-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Να κατεβαίνεις κάθε 2:58 ώρες για να βάζεις μπροστάδεν αρκεί μόνο να ανοίξεις τη μίζα?
-
Ο χρήστης Wuerttenberg έγραψε:
ναι ειχε βγαλει μπολικα αλλα τωρα πλεον δεν ξερω γιατι το πουλησαΓια πες...
-
Τώρα σχετικά με με τον υπολογιστή ταξιδιού θυμήθηκα το Golf II GTI που είχα και αν και 88 μοντέλο (και το 86 με το φυλιστρινι στην μπροστινή πόρτα) είχε υπολογιστή ταξιδιού. Και αυτό πότε; Το 1986!! Τότε ανταγωνισμός σε αυτό με το trip computer ήταν και στο μοτέρ στα 1800cc ήταν χιλιόμετρα πίσω (να λέμε και τα καλά του Golf) που πρώτη η VW έκανε τα τρία γράμματα GTI γνωστά για να τα κάνουν άλλοι GT, άλλοι GSI. Τα πάντα τα έβλεπες στο 'παραθυρο' μέσα στο καντραν ψηφιακά!. Μπορούσες να έχεις 2 modes για τα χιλιόμετρα, τις ώρες της οδήγησης και την κατανάλωση (το μερικό και ολικό ας πούμε). Στο ένα mode το μερικό μετά από 2 ώρες με σβηστή τη μηχανή όλα (χιλιόμετρα και μέση κατανάλωση μηδενιζόταν), μετρούσε εξωτερική θερμοκρασία, θερμοκρασία λαδιού, βενζίνη μέση κατανάλωση, μέση ωριαία ταχύτητα, και πόσα χιλιόμετρα είχες διανύσει. Μιλάμε αυτό το trip computer που σήμερα το διαφημίζουν από το 86 η VW το είχε στα ακριβά της μοντέλα. Αθάνατο εκείνο το μοτέρ (σκυλί αξιοπιστίας) αλλά και το αμάξωμα αν και 20 χρονών ούσε σκουριά, η μπογιά του (μεταλικό διπλής) στην πένα (όχι σαν κάτι polo του 96 που ξεφλούδιζε το βερνίκι τους!!!). Εκείνο το Golf άξιζε κάθε δραχμή από την τιμή του. Μετρούσε και το πόση ώρα οδηγάς. Και όλα αυτά τα επέλεγες από το δεξί μοχλό στο τιμόνι αν θυμάμαι καλά. Μιλάμε πολύ μπροστά για τότε και για την κατηγορία του. Από γαργάλεμα εκείνο το μοτέρ και το VR6 ήταν ότι έπρεπε αρκεί να έπιαναν τα χέρια σου. Που τέτοια αυτοκίνητα να βγουν ξανά......Σήμερα όλα αποστειρωμένα τα βγάζουν. Τέλος πάντων.....ότι πει η .......ασφάλεια. Καλό το κόλπο.
-
Ο χρήστης powergs έγραψε:
Από γαργάλεμα εκείνο το μοτέρ και το VR6 ήταν ότι έπρεπε αρκεί να έπιαναν τα χέρια σου.Ναι, τέρας αξιοπιστίας εκείνος ο κινητήρας...
-
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
ναι ειχε βγαλει μπολικα αλλα τωρα πλεον δεν ξερω γιατι το πουλησα
Για πες...
τα ειχα αναφερει σε προηγουμενο θεμα, να μην το κουραζουμε τωρα.
Γενικα παντως μου ειχαν πεσει πολλα προβληματα μαζεμενα. Ε και αγανακτησα και το πουλησα.
ολα παντως κατα τη γνωμη μου απορροια των φτηνης ποιοτητας υλικων που χρησιμοποιει η vw και της κακης συναρμολογησης και ποιοτητας κατασκευης γενικοτερα.
