Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mercedes vs ....
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mercedes vs ....
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 5 / 10
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    45
    188
    340
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spanti last edited by

      είναι 192 άλογα προς 38000ευρώ..
      την εποχή που έβγαινε ήταν μαζί με την Ε46 coupe...η οποία είναι 192 άλογα 2,5λιτρο πρός 44.000 η comfort έκδοση......
      εγώ το οδηγάω χωρίς ESP kai χωρίς ABS..στο στεγνό...μπορείς να οδηγήσεις χωρίς ABS στην μπέμπα σου ??χωρίς να βγάλεις ασφάλειες...μην είσαι είρωνας..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tazio last edited by

        Ο χρήστης skullone έγραψε:
        Και, βεβαίως, τα αυτοκίνητά της έχουν το κοινό τους, αυτό ακριβώς που τους αναλογεί. Εγώ όμως δεν ανήκω σ'αυτό το κοινό, δεν μου ταιριάζει, δεν θέλω καμμία απολύτως σχέση μ'αυτό το κοινό.

        Δικάιωμά σου και σεβαστό, αλλά νομίζω ότι έχει και το κοινό αυτών των αυτοκινήτων το μικρό δικαίωμα να υπάρχει. Γιατί αν 'δεν' τότε πάμε κάπου αλλού.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kid last edited by

          Ο χρήστης Spanti έγραψε:
          είναι 192 άλογα προς 38000ευρώ..
          την εποχή που έβγαινε ήταν μαζί με την Ε46 coupe...η οποία είναι 192 άλογα 2,5λιτρο πρός 44.000 η comfort έκδοση......

          48Κ δεν είπες?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            spanti last edited by

            η 350 με τα 272 άλογα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              insanedriver last edited by

              Πρώτον...η 325ci συγκρίνεται με την Clk.
              Δεύτερον συγκρίνεις και λες ότι η bmw είναι πανάκριβη κάτι που είναι λάθος μιας και λόγω κυβικών φορολογείται περισσότερο κατά την εισαγωγή της. Σύγκρινε τιμές γερμανίας και για τα δύο μοντέλα μιας και είναι Γερμανικά και τα δύο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kid last edited by

                Ο χρήστης Spanti έγραψε:
                η 350 με τα 272 άλογα

                330 με 258 άλογα. Για 15 άλογα γίνεται η συζήτηση τώρα?

                Edit: Η C350 κάνει 55Κ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης Kid έγραψε:

                  η 350 με τα 272 άλογα

                  330 με 258 άλογα. Για 15 άλογα γίνεται η συζήτηση τώρα?

                  Edit: Η C350 κάνει 55Κ...

                  C350 Sportscoupe....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kid last edited by

                    Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:

                    η 350 με τα 272 άλογα

                    330 με 258 άλογα. Για 15 άλογα γίνεται η συζήτηση τώρα?

                    Edit: Η C350 κάνει 55Κ...

                    C350 Sportscoupe....

                    Σε παραπέμπω στο post του InsaneDriver.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nickolas last edited by

                      Ο χρήστης InsaneDriver έγραψε:
                      Σήμερα έμαθα ότι τα αυτοκίνητα που είναι σπορ στημένα δεν στρίβουν καλύτερα και πιο γρήγορα από αυτά που δεν είναι...

                      Θα ήθελα να δω πως στρίβουν τα μη σπορ αυτοκίνητα όταν βγαλουμε την ασφάλεια του Esp.

                      Mία σπορ ανάρτηση δεν αυξάνει την πρόσφυση.

                      Υπό συνθήκες βοηθά στην εκμετάλευσή της, αν όμως ο οδηγός είναι προοδευτικός στις κινήσεις του (όπως είναι και το σωστό) και η διαδρομή δεν είναι υπερβολικά σφιχτή, η ταχύτητα δεν θα επηρεαστεί από το πόσο σφιχτή είναι η ανάρτηση.

