-
Και επειδή ο SoiChiro χοντα δεν ήξερε ποδήλατο τότε ,σημαίνει οτι τα μπεμβε είναι καλύτερα μηχανάκια? Συνεπώς η χαρλευ του 1903 είναι η κορυφή.Α,και οι bsa norton κτλ (μη σου πω και οι enfield) έχουν πραγματικά αξιοζήλευτες προτάσεις αγοράς εν έτει 2006.
Ηθελες κάτι να πεις με αυτές τις ασυναρτησίες περι παλαιότητας και πολυπλοκότητας ή απλά υπεραπίζεσαι τον ΜΗ σχιστομάτη?
-
Ο χρήστης cooperS_JCW έγραψε:
Προσωπικα εχω να θυμηθω τα εξης απο τα Japan μηχανακια που ειχα :
Transalp .... καθε 5000 χλμ εκαιγε μια απο τις δυο της ηλεκτρονικες !!!
Africa twin μπιελα σασμαν αλυσιδα σασμαν κοτσιδα ολο το μοτερ δηλαδη στα 8.000 χλμ ..... (να μη θυμιθω και ολες της τις παιδικες ασθενειες ανορθοτες τασης τρομπες βενζινης κλπ που μου τα εβγαλε ολα μεχρι τα χιλιομετρα της μεγαλης ζημιας) μετα την επισκευη απο τον Κουτσουμπο επωληθη την αλλη μερα μιας και ιδια δεν ηταν .... και μου ειχε πεσει το οργανο με την παρτη της .......
ΑΧ_1 ..... εκοψε σκελετο!!!!!!!! Παντα μονοκαβαλο μεσα στην πολη χωρις πολλα πολλα ανεβοκατεβασματα απο πεζοδρομια κλπ .
Εκτοτε ειχα Triumph Tiger (ελαχιστα προβληματα εως τιποτα ..... )
Και προσφατα (2005)την αλλαξα με την Caponord Aprilia ..... που το μηναχακι ειναι αεροπλανο σε σχεση με ολα τα ΟΝ OFF που κυκλοφορουν(κατα τη γνωμη μου )Honda SACKS!
-
ΤΣΟΥΖΕΙ ΕΕΕΕΕΕΕ??????
ΣΑΣ ΤΖΟΥΖΕΙ ΠΟΥ ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ ΜΑΜΑΝΕ????
Κ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΣΑΝΤΑ ΦΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΑ ΙΑΠΩΝΙΚΑ ΑΛΛΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ...
ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΗΡΑ ΕΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΣΚΑΤΟΠΡΑΜΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ MARINER 50HP OUTBOARD K APO ΤΟΤΕ ΒΛΑΣΤΗΜΑΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ...
-
Εμ τι περίμενες βρε Ράντομ? Να μη μας τσούζει?!
Ολόκληροι Πρόεδροι της Toyota και της Ford εδω μέσα! Ετσι θα το άφηναν το θέμα?
-
Ο χρήστης offset έγραψε:
Και επειδή ο SoiChiro χοντα δεν ήξερε ποδήλατο τότε ,σημαίνει οτι τα μπεμβε είναι καλύτερα μηχανάκια? Συνεπώς η χαρλευ του 1903 είναι η κορυφή.Α,και οι bsa norton κτλ (μη σου πω και οι enfield) έχουν πραγματικά αξιοζήλευτες προτάσεις αγοράς εν έτει 2006.Ηθελες κάτι να πεις με αυτές τις ασυναρτησίες περι παλαιότητας και πολυπλοκότητας ή απλά υπεραπίζεσαι τον ΜΗ σχιστομάτη?
Δεν υπερασπίζομαι τον ΜΗ σχιστομάτη, απλά είναι χαζό να λέμε πως η BMW ξέχασε να φτιάχνει μοτοσυκλέτες και μόνον οι Ιάπωνες ξέρουν! Το ότι συνέβει σε έναν κάτι, δεν ισχύει απαραίτητα για όλα τα μηχανάκια που βγαίνουν από το εργοστάσιο!
Επίσης, η πολυπλοκότητα είναι μητέρα της αναξιοπιστίας! Μια Boxer κλασσική BMW με τον εκκεντροφόρο στο πλάι, τα ωστήρια και το αστείο ηλεκτρικό κύκλωμα, ήταν απείρως πιο αξιοπιστη από την σημερινή Boxer, με επικεφαλής εκκεντροφόρους, τετραβάλβιδα καπάκια, ψεκασμό, ABS και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο! Είναι πιο εύκολο να χαλάσει κάτι... Και το χειρότερο αν χαλάσει, οι πανάσχετοι Έλληνες μηχανικοί της πλάκας που έμαθαν σε παπιά συνήθως θα δυσκολευτούν πάρα πάρα πολύ (αν το βρουν και ποτέ...)...Αυτό ήθελα να πω.... Είναι και τώρα ασυνάρτητο;
-
Το κακό είναι πως η BMW δεν έχει τον απαράιτητο ποιοτικό έλεγχο που απαιτει το πολύπλοκο του σχεδιασμού των περισσοτερων μοντέλων της ούτε την αξιοπιστία που θα απαιτούσε κανείς στην τιμή αγοράς τους.
-
Τώρα δεν είναι ασυνάρτητο,αλλά λανθασμένο.
Ενα RR 1000 του 06 είναι το ίδιο αξιόπιστο με ενα four 750 του 69. Απλά η συντήρηση είναι πιο δύσκολη και γίνεται σε εξειδικευμένα συνεργεία.
Ενα Ζ1000 του 06 είναι το ίδιο αξιόπιστο με ενα Ζ1 900 του 73.
Ε ενα ρο 51 του 1769 δεν είναι το ίδιο αξιόπιστο (εαν ήταν ποτε αξιόπιστο) όσο ενα ρο 1200 του 06.
Με άλλα λόγια,άλλοι βγάζουνε μοτοσυκλέτες με στυλ και άλλοι το συνδυάζουν με ποιότητα και τεχνολογία.
Δεν κατακρίνω ευρωπαικούς κατασκευαστές -και σε καμία περίπτωση δεν γενικεύω απο ένα παράδειγμα ενος γνωστοφιλουκουμπάρου που δεν έχω επαληθεύσει,όμως άλλο χοντα άλλο ντουκάτι και άλλο μπεμβε.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Το κακό είναι πως η BMW δεν έχει τον απαράιτητο ποιοτικό έλεγχο που απαιτει το πολύπλοκο του σχεδιασμού των περισσοτερων μοντέλων της ούτε την αξιοπιστία που θα απαιτούσε κανείς στην τιμή αγοράς τους.Ε τότε ας τα φτιάξει απλούστερα ή ας βελτιώσει τον ποιοτικό της έλεγχο.
Ας κάνει κάτι τέλος πάντων ώστε η ποιότητα να συμβαδίζει με το κόστος κτήσης.Και το χειρότερο αν χαλάσει, οι πανάσχετοι Έλληνες μηχανικοί της πλάκας που έμαθαν σε παπιά συνήθως ....
Οι μηχανικοί είναι οι ίδιοι που φτιάχνουν και μοτοσυκλέτες των άλλων εταιρειών. Άσε που τα 'παπία' δεν χαλάνε.
-
tazio συμφωνώ απόλυτα.
-
Ο χρήστης offset έγραψε:
Τώρα δεν είναι ασυνάρτητο,αλλά λανθασμένο.Ενα RR 1000 του 06 είναι το ίδιο αξιόπιστο με ενα four 750 του 69. Απλά η συντήρηση είναι πιο δύσκολη και γίνεται σε εξειδικευμένα συνεργεία.
Ενα Ζ1000 του 06 είναι το ίδιο αξιόπιστο με ενα Ζ1 900 του 73.
Ε ενα ρο 51 του 1769 δεν είναι το ίδιο αξιόπιστο (εαν ήταν ποτε αξιόπιστο) όσο ενα ρο 1200 του 06.
Με άλλα λόγια,άλλοι βγάζουνε μοτοσυκλέτες με στυλ και άλλοι το συνδυάζουν με ποιότητα και τεχνολογία.
Δεν κατακρίνω ευρωπαικούς κατασκευαστές -και σε καμία περίπτωση δεν γενικεύω απο ένα παράδειγμα ενος γνωστοφιλουκουμπάρου που δεν έχω επαληθεύσει,όμως άλλο χοντα άλλο ντουκάτι και άλλο μπεμβε.
Συ είπας! Εγώ θα επιμείνω, εμπιστεύομαι την συμβατική τεχνολογία πολύ περισσότερο από την...εξελιγμένη! Επειδή έχουν περάσει κατα καιρούς διάφορα μηχανοκίνητα από τα χέρια μου αλλά και τον οικογενειακό περίγυρο, έχω βγάλει κάποια συμπεράσματα...
Το βασικό έχει να κάνει με τα ηλεκτρονικά: αν χαλάσει κανείς δεν ξέρει τι είναι και πως φτιάχνεται. Τα ηλεκτρονικά παλιά δεν υπήρχαν... Βέβαια παραδέχομαι πως μια ηλεκτρονική δουλεύει καλύτερα από τις πλατίνες, αλλά αν οι πλατίνες είναι αρύθμιστες, ξέρεις ό,τι φταίνε αυτές για τις διακοπές , αν έχει ηλεκτρονική και ψεκασμό, άντε βρες τι από τα δυο φταίει...
Δεν διαφωνώ πως οι Honda είναι πιο αξιόπιστες, αλλά δεν είναι για πέταμα οι BMW... Aν ήταν να διαλέξω να κάνω το γύρο του κόσμου με μια μηχανή, μάλλον θα διάλεγα μια BMW με τον παλιό Boxer και όχι μια από τις καινούριες: αν σου χαλάσει στη μέση του...Τουρκμενιστάν, άντε να στην φτιάξουν! Αλλά την κλασική Boxer θα τη φτιάξουν κακήν κακώς έστω για να φτάσεις κάπου...Αυτό το αναφέρεις κι εσύ βέβαια... Εγώ απλά σου βάζω το ερώτημα, διάλεξε το μηχανάκι να κάνεις ένα ταξίδι πχ 6.000 χιλιόμετρα σε διάφορες συνθήκες και σε διάφορους δρόμους, περνώντας από απομακρυσμένες περιοχές που δεν ξέρεις αν θα υπάρχουν πόλεις ή άνθρωποι γύρω... Τι θα διαλέξεις;
Εγώ μια R10 μάλλον, από τις τελευταίες που βγήκαν αρχές του 90 με τον κλασικό boxer και θα συμπεριλάβω και μια καλή εργαλειοθήκη δια παν ενδεχόμενον... -
Η BMW στις μηχανες-μοτοσυκλετες- (σε οποιαδηποτε κατηγορια) το μονο που παρεχει ειναι ασφαλεια τπτ αλλο....Οι Ιαπωνικες μηχανες ειναι μακραν πιο μπροστα...οι Honda ακομη πιο μπροστα....
-Ασχετο- Ποιος θυμαται τη γνωστη ''στριγγλα'' ?... Δινω και tip...λεγοταν πως ηταν μηχανη με 3 ροπες... (δεν ειμαι ομως 100% σιγουρος γι αυτο)
-
H BMW προσφέρει τεχνολογικά και σχεδιαστικά διαφορετικές και πολύ ενδιαφέρουσες μοτοσυκλέτες. Είναι κρίμα που λεπτομέρειες και προχειρότητες χαλάνε την εικόνα της.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
H BMW προσφέρει τεχνολογικά και σχεδιαστικά διαφορετικές και πολύ ενδιαφέρουσες μοτοσυκλέτες. Είναι κρίμα που λεπτομέρειες και προχειρότητες χαλάνε την εικόνα της.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΦΙΛΕ ΙΚΕ ΝΑ ΜΕΝΕΙΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΜΙΑ ΜΗΧΑΝΗ 18 000 Ε ΚΑΤΑ ΣΥΡΡΟΗ ΚΑΙ ΚΑΤ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ...
ΑΠΛΩΣ ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΝΡΩΠΟΥΣ ΝΑ ΞΟΔΕΥΟΥΝ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΛΕΦΤΑ ΜΟΝΟ Κ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΜΠΕ ΕΜ ΒΕ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΥΠΟΔΕΕΣΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΙΑΠΩΝΙΚΕΣ...
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΜΙΑ ΝΥΞΗ ΓΙΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΦΤΙΑΑΧΝΟΥΝ ΠΑΠΑΚΙΑ ΚΛΠ ΚΛΠ ΠΗΓΑΙΝΤΕ ΣΕ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΧΟΝΤΑ Η ΣΟΥΖΟΥΚΙ ΚΑΙ ΣΕ 5 ΛΕΠΤΑ ΣΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΤΙΑΞΕΙ (ΑΝ ΠΟΤΕ ΥΠΑΡΞΕΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ) ΜΕ OBD..
ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ.....
ΣΑΣ ΠΡΟΤΡΕΠΩ ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ ΚΟΡΟΙΔΑ ΚΑΙ ΣΚΑΤΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΑΣ ΤΣΑΜΠΑ.....ΕΛΑΤΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ, ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΚΑΙ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΤΩΝ ΙΑΠΩΝΩΝ...
-
Δεν είναι λεπτομέρεια το να μεινεις στο δρόμο, είχα Renault και Aprilia και ξέρω απο αυτά
Είναι όμως λεπτομέρεια για τη BMW που κακώς και κάκιστα αμελεί, είναι απαράδεκτο τόσο ακριβές μοτοσυκλέτες να βγάζουν τόσα προβήματα.
-
Οσο για το (ακαδημαικού ενδιαφέροντος) ερώτημα που έθεσες,θα επέλεγα μια τρανσαλπ κατα πάσα πιθανότητα.
-
Και πολύ καλά θα έκανες, όπως καλά θα έκανα κι εγώ με την BMW μου! Διαφωνείς;
Φαντάζομαι δέχεσαι πως κάποιος άλλος θα επιλέξει διαφορετικά από σένα σωστά; Και τουλάχιστον είναι δυσδιάκριτα τα πλεονεκτήματα ή τα μειονεκτήματα της κάθε επιλογής...
Κι εντάξει, εσένα σου αρέσουν οι Honda, εμένα οι BMW και του άλλου τα ...KYMCO! -
Πιστεύεις οτι είναι δυσδιάκριτα τα πλεονεκτήματα μιας τρανσαλπ σε σχέση με τον βαυαρικό παλαιοντολογικό ογκόλιθο που ανέφερες?
Και παρεπιπτόντως,εμένα μου αρέσουν όλα,δεν κολλάω σε μάρκες.Αν έχει κάτι να μου πεί το μηχανάκι ή το αυτοκίνητο δεν κολλάω σε σήματα.
-
Οχι, ευδιάκριτα και τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα.... Αλλά εγώ θα διάλεγα τον βαυαρικό ...ογκόλιθο, ακριβώς γι αυτό που είναι: ογκόλιθος αξιοπιστίας! Και δεν θα με ενδιέφερε αν η Transalp είναι πολυ πιο εξελιγμένη, ελαφριά κλπ κλπ! Γιατί στο...Τουρκμενιστάν τον...ογκόλιθο μπορεί να τον έφτιαχνε κάνας μάστορης αν με άφηνε, την Transalp όχι....
Ευδιάκριτο;
Δεν φταίω εγώ που μ' αρέσουν οι ογκόλιθοι! Μ'αρέσουν οι Boxer ΒΜW, οι δικύλιντρες Guzzi, Ducati, κάποιες Triumph, αλλά και οι Africa Twin,Transalp κλπ κλπ...
Απλά ο καθένας αγοράζει μηχανάκι ανάλογα την κ@υλα του! Δεν είναι παπί να κάνεις την δουλειά σου, θέλεις να βρεις και το κάτι παραπάνω! Ε, εγώ το παραπάνω το βρίσκω στους βαυαρικούς ογκόλιθους, εσύ στις ιαπωνικές σουπερ-εντούρο (ακόμη έτσι δεν θα χαρακτηρίζαμε μια transalp;). -
Ποιός είναι ο ογκόλιθος αξιοπιστίας?
-
Οι Boxer ΒΜW με τον παλιό Boxer που έβγαιναν μέχρι αρχές 90...Προσοχή, δεν εννοώ απαραίτητα πως δεν χαλάει ποτέ τίποτε, αλλά ότι αν ξεκινήσεις ένα ταξίδι, κακήν κακώς θα το τελειώσεις με την ίδια μηχανή, όπου και να γίνει αυτό το ταξίδι.
Αν διαφωνείς, γίνε πιο συγκεκριμένος.
BMW και πρασινα αλογα.....))))