και απο οτι διαβαζω, στοχος στο golf vi θα ειναι να μειωθει κι αλλο το κοστος κατασκευης.. ε ρε γλεντια.. αδιορθωτοι ειναι οι ανθρωποι.. -
Ο χρήστης b_x έγραψε:
φιλε μου στην κατω επιφανεια του δεξιου μοχλου εχει ενα κουμπακι.
το πατας αυτο για 2-3 δευτερολεπτα και μηδενιζει.καλο κουραγιο με το golf, ελπιζω να μην σου βγαλει προβληματα.
Ευχαριστω για την απαντηση, αυτο το ξερω ήδη ομως . Το θεμα ειναι πως θα αποφευγω να μηδενιζει οταν το αυτοκινητο εχει σβηστη αναφλεξη για >απο 3 ωρες, οποτε και μηδενιζει αυτοματα. Μαλλον ομως δεν γινεται αποτι λεει και ο Ikar.
Γιατι λες καλο κουραγιο, εσενα σου εχει βγαλει προβληματα?
Τι εννοείς μηδενίζει αυτόματα;Μηδενίζει αυτόματα μετά από κάποια ώρα ο 1ος χιλιομετρητής.Αυτό που σου λέει ο φίλος Wuerttenberg δεν μηδενίζει
παρά μόνο όταν θες εσύ.Οχι δεν ισχυει αυτο. Αν το αμαξι ειναι σβηστο για περισσοτερο απο 3 ωρες τοτε μηδενιζει θες δε θες το 1o trip computer.
Αυτο ρωταω, πως ειναι δυνατον να το αποφυγεις αυτο, οταν πχ θες να υπολογισεις καταναλωση 1 βδομαδας.@Ikar: Δηλαδη αν μενεις σε ρετιρε τι γινεται?
Πληρωνεις το θυρωρο να στο βαζει μπροστα καθε 2:58?:lol:
Η μηπως υπαρχει κανενας τηλεχειρισμος της αναφλεξης για να μην κατεβαινεις? -
Ο χρήστης Wuerttenberg έγραψε:
ναι ειχε βγαλει μπολικα αλλα τωρα πλεον δεν ξερω γιατι το πουλησαΓια τα GT/TSi μιλας?
-
οχι FSI ηταν ο κινητηρας. απο προβληματα κινητηρα καταναλωση λαδιου.
τα αλλα προβληματα ηταν ασχετα με τον κινητηρα. -
Wuerttenberg
είσαι εσύ που μετά πήρες ένα bmw 120; Τα είχες γράψει στο θέμα με τα θαψίματα; -
Ο χρήστης koralli έγραψε:
φιλε μου στην κατω επιφανεια του δεξιου μοχλου εχει ενα κουμπακι.
το πατας αυτο για 2-3 δευτερολεπτα και μηδενιζει.καλο κουραγιο με το golf, ελπιζω να μην σου βγαλει προβληματα.
Ευχαριστω για την απαντηση, αυτο το ξερω ήδη ομως . Το θεμα ειναι πως θα αποφευγω να μηδενιζει οταν το αυτοκινητο εχει σβηστη αναφλεξη για >απο 3 ωρες, οποτε και μηδενιζει αυτοματα. Μαλλον ομως δεν γινεται αποτι λεει και ο Ikar.
Γιατι λες καλο κουραγιο, εσενα σου εχει βγαλει προβληματα?
Τι εννοείς μηδενίζει αυτόματα;Μηδενίζει αυτόματα μετά από κάποια ώρα ο 1ος χιλιομετρητής.Αυτό που σου λέει ο φίλος Wuerttenberg δεν μηδενίζει
παρά μόνο όταν θες εσύ.Οχι δεν ισχυει αυτο. Αν το αμαξι ειναι σβηστο για περισσοτερο απο 3 ωρες τοτε μηδενιζει θες δε θες το 1o trip computer.