                      Ένα άλλο κλασσικό λάθος είναι η πεποίθηση ότι όσο αυξάνει η ιπποδύναμη του αυτοκινήτου, 'πρέπει' να γίνεται πιο σκληρή (...'σπορ') η ανάρτηση.
                      Αυτό ισχύει έως ενός σημείου και μόνο. Από εκεί και πέρα το πόσο σφιχτή είναι η ανάρτηση δεν κρίνεται από το αυτοκίνητο/ιπποδύναμη αλλά από το οδηγικό στυλ του οδηγού. Για αυτό άλλωστε και μια SL600 δεν έχει την ίδια ρύθμιση απόσβεσης με την SL55 παρά το ότι έχουν την ίδια ιπποδύναμη.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        caryothraystis last edited by

                        Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                        Για αυτό άλλωστε και μια SL600 δεν έχει την ίδια ρύθμιση απόσβεσης με την SL55 παρά το ότι έχουν την ίδια ιπποδύναμη.

                        Το οποίο το διάβασες-αποκάλυψες-ανακάλυψες να υποθέσω στο.............?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          d-jet last edited by

                          Ο χρήστης InsaneDriver έγραψε:
                          Θα ήθελα να δω πως στρίβουν τα μη σπορ αυτοκίνητα όταν βγαλουμε την ασφάλεια του Esp.

                          Και αν πάρεις μια Elise και της φορτώσεις έναν καναπέ δεν πάει μια.
                          Όπως επίσης, στο παρελθόν τα αυτοκίνητα που ζύγιζαν 2tn και έβγαζαν 270 άλογα τα λέγαμε 'αντρικά' (ή μάλλον σκοτώστρες...).
                          Με τις ασφάλειες του ESP και του ABS στο ΟΝ πηγαίνουν μια χαρούλα τα ΜΒ (μπορεί καλύτερα από κάποια αντίστοιχα bimmer, μπορεί και όχι) και αυτό είναι ό,τι ακριβώς ήθελαν αυτοί που τις έφτιαξαν και αυτοί που τις αγόρασαν (αυτοί που ήξεραν τι τους γίνεται, αντε να βγάλω απέξω τους απανταχου ρούληδες)._
                          BTW με 50χιλιάρικα υπάρχουν πολύ πιο 'στριφτερά' αυτοκίνητα από τα BMW , αυτό σημαίνει ότι είναι και καλύτερα; Και εσείς συμβιβασμό κάνετε όπως και εμείς, προς τη μια κατεύθυνση οι μεν προς την άλλη οι δε!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            caryothraystis last edited by

                            Πάντως ειλικρινά πιστεύω ότι μερικοί θα έπρεπε να δουλεύουν σε ηγετικές θέσεις στις αυτοκινητοβιομηχανίες.

                            Χρόνια και χρόνια εξέλιξης, παρακολούθησης, έρευνα αγοράς, καλυτέρευσης μερικοί τα πετάνε στα σκουπίδια με 1 λέξη (και δεν αναφέρομαι στις ΜΒ μονάχα).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • W
                              wagner669 last edited by

                              Ο χρήστης D-Jet έγραψε:

                              Θα ήθελα να δω πως στρίβουν τα μη σπορ αυτοκίνητα όταν βγαλουμε την ασφάλεια του Esp.

                              Και αν πάρεις μια Elise και της φορτώσεις έναν καναπέ δεν πάει μια.
                              Όπως επίσης, στο παρελθόν τα αυτοκίνητα που ζύγιζαν 2tn και έβγαζαν 270 άλογα τα λέγαμε 'αντρικά' (ή μάλλον σκοτώστρες...).
                              Με τις ασφάλειες του ESP και του ABS στο ΟΝ πηγαίνουν μια χαρούλα τα ΜΒ (μπορεί καλύτερα από κάποια αντίστοιχα bimmer, μπορεί και όχι) και αυτό είναι ό,τι ακριβώς ήθελαν αυτοί που τις έφτιαξαν και αυτοί που τις αγόρασαν (αυτοί που ήξεραν τι τους γίνεται, αντε να βγάλω απέξω τους απανταχου ρούληδες)._
                              BTW με 50χιλιάρικα υπάρχουν πολύ πιο 'στριφτερά' αυτοκίνητα από τα BMW , αυτό σημαίνει ότι είναι και καλύτερα; Και εσείς συμβιβασμό κάνετε όπως και εμείς, προς τη μια κατεύθυνση οι μεν προς την άλλη οι δε!

