-
Panda απο εμενα,σε ανθρακι με τις κοκκινες δαγκανες οχι πως το swiftακι ειναι κακο αλλα τρεφω μια ιδιαιτερη συμπαθεια στα μικρα ιταλικα πυραυλακια
-
Ο χρήστης M3lkor έγραψε:
Αντικειμενικά είναι καλύτερο sport μοντέλο το Swift. Σαν value for money όμως (με την τελική τιμή που βγαίνει με μεταλλικό και 1-2 πράγματα πάνω) μένει πολύ πίσω. Αντίθετα το Panda δίνει ένα πολύ ολοκληρωμένο πακέτο με πολύ καλό value for money!Αν ήταν να αγοράσω κάποιο από τα δύο θα έπαιρνα Panda (σιγά μην έδινα 17.500 για mini αμάξι )
15.990 κάνει το swift Panda και από εμένα γιατί έχει τα πάντα από θέμα εξοπλισμού, έχει πολύ καλό μοτέρ, 5 χρόνια εγγύηση, το κόστος συντήρησης και ανταλλακτικών της Fiat είναι χαμηλό και από εμφάνιση για εμένα καλύτερο. Πάντως και το swift είναι μια πολύ καλή επιλογή. Σχετικά με το ότι κοστίζει παραπάνω από το Panda είναι και θέμα μεγαλύτερου κυβισμού και μεγαλύτερου αμαξώματος και μιας τάσης τα γιαπωνέζικα να είναι λίγο πιο ακριβά σε κάποια μοντέλα από τα αντίστοιχα ευρωπαικά που είναι στην ίδια κατηγορία.
-
Ο χρήστης powergs έγραψε:
15.990 κάνει το swift Panda και από εμένα γιατί έχει τα πάντα από θέμα εξοπλισμού, έχει πολύ καλό μοτέρ, 5 χρόνια εγγύηση, το κόστος συντήρησης και ανταλλακτικών της Fiat είναι χαμηλό και από εμφάνιση για εμένα καλύτερο. Πάντως και το swift είναι μια πολύ καλή επιλογή. Σχετικά με το ότι κοστίζει παραπάνω από το Panda είναι και θέμα μεγαλύτερου κυβισμού και μεγαλύτερου αμαξώματος και μιας τάσης τα γιαπωνέζικα να είναι λίγο πιο ακριβά σε κάποια μοντέλα από τα αντίστοιχα ευρωπαικά που είναι στην ίδια κατηγορία.
Αν δεις το thread για το swift sport, με μεταλλικό και πινακίδες πάει 16.700 η απλή έκδοση. Αν βάλεις συναγερμό και αισθητήρες παρκαρίσματος, καθώς μου είχαν πει ότι δεν κάνουν δώρο τίποτα, βγαίνει πολύ κονά στα 17.500 Έχει ξεφύγει η κατάσταση των τιμών
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Panda.Πολύ καλό το Swift, αλλά τέτοιο πακέτο γκάζι-ομορφιά-αίσθηση-τιμή αγοράς όπως του Panda δεν υπάρχει άλλο.
+1!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Panda.Πολύ καλό το Swift, αλλά τέτοιο πακέτο γκάζι-ομορφιά-αίσθηση-τιμή αγοράς όπως του Panda δεν υπάρχει άλλο.
Θα συμφωνήσω κι εγώ.
Παρόλο που το Swift μου αρέσει πολύ, η τιμή του μου τα χάλασε λίγο ... -
Παρ' όλα αυτά, αν προσθέσει κανείς στο panda τον αντίστοιχο εξοπλισμό του swift (π.χ. ESP, το ξέρω ότι τα άλογα δεν είναι πολλά, αλλά και το μεταξόνιο δεν είναι μεγάλο...), η τιμή τους δεν θα απέχει και πολύ...
-
Κανένα δεν έχω οδηγήσει (κάτι που σίγουρα θα βοηθούσε) και για κανένα δεν ενδιαφέρομαι αυτή τη στιγμή οπότε και δεν θα ψηφίσω.
