-
Με ελληνικές πινακίδες την έχει ε? Τεσπα, ίσως να μην υπολογίζω εγώ κάτι σωστά..
-
ναι ελληνικες. τι να σου πω. τοσο θυμαμαι οτι μου ειπε. τωρα αν ειναι 10Κ πανω κατω, σε τετοια μεγεθη ειναι το ιδιο και το αυτο
-
*The Sound Machine
The last generation GT2 was called “the widowmaker”, and the new one could be called “the noisemaker”.
Testing at Germany’s Nürburgring one can hear the GT2 almost half way around the track, but for the true car fan it is instead music to the ears – so it is better to be called “the sound machine”.
While the 4WD 997 Turbo delivers 480 bhp, the rear wheel drive GT2 will come up with at least 500 bhp.
Weighing some 100 to 150 kg less than the Turbo, the GT2 promises to become the ultimate driving machine.*
Link: http://www.worldcarfans.com/spyphotos.c ... he-911-gt2
-
Ο χρήστης kozo έγραψε:
παντως ετσι μου ειπε ο ιδιοκτητης της (530hp). του πηγε 110.000ευρω απο Γερμανια και ειναι μοντελο 2005. καινουργια λεει εχει γυρω στα 200.000.οπως και να εχει ημουν τυχερος γιατι η βολτα που καναμε ητανε καλη. βγηκαμε εθνικη ετσι για να ανοιξουμε λιγακι. τα 250km/h τα ειχε για πλακα. στα 200 παταγε το γκαζι και σε κολλαγε στο καθισμα... ειναι πραγματικο super car (αλλα διακριτικο...)
Turbo S του 2005 κοστιζει στη Γερμανια το λιγοτερο 110,000 οποτε μαλλον δεν τα λεει καλα ο φιλος σου. Αλλα και 'απλη' τουρμπο να ειναι, παλι δεν βγαινει 110,000 με πινακιδες, αν βεβαια προκειται για μοντελο του 2005.
-
Η νεα 911 turbo πίνει άφθονο τσαγάκι απο την Corvette Z06 σε τεστ σουηδικού περιοδικού.
Στον γύρο πίστας ήταν 2,6 δευτερόλεπτα πιο αργή η 911 και σε όλες τις στροφές διατηρούσε χαμηλότερη ταχύτητα.
http://www.automotorsport.se/biltester/ ... 061501.pdf
http://www.leftlanenews.com/2006/10/11/ ... und-track/ -
Επειδή είναι και προχωρημένη η ώρα για να κάθομαι να διαβάζω το test, σε feedback & fun to drive παράγοντες γίνονται αναφορές? Νομίζω ότι θα ήταν πολύ ενδιαφέρον αν και εκεί η Z06 ήταν καλύτερη..
(πρόσεχε τι θα απαντήσεις μην με νευριάσεις πάλι )
-
Δεν ξέρω σουηδικά, μόνο τα νούμερα είδα. Η z06 πάντως έχει αποσπάσει πολύ καλές κρητικές για την οδική της συμπεριφορά σε όλα τα τεστ. Επίσης σαν αρχιτεκτονική είναι σαφώς ανώτερη και είναι πολύ προσεγμένο αυτοκίνητο.
Αν συνυπολογίσεις και την τιμή....
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Δεν ξέρω σουηδικά, μόνο τα νούμερα είδα. Η z06 πάντως έχει αποσπάσει πολύ καλές κρητικές για την οδική της συμπεριφορά σε όλα τα τεστ. Επίσης σαν αρχιτεκτονική είναι σαφώς ανώτερη και είναι πολύ προσεγμένο αυτοκίνητο.Αν συνυπολογίσεις και την τιμή....
Καλά, ότι έχει τρομερό value for money δεν τίθεται θέμα.