                              48.000eu με πινακιδες στην Ελλαδα.....
                              Ford Mustang SVT Cobra
                              V8 - 4.6L - 396PS - Supercharged
                              Track set-up by SVT
                              Ενα τετοιο ψαχνω στη Γερμανια κ ολο τροπετα βρησκω!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pad last edited by

                                Ο χρήστης Spanti έγραψε:
                                Φίλε insane στρίψε με μια sportcoupe kαι μετά θα καταλάβεις τι σου λέω...
                                Wagner υποψιάζομαι ότι θα έχεις οδηγήσει την προ-facelift sportcoupe για να μου λες ότι το κιβώτιο ήταν χάλια σωστά??
                                Lefos σε μεγάλα κυβικά η bmw όντως είναι πιο σπόρ...αλλά στο κεφάλαιο μέχρι 45.000 δεν τα προσέχουν τα αυτοκίνητά τους...

                                Δεν θέλω να μπλεχτώ στο MERC vs BMW.....αλλά θα συγκρίνω δυο αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας......το δικό σου όχημα(έχω κάνει πολλά χλμ) με το δικό μου 325ti.....πιστεύω οτι υπάρχει χάος....η compact είναι παντού καλύτερη απο την αντίστοιχη MERC....φυσικά και δεν θεωρώ τις MERC μάπα αυτοκίνητα......απλά έχουν χάσει σε αίσθηση σε σχέση με παλιότερα.(όπως και πολλά άλλα αυτοκίνητα)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  funkyreverend last edited by

                                  Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:
                                  Πάντως ειλικρινά πιστεύω ότι μερικοί θα έπρεπε να δουλεύουν σε ηγετικές θέσεις στις αυτοκινητοβιομηχανίες.

                                  Χρόνια και χρόνια εξέλιξης, παρακολούθησης, έρευνα αγοράς, καλυτέρευσης μερικοί τα πετάνε στα σκουπίδια με 1 λέξη (και δεν αναφέρομαι στις ΜΒ μονάχα).

                                  Κάτι ανάλογο με τις ποτηροθήκες ή τα περίεργα φανάρια και τους Αμερικανούς!

                                  Αν η ποτηροθήκη έχει τόση διάμετρο ώστε το μεγάλο μέγεθος του Starbucks να μη στέκεται και να κουνιέται, η συγκεκριμένη αυτοκινητοβιομηχανία θα πρέπει να κηρύξει πτώχευση!

                                  Παιδιά, το γούστο και οι ανάγκες διαφέρουν από άνθρωπο σε άνθρωπο και ευτυχώς/δυστυχώς το 4TF ή η παρέα μας (που έχει πάντα δίκιο ) δεν καθορίζει το τι πρέπει να παραχθεί σαν νέο μοντέλο.

                                  -Αν ήταν έτσι, όλα τα αυτοκίνητα θα έπρεπε να είχαν γονατάκια all-around, γιατί θα το έλεγε ο popol@ros, κανένα όχημα πλην MPV πίσω κάθισμα και χώρο αποσκευών, γιατί το λέει ο lkar, κανένα MPV λιγότερα άλογα από 200, γιατί το λέει ο ililias, και ούτω καθ'εξής...

                                  Μην υποτιμάτε τους marketeers...

                                  Το γούστο είναι υποκειμενικό, αλλά ότι η BMW του kouk είναι ΜΩΒ δεν επιδέχεται συζήτηση!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pad last edited by

                                    Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
                                    Από την άλλη, έλεος πια με το κόμπλεξ ότι ο κάθε οδηγός ΜΒ είναι τυρέμπορας και επιδειξιομανής. Αν είναι δυνατόν δλδ, ο καθηγητής που αγόρασε τη 203 να νιώθει άσχημα και να του 'τη λέει' ο άλλος επειδή πήρε σουμπαρού. Φτάσαμε στο άλλο άκρο, τελικά, να ντρεπόμαστε που μας αρέσουν οι ΜΒ; Ή μήπως οι 'μπέμπες' απέχουν πολύ στις προτιμήσεις των απανταχού επίδοξων 'γαμπρών'; Πόσα και πόσα 'Μ316' κυκλοφορούν...

                                    +1

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mika_hakkinen last edited by

                                      Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:
                                      Πάντως ειλικρινά πιστεύω ότι μερικοί θα έπρεπε να δουλεύουν σε ηγετικές θέσεις στις αυτοκινητοβιομηχανίες.

                                      Χρόνια και χρόνια εξέλιξης, παρακολούθησης, έρευνα αγοράς, καλυτέρευσης μερικοί τα πετάνε στα σκουπίδια με 1 λέξη (και δεν αναφέρομαι στις ΜΒ μονάχα).

                                      Όσες φορές και να το πεις αν ο άλλος ειναι κολλημένος... Γιατί για τέτοιους μιλάμε (οχι, δεν έχω διαβάσει τις προηγούμενες σελίδες και δεν ξέρω ποιος έχει γράψει τι).

                                      @νδρέας

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • rocsta
                                        rocsta last edited by

                                        Ο χρήστης Spanti έγραψε:

                                        είναι πολύπλοκη η σύγκριση μοντέλων των δυο εταιριών...η BMW γίνεται παράλογα ακριβή όσο ανεβαίνουν τα κυβικά της...ενώ παίρνεις...με 48000 μια sportcoupe 3,5λίτρα...

                                        ή μια 130...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nickolas last edited by

                                          Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:

                                          Για αυτό άλλωστε και μια SL600 δεν έχει την ίδια ρύθμιση απόσβεσης με την SL55 παρά το ότι έχουν την ίδια ιπποδύναμη.

                                          Το οποίο το διάβασες-αποκάλυψες-ανακάλυψες να υποθέσω στο.............?

                                          Δε χρειάστηκε να το 'διαβάσω-αποκαλύψω-ανακαλύψω' πουθενά.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • Z
                                            zardoz last edited by

                                            Ο χρήστης D-Jet έγραψε:

                                            Από την άλλη, έλεος πια με το κόμπλεξ ότι ο κάθε οδηγός ΜΒ είναι τυρέμπορας και επιδειξιομανής.
                                            Αν είναι δυνατόν δλδ, ο καθηγητής που αγόρασε τη 203 να νιώθει άσχημα και να του 'τη λέει' ο
                                            άλλος επειδή πήρε σουμπαρού. Φτάσαμε στο άλλο άκρο, τελικά, να ντρεπόμαστε που μας αρέσουν οι ΜΒ;

                                            Πάντως εδώ στη γειτονιά, ένας έχει ένα μπλέ impreza με 'εκτεταμένη' αεροτομή, και όλοι
                                            μα όλοι τον κοροϊδεύουν (είναι και σαν εκείνο τον αστρολόγο με τα μακριά μαλλιά πως τον λένε),
                                            μιλάμε μια ελεϊνή φάτσα απίστευτη που όταν μπαίνει στο αυτοκίνητο 'ταιριάζει απόλυτα'.

                                            Αύριο που θα κερδίσω το λαχείο, θα πάρω ένα focus ST για να χαίρομαι και μια MERC για να κάνω διακοπές.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 5 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr