-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Συγνώμη, αλλά δυσκολεύομαι να καταλάβω πως ακόμα και ο πιο ευσυνήδειτος οδηγός μπορεί να αποφύγει την τύφλωση των απέναντι με τα after-market xenon από την στιγμή που δεν έχουν self-leveling και πλυστική.
Όταν ψιχαλίζει, θα σταματάς κάθε λίγο το ταξίδι σου για να καθαρίσεις τα φώτα με χαρτομάντιλο;
Και ας δεχτούμε –για την κουβέντα μας- ότι όντως με σωστή ρύθμιση της δέσμης μέσα από το αυτοκίνητο τα xenon δεν θα τυφλώνουν. Θα μπορούσε κάποιος να μου εξηγήσει γιατί όλα τα εργοστασιακά xenon έχουν αυτόματη ρύθμιση και όχι χειροκίνητη;
Το νερό πάνω στο φανάρι δεν μπορείς να το αποφύγεις ούτε με το εργοστασιακό πλύσιμο. Η λάσπη που ξεραίνεται είναι αυτή που προκαλεί θάμπωμα.
Η αυτόματη ρύθμιση στο ύψος γίνεται γιατί αυτά τα φώτα είναι πολύ δυνατά και τυχόν (σίγουρη) λάθος ρύθμιση εκ μέρους του οδηγού θα στραβώσει τον απέναντι ενώ με τα απλά φώτα θα του δημιουργούσε πολύ μικρότερο πρόβλημα.
Άρα; Δεν καταλήγουμε στο ίδιο συμπέρασμα, ότι δηλαδή είναι ουσιαστικά αδύνατο να έχουμε after-market xenon χωρίς αυτόματη ρύθμιση και πλυστική που να μην τυφλώνουν;
-
χρηστο, αν κατσω εγω να καθορισω τα specs των φωτων που θα παραγω για χρηση απο τις αυτοκινητοβιομηχανιες,
θα βαλω μεσα τρελα specs οπως αυτοματες περιστροφες, επικοινωνια με την ecu, self leveling, self check, self park, self clean, μεχρι και self destruct.γιατι? απλα γιατι αυτα τα πληρωνομαι, και επιπλεον ειναι χαρακτηριστικα που μου δινουν exclusivity.
τουλαχιστον στα ματια του μεγαλυτερου ποσοστου των αγοραστων.
(π.χ. - μα, δεν εχει self destruct το aftermarket )το θεμα που θα επρεπε να σε νοιαζει ειναι αλλο....
βαλε διπλα διπλα το ιδιο αμαξι με μαμα xenon και με καλα after market xenon.
υπαρχει διαφορα? ειναι μηπως κατωτερο ενα καλο κιτ?
εκει ειναι το ζουμι. -
Το 'ζουμί' δεν είναι στο κατά πόσο εσύ που εγκατέστησες after-market xenon βλέπεις το ίδιο καλά με εμένα που πλήρωσα για εργοστασιακά -δεν το αμφισβητεί κανείς αυτό,- αλλά το κατά πόσο ενοχλούμε τους απέναντι και τους μπροστινούς μας.
Ακόμα και τα εργοστασιακά xenon ενοχλούν ορισμένες φορές γιατί ο αυτόματος μηχανισμός χρειάζεται κάποιο -ελάχιστο- χρόνο για να διορθώσει το ύψος της δέσμης όταν το αυτοκίνητο δεν κινείται σε απόλυτα επίπεδο δρόμο. Οι άλλοι οδηγοί συνήθως το αντιλαμβάνονται ως «ριπές» από χρωματιστό φως (φίλοι μου έχουν πει ότι τα φώτα μου μερικές φορές φαίνονται κόκκινα και άλλες μπλε). Όταν κάποιος εγκαταστήσει xenon χωρίς self-leveling και επαφίεται στην εμπειρική ρύθμιση της δέσμης, πως είναι δυνατόν να μην ενοχλεί και μάλιστα επί μονίμου βάσεως; Εκτός πια και αν τα έχεις μόνιμα ρυθμισμένα πολύ χαμηλά, πράγμα που όμως σημαίνει ότι δεν θα μπορείς να απολαμβάνεις την δυνατότητα της συγκεκριμένης τεχνολογίας να φωτίζει μακριά.
Τέλος, εσύ πως αντιμετωπίζεις το θέμα με την έλλειψη πλυστικής, ιδιαίτερα αυτές τις μέρες με το ψιλόβροχο και την λάσπη στα φώτα; Κατεβαίνεις κάθε 3 & λίγο και καθαρίζεις τους προβολείς σου για να μην ενοχλείς;
-
επειδη μου ετυχε αυτο το φαινομενο σε δρομο με συνεχομενες ανωμαλιες, νομιζα οτι το πισω αυτοκινητο για καποιο λογο που 'επαιζε' τα φωτα.. (bixenon απο το εργοστασιο)
φανταζομαι πως ετσι οπως παει η τεχνολογια, σε λιγο ολοι θα εχουν xenon απο 'μαμα' ενω το φαινομενο των 'απο πισω' θα λυθει με τους 'στανταρ' εσωτερικους καθρεπτες που σκουραινουν αυτοματα..
η αληθεια ειναι πως δεν μου εχει τυχει κανενας 'αφτερ' να βρεθει στο δρομο μου.Οπως ειχα ξαναπει και πιο πριν, ειδα τετοιο κιτ σε golf V TSI και επαθα την πλακα μου! Εβλεπες το μυρμηγκι που ειναι πισω απο το μικρο πετραδακι που ειναι στα 3 μετρα μπροστα σου!! Τετοιο φως δεν ειχε ουτε το εργοστασιακο
Εκει ειναι που αρχισα να ψηνομαι να βαλω και αρχισα το διαβασμα (τα 'χοντρα')
Μολις διαβασα στις οδηγιες εγκαταστασης 'καντε τρυπα στο καπακι περαστε καλωδιο και κλειστε τη με το λαστιχακι που σας δινουμε', εκει τα παρατησα!
Μια χαρα παληκαρι με εχουν βγαλει οι Philips VisionPlus καθως και οι NightGuide! -
@χρηστος
η 'ελλειψη' πλυστικης, ειναι ελλειψη μονο στις ανεμοθεωριες.
παρ'ολα αυτα, αν καποιος επιθυμει να εγκαταστησει πλυστικα,
το μονο που εχει να κανει ειναι να παει στην αντιπροσωπεια γνωριζοντας τους κωδικους και να παραγγειλει τα απαιτουμενα μερη.τυπικα αυτα ειναι:
τα δυο μπεκακια που μπαινουν μπροστα, τα δυο σωληνια, ενα νεο δοχειο νερου με τις καταλληλες τρυπες για τα σωληνια, μια τρομπιτσα και φυσικα η καλωδιωση και ο διακοπτης ενεργοποιησης για μεσα στο ταμπλω.βεβαιως προϋποθεση ειναι να υπαρχουν πλυστικα για το συγκεκριμενο μοντελο.
αλλα για τους τρελους, ειναι τοσο ευκολα αυτα που χρειαζονται που παιρνει και πατεντα απο αλλο αμαξι.αποψη μου? ειναι αχρηστα λεφτα.
εγω δεν καθαριζω τα φωτα μου περισσοτερο απο οτι τα καθαριζα πριν.
δεν ενοχλω κανεναν, και πιστευω πως το να εχω τον χειροκινητο ρυθμιστη υψους δεσμης ανα πασα στιγμη μου δινει σαφες πλεονεκτημα εναντι οποιασδηποτε αυτοματης λειτουργιας σε ολες τις συνθηκες. ειδικα στις δυσκολες!και επειδη η πολυ θεωρια χωρις πρακτικη βλαπτει, εισαι ευπροσδεκτος να συγκρινουμε τα φωτα σου με τα δικα μου, και να δουμε ποιανου απο τους δυο ενοχλουν περισσοτερο, αλλα και ποιανου απο τους δυο φωτιζουν καλυτερα.
βεβαια ξανατονιζω οτι δεν παω στο ακρο να πω οτι οποιοδηποτε κιτ ειναι σωστο, ουτε οτι οποιοδηποτε κιτ φερνει καλυτερα ή ισαξια αποτελεσματα με τα εργοστασιακα.
μιλαω για αυτα που γνωριζω.γνωριζω και περιπτωσεις κιτ που ειναι απλως για πεταμα,
καθως ομως και εργοστασιακα φωτα που στραβωνουν τους απεναντι ο,τι και να κανεις,
ακομα και αλλες περιπτωσεις που εργοστασιακα ξενον ειναι στην ουσια αχρηστα, λογω του φτωχου αποτελεσματος που παραγουν. -
Εγώ πάντως στις φωτο του Petran βλέπω ότι αν και δεν είναι πολύ μεγάλη η απόσταση,τα φώτα χτυπάνε κάτω από το ύψος της πόρτας το αμάξι που είναι παρκαρισμένο απέναντι.Άρα λογικά δεν ενοχλούν τον οδηγό του.Αυτό που δεν ξέρουμε είναι το ύψος στο οποίο είναι ρυθμισμένη η δέσμη εκείνη τη στιγμή.Αν για παράδειγμα είναι στο 0 τότε δε νομίζω ότι θα ενοχλήσουν ποτέ τον απέναντι για να χρειάζονται ρύθμιση (άσε που δεν θα υπάρχει και κατώτερη ρύθμιση!!)
Θέλω να πω ότι αν και τα εργοστασιακά xenon στη θέση 0 (ας πούμε για χάριν της κουβέντας ότι αυτή είναι η θέση)χτυπάνε σε αυτό το ύψος,και να ενοχλήσουν κάποια στιγμή κάποιον δεν θα μπορεί ούτε το self-levelling να κάνει κάτι...
Καλό θα ήταν δηλ ο Petran να μας πει αν θυμάται σε ποιο ύψος βρισκόταν η δέσμη όταν πήραν την φωτο και βλέπουμε... -
Δείτε το επόμενο
Το βρήκα μέσω ενός Honda Club από US που είμαι γραμμένος όπου τα έχουν εγκαταστήσει με πολύ καλά αποτελέσματα. Η τιμή πάντως είναι άπαικτη. Μαζί με ταχυδρομικά 130
-
Πέτυχα βλάκα με HID που τα έβαλε μετά, χωρίς φυσικά το αυτόματο ύψος της δέσμης και τα είχε τέρμα ψηλά. Φώτιζε τον ουρανό του αυτοκινήτου μου και ήταν τόσο δυνατά που ενοχλούσαν και με το καθρέφτη στη νυχτερινή θέση.
-
Ο χρήστης StAz έγραψε:
@StAz:η άποψη σου είναι η κλασική θιγόμενων εμπόρων.Είναι λάμπες.-
Kαι μετά ξύπνησες.Να έκανες τουλάχιστον τον κόπο να διάβαζες τα λινκ που έβαλα..(λες και εγώ είχα καμιά όρεξη να παιδεύομαι εβδομάδες να προσαρμόσω τους προτζέκτορες του Α6 ενώ μπορούσα να βάλω ένα κιτ σε 10 λεπτά).
Σε αφήνω στην κρίση των άλλων.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Πέτυχα βλάκα με HID που τα έβαλε μετά, χωρίς φυσικά το αυτόματο ύψος της δέσμης και τα είχε τέρμα ψηλά. Φώτιζε τον ουρανό του αυτοκινήτου μου και ήταν τόσο δυνατά που ενοχλούσαν και με το καθρέφτη στη νυχτερινή θέση.Φοβάμαι ότι θα βλέπουμε όλο και περισσότερους τέτοιους πλέον στους δρόμους.
-
Γνωρίζετε σε τί θερμοκρασία είναι οι λάμπες στα stock xenon που χρησιμοποιούν οι διάφορες εταιρείες αυτοκινήτων? Είναι στους 4300 ή στους 6000 Κ ?
-
Ο χρήστης gramacar έγραψε:
Γνωρίζετε σε τί θερμοκρασία είναι οι λάμπες στα stock xenon που χρησιμοποιούν οι διάφορες εταιρείες αυτοκινήτων? Είναι στους 4300 ή στους 6000 Κ ?Δεν χρησιμοποιούν όλες οι εταιρείες την ίδια θερμοκρασία.Ας πούμε η mercedes χρησιμοποιεί τα ολόλευκα που είναι γύρω στα 5500Κ με 6000Κ,η BMW 6500-7000Κ και γι'αυτό και είναι ψιλομώβ στα Χ5 και Χ3.Η VW τα έχει στα 5000Κ περίπου.
Αν κάνω λάθος παρακαλώ διορθώστε με.Πάντως τα εργοστασιακά προσπαθούν να προσεγγίσουν το λευκό φως (από το πώς το βλέπεις από μέσα).Τώρα όσο για την απόχρωση που βλέπεις εσύ από έξω είναι άλλο θέμα... -
Η σωστή θερμοκρασία είναι 5500-6500 Κ που είναι κοντά στο φυσικό φως. Το μπλε περίγραμμα είναι από τη διάθλαση στον φακό. Υπάρχουν όμως πολλά που είναι με ακόμα υψηλότερη θερμοκρασία και φαίνονται μπλε ακόμα και στην μέση της δέσμης. Παρότι φαίνονται πιο λαμπερά, είναι χειρότερα, γιατί το μάτι είναι λιγότερο ευαίσθητο στο μπλε χρώμα.
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Η σωστή θερμοκρασία είναι 5500-6500 Κ που είναι κοντά στο φυσικό φως. Το μπλε περίγραμμα είναι από τη διάθλαση στον φακό. Υπάρχουν όμως πολλά που είναι με ακόμα υψηλότερη θερμοκρασία και φαίνονται μπλε ακόμα και στην μέση της δέσμης. Παρότι φαίνονται πιο λαμπερά, είναι χειρότερα, γιατί το μάτι είναι λιγότερο ευαίσθητο στο μπλε χρώμα.Δεν αναφερόμουν στο περίγραμμα αλλά στο φως που βγάζουν τα φώτα στον δρόμο. (βλέπε Χ5 που είναι έντονα μωβ το φως που βγάζουν )
Τα δικά μου είναι 6500Κ και ψιλομπλεδίζουν πάντως....
Πάει και με το αμάξι... -
εγω αγορασα για το φαμπια μου ενα κιτ απο ενα παιδι απο το φορουμ.
τα εβαλα πανω βγηκα μια στη καβαλας και εβαλα τη δεσμη τερμα πανω.ακομα και μακρια η δεσμη του φως εφτανε μεχρι το πορτμπαγκαζ του αλλου και σε καμια περιπτωση κα8ρεφτη.αν τα χαμηλωση λιγο ακομα παει ακομα πιο κατω και δεν νομιζω να ενοχλω κανενα.
επισης σε ενα στενο με κατηφορα εγω κατηφοριζα με τη δεσμη στη μεση και ρωτησα το τυπο αν τον τυφλωσα και μου οχι κα8ολου.
παντως με 130 ευρω που τα πηρα εκανα μια αριστη αγορα και σιγουρα η αισθηση που εχω το βραδυ ειναι πιο ασφαλη.
-
Στο δικό μου Φιέστα που έχει ένα λαμπτήρα σε κάθε φανό (Η4 είναι νομιζω?) με δύο τυλίγματα και όχι 2 λαμπτήρες χώρια ανά φανάρι, τι λύση υπάρχει? Άκουσα ότι θα έχω μεσαία σκάλα Ξένον και μεγάλη συμβατικό?? Τι παίζει? (Σόρυ αν είπα καμια π@π@ριά, είμαι εντελώς άσχετος.
-
Νομιζω οτι Η4, αναγκαστικα θα βαλεις xenon και στις 2 σκαλες (δλδ, δεν μπορει να εχει μονο η μια).
-
Η λυση για σενα ειναι Η4 Bi Xenon. Μια λαμπα, που με μοτορακι τραβιεται προς τα πισω και αλλαζει εστιαση για το σινιαλο.
Αυτο το συστημε φοραω και εγω εδω και 15 μηνες. -
Ρε παιδιά τι μου προτείνετε για xenon σε Golf GT? Exω μπερδευτει με όλα όσα διαβασα... Μπορεί κάποιος να μου προτείνει κάτι υπεύθυνα;
Ευχαριστώ -
Οι λάμπες του Getz δεν γράφει στο βιβλιαράκι τι είναι
Γράφει μόνο τα Watt τους.Για τα μεσαία γράφει 55/65 W.Ξέρει κανείς τι θέλει να πει ο ποιητής;
Φώτα Xenon...