To Panda όμως δεν αντέχω να το βλέπω, αυτή η αλλαγή της πάνω γραμμής των τζαμιών από καμπύλη σε ίσιο στο τρίτο τζαμάκι με χαλάει πολύ όπως και οι συνειρμοί με περίπτερο... οπότε αναγκαστικά το άλλο που θα τα καταφέρει και καλύτερα σε καμιά ανηφόρα μια και 100 άλογα μου φαίνονται λίγα... και πολύ σαν παιχνιδάκι.... -
Για το σχέδιο, συμφωνώ με τον onyx! Νομίζω ότι σαφώς πιο όμορφο είναι το Swift Sport που είναι 'άτακτο'. Όμως, τόσα ευρώ δεν ξέρω αν θα τα έδινα για το SS και όχι για το Colt CZT για παράδειγμα.
Σαν γρήγορο, προσιτό μικρό θα ψήφιζα πιο εύκολα το Panda. Δεν νομίζω ότι θα έχει πρόβλημα, φίλε onyx, με τα 100 άλογα...απλά δεν θα είναι και καμιά σφαίρα. Αν όμως είναι ομοιογενές και οι 100 ίπποι του έρχονται γάντι, εμένα μου φτάνουν και μου περισσεύουν. Πόσα κιλά είναι αλήθεια το Panda 100;
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Πόσα κιλά είναι αλήθεια το Panda 100;975
-
ελαφρυ ειναι σχετικα, αλλα και παλι νομιζω οτι θα ειναι πισω σε επιδοσεις.
το swift δειχνει πιο ολοκληρωμενη λυση, χωρις βεβαια το Panda να ειναι κακο, με κυριο δελεαρ τη τιμη του.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ελαφρυ ειναι σχετικα, αλλα και παλι νομιζω οτι θα ειναι πισω σε επιδοσεις.το swift δειχνει πιο ολοκληρωμενη λυση, χωρις βεβαια το Panda να ειναι κακο, με κυριο δελεαρ τη τιμη του.
Πίσω είναι σε επιδόσεις αδιαμφισβήτητα..
Σπύρο δεν είναι μόνο η τιμή το δέλεαρ,αλλά και οι επιδόσεις,το στήσιμο και η αίσθηση πίσω από το τιμόνι,που από ότι φαίνεται,τη χαρακτηρίζει αυτή η σπορτίβικη νοοτροπία που είχαν τα Cinque/Sei Sporting,τα οποία μόνο γρήγορα δεν θα τα χαρακτήριζες,αλλά είχαν τον 'τρόπο' τους..
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
ελαφρυ ειναι σχετικα, αλλα και παλι νομιζω οτι θα ειναι πισω σε επιδοσεις.
το swift δειχνει πιο ολοκληρωμενη λυση, χωρις βεβαια το Panda να ειναι κακο, με κυριο δελεαρ τη τιμη του.
Πίσω είναι σε επιδόσεις αδιαμφισβήτητα..
Σπύρο δεν είναι μόνο η τιμή το δέλεαρ,αλλά και οι επιδόσεις,το στήσιμο και η αίσθηση πίσω από το τιμόνι,που από ότι φαίνεται,τη χαρακτηρίζει αυτή η σπορτίβικη νοοτροπία που είχαν τα Cinque/Sei Sporting,τα οποία μόνο γρήγορα δεν θα τα χαρακτήριζες,αλλά είχαν τον 'τρόπο' τους..
συμφωνω απολυτα και επαυξανω!
απλα και το swift υποτιθεται οτι θα εχει επισης πολυ καλη αισθηση.ειδωμεν!
-
Swift και απο εμένα
-
PANDA καθώς Panda μου άρεσαν τα μικρά ιταλικά αυτοκίνητα
-
Το Panda ειναι πολυ πιο 'πρακτικό' όχημα σε μια οικογένεια.
