-
Ειμαι κατοχος Νissan Terrano II δυστηχως βενζινοκινητου, ο μηχανικος διεγνωσε οτι εχει σπασει το διαφραγμα του καταλυτη και οπως ειναι φυσικο οταν αποκοπει εντελως θα σβηνει το αυτοκινητο, τωρα κανει σαν κουδουνιστρα ιδιως οταν αφηνω το γκαζι μεχρι να πεσουν οι στροφες.
Το εχω ετσι εδω και 2-3 μηνες.
Λοιπον θα ηθελα να μου προτεινεται καποια μαρκα που ξερεται οτι ειναι καλη.
Για τους Walker στο εξωτερικο δεν τους θεωρουν καλους...
Ο μαμισιος εχει 997,50 με ΦΠΑ.
Σε Walker περιπου 300ε.
Σε Φιλανδικο Kemira (ή καπως ετσι) 400 με την τοποθετηση.
Λοιπον... -
Ειμαι κατοχος Νissan Terrano II δυστηχως βενζινοκινητου, ο μηχανικος διεγνωσε οτι εχει σπασει το διαφραγμα του καταλυτη και οπως ειναι φυσικο οταν αποκοπει εντελως θα σβηνει το αυτοκινητο, τωρα κανει σαν κουδουνιστρα ιδιως οταν αφηνω το γκαζι μεχρι να πεσουν οι στροφες.
Το εχω ετσι εδω και 2-3 μηνες.
Λοιπον θα ηθελα να μου προτεινεται καποια μαρκα που ξερεται οτι ειναι καλη.
Για τους Walker στο εξωτερικο δεν τους θεωρουν καλους...
Ο μαμισιος εχει 997,50 με ΦΠΑ.
Σε Walker περιπου 300ε.
Σε Φιλανδικο Kemira (ή καπως ετσι) 400 με την τοποθετηση.
Λοιπον... -
Ειμαι κατοχος Νissan Terrano II δυστηχως βενζινοκινητου, ο μηχανικος διεγνωσε οτι εχει σπασει το διαφραγμα του καταλυτη και οπως ειναι φυσικο οταν αποκοπει εντελως θα σβηνει το αυτοκινητο, τωρα κανει σαν κουδουνιστρα ιδιως οταν αφηνω το γκαζι μεχρι να πεσουν οι στροφες.
Το εχω ετσι εδω και 2-3 μηνες.
Λοιπον θα ηθελα να μου προτεινεται καποια μαρκα που ξερεται οτι ειναι καλη.
Για τους Walker στο εξωτερικο δεν τους θεωρουν καλους...
Ο μαμισιος εχει 997,50 με ΦΠΑ.
Σε Walker περιπου 300ε.
Σε Φιλανδικο Kemira (ή καπως ετσι) 400 με την τοποθετηση.
Λοιπον... -
ειναι απο κατω ή ενσωματομενος στη πολλαπλη εξαγωγης?
-
Για να μην ανοίγω άλλο θέμα, πώς καταλαβαίνουμε αν έχει κορεστεί ένας καταλύτης;
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
ειναι απο κατω ή ενσωματομενος στη πολλαπλη εξαγωγης?Ειναι απο κατω το καθισμα του οδηγου περιπου σε μηκος, και μου ειπαν οτι λυνεται με 2 βιδες εμπρος και 2 πισω.
Καρτα κασαυεριων και κτεο παρναει κανονικα.
Το Νισσαν εχει 153.000 χλμ.
Και ενα Μαζντα το 92 με τα ιδια χιλιομετρα (αυτο που βρωμοκοπουσε ο καταλυτης) ακομα δουλευει κανονικα. -
Το εχεις χτυπησει απο κατω;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Το εχεις χτυπησει απο κατω;Xτυπημα οχι.
Κραδασμους ομως ναι απο εκτος δρομου χρηση, οχι ομως αλματα με τα τεσσερα.
Αρχισε σιγα σιγα στην αρχη σαν θρόισμα ή σαν να σφυριζουν πολυ λιγο τα φρενα, και τωρα κουδουνιστρα, ευτηχως που ο θορυβος απο το υπολοιπο αυτοκινητο τον καλυπτει συνηθως. -
Πρέπει να τον αλλάξεις επειγόντως. Μπορεί να σου βουλώσει την εξάτμιση και να ανεβάζει τρελές θερμοκρασίες.
-
Όντως μπορεί μικρά κομάτια από τον καταλύτη να πάνε να κάτσουν στο τελικό και να σου χαλάσουν και το τελικό. (τουλάχιστον έτσι μου είχε εξατμισάς όταν άλλαξα καταλύτη στο mazda...)
Ποιοι πιστεύετε ότι είναι οι καλύτεροι? Οι μεταλλικοί ή οι κεραμικοί?
-
το είχα πάθει στο Saxo VTS, βρήκα κάτω σε πηγαδόδρομο...τον άλλαξα πάραυτα για τον λόγο που ανέφεραν τα παιδιά.
έβαλα έναν μεταλλικό συρμάτινο διπλοενισχυμένο με 250 ευρώ...η Citroen για τον ίδιο μάπα που έσπασε ήθελε 980 ευρώ. -
Αφού έχει καλά καυσαέρια, βγάλε τον καταλύτη και πέτα έξω τα σπασμένα κομμάτια. Κούμπωσέ τον και ξαναμέτρα το σε έναν αναλυτή. Αν τα καυσαέρια είναι εντάξει άστο έτσι.
Βγάλτον όμως για να δεις σίγουρα και εσύ τι γίνεται εκεί μέσα.
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Όντως μπορεί μικρά κομάτια από τον καταλύτη να πάνε να κάτσουν στο τελικό και να σου χαλάσουν και το τελικό. (τουλάχιστον έτσι μου είχε εξατμισάς όταν άλλαξα καταλύτη στο mazda...)Ποιοι πιστεύετε ότι είναι οι καλύτεροι? Οι μεταλλικοί ή οι κεραμικοί?
Σαν απόδοση(προστασία περιβάλλοντος) σαφώς οι κεραμικοί. ΟΙ μεταλλικοί όμως αντέχουν περισσότερο. Άποψη μου, επειδή κι εγώ άλλαξα καταλύτη σε διαφορετικό αυτοκίνητο από το δικό σου, ο δικός μου κουδούνιζε αλλά καυσαέρια κανονικά είχα, είναι να πάρεις έναν επώνυμο μεταλλικό που να ταιριάζει ακριβώς στο αυτοκίνητο σου και μαζί να σου δώσουν και το ανάλογο πιστοποιητικό και είσαι ΟΚ.
-
Tελικα επισκευτηκα και γνωστο εξατμισα στον Γερακα που ειναι και στην
παρεα μας και ξερει και τις αναγκες του 4χ4, και μου προτεινε μια μαρκα
Villa ή καπως ετσι, μεταλικος, για να αντεχει τυχον χτυπηματα, και σε πιθανη εισροη υδατων να αντεξει περισσοτερο.
Καρτα και Κτεο θα περναω κανονικα απλα πρεπει να ειναι πιο ζεστος ο καταλυτης.
Εγγυηση ενα χρονο.
Και λιγο παραπανω θορυβο γιατι ειναι πιο ελευθερος.
Απο θεμα εγκαταστασης κατι θα κολλησει αλλα μετα θα μπορω χωρις αλλες κολλησεις να βαλω ακομα και τον μαμιασιο, απλα ξεβιδονοντας βιδες.
Και τελικα σε αυτον θα κατα ληξω. -
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Αφού έχει καλά καυσαέρια, βγάλε τον καταλύτη και πέτα έξω τα σπασμένα κομμάτια. Κούμπωσέ τον και ξαναμέτρα το σε έναν αναλυτή. Αν τα καυσαέρια είναι εντάξει άστο έτσι.Βγάλτον όμως για να δεις σίγουρα και εσύ τι γίνεται εκεί μέσα.
Δοκίμασε και αυτή την πρόταση πριν αλλάξεις. Ειδικά αν ο τωρινός σου καταλύτης δεν έχει πολλά χιλιόμετρα.
-
Ο χρήστης catalyst έγραψε:
Αφού έχει καλά καυσαέρια, βγάλε τον καταλύτη και πέτα έξω τα σπασμένα κομμάτια. Κούμπωσέ τον και ξαναμέτρα το σε έναν αναλυτή. Αν τα καυσαέρια είναι εντάξει άστο έτσι.
Βγάλτον όμως για να δεις σίγουρα και εσύ τι γίνεται εκεί μέσα.
Δοκίμασε και αυτή την πρόταση πριν αλλάξεις. Ειδικά αν ο τωρινός σου καταλύτης δεν έχει πολλά χιλιόμετρα.
Δικαιο εχεις και καλα τα λες να τον βγαλω και αν φτανω να αποκολησω εντελως το κομματι που κανει θορυβο, αλλα αν κατι δεν μου παει καλα
και δεν καταφερω να τον ξαναφορεσω... κολλαω λιγο.
Εχει 154.000 χλμ οποτε τα εχει φαει τα πολλα ψωμια του. -
Ο χρήστης sef έγραψε:
Δικαιο εχεις και καλα τα λες να τον βγαλω και αν φτανω να αποκολησω εντελως το κομματι που κανει θορυβο, αλλα αν κατι δεν μου παει καλα και δεν καταφερω να τον ξαναφορεσω... κολλαω λιγο.
Εχει 154.000 χλμ οποτε τα εχει φαει τα πολλα ψωμια του.Πιο πιθανό είναι να καταφέρεις (ο εξατμισάς μάλλον) να ξαναφορέσεις το μανίσιο παρά τον aftermarket.
Επίσης πιο πιθανό να αντέξει άλλες 100.000 km ο αυθεντικός (να φτάσει δηλαδή τις 254.000 km), παρά να αντέξει 100.000 km ο noname ιμιτασιόν. -
Ο χρήστης catalyst έγραψε:
Δικαιο εχεις και καλα τα λες να τον βγαλω και αν φτανω να αποκολησω εντελως το κομματι που κανει θορυβο, αλλα αν κατι δεν μου παει καλα και δεν καταφερω να τον ξαναφορεσω... κολλαω λιγο.
Εχει 154.000 χλμ οποτε τα εχει φαει τα πολλα ψωμια του.Πιο πιθανό είναι να καταφέρεις (ο εξατμισάς μάλλον) να ξαναφορέσεις το μανίσιο παρά τον aftermarket.
Επίσης πιο πιθανό να αντέξει άλλες 100.000 km ο αυθεντικός (να φτάσει δηλαδή τις 254.000 km), παρά να αντέξει 100.000 km ο noname ιμιτασιόν.Στα 150.000χλμ που έχει κάνει για να σπάσει μέσα αυτό το κομάτι σημαίνει ότι γενικά μέσα ο καταλύτης είναι για επισκευή και πέταμα. Άντε και το έβγαλες το σπασμένο κομάτι. Μετά από 10000 χλμ είσαι σίγουρος ότι δε θα σπάσει και κάτι άλλο; Τυρανισμένος από τόσα χιλιόμετρα καταλύτης είναι. Άσε που εσύ αυτό που ακούς με αυτό που μέσα έχει είναι μέρα με τη νύχτα. Που ξέρεις ότι δε θα έχει και κανένα πιο μικρό κοματάκι; Δεν είναι μπακαλοδουλειές σε καταλύτη να κάνεις. Ακούγεται ένα κομάτι το έβγαλες και έστρωσε!! Που ξέρεις μέσα πως έχει γίνει; Άλλαξέ τον να έχεις το κεφάλι σου σίγουρο και φρόντισε να πάρεις έναν που να είναι κοντά τουλάχιστον στις προδιαγραφές του μανίσιου. Πριν λίγες μέρες σαν εσένα ένας φίλος του έσπασε μέσα ο καταλύτης και κουδουνούσε και πήγε και άλλαξε με 370 ευρώ (για Rover αναφέρομαι). Ο ένας ο εξατμισάς του είπε να αλλάξει και τα υπόλοιπα καζανάκια δηλαδή μεσαίο και τελικό (που το τελικό ζήτημα να είχε ένα χρόνο που το είχε βάλει το παλικάρι γιατί τάχα μου και καλά τα κομάτια από τον καταλύτη κάνανε βόλτα μέχρι το μεσαίο καζανάκι πράγμα που δεν είχε γίνει τελικά αλλά ο εξατμισάς με το αυτί του το κατάλαβε!!). Του έβγαλε ένα κουστούμι 600 ευρώ. Ζαλίστικε το παιδί. Πήγε σε έναν άλλον και με 370 ευρώ του έβαλε καταλύτη και το αμάξι πήρε άλλη αναπνοή. Ψάξε το λίγο γιατί πολλοί από κάτι τέτοια πάνε να σε κάνουν να σου βγει ο κούκος αηδόνι που λένε.
-
Δεν έχει χρειαστεί μέχρι σήμερα να αλλάξω καταλύτη αλλά έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για τους Walker. Έχει εφάμιλλη ποιότητα με τους εργοστασιακούς στην μισή τιμή περίπου και δεν χρειάζεται να καταφύγεις σε πατέντες κολλήσεις κλπ. Εξασφάλισε μόνο ότι είναι με τον ίδιο κωδικό για το αμάξι σου και πάντα να ζητάς την έγκριση τύπου.
-
Ο χρήστης powergs έγραψε:
Δικαιο εχεις και καλα τα λες να τον βγαλω και αν φτανω να αποκολησω εντελως το κομματι που κανει θορυβο, αλλα αν κατι δεν μου παει καλα και δεν καταφερω να τον ξαναφορεσω... κολλαω λιγο.
Εχει 154.000 χλμ οποτε τα εχει φαει τα πολλα ψωμια του.Πιο πιθανό είναι να καταφέρεις (ο εξατμισάς μάλλον) να ξαναφορέσεις το μανίσιο παρά τον aftermarket.
Επίσης πιο πιθανό να αντέξει άλλες 100.000 km ο αυθεντικός (να φτάσει δηλαδή τις 254.000 km), παρά να αντέξει 100.000 km ο noname ιμιτασιόν.Στα 150.000χλμ που έχει κάνει για να σπάσει μέσα αυτό το κομάτι σημαίνει ότι γενικά μέσα ο καταλύτης είναι για επισκευή και πέταμα. Άντε και το έβγαλες το σπασμένο κομάτι. Μετά από 10000 χλμ είσαι σίγουρος ότι δε θα σπάσει και κάτι άλλο; Τυρανισμένος από τόσα χιλιόμετρα καταλύτης είναι. Άσε που εσύ αυτό που ακούς με αυτό που μέσα έχει είναι μέρα με τη νύχτα. Που ξέρεις ότι δε θα έχει και κανένα πιο μικρό κοματάκι; Δεν είναι μπακαλοδουλειές σε καταλύτη να κάνεις. Ακούγεται ένα κομάτι το έβγαλες και έστρωσε!! Που ξέρεις μέσα πως έχει γίνει; Άλλαξέ τον να έχεις το κεφάλι σου σίγουρο και φρόντισε να πάρεις έναν που να είναι κοντά τουλάχιστον στις προδιαγραφές του μανίσιου. Πριν λίγες μέρες σαν εσένα ένας φίλος του έσπασε μέσα ο καταλύτης και κουδουνούσε και πήγε και άλλαξε με 370 ευρώ (για Rover αναφέρομαι). Ο ένας ο εξατμισάς του είπε να αλλάξει και τα υπόλοιπα καζανάκια δηλαδή μεσαίο και τελικό (που το τελικό ζήτημα να είχε ένα χρόνο που το είχε βάλει το παλικάρι γιατί τάχα μου και καλά τα κομάτια από τον καταλύτη κάνανε βόλτα μέχρι το μεσαίο καζανάκι πράγμα που δεν είχε γίνει τελικά αλλά ο εξατμισάς με το αυτί του το κατάλαβε!!). Του έβγαλε ένα κουστούμι 600 ευρώ. Ζαλίστικε το παιδί. Πήγε σε έναν άλλον και με 370 ευρώ του έβαλε καταλύτη και το αμάξι πήρε άλλη αναπνοή. Ψάξε το λίγο γιατί πολλοί από κάτι τέτοια πάνε να σε κάνουν να σου βγει ο κούκος αηδόνι που λένε.
Αυτό που του είπε ο εξατμισάς ο πρώτος είναι σωστό. Γίνεται να γεμίσουν τα καζανάκια με μικρά κομμάτια από καταλύτη και να βουλώσουν. Για να είσαι σίγουρος βάζεις πρώτα τον καταλύτη και μετά βλέπεις από πίσω αν βγαίνουν καλά τα καυσαέρια.
Όσο για τον καταλύτη, μπορείς να αφαιρέσεις το κομμάτι που έσπασε και να συνεχίσει ο καταλύτης να δουλεύει. Δεν είναι απαραίτητο ότι θα ξανασπάσει αλλά δεν είναι απαραίτητο ότι και καινούργιο να πάρεις δεν θα ξανασπάσει. Πού ξέρεις ότι δεν έχει πρόβλημα στα καυσαέρια και κάνει φτωχό μίγμα και συνεπώς μεγάλη θερμοκρασία καυσαερίων και σπάει τον καταλύτη; Μια ρωγμή να έχει στην πολλαπλή εξαγωγής φτάνει για να γίνει ζημιά...
Χαλασμένος καταλύτης ??? Την βοηθεια σας !!!