Και από την 430 στο TG είναι πιο γρήγορη σε γύρο πίστας - ΟΚ, σε διαφορετικές μέρες - αλλά εικάζω ότι είναι πολύ ικανή με τα νούμερα χωρίς να τα καταφέρνει εξίσου καλά και στην αίσθηση. Αν όμως έχει αντίστοιχη αίσθηση με την Turbo και την 430 τότε...
-
Ο AMD που έχει το PC μου πάντως είναι πιο γρήγορος απο P4 και φθηνότερος χωρίς να υστερεί σε αίσθηση.
-
Ο χρήστης lefos-WRX έγραψε:
παντως ετσι μου ειπε ο ιδιοκτητης της (530hp). του πηγε 110.000ευρω απο Γερμανια και ειναι μοντελο 2005. καινουργια λεει εχει γυρω στα 200.000.
οπως και να εχει ημουν τυχερος γιατι η βολτα που καναμε ητανε καλη. βγηκαμε εθνικη ετσι για να ανοιξουμε λιγακι. τα 250km/h τα ειχε για πλακα. στα 200 παταγε το γκαζι και σε κολλαγε στο καθισμα... ειναι πραγματικο super car (αλλα διακριτικο...)
Turbo S του 2005 κοστιζει στη Γερμανια το λιγοτερο 110,000 οποτε μαλλον δεν τα λεει καλα ο φιλος σου. Αλλα και 'απλη' τουρμπο να ειναι, παλι δεν βγαινει 110,000 με πινακιδες, αν βεβαια προκειται για μοντελο του 2005.
τι να πω βρε παιδια. αυτα θυμαμαι. οταν ξαναβρεθουμε (ελπιζω συντομα) θα τον ξαναρωτησω. παντως το αμαξι ηταν πραγματικα παρα πολυ δυνατο! στο Μ3 που ειχε πριν δεν ειχα μπει αλλα ο ιδιος λεει οτι ειναι η μερα με την νυχτα. παντως καμια σχεση με το TypeR μου (το δικο μου ειναι καλυτερο φυσικα )
-
Για την Ζ06 με τα 500+ άλογα λέτε μάλλον ε?
(που και πάλι κουφό μου φαίνεται αλλά να'χαμε να λέγαμε)
-
Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:
Για την Ζ06 με τα 500+ άλογα λέτε μάλλον ε?(που και πάλι κουφό μου φαίνεται αλλά να'χαμε να λέγαμε)
Nαι.
Μην σου φαίνεται 'κουφό', και στο Top Gear είχαμε το ίδιο κουφό με την 430 και θύτη πάλι την Ζ06. -
Το ότι ενδεχομένως το πέρασε δε μου φαίνεται κουφό (όντως είναι αμαξάρα το Ζ06).
Το ότι του έριξε 2.5 δεύτερα είναι το κουφό (χωρίς να υποννοώ κάτι το λέω πάντως).
Τπτ ½σλιξ ξέρουμε αν φορούσε?
-
Enjoy!
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ο AMD που έχει το PC μου πάντως είναι πιο γρήγορος απο P4 και φθηνότερος χωρίς να υστερεί σε αίσθηση.Απίστευτο παράδειγμα!
-
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
Enjoy!
-
Αν δεν κάνω λάθος είναι spypics της GT2 (997) από το Ring. Πιστεύω πώς θα είναι απίστευτο αμάξι. Παραθέτω και video από Ring (R8, M3 2007, GT2 etc.)
-
εντελώς πολεμική αλλά εγώ παραμένω πιστός στην turbo
-
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
Enjoy!
-
Ωπα ρε παιδιά ηλιοροφή βλέπω;;
Ετυχε να μιλήσω με αρκετούς Πορσέους και 9 στους 10 ήταν αντίθετοι στην ηλιοροφή σε GT2 & GT3.
Χάνει λένε... (τουλάστιχον στα προηγούμενα μοντέλα, με το 997 ποιός ξέρει)
Porsche 911 (997)