-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Με τον 1.6 8Vκαι τι να κανουμε τωρα??? οποιος θελει ας περιμενει τον TSI...... ειπαμε καθαρη πολιτικη της VW......
και στην τελικη παλιος ξεπαλιος , μια χαρα του καθεται του λεον και ειδικα σε μια κλειστη διαδρομη πρεπει να γαζωνει
-
Το Leon απο τα καλύτερα της χρονιάς και μέτριο το Golf?
Για το περιοδικό ετοίμαζα μια αναλυτική κριτική αλλά λέω να τη στείλω σαν επιστολή στο περιοδικό (πρώτη φορά στα 20 χρόνια που το διαβάζω). Γενικά θα έλεγα πως είμαι αρκετά απογοητευμένος.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
To test με τον τάρανδο ειναι αρκετά ενδιαφέρον, προσέξτε πόσο πίσω αφήνει το civic τα υπόλοιπα, ακόμα και όσα δεν έχουνε τον παρωχημένο ημιάκαμπτο πίσω...το παρατηρησα και εγω αλλα δεν το ανεφερα γιατι θα πεσουν να με φανε...
-
Η μεροληψία στο περιοδικό κάθε μήνα γίνεται χειρότερη.... Τα θέματα τεχνολογίας αυτοκίνησης λιγότερα.... τα θέματα μόδας περισσότερα...
Βασικά έχουν πάρει την κάτω βόλτα για τα καλά.
Το δέ 4auto ειναι πολύ κάτω του μετρίου. αυτό ειναι ΜΟΝΟ διαφήμησηΟ μόνος λόγος να αγοράσεις πια το περιοδικό ειναι οτι είναι πολύς κόπος να πάρεις τα (τζάμπα) διαφημιστικά φυλλάδια από τις αντιπροσωπίες.
Τελικά συμβαίνει το παράδοξο οτι μόνο που αξίζει τους 4Τ ειναι οτι ΔΕΝ έχει να κανει με αυτοκίνηση (Αντίλογος)
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Η μεροληψία στο περιοδικό κάθε μήνα γίνεται χειρότερη.... Τα θέματα τεχνολογίας αυτοκίνησης λιγότερα.... τα θέματα μόδας περισσότερα...Βασικά έχουν πάρει την κάτω βόλτα για τα καλά.
Το δέ 4auto ειναι πολύ κάτω του μετρίου. αυτό ειναι ΜΟΝΟ διαφήμησηΟ μόνος λόγος να αγοράσεις πια το περιοδικό ειναι οτι είναι πολύς κόπος να πάρεις τα (τζάμπα) διαφημιστικά φυλλάδια από τις αντιπροσωπίες.
Τελικά συμβαίνει το παράδοξο οτι μόνο που αξίζει τους 4Τ ειναι οτι ΔΕΝ έχει να κανει με αυτοκίνηση (Αντίλογος)
εγω παραδοσιακα ξεκιναω το διαβασμα του περιοδικου απο εκει...
Τωρα για την 'παρατηρουμενη 'εκπτωση' στην ποιοτητα ισως εχει να κανει με το γεγονος οτι μετακομιζουν και ψαχνονται οποτε ας θεωρησουμε 'μεταβατικα' μερικα τευχη...αυτο δεν σημαινει οτι πρεπει να αποφυγουμε την κριτικη ειδικα στο θεμα της διαφημισης που ξεπερνα πλεον το 40% του περιοδικου...Ελπιζω να επανελθει στα επιπεδα που μπορει διοτι για μενα σχεδον 20 χρονια τωρα αποτελει κατι παραπανω απο συνηθεια την οποια δεν επιθυμω να κοψω... -
Γιατί οι 4Τ αφού έχουν και τον χώρο δεν κάνουν το τεστ ταράνδου για όλα τα αυτοκίνητα που τεστάρουν???? Να δούμε και στα πόσα σηκώνουν ρόδες τα SUV που έχουν πλεον μεγάλο μερίδιο στην αγορά???
