Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φρενάρισμα από 100km/h: το top-5 και οι τρελές αποκλίσεις
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Φρενάρισμα από 100km/h: το top-5 και οι τρελές αποκλίσεις
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    25
    58
    386
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      ratanplan last edited by

      +1 στον zardoz

      Μιλάμε για εργοστασιακά αυτοκίνητα παιδιά στα οποία όμως τα λάστιχα δεν είναι στάνταρ!

      Όλοι δεχόμαστε ότι κάποιο καλύτερο λάστιχο ή τακάκι ή υγρά φρένων κλπ κλπ θα βελτιώσουν το φρενάρισμα ή τα πολλαπλά φρεναρίσματα...σε εργοστασιακή κατάσταση όμως τι γίνεται?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        karabouzouklis last edited by

        Σωστος ο zardoz. Το συγκριτικο δεν ειναι ακυρο, και δεν νομιζω οτι μπορει να γινει πιο εκγυρο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spartan last edited by

          Γενικότερα, έχει δίκιο ο zardoz....!!! Εφόσον ομως παραδεχόμαστε οτι τα ελαστικά παίζουν σημαντικό ρόλο και εφόσον αυτά αλλάζουν απο παρτίδα, σε παρτίδα για το ΙΔΙΟ ΜΑΜΑ αυτοκίνητο φίλε zardoz, πρέπει επίσης να παραδεχτούμε οτι, οπου οι διαφορες είναι λίγα εκατοστά (10-20-30-40), ελάχιστη σημασία έχει να το γνωρίζει ο καταναλωτής (π.χ στη μικρομεσαία κατηγορία που υπάρχει παραπάνω).Οπου όμως πρόκειται για διαφορές που μετριούνται σε ΜΕΤΡΑ, ναι, έχει σημασία να τις γνωρίζουμε εκ των προτέρων πριν προχωρήσουμε σε αγορά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            travelman last edited by

            Σπύρο είπα για μεγάλες ταχύτητες. Αν έχεις ένα κακοσχεδιασμένο αεροδυναμικά αυτοκίνητο μπορεί να αποκτά άντωση το οποίο μειώνει την κάθετη δύναμη του βάρους άρα και μειωμένη πρόσφυση που τελικά οδηγεί σε μπλοκάρισμα. Αν δύο Φόρμουλα 1 τις βάζανε να φρενάρουν και η μία δεν είχε τις φτερούγες της θα έκανε πολύ μεγαλύτερη απόσταση. Βέβαια παίζει ρόλο και η αεροδυναμική αντίσταση κατά τη φορά της κίνησης. Η SLR δεν έχει τυχαία αερόφρενο!!!

            Βέβαια όλα αυτά που λέμε έχουν σημασία για μεγάλες ταχύτητες πάντα. Για φενάρισμα από τα 100 παίζουν πολύ μικρό ρόλο, αν όχι ανύπαρκτο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Λίγα αυτοκίνητα έχουν τόσο ισχυρά φρένα που να μπορούν να ενεργοποιήσουν το ABS (και πολύ περισσότερο να μπλοκάρουν τα λάστιχά τους) σε μεγάλες ταχύτητες. Σε καλή αγγλική άσφαλτο δυσκολευόμουνα να βάλω το ABS ακόμα και με 50χλμ...

              Θεωρώ τα λάστιχα αναλώσιμο στο οποίο ο κάθε ιδιοκτήτης (με την έννοια του 99% των ιδιοκτητών) καλείται να επιλέξει σε αντίθεση με άλλα αναλώσιμα όπως μπουζί, λαμπτήρες που μάλλον θα σου βάλει ο μάστορας ό,τι κρίνει.... Τακάκια, δισκόπλακες, αμορτισέρ επιλέγονται από τον ιδιοκτήτη σε μικρότερο βαθμό δηλαδή αρκετοί θα ζητήσουν κάποια μάρκα. Στα λάστιχα όμως σχεδόν όλοι οι ιδιοκτήτες καλούνται να επιλέξουν μόνοι τους με όποια κριτήρια νομίζουν ή τους πασάρει ο μάστορας..... Αυτός είναι ο ένας λόγος που με κάνει να τα εξετάζω ξεχωριστά από τα άλλα. Ο άλλος είναι ότι όπως έχουμε δει από μόνο του επηρεάζει το φρενάρισμα πάρα πολύ περισσότερο από το περιθώριο λάθους των μετρήσεων αλλά και από τις διαφορές μετρήσεων μεταξύ των υπό σύγκριση αυτοκινήτων....

              Λέτε μερικοί το αυτοκίνητο όπως βγαίνει από το εργοστάσιο.... και συμφωνώ! Αλλά αυτό περιλαμβάνει και λάστιχα που διαφέρουν από παρτίδα σε παρτίδα οπότε η μέτρηση δεν είναι αξιόπιστη.
              Και ας μην ξεχνάμε ότι το μαμά αυτοκίνητο βγαίνει με πολλά διαφορετικά μεγέθη ελαστικών και ζαντών σε διάφορες εκδόσεις του ίδιου κινητήρα με ίδιο βάρος, φρένα, ισχύ κλπ. Δεν θα πρέπει να ξεκαθαριστεί αν το τάδε 1400αράκι είναι με τα μαμά 165άρια με 65 προφίλ σε σιδερένιες 14άρες ή με τα 225/45-17 της σπορ έκδοσης? η μήπως φαντάζεται κανένας ότι αφού είναι το ίδιο αυτοκίνητο με τα ίδια φρένα και βάρος θα φρενάρει το ίδιο....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                hammer_ last edited by

                Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                Θεωρώ τα λάστιχα αναλώσιμο στο οποίο ο κάθε ιδιοκτήτης (με την έννοια του 99% των ιδιοκτητών) καλείται να επιλέξει σε αντίθεση με άλλα αναλώσιμα όπως μπουζί, λαμπτήρες που μάλλον θα σου βάλει ο μάστορας ό,τι κρίνει.... Τακάκια, δισκόπλακες, αμορτισέρ επιλέγονται από τον ιδιοκτήτη σε μικρότερο βαθμό δηλαδή αρκετοί θα ζητήσουν κάποια μάρκα. Στα λάστιχα όμως σχεδόν όλοι οι ιδιοκτήτες καλούνται να επιλέξουν μόνοι τους με όποια κριτήρια νομίζουν ή τους πασάρει ο μάστορας..... Αυτός είναι ο ένας λόγος που με κάνει να τα εξετάζω ξεχωριστά από τα άλλα. Ο άλλος είναι ότι όπως έχουμε δει από μόνο του επηρεάζει το φρενάρισμα πάρα πολύ περισσότερο από το περιθώριο λάθους των μετρήσεων αλλά και από τις διαφορές μετρήσεων μεταξύ των υπό σύγκριση αυτοκινήτων....

                Τα λάστιχα μπορεί να είναι αναλώσιμο το οποίο ο ιδιοκτήτης καλείται να επιλέξει, αλλά το 99% των μελών του forum επιλέγουν (αισιόδοξο κι αυτό) και όχι το 99% των οδηγών. Οι πιο πολλοί εκεί έξω ξαναβάζουν το πρώτης τοποθέτησης αν έμειναν κάπως ευχαριστημένοι, ή ένα 'οικονομικό' λάστιχο γνωστής μάρκας (Energy/EcoContact/κτλ) ή τελικά ότι τους προτείνει ο λαστιχάς. Αυτοί που το ψάχνουν και διαλέγουν το καλύτερο για το αυτοκίνητο τους είναι δυστυχώς μόνο μια μειοψηφία. Σκέψου πόσους ξέρεις που να πήγαν απο 165/70/14 Energy σε 185/60/14 Exalto όπως εγώ, και πόσους που ξαναέβαλαν το ίδιο λάστιχο (όποιο κι αν είναι αυτό) το οποίο εσύ θεωρείς από λάθος ως επικίνδυνο.

                Λέτε μερικοί το αυτοκίνητο όπως βγαίνει από το εργοστάσιο.... και συμφωνώ! Αλλά αυτό περιλαμβάνει και λάστιχα που διαφέρουν από παρτίδα σε παρτίδα οπότε η μέτρηση δεν είναι αξιόπιστη.
                Και ας μην ξεχνάμε ότι το μαμά αυτοκίνητο βγαίνει με πολλά διαφορετικά μεγέθη ελαστικών και ζαντών σε διάφορες εκδόσεις του ίδιου κινητήρα με ίδιο βάρος, φρένα, ισχύ κλπ. Δεν θα πρέπει να ξεκαθαριστεί αν το τάδε 1400αράκι είναι με τα μαμά 165άρια με 65 προφίλ σε σιδερένιες 14άρες ή με τα 225/45-17 της σπορ έκδοσης? η μήπως φαντάζεται κανένας ότι αφού είναι το ίδιο αυτοκίνητο με τα ίδια φρένα και βάρος θα φρενάρει το ίδιο....

                Γι'αυτό θα πρέπει να γράφεται και η έκδοση εξοπλισμού, και αν είναι δυνατόν να συγκρίνονται περισσότερες από μια εκδόσεις σε κάθε αμάξι. Αν είναι να διαλέξουν μια μόνο ας διαλέξουν αυτήν που πουλάει περισσότερο, που συνήθως είναι το 1400άρι-οικογενειακό-σε-1000-δόσεις και όχι το 1600/1800 Sport με ανάρτηση και 17άρες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  citastak last edited by

                  Για εμένα τα τεστ μου δείχνουν τάξη μεγέθους. Αν οι διαφορές μεταξύ του ανταγωνισμού είναι μικρά δε με νοιάζει και ιδιαιτερα..

                  Αλλά αν δω το Χ μοντέλο να υπολείπεται από το προτελέυταιο 4 μέτρα, κάτι παίζει και σίγουρα δεν είναι τα λάστιχα...

                  Γενικότερα, οι συνθήκες που γίνονται τα καθε τεστ παιζουν πολυ μεγαλο ρολο για τα αποτελεσματα..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nickolas last edited by

                    Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                    Λίγα αυτοκίνητα έχουν τόσο ισχυρά φρένα που να μπορούν να ενεργοποιήσουν το ABS (και πολύ περισσότερο να μπλοκάρουν τα λάστιχά τους) σε μεγάλες ταχύτητες. Σε καλή αγγλική άσφαλτο δυσκολευόμουνα να βάλω το ABS ακόμα και με 50χλμ...

                    Tί ηλικίας ήταν το αυτοκίνητο που οδήγησες?

                    Το Corsa μου στην Αττική Οδό ακόμα και με 160χλμ. μπορεί να μπλοκάρει τους τροχούς και να ενεργοποιήσει το ABS.

                    Ακομά και το Matiz 0,8L έχει δυνατά φρένα πλέον, τουλάχιστον για ταχύτητες έως τα 100-120χλμ.

                    Το πιο πρόσφατο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει που πράγματι είχε αδύναμα φρένα ήταν το, απαράδεκτο, Κλιό πρώτης γενιάς.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      citastak last edited by

                      Ο χρήστης nickolas έγραψε:

                      Λίγα αυτοκίνητα έχουν τόσο ισχυρά φρένα που να μπορούν να ενεργοποιήσουν το ABS (και πολύ περισσότερο να μπλοκάρουν τα λάστιχά τους) σε μεγάλες ταχύτητες. Σε καλή αγγλική άσφαλτο δυσκολευόμουνα να βάλω το ABS ακόμα και με 50χλμ...

                      Tί ηλικίας ήταν το αυτοκίνητο που οδήγησες?

                      Το Corsa μου στην Αττική Οδό ακόμα και με 160χλμ. μπορεί να μπλοκάρει τους τροχούς και να ενεργοποιήσει το ABS.

                      Ακομά και το Matiz 0,8L έχει δυνατά φρένα πλέον, τουλάχιστον για ταχύτητες έως τα 100-120χλμ.

                      Το πιο πρόσφατο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει που πράγματι είχε αδύναμα φρένα ήταν το, απαράδεκτο, Κλιό πρώτης γενιάς.

                      Nικόλα, το δικο μου corsa c, με λάστιχα και αμορτισερ παντα φρέσκα, δεν μπλοκαρε ποτε τις ροδες σε ταχύτητες πάνω από 80 στην Α.Ο...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spiros last edited by

                        το δικο μου, μετρημενο με το gtech, επιανε τα 0,9 - 1,0g σε φρεναρισμα απο τα 110 και το ABS επιανε κατω απο τα 50χαω. Στην Α.Ο. ολα αυτα.

                        στα 50χαω ειχε πανω απο 1g επιβραδυνση.

                        θεωρω αδυνατο να μπλοκαρει καποιος τους τροχους του με 160χαω στην Α.Ο., εκτος αν εχει τεραστια φρενα ή χαλια λαστιχα/αμορτισερ. Τι διαολο 2g επιανε?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dog80 last edited by

                          Πρέπει να αλλάξω λάστιχα επειγόντως τότε

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nickolas last edited by

                            Tί να σας πω. Στο αρχικό πάτημα μπλόκαραν στιγμιαία οι τροχοί, εν συνεχεία υπήρχε αποραδικό μπλοκάρισμα και είσοδος του ABS, έως τα ~50 όπου πράγματι το ABS χτυπούσε συνεχώς. Μάλιστα στα τελευταία αυτά μέτρα η αίσθηση της επιβράδυνσης έπεσε σχετικά, ειδικά πριν την ακινητοποίηση.

                            Τα λάστιχα ήταν σε μέτρια κατάσταση (όχι τελειωμένα πάντως)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              krusenstern last edited by

                              Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                              Tί να σας πω. Στο αρχικό πάτημα μπλόκαραν στιγμιαία οι τροχοί, εν συνεχεία υπήρχε αποραδικό μπλοκάρισμα και είσοδος του ABS, έως τα ~50 όπου πράγματι το ABS χτυπούσε συνεχώς. Μάλιστα στα τελευταία αυτά μέτρα η αίσθηση της επιβράδυνσης έπεσε σχετικά, ειδικά πριν την ακινητοποίηση.

                              Ερώτηση κρίσεως: φρέναρες απότομα, άρχισε να σε κλωτσάει το ABS. Με το πεντάλ του φρένου τι έκανες?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Z
                                zardoz last edited by

                                Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                Ερώτηση κρίσεως: φρέναρες απότομα, άρχισε να σε κλωτσάει το ABS. Με το πεντάλ του φρένου τι έκανες?

                                Ας είχε EBA το αυτοκίνητό σου και θα έβλεπες αν πιάνει το ABS στα 100.
                                Πιάνει και παραπιάνει

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  spiros last edited by

                                  zardoz
                                  το δικο μου παντως που εχει δεν μπανει με τιποτα στα 100 σε καλο δρομο! Και εχω και 4 δισκους.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    krusenstern last edited by

                                    Ο χρήστης zardoz έγραψε:

                                    Ερώτηση κρίσεως: φρέναρες απότομα, άρχισε να σε κλωτσάει το ABS. Με το πεντάλ του φρένου τι έκανες?

                                    Ας είχε EBA το αυτοκίνητό σου και θα έβλεπες αν πιάνει το ABS στα 100.
                                    Πιάνει και παραπιάνει

                                    Αυτό, τι σχέση έχει με αυτό που ρώτησα;

                                    Πού ξέρεις τι αυτοκίνητο(α) έχω ή αν οδηγώ καθημερινά αυτοκίνητα με EBA?

                                    Kαι τέλος: δεν ρώτησα εσένα, εκτός αν εσύ κι o Nickolas είστε το ίδιο πρόσωπο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nickolas last edited by

                                      Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                      Tί να σας πω. Στο αρχικό πάτημα μπλόκαραν στιγμιαία οι τροχοί, εν συνεχεία υπήρχε αποραδικό μπλοκάρισμα και είσοδος του ABS, έως τα ~50 όπου πράγματι το ABS χτυπούσε συνεχώς. Μάλιστα στα τελευταία αυτά μέτρα η αίσθηση της επιβράδυνσης έπεσε σχετικά, ειδικά πριν την ακινητοποίηση.

                                      Ερώτηση κρίσεως: φρέναρες απότομα, άρχισε να σε κλωτσάει το ABS. Με το πεντάλ του φρένου τι έκανες?

                                      To κράτησα στο πάτωμα όσο μπορούσα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης nickolas έγραψε:

                                        Λίγα αυτοκίνητα έχουν τόσο ισχυρά φρένα που να μπορούν να ενεργοποιήσουν το ABS (και πολύ περισσότερο να μπλοκάρουν τα λάστιχά τους) σε μεγάλες ταχύτητες. Σε καλή αγγλική άσφαλτο δυσκολευόμουνα να βάλω το ABS ακόμα και με 50χλμ...

                                        Tί ηλικίας ήταν το αυτοκίνητο που οδήγησες?

                                        Ήταν μια BMW 318i Ε36 με το στάνταρ μέγεθος ελαστικών που δεν είμαι σίγουρος αλλά μάλλον ήταν κάτι επώνυμο σε 185/65-15. Τότε ήταν 3-4 χρονών με πολύ λίγα χλμ και πολύ καλοδιατηρημένη. Θυμάμαι ότι φοβήθηκα ότι θα σπάσω το πεντάλι του φρένου με την ορμή και αγριάδα που το πάταγα... (κατόπιν τούτου σας διαβεβαιώνω ότι είναι πολύ γερό!) Σε μέτρια εγγλέζικη άσφαλτο τα κατάφερνα με δυσκολία να μπει το ABS στην καλή τους όμως δεν μπόρεσα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mad-max-13 last edited by

                                          Ο χρήστης zardoz έγραψε:

                                          Αντιθέτως στα πολύ μικρά, είναι να μην φρενάρεις... Η διαφορά πρώτου με πέμπτο
                                          είναι 2.5 ολόκληρα μέτρα! (Ο δέκατος είχε 4 μέτρα απόκλιση και μετά το χάος... )

                                          1)Citroen C2 1,4: 42,4
                                          2)Κia Picanto 1,1: 43,2
                                          3)VW Fox 1,4: 43,4
                                          4)Ford Ka 1,3: 44,9
                                          5)Peugeot 107: 44,9

                                          καλα με ποια λογικη ειναι στην ιδια κατηγορια το peugeot 107 με το citroen C2? ειδικα απο την στιγμη που υπαρχει το citroen C1?

                                          το συγκριτικο μπαζει απο παντου και μυριζει...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • 3 / 3
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr