-
Η Toyota σαν κύριο χαρακτηριστικό έχει την αξιοπιστία και το After Sales. Αυτό αυτή τη στιγμή το προσφέρουν και οι κορεάτες κατά γενική ομολογία. Οι αγοραστές των Toyota κατά κύριο λόγο αναζητούν αυτά τα δύο. Γιατί λοιπόν να μην είναι οι κορεάτες ανταγωνιστές τους; Η Toyota άνετα μπορεί να χάσει πωλήσεις προς τα εκεί αν το προϊόν της δεν προσφέρει το κάτι παραπάνω! Προφανώς δεν λέω πως η Toyota είναι στο ίδιο επίπεδο με τους κορεάτες, απλώς λέω πως πρέπει να πουλήσει και κάτι παραπάνω, γιατί θα την προσπεράσουν οι εξελίξεις ίσως...
-
Ολες οι εταιρειες δημιουργουν, με τα χρονια, ενα θεωρητικο και πραγματικο συγκριτικο πλεονεκτημα εναντι των ανταγωνιστων τους.
Αυτο ισχυει και εδω, απλα ενα brand name ειναι πιο ευκολο να πλασαρει της οποιες βελτιωσεις και εξελιξεις κανει.
-
Δεν απαντάς όμως στο τι άλλο έχει σαν συγκριτικό πλεονέκτημα πχ ένα Auris από ένα Golf εκτός από την αξιοπιστία. Και γιατί κάποιος που ψάχνει αξιόπιστο αυτοκίνητο και μόνον, να μην πάρει το ΚΙΑ Ceed πχ... Εκτός αν είναι και η Toyota premium πια και δεν το έχω καταλάβει! Αν και σίγουρα οι τιμές της πλέον έχουν αρκετή premium δόση!
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Δεν απαντάς όμως στο τι άλλο έχει σαν συγκριτικό πλεονέκτημα πχ ένα Auris από ένα Golf εκτός από την αξιοπιστία. Και γιατί κάποιος που ψάχνει αξιόπιστο αυτοκίνητο και μόνον, να μην πάρει το ΚΙΑ Ceed πχ... Εκτός αν είναι και η Toyota premium πια και δεν το έχω καταλάβει! Αν και σίγουρα οι τιμές της πλέον έχουν αρκετή premium δόση!Να σου απαντησω.....
Για το auris δεν μπορω να μιλησω, ακομη δεν το εχω δει και απο θεωρειες και εικασιες, δεν χρειαζομαστε αλλες.
Τα toyota ποτε δεν ηταν φθηνα , σταθερα τα τελευταια 10 χρονια κινουνται πανω απο το μεσο ορο τιμολογιακα.
Εκτος των 2 προαναφερθεντων πλεονεκτηματων, αξιοπιστια, after sales servise, η ποιοτητα κατασκευης και ειδικα η συναρμογη ειναι εξαιρετικη, ή ηχομονωση αψογη, η εργονομια σωστοτατη, τα πλαστικα, μοντελο με μοντελο εχουν σημαντικη βελτιωση, απο κινητηρες ειναι παρα πολυ καλη, αποδοτικη, με οικονομια καυσιμου , οικολογικη γραμικη αποδοση και ιδιαιτερα ελαστικοι.
Η οδικη συμπεριφορα δεν θα προβληματισει κανενα οδηγό, αυτος που ψαχνει το κατι παραπανω στις στροφες ας μην αγορασει corolla.Εκει που πολλοι ασκουν κριτικη στην toyota ειναι η εμφανιση, ενα θεμα καθαρα υποκειμενικο που εγω προσωπικα αδυνατώ να καταλαβω το γουστο ενος ανθρωπου που του αρεσει το golf και οχι η corolla ή το αναποδο.... και τα 2 ειναι απλα συντηριτικα σχεδια.
ΠΧ τ c4 & το civic NAI ειναι μοντερνα.
ΥΣ.