Θα ήθελα το περιοδικό να έχει σταθερά 4 μοντέλα σε τεστ μακρας διαρκείας
Θα ήθελα στους πίνακες να έχει πραγματικές καταναλώσεις που έχουν τα αυτοκίνητα που έχουν δοκιμαστεί και όχι τα κλασικά 9άρια σε αυτοκίνητα με 200 άλογα που δίνουν οι αντιπροσωπείες
Είναι κρίμα πάντως που στα χρόνια της ελευθερίας λόγου και εκφρασης τα έντυπα μέσα να είναι υποχρεωμένα να υποκλίνονται στα συμφέροντα και να κάνουν 'π..ες'!!! Τι κέρδισαν τελικά???? Να έχουν διαφημίσεις για να βγάζουν οριακά κερδοφόρους ισολογισμούς και να μην κλείσουν υπό το βάρος των δανείων!!!! Άρα κάτι δεν πάει καλά!!!! Έχουν αλλάξει οι καιροί δεν δίνει ο άλλος τα 5 euro του για πλάκα... έχει απαιτήσεις!!!! Εκτός αν θέλουν οι εκδότες να διαβάζονται τα περιοδικά στα κομμωτήρια πριν σε πάρουν για κούρεμα!!!!!
Θέλει ένα περιοδικό η αγορά με 'αρχι...' να λέει τα σύκα - σύκα και την σκάφη - σκάφη!!!!!!
Δεν ξέρει κανεις στα περιοδικά πχ ότι στα Golf έπεφταν τα παράθυρα???? που το έγραψαν και πότε???? Δεν ήξεραν ότι κάποια Mercedes έχουν πρόβλημα με τα φρένα???? Δεν ξέρουν πόσο πάει το μαλλί για ένα service πχ σε ένα GTI ή ένα Χ3???? Δεν ήξεραν ότι κάποια MR2 Έκαιγαν κινητήρες???? Πόσα λίτρα είναι η κατανάλωση του RX-8 που δημοσιεύουν στους πίνακες? Δεν ξέρουν με πόσα φεύγεις από ένα φανοποιείο????
Δεν μπορρούν να καταλάβουν αν τελικά το GTI με το Octavia RS είναι τα ίδια???? Στα Suvoειδή δεν ξέρει κανένα περιοδικό στην Ελλάδα με 8 μποφόρ πότε σε πέρνει ο διάολος και αν γίνονταιι τα αυτιά σου κουδουνίστρα????? Και άλλα πολλά!!!!!!
Διαφημίζουν πχ τα performance Kit διάφορων βελτιωτών..... Ωραία, βάλτε το σε ένα αυτοκίνητο δοκιμής μακράς διαρκείας και να δούμε μετά από ένα χρόνο πως δουλεύει τελος πάντων!!!!!Επειδή είμαι στην αγορά και βλέπω κατά την γνώμη μου οι 4Τ πέρασαν το σκόπελο της χρεοκοπίας και των εμπλοκών από τις τράπεζες και με την πώληση τους δόθηκε η ευκαιρία για ένα νέο ξεκίνημα!!!! Ας το εκμεταλλευθούν!!!! Ήμουν πιστός αναγνώστης των 4Τ έχει χαθεί η αίγλη του παρλθόντος... με τα 5 Euro μου τον μήνα τους στηρίζω όσο μπορώ αλλά το ξεφυλίζω πλέον σε μία ωρα και βρίσκω στον ανταγωνισμό πιο ενδιαφέρον γράψιμο που με ξεκουράζει και με φτιάχνει όταν γυρνάω μετά από δώδεκα ώρες δουλειά στο γραφείο!!!!!!
So plz do something!!!!!Τέλος το forum είναι μεγάλη εγκυκλοπαίδεια για το περιοδικό!!!! έχει αξιόλογα άτομα με σοβαρές και έγκυρες γνώμες!!!! Είναι σαν να έχεις 100 ρεπόρτερ ανα πάσα στίγμή στο δρόμο!!!! Εκμεταλλευτείτε το!!!!! Δοκιμάστε να δώστε για test drive 1 μοντέλο σε 3 μέλη του forum και δώσε τους μισή σελίδα να γράψουν την γνώμη τους και να το συγκρίνουν με αυτό που οδηγούν καθημερινά.... γιατί όχι?????
