-
Παιδια , ξερει μηπως κανεις γιατι ο δεξια καθρευτης (συνοδηγου) σε πολλα group VAG αυτοκινητα (πχ golf 4) ειναι πιο μικρος απο τον αριστερο (οδηγου)??
-
Παιδια , ξερει μηπως κανεις γιατι ο δεξια καθρευτης (συνοδηγου) σε πολλα group VAG αυτοκινητα (πχ golf 4) ειναι πιο μικρος απο τον αριστερο (οδηγου)??
-
Παιδια , ξερει μηπως κανεις γιατι ο δεξια καθρευτης (συνοδηγου) σε πολλα group VAG αυτοκινητα (πχ golf 4) ειναι πιο μικρος απο τον αριστερο (οδηγου)??
-
§
Γιατί είναι μλκες στο Vag...
Mιας και το θέμα για καθρέπτες του Vag, υπάρχουν μεταλλικοί καθρέπτες για το Golf V (σαν του S3 I π.χ.), είτε γυαλιστεροί ή ματ; (blaoulis ελπίζω να μη θεωρήσεις ότι σου κάνω hijack το νήμα)...
§
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
§Γιατί είναι μλκες στο Vag...
Mιας και το θέμα για καθρέπτες του Vag, υπάρχουν μεταλλικοί καθρέπτες για το Golf V (σαν του S3 I π.χ.), είτε γυαλιστεροί ή ματ; (blaoulis ελπίζω να μη θεωρήσεις ότι σου κάνω hijack το νήμα)...
§
Δεν το θεωρω , μου το κανεις:yahoo: ..αλλα τεσπα , εκτος του οτι ειναι μαλακες , ποιος ο ειρμος της σκεψης ξερεις?
Συγχωρεμενος , επειδη εχεις πολυ καλο ΑΒΑΤΑΡ! -
Απο γυφτια ρε τι άλλο?Εδώ ακόμα και στο παλιοτερο Α6 και Α4 είχαν μικροτερο καθρεπτη οι παλιοματζίρηδες γερμανοί
-
Ο χρήστης blaoulis έγραψε:
Δεν το θεωρω , μου το κανεις:yahoo: ..Aν θέλεις την αποσύρω την ερώτηση πάντως, πες το μου και έφυγε...
αλλα τεσπα , εκτος του οτι ειναι μαλακες , ποιος ο ειρμος της σκεψης ξερεις?
Δεν έχω ιδέα για τον ειρμό της σκέψης τους, έχω κάνει διάφορες υποθέσεις όπως λόγω του ότι ήθελαν να διευκολύνουν το πέρασμα από στενά με/χωρίς παρκαρισμένα μικραίνοντας το πλάτος με ένα φτηνό και 'έξυπνο' τρόπο, λόγω κόστους, λόγω του ότι δε χρησιμοποιείται πολύ ή τέλος πάντων λιγότερο από τον αριστερό... Τι να πω, σε κάθε περίπτωση είναι απαράδεκτο...
Συγχωρεμενος , επειδη εχεις πολυ καλο ΑΒΑΤΑΡ!
Danke!
-
Παντως τα δεξιοτιμονα groupvag εχουν τον αριστερο καθρεφτη μικρο.
Οπότε τα περι τσιγκουνιας δεν ισχυουν μια και παραγγελνουν και δεξιους καθρεφτες μεγαλους -
Ξέρω πως η δικαιολογία του group είναι τραγική όμως μου είχανε πει όταν είχαμε πρωτοπάρει το Α4 και μετά το Golf IV ότι ο αριστερός είναι πιο μικρός για μην κάνει αεροδυναμικούς θορύβους.
Πάντως όποιος θέλει μπορεί να βάλει τον μεγαλύτερο καθρέφτη που είναι για αριστεροτίμονα VW ή Audi.Είχα σκοπό να το κάνω αλλά όταν το πήρα απόφαση ήταν λίγο αργά...του χρόνο θα αλλάξω (θέλω να πιστεύω αμάξι) οπότε μαλακία να δώσω 300 ευρώπουλα για να βάλω απλά ένα καθρέφτη που έχω πια συνηθίσει και δε με ενοχλεί.
Για να καταλάβετε πόσο χαζή είναι η δικαιολογία πάντως,όταν είπα 'οκ,εγώ αν βάλω δηλαδή τον μεγαλύτερο καθρέφτη θα έχω θορύβους;' μου είπαν ότι σε ένα test drive αμάξι που καταλάθος βάλανε το μεγαλύτερο καθρέφτη δεν παρατήρησαν κάτι τέτοιο...
τα συμπεράσματα δικά σας. -
Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:
Παντως τα δεξιοτιμονα groupvag εχουν τον αριστερο καθρεφτη μικρο.
Οπότε τα περι τσιγκουνιας δεν ισχυουν μια και παραγγελνουν και δεξιους καθρεφτες μεγαλουςΤο δικό μου Golf 4 (1998) αλλά και το Golf 4 του ξάδερφου μου (2003) έχουν και τους δύο καθρέφτες μεγάλους πάντως Δεξιοτίμονα, και τα δύο αγορασμένα καινούργια από την αντιπροσωπία, δεν ήταν καμιά εισαγωγή από Ιαπωνία ή Σιγκαπούρη.
Απ' ότι διάβασα στο uk-mkivs, μικροί αριστεροι καθρέφτες σε δεξιοτίμονα έμπαιναν μόνο σε Japan-spec Golf αν θυμάμαι καλά.
-
Τα πρώτα αυτοκίνητα με διαφορετικού μεγέθους καθρέπτες ήταν τα ΜΒ w201 και W124... σύμφωνα με το Mercedes Enthusiast, αυτό έγινε ώστε να υπάρχει καλύτερη ορατότητα (ο καθρέπτης είναι σχεδόν τετράγωνος) κατά την όπισθεν κίνηση στο κάτω μέρος του αυτοκίνητου από την πλευρά του συνοδηγού...για τα VW δε γνωρίζω ποια είναι η λογική...
-
Ο χρήστης Andreas` έγραψε:
Απ' ότι διάβασα στο uk-mkivs, μικροί αριστεροι καθρέφτες σε δεξιοτίμονα έμπαιναν μόνο σε Japan-spec Golf αν θυμάμαι καλά.Και ποιά η διαφορά που έχουν οι Ιάπωνες στις προδιαγραφές τους που 'εμείς' στην ευρώπη δεν έχουμε?Μου κάνει εντύπωση αυτό που λες αν και πλέον αρχίζει να αποκτά μια λογική το θέμα.
Αλλά από την άλλη πώς καταλήξανε εδώ τα ιαπωνικών προδιαγραφών?Και στη Ελβετία-Γερμανία-Αυστρία-Λουξεμβούργο-Γαλλία που πήγα το καλοκαίρι πάντως όλα τα golf IV που πέτυχα (1.4 ή 1.6 ή 1.8Τ ή ΤDI ή R32) και ένα R32 (με ξένες πινακίδες-δεν θυμάμαι χώρα) που συνάντησα στο ύψος της Χαλυβουργικής είχαν δεξί καθρέφτη μικρό.Δεν πέτυχα ούτε ένα με 2 ίδιους καθρέφτες.Θα μου έκανε μεγάλη εντύπωση καθώς έχω Golf IV και σίγουρα δε θα περνούσε απαρατήρητο.(τουλάχιστον από μένα)
Δεν μπορεί να είναι τόσα πολλά τα ιαπωνικά specs στην ευρώπη...γιατί τότε τα Ευρωπαϊκά που πήγαν?Ιαπωνία? -
Japan spec = δεξιοτίμονα. Εσύ μου λες για αριστεροτίμονα που είχαν τον καθρέφτη του συνοδηγού (τον δεξί για σας) μικρό. Για τα αριστεροτίμονα ξέρω από το vwclub.gr ότι πράγματι, έχετε τον δεξί καθρέφτη μικρό.
Εγώ είπα ότι διάβασα στο uk-mkivs πως αν θυμάμαι καλά ότι τα μόνα δεξιοτίμονα που έχουν μικρό καθρέφτη συνοδηγού (τον αριστερό για μας) ήταν αυτά που πήγαιναν Ιαπωνία.
Κι όπως έγραψα και πιο πάνω, ξέρω ότι εμείς (Κύπρος) και το UK έπερναν δύο μεγάλους καθρέφτες.
Άλλα έγραψα εγώ, άλλα κατάλαβες εσύ.
-
Ο χρήστης Andreas` έγραψε:
Japan spec = δεξιοτίμονα. Εσύ μου λες για αριστεροτίμονα που είχαν τον καθρέφτη του συνοδηγού (τον δεξί για σας) μικρό. Για τα αριστεροτίμονα ξέρω από το vwclub.gr ότι πράγματι, έχετε τον δεξί καθρέφτη μικρό.Εγώ είπα ότι διάβασα στο uk-mkivs πως αν θυμάμαι καλά ότι τα μόνα δεξιοτίμονα που έχουν μικρό καθρέφτη συνοδηγού (τον αριστερό για μας) ήταν αυτά που πήγαιναν Ιαπωνία.
Κι όπως έγραψα και πιο πάνω, ξέρω ότι εμείς (Κύπρος) και το UK έπερναν δύο μεγάλους καθρέφτες.
Άλλα έγραψα εγώ, άλλα κατάλαβες εσύ.
Οκ...μάλλον εγώ δεν κατάλαβα καλά αυτό που έγραψες συν του ότι δεν ήξερα τι σήμαινε ακριβώς το japan spec...
-
Ένας ακόμα λόγος που στην Ελλάδα δικαιολογεί ακόμα περισσότερο τον μικρότερο καθρέφτη δεξιά είναι ότι περισσεύει λιγότερο οπότε ρισκάρει λιγότερο να χτυπηθεί από μηχανάκι ή να χτυπήσει καθρέφτη παρκαρισμένου σε κάποιο πολύ στενό δρόμο (όπου έχουμε λιγότερο καλό έλεγχο της απέναντι πλευράς).
Για τους παραπάνω λόγους δεν θα τον άλλαζα με μεγαλύτερο. -
os katoxos golf iv kai oi duo kathtreftes mou einai to idio
-
Όσοι έχετε ίδιους καθρέφτες στα VW σας είναι επειδή κάποια στιγμή οι μικροί καταργήθηκαν από το Group σταδιακά (συνέχιζαν να υπάρχουν στα Skoda μέχρι να εξαντληθεί το στοκ, ίσως και στα Toledo, δε θυμάμαι).
Το γιατί υπήρξαν άγνωστο σε μένα... Δεν πρέπει να ήταν κάποιος σημαντικός λόγος πάντως δεδομένης της εξαφάνισής τους αλλά και του γεγονότος πώς κανείς δεν ασχολήθηκε ιδιαίτερα με αυτή.
@νδρέας
Group VAG καθρευτες