Δεν ειναι τυχαια η ραγδαια ανοδος παγκοσμιως των πωλησεων της, τοσο ωστε να ειναι ζητημα χρονου η πρωτοκαθεδρια σαν το μεγαλυτερο κατασκευαστη αυτοκινητων παγκοσμιως. -
Η άνοδος των πωλήσεων παγκοσμίως δεν είναι τόσο στην Ευρώπη, όσο στην Αμερική και Ασία. Εκεί κάνει την διαφορά. Στην Ευρώπη το μερίδιό της είναι ακόμη μικρό. Παγκοσμίως και η Hyundai είναι 5η , αλλά και πάλι λίγα είναι τα αυτοκίνητά της που είναι άνω του μετρίου... Κι αυτή στην Ευρώπη έχει μικρό μερίδιο με την ...φωτεινή εξαίρεση της Ελλάδας (πάντα πρωτοπόροι!).
Τώρα να αναλύσω λίγο τα θετικά της Corolla σε σχέση με τους ανταγωνιστές της, ας πάρουμε Golf, Astra , Focus που είναι οι πρωταθλητές ευρωπαϊκά...
Είναι κάπου καλύτερη;
Στην ηχομόνωσης πλαστικά ταμπλό;Εργονομία;κινητήρες;(μόνον ο 1.4, ενώ υστερεί αρκετά στους diesel, ασε που έχει ελάχιστη γκάμα σε σχέση με τους άλλους, βλέπε TSI κλπ κλπ);Οικονομία;Οικολογική γραμμική απόδοση; (τι είναι αυτό, χρειάζομαι μετάφραση!)Ελαστικότητα;
Συγνώμη, αλλά έχει κάτι που δεν έχουν ΟΛΟΙ οι άλλοι; Όλα αυτά τα βρίσκεις και αλλου! Αυτό που δεν βρίσκεις είναι το After Sales!
Oι άλλοι πάλι έχουν κύρος (συγνώμη, αλλά η Toyota ακόμη δεν είναι στο ίδιο σκαλί...), σχεδίαση, κράτημα και άνεση στο δρόμο, εντυπωσιακά εσωτερικά, καταπληκτικούς κινητήρες (βλεπε TSI), ακόμη καλύτερη ηχομόνωση κλπ κλπ
Και συγνώμη, όταν η VW κρατάει το ίδιο σχήμα πάνω κάτω κάτι χρόνια, παει να πει πως αυτό αρέσει στον κόσμο και γι' αυτό το κάνει, όπως το κάνει και η Porsche! Κάτι θα ξέρουν δεν μπορεί! Και οσο υποκειμενικό και να είναι, δεν μπορεί να έχουν καλό design οι Ιάπωνες και από την άλλη να διαφημίζουν πως η Corolla σχεδιάστηκε εξ ολοκλήρου στην Ευρώπη! Πάει να πει πως κι αυτοί αναγνωρίζουν την υστέρησή τους εκεί και προσπαθούν να βελτιωθούν και μπράβο τους.
Εγώ απλά προσπαθώ να δω τι προσφέρει ο κάθε κατασκευαστής και κρίνω ανάλογα με αυτό. Δεν είμαι παραδοσιακός αγοραστής καμίας μάρκας, στην οικογένειά μου αγοράζουμε από παντού, αρκεί το προϊόν να είναι καλό. Εγώ κιόλας δεν αγοράζω ποτέ καινούριο αυτοκίνητο γιατί τα θεωρώ υπερτιμημένα, προτιμώ την αγορά του μεταχειρισμένου. Γι' αυτό και δεν αγοράζω ούτε εκεί Toyota, γιατί και αυτοί που θέλουν να τα πουλήσουν ψάχνουν να μην πω τι! -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Η άνοδος των πωλήσεων παγκοσμίως δεν είναι τόσο στην Ευρώπη, όσο στην Αμερική και Ασία. Εκεί κάνει την διαφορά. Στην Ευρώπη το μερίδιό της είναι ακόμη μικρό. Παγκοσμίως και η Hyundai είναι 5η , αλλά και πάλι λίγα είναι τα αυτοκίνητά της που είναι άνω του μετρίου... Κι αυτή στην Ευρώπη έχει μικρό μερίδιο με την ...φωτεινή εξαίρεση της Ελλάδας (πάντα πρωτοπόροι!).
Τώρα να αναλύσω λίγο τα θετικά της Corolla σε σχέση με τους ανταγωνιστές της, ας πάρουμε Golf, Astra , Focus που είναι οι πρωταθλητές ευρωπαϊκά...
Είναι κάπου καλύτερη;
Στην ηχομόνωσης πλαστικά ταμπλό;Εργονομία;κινητήρες;(μόνον ο 1.4, ενώ υστερεί αρκετά στους diesel, ασε που έχει ελάχιστη γκάμα σε σχέση με τους άλλους, βλέπε TSI κλπ κλπ);Οικονομία;Οικολογική γραμμική απόδοση; (τι είναι αυτό, χρειάζομαι μετάφραση!)Ελαστικότητα;
Συγνώμη, αλλά έχει κάτι που δεν έχουν ΟΛΟΙ οι άλλοι; Όλα αυτά τα βρίσκεις και αλλου! Αυτό που δεν βρίσκεις είναι το After Sales!
Oι άλλοι πάλι έχουν κύρος (συγνώμη, αλλά η Toyota ακόμη δεν είναι στο ίδιο σκαλί...), σχεδίαση, κράτημα και άνεση στο δρόμο, εντυπωσιακά εσωτερικά, καταπληκτικούς κινητήρες (βλεπε TSI), ακόμη καλύτερη ηχομόνωση κλπ κλπ
Και συγνώμη, όταν η VW κρατάει το ίδιο σχήμα πάνω κάτω κάτι χρόνια, παει να πει πως αυτό αρέσει στον κόσμο και γι' αυτό το κάνει, όπως το κάνει και η Porsche! Κάτι θα ξέρουν δεν μπορεί! Και οσο υποκειμενικό και να είναι, δεν μπορεί να έχουν καλό design οι Ιάπωνες και από την άλλη να διαφημίζουν πως η Corolla σχεδιάστηκε εξ ολοκλήρου στην Ευρώπη! Πάει να πει πως κι αυτοί αναγνωρίζουν την υστέρησή τους εκεί και προσπαθούν να βελτιωθούν και μπράβο τους.
Εγώ απλά προσπαθώ να δω τι προσφέρει ο κάθε κατασκευαστής και κρίνω ανάλογα με αυτό. Δεν είμαι παραδοσιακός αγοραστής καμίας μάρκας, στην οικογένειά μου αγοράζουμε από παντού, αρκεί το προϊόν να είναι καλό. Εγώ κιόλας δεν αγοράζω ποτέ καινούριο αυτοκίνητο γιατί τα θεωρώ υπερτιμημένα, προτιμώ την αγορά του μεταχειρισμένου. Γι' αυτό και δεν αγοράζω ούτε εκεί Toyota, γιατί και αυτοί που θέλουν να τα πουλήσουν ψάχνουν να μην πω τι!Σημασια εχει οχι ποιος ειναι καλυτερος σε ενα σημειο, αλλα το συνολο ολων αυτων να ειναι καλο.
Η toyota σε πολλα σημεια ειναι πανω απο το μεσο ορο, αυτο εχει σημασια.YS.
Και μην στεκεσαι μονο σε ενα μοντελλο, δες το rav , το αvensis το yaris..
Εξαλλου δεν ειναι δυνατον ολοι να συμφωνουν, διοτι τοτε θα υπηρχε μονο μια μαρκα. -
Στο τελευταίο δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω! Για το RAV επίσης, το Avensis και το Yaris είναι υπερτιμημένα νομίζω (αλλά αυτό εξηγείται από τα παραπάνω χρόνια εγγύησης, αν σκεφτούμε πως κάθε επιπλέον χρόνος επιβαρύνει τον αγοραστή από 150
-
Να σου πω την αληθεια προσωπικα θεωρω υπερτιμημενη ολη την μικρομεσαια κατηγορια σε σχεση με την μεσαια.
Δεν μπορει πχ το 1800αρη avensis να κανει 23000 και το corolla 20000 και επισης το passat -golf να εχουν την ιδια τιμη.
Τα ιδια και στην mazda-ρενο -πεζο κ.α.Αλλα και εδω παιζει η ζητηση και προσφορα.....
-
Πριν ήταν υπερτιμημένα τα μεγάλα, τώρα υπερτιμούνται και τα μικρά! Να δούμε πότε θα ...υπερτιμηθούν και οι μισθοί μας!
-
Χωρις διαθεση να ριξω λαδι στη φωτια
..καταπληκτικούς κινητήρες (βλεπε TSI),
...που καινε καταπληκτικα πολυ λαδι κατα περιπτωση!
Και οσο υποκειμενικό και να είναι, δεν μπορεί να έχουν καλό design οι Ιάπωνες και από την άλλη να διαφημίζουν πως η Corolla σχεδιάστηκε εξ ολοκλήρου στην Ευρώπη!
Μηπως αν προοριζεται για Ευρωπαικο κοινο;
Ειδες ποτε σε Αμερικανικο μοντελο να διαφημιζουν την Ευρωπαικη σχεδιαση του η μηπως το 'Αμερικανικο' 350Z δεν ειναι ωραιο επειδη σχεδιαστηκε απο Αμερικανακια;
Γενικα οι Ιαπωνες στο σχεδιασμο εκτος απο extremers ειναι η του υψους η του βαθους, εχουν παρουσιασει απο εντυπωσιακα εως οχι απλα αδιαφορα αλλα κακασχημα αυτοκινητα!
Δεν χρειαζονται παραδειγματα ολες οι σχιστοματικες φιρμες εχουν τουλαχιστο απο ενα-δυο. -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Η Toyota σαν κύριο χαρακτηριστικό έχει την αξιοπιστία και το After Sales. Αυτό αυτή τη στιγμή το προσφέρουν και οι κορεάτες κατά γενική ομολογία. Οι αγοραστές των Toyota κατά κύριο λόγο αναζητούν αυτά τα δύο. Γιατί λοιπόν να μην είναι οι κορεάτες ανταγωνιστές τους; Η Toyota άνετα μπορεί να χάσει πωλήσεις προς τα εκεί αν το προϊόν της δεν προσφέρει το κάτι παραπάνω! Προφανώς δεν λέω πως η Toyota είναι στο ίδιο επίπεδο με τους κορεάτες, απλώς λέω πως πρέπει να πουλήσει και κάτι παραπάνω, γιατί θα την προσπεράσουν οι εξελίξεις ίσως...Αυτό που λες διάβαζα σε κάποιο άρθρο για το πως έφτασαν οι Κορεάτες σε τόσο λίγο διάστημα να έχουν τόσο μεγάλη εμπορική επιτυχία. Και έλεγε ότι οι Κορεάτες αντέγραψαν τους Ιάπωνες. Όμως έδινε βαρύτητα το άρθρο και σε ένα άλλο σημείο σχετικά με τη νοοτροποία του κορεάτικου λαού που έχουν πολλά κοινά με τους ιάπωνες. Οι ιάπωνες και εκείνοι πριν κάποιες δεκαετίες δεν αντέγραψαν τους Ευρωπαίους κατασκευαστές; Το θέμα είναι ότι κατάφεραν οι ιάπωνες να έχουν μία πολύ καλή παράδοση στην αξιοπιστία κάτι που και οι Κορεάτες το κάνουν. Μπορεί να μη βρεις την ποιότητα κατασκευής του γερμανικού αυτοκινήτου (αν και σε αυτό έχουν κάνει μεγάλη πρόοδο οι ιάπωνες), ή το κράτημα (που και σε αυτό έχουν πάει πολύ καλά) αλλά αυτό που βρίσκεις είναι μια σταθερότητα στην αξιοπιστία και το ότι ποτέ δεν επαναπαύονται στην επιτύχια ενός μοντέλου. Πάντα είναι σε εγρήγορση.
-
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Χωρις διαθεση να ριξω λαδι στη φωτια..καταπληκτικούς κινητήρες (βλεπε TSI),
...που καινε καταπληκτικα πολυ λαδι κατα περιπτωση!
Κάποιοι ναι, κάποιοι όχι, ο TSI ανήκει στους δεύτερους... Λάδι καίνε και ιαπωνικοί, πχ RX-8... Σίγουρα πάντως είναι πιο αξιόπιστα τα ιαπωνικά, αλλά οι υπερβολλές βλάπτουν την...τσέπη μας σωστά;
-
Καλο αυτοκινητο δεν μπορω να πω...εχει πολλα θετικα οπως αξιοπιστια ενεργητικη παθητικη ασφαλεια αλλα ειναι υπερβολικα υπερτιμημενο...Οπως εχουν πει κ αλλοι 1000 φορες να δωσω 12000 να παρω το Swift!δλδ δεν βρισκω λογο να πεταξω τοσα χρηματα!ασε π αν θες να παρεις yaris θα πας για την sol+ π χει 16500...δλδ αν κοιταξεις να γλιτωσεις χρηματα κανοντας υποχωρησεις σε ανεσεις θα το μετανιωσεις!κ στα 16500 βαλε +1000ευρο....ειναι υπερβολικα πολλα τα χρηματα για 1 αυτοκινητο μικρης κατηγοριας!δλδ στη θεση σ αν ηταν να δωσω τοσα θα προτιμουσα να εδινα 20000 να παρο το Golf 1.4tfsi SportLine κιολας!κ 140 αλογακια θα χεις κ θα χεις ανεβεις κατηγορια π αυτο κ μονο ειναι συν,τα τελη κυκλοφοριας σ θα ειναι τα ιδια με το yaris...οποτε δεν βρισκω πραγματικα κανενα λογο να δωσεις τοσα χρηματα!
-
Λάδι καίνε και ιαπωνικοί, πχ RX-8...
...αν και συμφωνω με τα λεγομενα σου το παραδειγμα σου ειναι ατοπο καθως η φυσιολογικη λειτουργια του Renesis προυποθετει 'καταναλωση' λαδιου μονο που δεν εχει σχεση με την καταναλωση που εχουν τα αλλα αυτοκινητα (γιατι εχει σχεση ο κινητηρας;), απλα η Mazda προφανως για λογους marketing δεν θελησε να τοποθετησει ξεχωριστο δοχειο λαδιου με δεικτη ωστε να συμπληρωνει κανεις κανονικα γιατι τοτε δεν θα αγοραζε κανενας RX8.
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Να σου πω την αληθεια προσωπικα θεωρω υπερτιμημενη ολη την μικρομεσαια κατηγορια σε σχεση με την μεσαια.Δεν μπορει πχ το 1800αρη avensis να κανει 23000 και το corolla 20000 και επισης το passat -golf να εχουν την ιδια τιμη.
Τα ιδια και στην mazda-ρενο -πεζο κ.α.Αλλα και εδω παιζει η ζητηση και προσφορα.....
Αυτό νομίζω ότι έχει να κάνει με τη ζήτηση που υπάρχει για μικρά μοντέλα. Οπότε πάνω σε αυτό πατάνε οι αυτοκινητοβιομηχανίες.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Πριν ήταν υπερτιμημένα τα μεγάλα, τώρα υπερτιμούνται και τα μικρά! Να δούμε πότε θα ...υπερτιμηθούν και οι μισθοί μας!Αυτό είναι το κλασσικό gap της φτωχής αγοράς.
Όταν υπάρχει ύφεση στην αγορά, επιζουν ΟΙ ΠΟΛΥ ΦΘΗΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΥ
ΑΚΡΙΒΟΙ, όλοι οι υπολοιποι 'υποφέρουν' και χτυπιούνται από την ύφεσηΤο yaris κοστίζει τόσο γιατί κάποιοι θα το αγοράσουν. Αν δεν το αγόραζαν
εννοείται ότι α) θα έπεφτε η τιμή ή β) δεν θα ερχόταν καν στην χώρα όπως
τόσα μοντέλα που δεν εμφανίζονται επειδή αναμένεται να μην πουλήσουν.Τροχός είναι και γυρίζει...
-
υπαρχει και κατι αλλο
ακριβο ειναι μονο το γιαρις και φτηνο μονο το getz που σημαινει οτι συγκεντρωνουν ολες τις πωλησεις αυτων των 2 τιμολογιακα κατηγοριων.