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Γιατί οι 4Τ αφού έχουν και τον χώρο δεν κάνουν το τεστ ταράνδου για όλα τα αυτοκίνητα που τεστάρουν???? Να δούμε και στα πόσα σηκώνουν ρόδες τα SUV που έχουν πλεον μεγάλο μερίδιο στην αγορά???Επειδή ο αριθμός των συντακτών είναι πεπερασμένος.
-
Αυτό, που δεν μ' αρέσει στους 4Τ - στο καθαρά αυτοκινητικό κομμάτι των δοκιμών- είναι η υπέρμετρη σοβαροφάνεια και τα αηδιαστικά κλισέ τους.
Ήμουν τακτικός αναγνώστης από το 1987 μέχρι το 2000. Κάπου εκεί άρχισα να αντιλαμβάνομαι ότι το περιοδικό έχει αρχίσει να παίρνει την κάτω βόλτα...
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
...μέχρι το 2000. Κάπου εκεί άρχισα να αντιλαμβάνομαι ότι το περιοδικό έχει αρχίσει να παίρνει την κάτω βόλτα...Δεν είσαι ο μόνος, Αγγελε...
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
...μέχρι το 2000. Κάπου εκεί άρχισα να αντιλαμβάνομαι ότι το περιοδικό έχει αρχίσει να παίρνει την κάτω βόλτα...
Δεν είσαι ο μόνος, Αγγελε...
Δυστυχώς.
Και όλοι οι φίλοι και οι γνωστοί μου, κάπου τότε, λίγο πριν, λίγο μετά, το σταμάτησαν...Νοσταλγώ τους παλιούς καλούς 4Τ...
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Τέλος το forum είναι μεγάλη εγκυκλοπαίδεια για το περιοδικό!!!! έχει αξιόλογα άτομα με σοβαρές και έγκυρες γνώμες!!!! Είναι σαν να έχεις 100 ρεπόρτερ ανα πάσα στίγμή στο δρόμο!!!! Εκμεταλλευτείτε το!!!!! Δοκιμάστε να δώστε για test drive 1 μοντέλο σε 3 μέλη του forum και δώσε τους μισή σελίδα να γράψουν την γνώμη τους και να το συγκρίνουν με αυτό που οδηγούν καθημερινά.... γιατί όχι?????Aυτό το έχω πει και εγώ, ακόμα και χωρίς να τους το δώσει το περιοδικό. Π.χ. ο Nickval να γράψει ένα αρθράκι με το πώς ζει με το Civic του (δεν ξέρω αν το έχει παραλάβει ή είναι σε αναμονή το παιδί ) και να περνάει στο περιοδικό. Έτσι, και νέοι συνεργάτες και πιθανοί συντάκτες μπορούν να βρεθούν και η επαφή του φόρουμ με το περιοδικό θα είναι καλύτερη και ο μέσος αναγνώστης θα βλέπει κάτι από τον εαυτό του στο περιοδικό.
Για όλα τα υπόλοιπα, cpp, είμαι μαζί σου...τα γράφεις εκπληκτικά.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
...μέχρι το 2000. Κάπου εκεί άρχισα να αντιλαμβάνομαι ότι το περιοδικό έχει αρχίσει να παίρνει την κάτω βόλτα...
Δεν είσαι ο μόνος, Αγγελε...
Δυστυχώς.
Και όλοι οι φίλοι και οι γνωστοί μου, κάπου τότε, λίγο πριν, λίγο μετά, το σταμάτησαν...Νοσταλγώ τους παλιούς καλούς 4Τ...
Kι εγώ το περιοδικό το έπαιρνα κάπου από το 1983 (όταν ακόμα υπήρχε το Auto Express - το θυμάστε?) και το έκοψα κάπου κατά το 2000. Περιστασιακά παίρνω κανά τεύχος και διαβάζοντάς το επαληθεύω την ορθότητα της επιλογής μου να μην το αγοράζω τακτικά..
-
Ο χρήστης tsapi έγραψε:
...μέχρι το 2000. Κάπου εκεί άρχισα να αντιλαμβάνομαι ότι το περιοδικό έχει αρχίσει να παίρνει την κάτω βόλτα...
Δεν είσαι ο μόνος, Αγγελε...
Δυστυχώς.
Και όλοι οι φίλοι και οι γνωστοί μου, κάπου τότε, λίγο πριν, λίγο μετά, το σταμάτησαν...Νοσταλγώ τους παλιούς καλούς 4Τ...
