-
Αν είχατε ένα Clio RS λες θα τον αφήνατε πίσω, θα τον κυνηγούσατε ή αυτός θα έτρωγε στην Τσαγκαράδα και εσείς θα ήσασταν στα τσιπουράδικα του Βόλου; Αυτή είναι η απορία μου!
-
Ρε παιδιά το Γκολφ εχει ροπαρα και δυναμη παντού απο την 4 στην 5 απο την 5 στην 6 πιστεύετε ότι δεν κάνει διαφορά? Απο την 1 στην 3? Έχει να κάνει η ροπή, επίσης αν δεν γίνει η μέτρηση την ίδια μέρα απο ίδιο οδηγό δεν μου λένε τπτ οι χρόνοι!
Πιστεύετε ότι το clio μπορεί να γράψει κάτω απο 15 με νορμάλ συνθήκες και οδηγό?
-
Για αυτό που έλεγα...π.χ. στο Car το Clio RS το βρίσκουν άνετο σε ανάρτηση, δεν γκρινιάζει σε λακούβες, κατσαρά οδοστρώματα κλπ. Αντίθετα, το Type-R (το οποίο είναι για μένα άρχοντας, να εξηγούμαι) από όσα έχω ακούσει, είχε πολλά πλην στο συγκεκριμένο τομέα.
Μου αρέσει πάντως ότι στα διάφορα πρόσφατα άρθρα περί GTi, δεν εμφανίζονται τα -φτου κακά- υπερτροφοδοτούμενα!
-
Πρεπει να τα οδηγησουν (golf-clio) 2-3 οδηγοι που εχουν διαφορετικό στυλ οδήγησης, να εχουν εμπειρια απο αγωνες ή αγωνιστική οδηγηση, κα να τα τρεχουν την ιδια μερα. Επισης πρεπει να μας πουν τα σχολια τους. Διαφορατικα δεν βγαζουμε ασφαλες συμπερασμα.
Για ολους που μετρουν τους χρονους και τα δεκατα και ετσι χαρακτηριζουν λιγο η πολύ το ποιο ειναι καλυτερο πειτε μου τι σημαινει ο χρονος 1.15.75 του c2 Vts (0-100-0 ων 4 τροχων) απο δημοσιογραφο, με τα μαμα λαστιχα, εξατμηση ποπαυ, κονι κιτρινα, προγραμμα και σκουπα, με αποτελεσμα 0-100 8,7 sec. Ολες ταπεινες βελτιωσεις, και τραγικα λιγοτερη αναλογια κιλων ανα ιππο σε σχεση με clio-Golf.
Και μην μου πειτε για συγκριση με ραλλυ, ή για ελαφρυ τιμονι, η για κοντες σχεσεις γιατι τουλαχιστον καποιο απο αυτα τα μειον τα εχουν ΟΛΑ τα σημερινα GTI που αναφερετε-αναφερουμε.
Και ενα τελευταιο, η οδικη συμπεριφορα και το handling πρεπει να εξεταζονται (οταν μιλαμε για πιστα, χρονουσ κτλ) σε κατασταση οριου του αυτοκινητου και οχι σε απλα σβελτη οδηγηση
Αισθανομαι οτι οι δημοσιογραφοι των περιοδικών λενε οτι τους καταβει στο κεφαλι ή ο,τι θελουν αναλογικα με το ποσα ¨παιρουν', γιατι τουλαχιστον καποιοι που τους διαβάζουμε κιολας, τα παιρουν. Οταν κρινεις ενα αυτοκινητο ειναι λιγο σαν να κρινεις εναν ανθρωπο. Ειναι πολυ ευκολο να μην λες ψεματα αλλα ταυτοχρονα να μην λες την αληθεια
Και τελος δειτε αυτο το βιντεακι που εδω και μηνες παιζει στο http://www.youtube.com με ενα γάλλο οδηγο αγωνων να τρεχει se πιστα το clio 3 rs. Εγω προσωπικα δεν εχω δει αλλο προσθιοκινητο να διαγραφει ολοκληρα τοξα στροφων (σε ασφαλτο πιστας εξωτερικου παρακαλω) με εντονη υπερστροφη.
Εχω δει να υπάρχει υπερστοφη αλλα οχι με τοση διαρκεια οσο στο βιντεακι αυτο. Η ισορροπια του αυτοκινητου (στην οριακη οδηγηση που ανεφερα προηγουμενως) ενω υπερστεφει ασταματητα λες και ειναι πισωκινητο ειναι για εμενα η καλυτερη αποδειξη για τα οδικα και οδηγικα χαρισματα του clio. -
Πρεπει να τα οδηγησουν (golf-clio) 2-3 οδηγοι που εχουν διαφορετικό στυλ οδήγησης, να εχουν εμπειρια απο αγωνες ή αγωνιστική οδηγηση, κα να τα τρεχουν την ιδια μερα. Επισης πρεπει να μας πουν τα σχολια τους. Διαφορατικα δεν βγαζουμε ασφαλες συμπερασμα.
Για ολους που μετρουν τους χρονους και τα δεκατα και ετσι χαρακτηριζουν λιγο η πολύ το ποιο ειναι καλυτερο πειτε μου τι σημαινει ο χρονος 1.15.75 του c2 Vts (0-100-0 ων 4 τροχων) απο δημοσιογραφο, με τα μαμα λαστιχα, εξατμηση ποπαυ, κονι κιτρινα, προγραμμα και σκουπα, με αποτελεσμα 0-100 8,7 sec. Ολες ταπεινες βελτιωσεις, και τραγικα λιγοτερη αναλογια κιλων ανα ιππο σε σχεση με clio-Golf.
Και μην μου πειτε για συγκριση με ραλλυ, ή για ελαφρυ τιμονι, η για κοντες σχεσεις γιατι τουλαχιστον καποιο απο αυτα τα μειον τα εχουν ΟΛΑ τα σημερινα GTI που αναφερετε-αναφερουμε.
Και ενα τελευταιο, η οδικη συμπεριφορα και το handling πρεπει να εξεταζονται (οταν μιλαμε για πιστα, χρονουσ κτλ) σε κατασταση οριου του αυτοκινητου και οχι σε απλα σβελτη οδηγηση
Αισθανομαι οτι οι δημοσιογραφοι των περιοδικών λενε οτι τους καταβει στο κεφαλι ή ο,τι θελουν αναλογικα με το ποσα ¨παιρουν', γιατι τουλαχιστον καποιοι που τους διαβάζουμε κιολας, τα παιρουν. Οταν κρινεις ενα αυτοκινητο ειναι λιγο σαν να κρινεις εναν ανθρωπο. **Ειναι πολυ ευκολο να μην λες ψεματα αλλα ταυτοχρονα να μην λες την αληθεια **
Και τελος δειτε αυτο το βιντεακι που εδω και μηνες παιζει στο http://www.youtube.com με ενα γάλλο οδηγο αγωνων να τρεχει se πιστα το clio 3 rs. Εγω προσωπικα δεν εχω δει αλλο προσθιοκινητο να διαγραφει ολοκληρα τοξα στροφων (σε ασφαλτο πιστας εξωτερικου παρακαλω) με εντονη υπερστροφη.
Εχω δει να υπάρχει υπερστοφη αλλα οχι με τοση διαρκεια οσο στο βιντεακι αυτο. Η ισορροπια του αυτοκινητου (στην οριακη οδηγηση που ανεφερα προηγουμενως) ενω υπερστεφει ασταματητα λες και ειναι πισωκινητο ειναι για εμενα η καλυτερη αποδειξη για τα οδικα και οδηγικα χαρισματα του clio. -
-
H οπως ειχε πει και το Εγγλεζικο evo, αν η Porsche εβγαζε gti, τετοιο στησιμο θα ειχαν.
(το οποιο οπως καταλαβαινω μεταφραζεται με αψογο, στο μετρο του δυνατου βασει προδιαγραφων, στησιμο για ποικιλια συνθηκων, και ''βαθος'' στη συμπεριφορα του)
Κριμα, κριμα, κριμα για το βαρος!
Και οπως ειπε και ο ΙΚΕ, η επιφανεια κατω απο την καμπυλη ισχυος-ροπης για το ''αξιοποιησιμο'' ευρος σ.α.λ. ειναι που μετραει, ας μην παρασυρομαστε απο τα νουμερα μεγιστης ισχυος, διλιτρο ατμοσφαιρικο ειναι.
Πιστευω παντως οτι πιο ασφαλη συμπερασματα για το ποσο καλοστημενο ειναι (ανεξαρτητως της πιο μετριας αισθησης κατα πολλους σε σχεση με τους προκατοχους του) δε βγαινουν ευκολα στα Μεγαρα, οσο στις Σερρες και σε επαρχιακους δρομους. -
Ο χρήστης nik_marin έγραψε:
Youtube VideoΔείχνει εξαιρετικά καλοστημένο και διασκεδαστικό (και ο Tiff Nedel έτσι όπως το πάει ο Simon Jean-Joseph το πήγαινε στην πίστα). Αν το βάρος του είχε κρατηθεί στα επίπεδα του προηγούμενου RS [από δύσκολο έως αδύνατο από τη στιγμή που πήραν την απόφαση να το μεγαλώσουν σε διαστάσεις] και είχε και μια πιο ταξιδιάρικη 6η πιστεύω ότι θα αποτελούσε μια πολύ πιο ολοκληρωμένη πρόταση.
-
To μόνο σοβαρό πρόβλημα του RS κατά τη γνώμη μου είναι το 'νεκρό' τιμόνι του.
-
Είμαι πολύ περίεργος να δω τι λέει από τιμόνι κι αν το αξίζει το θάψιμο. Σε πίστα λένε πως είναι ΟΚ, αλλά σε άγνωστη διαδρομή με άσφαλτο που παρουσιάζει εναλλαγές.... Χμμμ....
Το οδήγησες εσύ Pai Mei? Αν ναι πως σου φάνηκε?
-
Ο τρόπος οδήγησης που δείχνουν ότι του πηγαίνει στην πίστα, ταιριάζει και στα δικά μου γούστα.
Αλλά δυστυχώς είναι (για μένα πάντα) ακριβό και μικρό...
-
to αρθρο των 4τ δεν το εχει διαβασει κανεις?τι λεει σε σχεση με παλια rs?
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
to αρθρο των 4τ δεν το εχει διαβασει κανεις?τι λεει σε σχεση με παλια rs?5.30 euro
-
Εχει ωραίες φωτογραφίες, popol@re, αξίζει.
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Εχει ωραίες φωτογραφίες, popol@re, αξίζει.λες να μην το ξερω;;;
-
δεν παιρνω 4τ εδω και χρονια...
θεμα ιδεολογιας πλεον -
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Είμαι πολύ περίεργος να δω τι λέει από τιμόνι κι αν το αξίζει το θάψιμο. Σε πίστα λένε πως είναι ΟΚ, αλλά σε άγνωστη διαδρομή με άσφαλτο που παρουσιάζει εναλλαγές.... Χμμμ....Το οδήγησες εσύ Pai Mei? Αν ναι πως σου φάνηκε?
Και εγω αυτη την απορια εχω. Σε αυτο το επιπεδο δεν νομιζω οτι μπορω να βασιστω σε αποψεις δημοσιογραφων (τις διαβαζω ομως!!)
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Είμαι πολύ περίεργος να δω τι λέει από τιμόνι κι αν το αξίζει το θάψιμο. Σε πίστα λένε πως είναι ΟΚ, αλλά σε άγνωστη διαδρομή με άσφαλτο που παρουσιάζει εναλλαγές.... Χμμμ....Το οδήγησες εσύ Pai Mei? Αν ναι πως σου φάνηκε?
To οδήγησα για λίγο, εθνική και πόλη.
Το τιμόνι δείχνει υπερβολικά αποκομμένο.Και η δύναμή του κάθε άλλο παρά με ενθουσίασε, παρά το κοντό κιβώτιο. Υπεραισιόδοξη εκτίμηση τα 200ps.
Δεν έχω καμία αμφιβολία όμως ότι θα στρίβει υπέροχα.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Το τιμόνι δείχνει υπερβολικά αποκομμένο.Ορθόν.
Και η δύναμή του κάθε άλλο παρά με ενθουσίασε, παρά το κοντό κιβώτιο. Υπεραισιόδοξη εκτίμηση τα 200ps.
Ορθόν.
Δεν έχω καμία αμφιβολία όμως ότι θα στρίβει υπέροχα.
Ορθόν. Και φρενάρει ακόμα πιο υπέροχα.
Για την ακρίβεια, φρενάρει κάπως έτσι -->
-
Όλα μια ιδέα ειναι, εγω *γαλουχήθηκα (:lol:) σαν οδηγός χρησιμοποιώντας Renault Twingo που έχει ΤΜΑ. Άν το συνιθίσεις μια χαρά είναι. Επίσης έχω πάθει ανοσία στα αποκομμένα τιμόνια.
*=Τιμόνι Μηδενικής Αίσθησης
Renault Clio RS 197