στο κεντρο υπαρχουν ενα σωρο μοντελα οποτε δεν εχουμε αθροισμενες τις πωλησεις.δηλαδη βλεπουμε μικρα νουμερα σε καθε αυτοκινητο μεσαιας τιμης γιατι εχει μεγαλο ανταγωνισμο. -
διπλο ποστ...υποθετω οτι υπαρχουν λαθη στη λειτουργια του φορουμ που δε χρειαζεται να ξερουν οι χρηστες γιατι το μυνημα τους εχει μεταφερθει
-
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Λάδι καίνε και ιαπωνικοί, πχ RX-8...
...αν και συμφωνω με τα λεγομενα σου το παραδειγμα σου ειναι ατοπο καθως η φυσιολογικη λειτουργια του Renesis προυποθετει 'καταναλωση' λαδιου μονο που δεν εχει σχεση με την καταναλωση που εχουν τα αλλα αυτοκινητα (γιατι εχει σχεση ο κινητηρας;), απλα η Mazda προφανως για λογους marketing δεν θελησε να τοποθετησει ξεχωριστο δοχειο λαδιου με δεικτη ωστε να συμπληρωνει κανεις κανονικα γιατι τοτε δεν θα αγοραζε κανενας RX8.
Τον αγοραστή δεν νομίζω να τον ενδιαφέρει αν είναι στη 'φυσιολογική' λειτουργία ή όχι η κατανάλωση λαδιού! Παραμένει κατανάλωση, ειδικά για την τσέπη του! Επίσης, πολλά εμβολοφόρα μοτέρ μπορεί να καίνε λάδια χωρίς περαιτέρω προβλήματα στην λειτουργία τους για πολλά πολλά χιλιόμετρα. Αρα μπορούμε να πούμε πως αυτό είναι...μια χαρά;
Η Mazda ουσιαστικά εχει 'κρύψει' αυτό το χαρακτηριστικό του Renesis, πράγμα που δεν της στοιχίζει σε πωλήσεις. -
Το βρήκα! Διαβάζω τελευταία όλα τα funniest και έπεσε στο παρακάτω διαμάντι που πάει γάντι στον Solar_Energy και στο Yaris του!
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Tα μαλακά πλαστικά μουΑνοίγω την πόρτα και τα θωρώ
αχ μαλακά πλαστικά χωρίς εσάς δε μπορώ
Το ξέρω, το αμάξι που σας φιλοξενεί είν' αργό
αλλά απλώς το πολύ γκάζι δεν είναι ό,τι θέλω εγώ
Σαν σας αγγίζω μαλακά πλαστικά
ξέρω πως δε χρειάζεται να κινηθώ βιαστικά
γιατί ποιος θέλει να φτάσει νωρίς στη δουλειά
και να αφήσει πίσω του την ανεμελιά
που του χαρίζει απλόχερα το στιβαρό εσωτερικό
ενός ενακοματέσσερα με ανοιχτό διαφορικόΚαι δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ο διπλανός μου χαμογελά
τη στιγμή που οδηγεί ένα γαλλίκο... όχι συγγνώμη λάθος... ιταλικό κουβά
ούτε να αγγίξω δεν θα τολμούσα εκείνα τα πλαστικά
μη σπάσω το νύχι μου γιατί είναι σκληρά
Και πάω και στοίχημα πέντε προς δύο
πως μάλλον θα επέστρεφε από το συνεργείο
γιατί είναι γνωστό πως αυτουνού καίει λάδια
τα δικά μου τα κάρτερ δεν θα τα βρεις ποτέ άδεια
γιατί εκτός από την αίσθηση του μαλακού πλαστικού
το άστρα μου έχει και την ποιότητα του γερμανικούΚαι πίσω στο θέμα μου για να μην ξεφύγω
Τα μαλακά πλαστικά μου τα ζουλάω και λίγο
μετά από κάθε φορά που μου κάνουνε πλάκα
για να βεβαιωθώ και πάλι πως δε με πιάσαν ^&%άκα
και τότε ξανά διαλύονται οι αμφιβολίες
που μόνιμα με γεμίζουνε οι αμφισβητίες
Πάρτε εσείς αυτοκίνητα με αίσθηση στο τιμόνι
και πλαστικά τόσο σκληρά που δεν τα σιάζει αμόνι
Toyota Yaris (1ης Γενιάς) Forum