Kι εγώ το περιοδικό το έπαιρνα κάπου από το 1983 (όταν ακόμα υπήρχε το Auto Express - το θυμάστε?) και το έκοψα κάπου κατά το 2000. Περιστασιακά παίρνω κανά τεύχος και διαβάζοντάς το επαληθεύω την ορθότητα της επιλογής μου να μην το αγοράζω τακτικά..
Παίρνεις από τότε κάποιο άλλο περιοδικό ή έκοψες εντελώς?
Εσύ Άγγελε τί διάβαζες από το 2000 και μετά?
Σας ρωτώ,γιατί εγώ που το διαβάζω από το 1985,ουδέποτε βρήκα κάτι καλύτερο για να το αντικαταστήσω,και να απευθύνεται στον Έλληνα καταναλώτή-φίλο της αυτοκίνησης...
Ιδιαίτερα αυτή τη χρονιά η ομάδα δείχνει σημάδια ουσιαστικής ανάκαμψης με μερικά πάρα πολύ καλά τεύχη...
-
Προσωπικά δεν έπαιρνα ποτέ κάποιο άλλο περιοδικό, παρά μόνο περιστασιακά. Απλά από το 2000 κι ένθεν μπήκαν και οι 4Τ σε αυτή τη διαδικασία.
Τώρα δε χρειάζομαι πια περιοδικά να μου λένε ποιο αμάξι είναι καλύτερο, βλέπω τα διαφημιστικά και καταλαβαίνω από μόνος μου.
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Προσωπικά δεν έπαιρνα ποτέ κάποιο άλλο περιοδικό, παρά μόνο περιστασιακά. Απλά από το 2000 κι ένθεν μπήκαν και οι 4Τ σε αυτή τη διαδικασία.
**
Τώρα δε χρειάζομαι πια περιοδικά να μου λένε ποιο αμάξι είναι καλύτερο, βλέπω τα διαφημιστικά και καταλαβαίνω από μόνος μου. ** -
Εγω παντως εχω παψει να αγοραζω το περιοδικο εδω και 2 χρονια, και δεν χαιρομαι που το λεω. Το αγοραζω σπανια οταν υπαρχει κατι που με ενδιαφερει πολυ.
Νομιζω οτι ειμαστε πλεον σε μια νεα εποχη. Το ιντερνετ εχει αλλαξει οριστικα το τοπιο. Υπαρχει απειρο υλικο και πληροφοριες για οποιον θελει να μαθει οτιδηποτε για οποιοδηποτε αυτοκινητο.
Ο ειδικος τυπος αν θελει να επιζησει θα πρεπει να προσφερει κατι διαφορετικο λοιπον. Μεχρι στιγμης δεν δειχνει κατι τετοιο. Μακαρι να αλλαξουν τα πραγματα.
Επισης υπαρχουν αρκετοι στις μεσαιες σελιδες οι οποιοι δεν θα επρεπε να εχουν θεση στο περιοδικο αυτο. Αποψη μου βεβαια αυτη.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Εγω παντως εχω παψει να αγοραζω το περιοδικο εδω και 2 χρονια, και δεν χαιρομαι που το λεω. Το αγοραζω σπανια οταν υπαρχει κατι που με ενδιαφερει πολυ.και πως σχολιάζεις τα πάντα????? εεεεε??? πως το κάνεις...?
Στο κομμωτήριο το διαβάζεις, στο τσάμπα?
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Εγω παντως εχω παψει να αγοραζω το περιοδικο εδω και 2 χρονια, και δεν χαιρομαι που το λεω. Το αγοραζω σπανια οταν υπαρχει κατι που με ενδιαφερει πολυ.
και πως σχολιάζεις τα πάντα????? εεεεε??? πως το κάνεις...?
Στο κομμωτήριο το διαβάζεις, στο τσάμπα?
σχολιαζω τα παντα σε σχεση με τι, με το περιοδικο?
Αν διαβαζες λιιιγο πιο πανω, γραφω απο που αντλω τις πληροφοριες μου
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
...μέχρι το 2000. Κάπου εκεί άρχισα να αντιλαμβάνομαι ότι το περιοδικό έχει αρχίσει να παίρνει την κάτω βόλτα...
Δεν είσαι ο μόνος, Αγγελε...
Δυστυχώς.
Και όλοι οι φίλοι και οι γνωστοί μου, κάπου τότε, λίγο πριν, λίγο μετά, το σταμάτησαν...Νοσταλγώ τους παλιούς καλούς 4Τ...
Kι εγώ το περιοδικό το έπαιρνα κάπου από το 1983 (όταν ακόμα υπήρχε το Auto Express - το θυμάστε?) και το έκοψα κάπου κατά το 2000. Περιστασιακά παίρνω κανά τεύχος και διαβάζοντάς το επαληθεύω την ορθότητα της επιλογής μου να μην το αγοράζω τακτικά..
Παίρνεις από τότε κάποιο άλλο περιοδικό ή έκοψες εντελώς?
Εσύ Άγγελε τί διάβαζες από το 2000 και μετά?
Σας ρωτώ,γιατί εγώ που το διαβάζω από το 1985,ουδέποτε βρήκα κάτι καλύτερο για να το αντικαταστήσω,και να απευθύνεται στον Έλληνα καταναλώτή-φίλο της αυτοκίνησης...
Ιδιαίτερα αυτή τη χρονιά η ομάδα δείχνει σημάδια ουσιαστικής ανάκαμψης με μερικά πάρα πολύ καλά τεύχη...
Διάβαζα ήδη Drive από το '96 που 'βγήκε Νίκο, το οποίο αγόραζα συγχρόνως με τους 4Τ. Το Drive με κέρδισε γρήγορα.
Ενδιαφέροντα θέματα, χιούμορ, σκληροπυρηνική οπτική, και νομίζω ότι πολλοί τότε, δυσαρεστημένοι από τα όλο και πιο βαρετά κείμενα των 4Τ στράφηκαν στο Drive.
Του ελληνικού AMS είχα αγοράσει 2-3 τεύχη όταν πρωτοβγήκε, το '90-'91, αλλά γρήγορα κατάλαβα ότι επρόκειτο για φυλλάδα. Το αυτό και με το Car&Driver. Είναι περιοδικά αμιγώς 'υποδοχείς διαφήμισης'.Το Car του Κωστόπουλου, το αγόραζα συστηματικά για κανά χρόνο και κάτι, αλλά σύντομα το μαύρισα κι αυτό, αφενός γιατί άρχισε να γράφει χοντρές μαλ@κίες γύρω από τα αυτοκίνητα, κι αφετέρου διότι το αρχικά προσεγμένο ύφος των κειμένων του άρχισε να γίνεται με τον καιρό υπερβολικά εξεζητημένο έως γλοιώδες.
Ως προς τους 4Τ τώρα, μετά από μερικά πραγματικά αξιόλογα κείμενα του Λακαφώση, τίποτα -κατά τη γνώμη μου- άξιο λόγου, πέρα από αποσπασματικά κομμάτια μια στο τόσο, εδώ κι εκεί.
Το πιο απογοητευτικό σημάδι της 'περίεργης' τροχιάς του ελληνικού ειδικού τύπου εμφανίστηκε εδώ και λίγους μήνες με το ανανεωμένο Drive...Η λέξη 'θλιβερό' είναι ίσως πολύ λίγη για να περιγράψει την κατάστασή του.
Νομίζω όμως ότι εντάσσεται στα πλαίσια ενός γενικότερου φαινομένου.
-
To drive σταμάτησα να το παίρνω πριν την ανανέωση.
Αλλά μου την είχε δώσει στα νεύρα η περιγραφη του τύπου 'η μούρη κολλαει στην άσφαλτο όπως το τζατζίκι στον γύρο' κλπ...
Οι 4Τ έχουν πάρει ξανά τα πάνω τους μετά εκείνη την πολυ κακή περίοδο. Αρκετά 'νερόβραστες' κάποιες δοκιμες (ως πολύ, μερικές φορές), αλλά κατανοώ τους λόγους...
Πλέον ο ΣΧ με εκνευρίζει...
Τα άρθρα-ταξίδα από Τεμπερίδη και Κουνίτη είναι πάντα πολύ καλά!
Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό