Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φρενάρισμα από 100km/h: το top-5 και οι τρελές αποκλίσεις
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Φρενάρισμα από 100km/h: το top-5 και οι τρελές αποκλίσεις
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    25
    58
    386
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      charmak66 last edited by

      Ο χρήστης tm έγραψε:
      ρε παιδες!
      ειμαστε με τα καλα μας?
      δηλαδη το λαστιχο ειναι αυτο που κανει τη διαφορα και οχι το συστημα πεδησης?
      ιδια φρενα εχει ενα 1.4 και ιδιο εχει ενα 1,1 κ.εκ??

      γιουυυριααααααα (part 2)

      Στο τεστ ελαστικών του 4auto το καλύτερο με το χειρότερο ελαστικό είχαν διαφορά 5 μέτρων, ΑΝ θυμάμαι καλά.

      Δυστυχώς ή ευτυχώς παίζουν ρόλο και τα μαμά λάστιχα. Οι περισσότεροι τα κρατάνε για καμια 20-30Κ χλμ, όσο μάπα και να είναι. Οπότε αν χρειαστεί φρενάρισμα...

      Το πρόβλημα είναι ότι τα αυτοκίνητα έρχονται με λάστιχα ό,τι-σου-τύχει, οπότε το τεστ δεν είναι αντικειμένικό για παραπάνω από μία παρτίδα αυτοκινήτων.

      Πάντως μια γενική εικόνα την δίνει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        travelman last edited by

        Το πρόβλημα είναι ότι, αν δεν είσαι ψαγμένος, δεν ξέρεις ποιο λάστιχο να επιλέξεις. Με την αλλάγη όμως σε μία ποιό σπορ διάσταση τα ωφέλη είναι αναδιαμφισβήτητα (στο στεγνό). Θυμάμαι σε ένα φτιάξιμο που κάνανε οι 4Τ στην κορόλα 1.4 και βάλανε την αμέσως επόμενη πιο σπορ διάσταση και το φρενάρισμα 120-0 έπεσε 4-5 μέτρα (δεν θυμάμαι ακριβώς). Βέβαια πρέπει να συνυπολογιστεί και η απώλεια του 'μπαμ' εξαιτίας της μεγαλύτερης τριβής

        Βέβαια με τους υπέροχους μας δρόμους το ξανασκέφτεσαι...

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • M
          montecarlo last edited by

          Οι αποστάσεις ακινητοποίησης ειναι αποτέλεσμα του συνδιασμού Αυτοκίνητο-λάστιχα-οδόστρωμα ... οπότε εαν κάνεις την ίδια μέτρηση στο ίδιο αυτοκίνητο εφόσον αλλάζουν δραματικά οι 2 άλλες παράμετροι θα πάρεις πολύ διαφορετικά αποτελέσματα.

          Πιο ενδιαφέρον είναι η ανάγνωση των διαγραμμάτων όπου π.χ στο τελευταίο τέυχος 4Τ φαίνεται το πόσο ελεήνα είναι τα φρένα του Aygo

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • Z
            zardoz last edited by

            1. Οι μετρήσεις είναι από το AUTOTRITI

            2. Προφανώς (φαντάζομαι) δεν μέτρησαν τα πάντα, πχ δεν μέτρησαν 'εξωτικά'
              αυτοκίνητα που πουλάνε 100 κομμάτια το χρόνο στην Ελλάδα.

            3. Η σύγκριση ανομοίων πραγμάτων είναι θεμιτή ΟΤΑΝ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΕΤΣΙ ΑΝΟΜΟΙΑ.

            Δεν φταίω εγώ αν κάποιοι βάζουν ταμπούρα πίσω, και ποσώς με ενδιαφέρει
            το πόσο θα γκρινιάξουν αν υποβληθούν σε μια τέτοια σύγκριση.

            Με ενδιαφέρει όμως να συγκριθούν τα μοντέλα ΕΤΣΙ ΑΝΟΜΟΙΑ ΟΠΩΣ
            ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΕΤΣΙ ΘΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΘΟΥΝ: ΟΠΩΣ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ.

            1. Το τί λένε οι κατασκευαστές ΠΟΣΩΣ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ, βλέπε 3.
            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              montecarlo last edited by

              Ο χρήστης zardoz έγραψε:

              Με ενδιαφέρει όμως να συγκριθούν τα μοντέλα ΕΤΣΙ ΑΝΟΜΟΙΑ ΟΠΩΣ
              ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΕΤΣΙ ΘΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΘΟΥΝ: ΟΠΩΣ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ.

              και αυτό ειναι λάθος γιατί αλλίως φρεναρει ένα αυτοκίνητο με 100 χλμ και αλλίως με 1000 χλμ και αλλίως το 'δημοσιογραφικό' που έχουν περάσει με spay μαλακόματος το λάστιχο για να στρίβει/φρενάρει καλύτερα

              και αλλίως φρέναρει εδώ και αλλίως 10 μέτρα πιο πέρα...

              τα 0.2 μέτρα διαφοράς πόσα εκατοστά του δευτερολέπτου είναι ?

              το +/- 5 χλμ διαφορά στην αρχική ταχύτητα πόσα εκ. διαφορά κάνει ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                krusenstern last edited by

                Ο χρήστης zardoz έγραψε:

                1. Οι μετρήσεις είναι από το AUTOTRITI

                Με ενδιαφέρει όμως να συγκριθούν τα μοντέλα ΕΤΣΙ ΑΝΟΜΟΙΑ ΟΠΩΣ
                ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΕΤΣΙ ΘΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΘΟΥΝ: ΟΠΩΣ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ.

                Διαστάσεις ελαστικών αναφέρει ο συντάκτης ή όχι τελικά;

                ρε παιδες!
                ειμαστε με τα καλα μας?
                δηλαδη το λαστιχο ειναι αυτο που κανει τη διαφορα και οχι το συστημα πεδησης?
                ιδια φρενα εχει ενα 1.4 και ιδιο εχει ενα 1,1 κ.εκ??

                γιουυυριααααααα (part 2)

                Στο τεστ ελαστικών του 4auto το καλύτερο με το χειρότερο ελαστικό είχαν διαφορά 5 μέτρων, ΑΝ θυμάμαι καλά.

                Ναι, αλλά στο ίδιο αυτοκίνητο.
                Γενικά, κανείς δεν μπορεί να πει ότι παίζουν ρόλο ΜΟΝΟ τα λάστιχα ή ΜΟΝΟ τα φρένα ή ΜΟΝΟ κάτι άλλο στις μετρήσεις.

                Το έχω ξαναγράψει, οι παράγοντες που επηρεάζουν είναι ΠΑΑΑΑΑΑΑΑΡΑ πολλοί, τόσο πολλοί που δεν θεωρείται παράλογο να δει κανείς ακόμα και 2 μέτρα διαφορά στο φρενάρισμα από 120 ( ) σε δύο διαφορετικές μετρήσεις (σήμερα και αύριο πχ.) στο ΙΔΙΟ αυτοκίνητο, με τα ΙΔΙΑ λάστιχα, τον ΙΔΙΟ οδηγό, στο ΙΔΙΟ στεγνό οδόστρωμα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dog80 last edited by

                  Ο χρήστης tm έγραψε:
                  ρε παιδες!
                  ειμαστε με τα καλα μας?
                  δηλαδη το λαστιχο ειναι αυτο που κανει τη διαφορα και οχι το συστημα πεδησης?
                  ιδια φρενα εχει ενα 1.4 και ιδιο εχει ενα 1,1 κ.εκ??

                  γιουυυριααααααα (part 2)

                  Απο τη στιγμή που ενεργοποιείται το ABS σημαίνει οτι τα φρένα μπορούν να ασκήσουν παραπάνω δύναμη αλλά τα λάστιχα χάνουν την πρόσφυσή τους. Και φρένα απο F1 να είχε το αυτοκίνητο, πάλι την ίδια απόσταση θα διένυε.

                  Απο την άλλη, αν πατήσεις τέρμα το φρένο και παρόλα αυτά δέν μπεί το ABS, τότε σημαίνει οτι τα φρένα άσκησαν όση δύναμη μπορούσαν αλλά τα λάστιχα είχαν ακόμα περιθώρια πρόσφυσης.

