψε:
ο κινητηρας του yaris δεν ειναι αυτος?Μπαίνει και στο yaris.
Ο κινητήρας είναι της Daihatsu. -
Γιατι τοση εκπληξη ρε παιδια?
Και το παλιο Τεριος 1.3 Αυτον δε φοραγε? -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
ο κινητηρας του yaris δεν ειναι αυτος?
Μπαίνει και στο yaris.
Ο κινητήρας είναι της Daihatsu.ο κινητηρας ειναι της toyota και μπαινει στο Terios...Τεσπα ειναι πολυ πολυ αδυναμος για τα κιλα του αυτοκινητου... Αποδιδει ψηλα και δεν νομιζω πως ειναι οτι καλυτερο για τεοιου ειδους αυτοκινητο..
Εκδοση με Diesel υπαρχει/προβλεπεται να υπαρξει?
ΝΕΟ TERIOS 1.5