Αυτο ρωταω, πως ειναι δυνατον να το αποφυγεις αυτο, οταν πχ θες να υπολογισεις καταναλωση 1 βδομαδας.@Ikar: Δηλαδη αν μενεις σε ρετιρε τι γινεται?
Πληρωνεις το θυρωρο να στο βαζει μπροστα καθε 2:58?:lol:
Η μηπως υπαρχει κανενας τηλεχειρισμος της αναφλεξης για να μην κατεβαινεις?Πολυ απλα μηδενιζεις το τριπ2 οποτε θελεις και ξανα και ξανα
εγω σε καθε φουλαρισμα μηδενιζω και ετσι ξερω περιπου πως το δουλευω
διαβασε το μανουαλ του αυτοκινιτου ειναι χρησημο -
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
Wuerttenberg
είσαι εσύ που μετά πήρες ένα bmw 120; Τα είχες γράψει στο θέμα με τα θαψίματα;σωστος
-
Ο χρήστης ΑΝT3 έγραψε:
φιλε μου στην κατω επιφανεια του δεξιου μοχλου εχει ενα κουμπακι.
το πατας αυτο για 2-3 δευτερολεπτα και μηδενιζει.καλο κουραγιο με το golf, ελπιζω να μην σου βγαλει προβληματα.
Ευχαριστω για την απαντηση, αυτο το ξερω ήδη ομως . Το θεμα ειναι πως θα αποφευγω να μηδενιζει οταν το αυτοκινητο εχει σβηστη αναφλεξη για >απο 3 ωρες, οποτε και μηδενιζει αυτοματα. Μαλλον ομως δεν γινεται αποτι λεει και ο Ikar.
Γιατι λες καλο κουραγιο, εσενα σου εχει βγαλει προβληματα?
Τι εννοείς μηδενίζει αυτόματα;Μηδενίζει αυτόματα μετά από κάποια ώρα ο 1ος χιλιομετρητής.Αυτό που σου λέει ο φίλος Wuerttenberg δεν μηδενίζει
παρά μόνο όταν θες εσύ.Οχι δεν ισχυει αυτο. Αν το αμαξι ειναι σβηστο για περισσοτερο απο 3 ωρες τοτε μηδενιζει θες δε θες το 1o trip computer.
Αυτο ρωταω, πως ειναι δυνατον να το αποφυγεις αυτο, οταν πχ θες να υπολογισεις καταναλωση 1 βδομαδας.@Ikar: Δηλαδη αν μενεις σε ρετιρε τι γινεται?
Πληρωνεις το θυρωρο να στο βαζει μπροστα καθε 2:58?:lol:
Η μηπως υπαρχει κανενας τηλεχειρισμος της αναφλεξης για να μην κατεβαινεις?Πολυ απλα μηδενιζεις το τριπ2 οποτε θελεις και ξανα και ξανα
εγω σε καθε φουλαρισμα μηδενιζω και ετσι ξερω περιπου πως το δουλευω
διαβασε το μανουαλ του αυτοκινιτου ειναι χρησημοΝαι ρε παιδια το ξερω αυτο και το ανεφερα πιο πανω .
Το θεμα ειναι οτι το 2ο τριπ δεν θελω να το μηδενισω παρα μονο στα 10000 οποτε θα μηδενισει μονο του για να ξερω ποση καταναλωση εχω απο τη στιγμη που το αγορασα.
Το εχω διαβασει το manual -σε αυτο το σημειο τουλαχιστον:rtfm: γιατι σε αλλα οχι - και δε λεει κατι παραπανω αποτι θυμαμαι.
@Wuerttenberg δινεις το link με τα προβληματα που περιεγραψες?
-
το τριπ πρωτα μηδενιζει της ωρες
100 και μετα τα χλμ οταν οδηγεις
κυριως σε πολη. -
http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... ht=#691423
-
Ο χρήστης Wuerttenberg έγραψε:
@korallihttp://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... ht=#691423
Ευχαριστω.
Διαβασα τι σου ετυχε..Τι να πω...Πραγματικα πολυ ατυχος...Ελπιζω κι εγω να μην περασω τα ιδια γιατι τοτε χαθηκαμε.
Παντως χωρις να θελω να παιξω με τον δικαιο πονο σου ισως να επεσες σε Monday car. Δεν πιστευω πως αυτα που σου ετυχαν ειναι ο κανονας στα Golf, χωρις αυτο βεβαια να αποτελει αλλοθι για την εταιρεια. Θελω να πιστευω οτι σε γενικες γραμμες το Golf ειναι πανω απο το μεσο ορο σε θεματα αξιοπιστιας - χωρις βεβαια να ειναι κανενα τερας αξιοπιστιας βεβαια.
Σιγουρα ειναι απαραδεκτα αυτα που σου ετυχαν και ακομα πιο απαραδεκτο το γεγονος οτι δεν μπορουσαν να δωσουν μια λυση σε αυτα.
Απο την αλλη μπορεις να ακουσεις αντιστοιχες ιστοριες σε ολες τις εταιριες , ακομα και σε αυτες που θεωρουνται οι πλεον αξιοπιστες. Γι αυτο πιστευω πως ειναι αστοχο να επιλεγεις ενα αυτοκινητο με απολυτο κριτηριο την αξιοπιστια.Καλοριζικη και η 120i σου, πολυ καλο αυτοκινητο αν και υπερβολικα ακριβο για την κατηγορια του κατα τη γνωμη μου. [/i]
-
KORALLI σόρυ,δεν ήξερα ότι μηδενίζει και το 1ο trip μετά από κάποια ώρα.Στο octavia 5 rs δεν συμβαίνει γιαυτό σου έδωσα αυτή την απάντηση
Μόνο αν κρατάς μια σημείωση τότε κάπου για τα χλμ που είχες... -
Γνωρίζει κανείς τι σημαίνουν οι ενδείξεις στο clima (στις δύο μικρές οθόνες -- δεξιά και αριστερά -- που είναι για τη θερμοκρασία), όταν πατηθούν ταυτόχρονα το κουμπί ECON και το κουμπί με την κατεύθυνση του αέρα προς τα επάνω; (οι οποίες αλλάζουν όταν περιστραφεί ο διακόπτης του ανεμιστήρα).
-
είναι κάποια 'κανάλια' που δείχνουν ταχύτητα, θερμοκρασία κτλ...
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Γνωρίζει κανείς τι σημαίνουν οι ενδείξεις στο clima (στις δύο μικρές οθόνες -- δεξιά και αριστερά -- που είναι για τη θερμοκρασία), όταν πατηθούν ταυτόχρονα το κουμπί ECON και το κουμπί με την κατεύθυνση του αέρα προς τα επάνω; (οι οποίες αλλάζουν όταν περιστραφεί ο διακόπτης του ανεμιστήρα).ελάχιστες... αυτή που σ'ενδιαφέρει είναι στο 19,2 ή 19,3 που δείχνει τη θερμοκρασία ψυκτικού
Στο 19,0 ή 19,1 δειχνει την πραγματική ταχύτητα
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Γνωρίζει κανείς τι σημαίνουν οι ενδείξεις στο clima (στις δύο μικρές οθόνες -- δεξιά και αριστερά -- που είναι για τη θερμοκρασία), όταν πατηθούν ταυτόχρονα το κουμπί ECON και το κουμπί με την κατεύθυνση του αέρα προς τα επάνω; (οι οποίες αλλάζουν όταν περιστραφεί ο διακόπτης του ανεμιστήρα).
ελάχιστες... αυτή που σ'ενδιαφέρει είναι στο 19,2 ή 19,3 που δείχνει τη θερμοκρασία ψυκτικού
Στο 19,0 ή 19,1 δειχνει την πραγματική ταχύτητα
Πως φαίνεται ο γνώστης ε? Δωστου VAG και πάρτου την ψυχή!
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)