Το παίρνει η μαμά να κάνει τα ψώνια, έχει 5 πόρτες.. θα βάλει το
μωρό ευκολα στις πίσω θέλεις...
.. το παίρνει και ο γιος για να αλητέψει τα βράδυα...Το Swift ειναι πιο γρήγορο... αλλά ειναι και 1.6 και μερικά χιλιάρικα ακριβότερο
-
Το Panda είναι ιδανικό για δεύτερο αμαξάκι που δεν θα πει όχι (6άρι σασμάν) σε γρήγορα ταξιδάκια ανά την Ελλάδα. Επίσης είναι τέλειο για φοιτητές , αυτούς που ψάχνουν ένα σβέλτο πρώτο αυτοκινητάκι που δεν θα τους πουλήσει στην προσπέραση κλπ κλπ...Και η τιμή του γι' αυτά που προσφέρει είναι μια χαρά, εδώ το απλό 1.2 με 60 ίππους στην πλούσια έκδοση έκανε 12Κ
-
Σε θέματα αίσθησης στο όριο εδώ το swift θάβεται κανονικά:
Published: 02 August 2005 ??
Something is not quite right here. I've just turned into a fast bend on
Suzuki's test track at Ryuyo, south-west of Tokyo, and maybe I shouldn't have gone in quite as quickly. I ease off the accelerator and suddenly the Suzuki Swift Sport that I'm driving **feels as if its back tyres have lost half of their air. Am I about to spin? **This would be very embarrassing, as this car is one of just two prototypes.But despite my racing heart, it's a false alarm. The Suzuki has settled at its new drift angle and is scurrying towards the bend's exit like a little racing car. Phew.
Now, I'm all in favour of small fast cars that point keenly into corners, and it's even better if they turn tightly as you ease the power because it gives you more interactivity and options for control. More fun, in fact. But you need to be able to feel what's going on, whereas the Suzuki has just cast me adrift into a sensationless fog. If this happened on a wet road to an inexperienced driver, there'd be panic. Unnecessary panic because the Swift Sport actually does the right things when you drive through the fog, but it's not right.
So, I try the other example of Suzuki's forthcoming hot(tish) hatchback. That's better. The tail is no longer bungee-jumping, all is stable and sensible yet still good fun, if a touch rubbery. The difference? This one has ESP, an electronic stability programme, and is constantly applying little dabs on individual brakes or taming the engine's outputs. From Mr Hyde back to Dr Jekyll, but there's a flaw in the solution. ESP is great if it's not intrusive, but it shouldn't be used to mask intrinsically wayward handling. A car should be inherently right without ESP, with the electronics added as a safety net.
http://motoring.independent.co.uk/road_ ... 303022.ece -
To συγκεκριμένο review είχε δημοσιευτεί πριν καν το sport βγει στην παραγωγή, και αναφερόταν σε test car, του οποίου το στήσιμο βρισκόταν ακόμα σε εξέλιξη. Δε νομίζω να έχει καμία σχέση με το αυτοκίνητο που βρίσκεται στις βιτρίνες...
-
Συμφωνώ, δεν είνα σωστό να κρίνουμε από προτότυπα δοκιμαστικά
-
Μακαρι να ηταν ετσι στην πραξη οπως τα λεει ο τυπος κι οταν αφησεις αποτομα το γκαζι στη στροφη να υπερστρεψει κι ας φοβαται ο 'καθημερινος' οδηγος (τελικα το καναν τρομερα ουδετερο συμφωνα με τα περιοδικα αρα σχετικα αγευστο), αν ενα αυτοκινητο βγαζει μουρες για πειτε μου ποια η αντιδραση σας γιατι εγω προτιμω προσωπικα τους 'κωλους';
Βεβαια τι να περιμενει κανεις οταν τα Peugeot δεν υπερστρεφουν παρα μονο με χειροφρενο κι οταν κλασσικα πισωκινητα οπως οι BMW βγαζουν αρκετες μουρες...
Panda 100HP VS Swift Sport