                  Στο 99,9% των περιπτώσεων συμβαίνει το πρώτο, επομένως ο περιοριστικός παράγοντας είναι κατα κύριο λόγο τα λάστιχα και όχι το συστημα πέδησης.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    travelman last edited by

                    +1000000000 για τον dog80

                    αυτός και είναι ο λόγος που παίζει τόση σημασία το λάστιχο και το στήσιμο του αυτοκινήτου. Σε υψηλές ταχύτητες δε, η καλή αεροδυναμική μετράει επίσης.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      ratanplan last edited by

                      Τα λάστιχα αλλά και η διάσταση σίγουρα παίζει ρόλο, αν μετρήσεις ένα Focus Trend 1600 ακι ενα Focus Sport 1400, είμαι σίγουρος πως το sport θα φρενάρει καλύτερα λόγο 16ρας και πιο φαρδυού ελαστικού. Μήπως κάποιος μπορεί να μετρήσει φρενάρισμα σε focous πριν τους βάλουν δίσκους πίσω και σε άλλο τώρα που τους έβαλαν δίσκους πίσω? Γιατί πραγματικά με τρώει να μάθω το αποτέλεσμα!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        caryothraystis last edited by

                        το ακούσαμε κι αυτό δλδ...

                        Μεγαλύτερα λάστιχα = καλύτερο φρενάρισμα (έτσι στο αυθαίρετο...)

                        Αυτό πάει και κατά το 'δε νοείται πισωκίνητο αμάξι αξιώσεων χωρίς μπλοκέ' σωστά;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          ratanplan last edited by

                          Σου σύγκρινα 2 συγκεκριμένα μοντέλα αν είδες όχι 2 ότι να είναι και μιλάω για νορμάλ συνθήκες εκτός α νθες να μιλήσουμε για πάγο ή βροχή....νομίζω είμαι σαφείς!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mjacob last edited by

                            Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                            Απο τη στιγμή που ενεργοποιείται το ABS σημαίνει οτι τα φρένα μπορούν να ασκήσουν παραπάνω δύναμη αλλά τα λάστιχα χάνουν την πρόσφυσή τους. Και φρένα απο F1 να είχε το αυτοκίνητο, πάλι την ίδια απόσταση θα διένυε.

                            Απο την άλλη, αν πατήσεις τέρμα το φρένο και παρόλα αυτά δέν μπεί το ABS, τότε σημαίνει οτι τα φρένα άσκησαν όση δύναμη μπορούσαν αλλά τα λάστιχα είχαν ακόμα περιθώρια πρόσφυσης.

                            Στο 99,9% των περιπτώσεων συμβαίνει το πρώτο, επομένως ο περιοριστικός παράγοντας είναι κατα κύριο λόγο τα λάστιχα και όχι το συστημα πέδησης.

                            Με 100χ.α.ω. είναι stndrd ότι το 99.9% των περιπτώσεων θα ενεργοποιήσει το ABS ;
                            Μήπως το ABS ενεργοποιείται αφού η ταχύτητα πέσει αρκετά κατω από 100χαω ;

                            Σε δυνατότερα και πιο ελαφρυά αυτοκίνητα γιατί έχουν 'πιο δυνατές' δαγκάνες και μεγαλύτερους δίσκους ; Για τη μούρη μόνο;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spiros last edited by

                              travelman
                              τι σχεση εχει η αεροδυναμικη με το θεμα μας?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Z
                                zardoz last edited by

                                Δηλαδή τί ακούσαμε εδώ μέσα

                                α) Ότι κακώς συγκρίνονται τα αυτοκίνητα εφόσον ... δεν είναι ίδια.
                                Μα αν είναι ΙΔΙΑ γιατί να τα συγκρίνουμε?

                                β) Ότι αν είχαν άλλα λάστιχα, αν φρέναραν παραπέρα, αν τους είχαν
                                βάλει άλλα αμορτισέρ, αν η γιαγιά μου είχε ρουλεμάν κάποια
                                θα φρέναραν καλύτερα

                                Ναι οι παράγοντες είναι ΠΑΑΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΛΛΟΙΙΙ, συμφωνώ.

                                Δεν είναι όμως σωστότερο να 'συγκρίνονται' τα αυτοκίνητα έτσι
                                όπως πωλούνται, με τα λάστιχα του κατασκευαστή κλπ κλπ?
                                Δηλαδή μόνο αυτοκίνητα με μοντίφες να συγκρίνουμε?

                                Ο απλός κοσμάκης που αγοράζει κάτι, δεν θα έπρεπε να μάθει
                                πχ ότι ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΕΙ φρενάρει 4 μέτρα παρακάτω
                                από ένα άλλο μοντέλο ΟΠΩΣ ΠΩΛΕΙΤΑΙ και αυτό?

                                Αλλά τί να πείς ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tm last edited by

                                  ε, ενταξει
                                  autotriti..
                                  κατι σαν star, ας πουμε στα δελτιο ειδησεων

                                  λοιπον!
                                  κοιταξτε τι παρατηρησα σημερα το πρωι:
                                  ειχα ενα πορτοκαλι
                                  πηρα και ενα μηλο
                                  ΠΡΟΣΟΧΗ! ΣΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣEIΣ.. Ξερετε ... της ΜΙΚΡΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ..

                                  Τα εβαλα ξεχωριστα στον αποχυμωτη...
                                  μου βγαλαν διαφορετικο χυμο...
                                  αυτο πως το σχολιαζετε??

                                  και στην τελικη για να καταλαβω..
                                  θελετε ενα χιλιαρι να εχει τη ιδια αποσταση ακινητοποιησης με ενα 1,4, μονο και μονο επειδη εχουν τις ιδιες εξωτερικες διαστασεις?
                                  δηλαδη και αν στο χιλιαρι, βαλουμε τα λαστιχα του 1,4, ΟΦΕΙΛΕΙ (και ΘΑ) να ακινητοποιηθει στην ιδια αποσταση?

                                  (α, εχει περισσοτερη πλακα απ οτι νομισα)

                                  ΓΙΟΥΡΙΑΑΑΑΑ (part 3)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dog80 last edited by

                                    Ο χρήστης mjacob έγραψε:
                                    Σε δυνατότερα και πιο ελαφρυά αυτοκίνητα γιατί έχουν 'πιο δυνατές' δαγκάνες και μεγαλύτερους δίσκους ; Για τη μούρη μόνο;

                                    Ο λόγος που βάζουν μεγαλύτερα φρένα στα πιό σπόρ μοντέλα είναι οτι κουράζονται απο τη σκληρή χρήση και χάνουν την αποτελεσματικότητά τους. Στα πιό πολλά econobox, αν κάνεις δύο συνεχόμενα 100-0, στο τρίτο θα δείς οτι πατάς τέρμα το πετάλι και το αμάξι συνεχίζει ευθεία (και την επόμενη μέρα θα διαπιστώσεις οτι έχουν στραβώσει οι δίσκοι! ). Ομοίως και στο βουνό ή στην πίστα, στην 5η στροφή τα φρένα θα είναι εκτός.

                                    Όμως, υπο νορμάλ συνθήκες οδήγησης τα φρένα σε όλα αυτοκίνητα είναι αρκετά δυνατά ωστε να μπλοκάρουν τους τροχούς και έτσι με τη βοήθεια του ABS να πετύχουν την ελάχιστη απόσταση ακινητοποίησης που επιτρέπει η πρόσφυση του ελαστικού.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Z
                                      zardoz last edited by

                                      Ο χρήστης tm έγραψε:

                                      λοιπον!
                                      κοιταξτε τι παρατηρησα σημερα το πρωι:
                                      ειχα ενα πορτοκαλι
                                      πηρα και ενα μηλο
                                      ΠΡΟΣΟΧΗ! ΣΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣEIΣ.. Ξερετε ... της ΜΙΚΡΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ..
                                      Τα εβαλα ξεχωριστα στον αποχυμωτη...
                                      μου βγαλαν διαφορετικο χυμο...
                                      αυτο πως το σχολιαζετε??

                                      **

                                      Αγόρασα ένα μικρό κόκκινο αυτοκίνητο 3.48 μέτρα, κόστιζε 10000€
                                      Εσύ π.χ πήρες ένα άλλο μικρό πράσινο 3.53 μέτρα, και έδωσες 11000€

                                      ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΠΗΡΑΜΕ (ΜΑΜΑ), φρενάρουμε από 100 στον ίδιο δρόμο και
                                      εσύ σταματάς 4 μέτρα παρακάτω. Το ότι σταματάς 4 μέτρα παρακάτω σε
                                      ένα αυτοκίνητο ΜΑΜΑ από κάποιο αλλο ίδιας κατηγορίας ΜΑΜΑ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ**

                                      ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ, αν φοράς άλλα λάστιχα, αν δεν έχεις δισκόφρενα
                                      πίσω, έχεις τον κώλο πίσω κλπ κλπ. Τα τέσσερα μέτρα με νοιάζουν, να τα
                                      ξέρω ΠΡΙΝ ΑΓΟΡΑΣΩ, ώστε π.χ να αλλάξω λάστιχα, να ζητήσω κάτι άλλο

                                      Όλα τα άλλα περί μήλων και πορτοκαλιών είναι εκ του πονηρού.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mjacob last edited by

                                        Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                                        Σε δυνατότερα και πιο ελαφρυά αυτοκίνητα γιατί έχουν 'πιο δυνατές' δαγκάνες και μεγαλύτερους δίσκους ; Για τη μούρη μόνο;

                                        Ο λόγος που βάζουν μεγαλύτερα φρένα στα πιό σπόρ μοντέλα είναι οτι κουράζονται απο τη σκληρή χρήση και χάνουν την αποτελεσματικότητά τους.
                                        [...]
                                        Όμως, υπο νορμάλ συνθήκες οδήγησης τα φρένα σε όλα αυτοκίνητα είναι αρκετά δυνατά ωστε να μπλοκάρουν τους τροχούς [...]

                                        Δηλαδή τα μεγαλύτερα φρένα το μόνο που εξυπηρετούν είναι καλύτερη απαγωγή θερμότητας.... και οι πιο δυνατές δαγκάνες; Αυτές πως βοηθάνε στην απαγωγή θερμότητας; Δηλαδή τα βάζουν όχι για να φρενάρουν από τις μεγαλύτερες ταχύτητες που θα μπορεί κάποιος να αναπτύξει αλλά επειδή 'θα το σκίζει' περισσότερο και θα τα χρησιμοποιεί πιο συχνά...

                                        Αυτό πάντως πως 'όλα τα αυτοκίνητα είναι αρκετά δυνατά ωστε να μπλοκάρουν τους τροχούς' σε οποιαδήποτε ταχύτητα, εγώ δεν νομίζω πως ισχύει. Δεν νομίζω ότι απαιτείται η ίδια δύναμη από πλευράς φρένων για να μπλοκάρει τους τροχούς με 20χαω και με 100-120-170, είναι και η ροπή όλων των μη αναρτώμενων μερών του αυτοκινήτου. Και δεν νομίζω ότι τα 'μικρά' αυτοκίνητα μπορουν να μπλοκάρουν τις ρόδες τους στα 140 στιγμιαία και όχι πριν ρίξουν πρώτα την ταχύτητα σημαντικά πιο κάτω.

                                        Μπορεί και να κάνω λάθος βέβαια...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • 2
                                          224-v last edited by

                                          Για τα υλικα τριβης δεν θα πει καποιος????(Τακακια)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Z
                                            zardoz last edited by

                                            Ο χρήστης 224.v έγραψε:
                                            Για τα υλικα τριβης δεν θα πει καποιος????(Τακακια)

                                            ΝΑΙ, τα λάστιχα, τα τακάκια, οι δίσκοι, τα ηλεκτρονικά, το βάρος, η αεροδυναμική κλπ όλα
                                            επιδρούν στην απόσταση φρεναρίσματος.

                                            ΝΑΙ, οι παραπάνω παραγοντες ΟΛΟΙ φταίνε που μεταξύ π.χ δύο 'μικρών' αυτοκινήτων 3.48
                                            και 3.52μ, το ένα κάνει 4 μέτρα παραπάνω να φρενάρει εντελώς στον ίδιο δρόμο.

                                            Όμως ο αγοραστής ΦΕΣΩΝΕΤΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ.
                                            Δεν είναι παράμετροι που μπορεί να διαπραγματευτεί. Ούτε ένας στους 100 δεν
                                            αλλάζει δίσκους, τακάκια ή λάστιχα αμέσως όταν αγοράζει αυτοκίνητο.

                                            Καλό είναι να ξέρει ότι το του-του που αγόρασε ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕ κάνει 4 μέτρα
                                            παραπάνω να σταματήσει από του γείτονα που είναι πρακτικά της ίδιας κατηγορίας.

                                            Το EuroNCAP δοκιμάζει ΑΝΟΜΟΙΑ αυτοκίνητα ανά κατηγορία και βγάζει 2-3-4-5
                                            αστέρια - δεν βλέπω να παραπονιέται κανεις σας. Όταν όμως τολμήσει κανείς
                                            να συγκρίνει φρεναρίσματα, όλοι θυμούνται τα λάστιχα, τα τακάκια, τον δρόμο, τον καιρό,
                                            την εφορία κλπ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr