Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ CELICA TS η TYPE - R
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ CELICA TS η TYPE - R
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 7 / 8
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    55
    147
    544
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stayrros46 last edited by

      Θές να πείς ότι σε ένα κινητήρα που αποδίδει 100ps/lt και στροφάρει 8.000+ δν φροντίζεις τουλάχιστον πριν τον σκίσεις να είναι ζεστός?
      Γιατί τόση βαρβαρότητα?
      Λόγος δε μου πέφτει βέβαια..αλλά γιατί δν το προσέχεις τουλάχιστον σε αυτό?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        coyote last edited by

        Ζεσταινεται αμέσως σε 5 λεπτά. Δεν ειπα ότι το βγάζω απο το παρκινγκ με 7000 στροφες
        Αλλα δε περιμενω και με τις ωρες
        Μετα το 1 κμ ειναι ΟΚ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mousatos last edited by

          Τα λάδια είναι OK μετά από 10 χιλιόμετρα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • O
            offset last edited by

            Τώρα θυμήθηκα κάτι μ******ιες που έκανα όταν είχα το 106,το οποίο για κακή μου τύχη είχε και θερμοκρασία λαδιου και περνούσα κανα μισάωρο με προοδευτικά ανοίγματα **κάθε ** χειμωνιάτικο πρωί...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • rocsta
              rocsta last edited by

              Απο πότε είναι μαλακία το να περιμένεις να ζεσταθεί το λάδι;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                offset last edited by

                Εγραψα εγώ ότι είναι μ****ια να ζεσταίνεις το λάδι?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • rocsta
                  rocsta last edited by

                  Ο χρήστης offset έγραψε:
                  Εγραψα εγώ ότι είναι μ****ια να ζεσταίνεις το λάδι?

                  Αν όχι, συγγνώμη φίλε! Καταραμένος γραπτός λόγος. Αλλο ήθελες να πεις και άλλο κατάλαβα μάλλον

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    offset last edited by

                    Κανένα πρόβλημα Για να γίνω πιο κατανοητός,εννοούσα ότι ήμουν **υπερβολικος ** με το θέμα του λαδιού παλιά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vladimiros last edited by

                      ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΩΣ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΗΣ CELICA ΣΠΑΕΙ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ?Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΤΗΣ ΤΟΥΟΤΑ ΟΝΟΜΑ ΔΕΝ ΛΕΩ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΣΠΑΣΜΕΝΟΣ ΣΤΡΟΦΑΛΟΣ ΜΠΙΕΛΕΣ ΚΤΛ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΕΣ...
                      ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΣΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΤΕΡ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ?ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΥΝ ΕΓΓΥΗΣΗ!
                      ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΧΟΝΤΑΚΙΑΣ ΑΛΛΑ ΑΛΦΑΚΙΑΣ Η HONDA ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΤΟ ΘΕΜΑ 7.500RPM+++++ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΡΕΙΣ Μ3..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        krusenstern last edited by

                        VLADIMIROS

                        Σε παρακαλώ πάτα το κουμπί Caps Lock πριν κάνεις άλλη δημοσίευση. Κεφαλαία = φωνάζεις.

                        [moderator]

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          coyote last edited by

                          Krusenstern
                          μα φωνάζει όντως

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mad-max-13 last edited by

                            πες μου με πμ σε ποιον dealer ειναι υπευθυνος συνεργειου και ποιο το ονομα του...

                            το παραπανω ισχυε κυριως για τις celica με vvti (και οχι vvtli) προ-face lift...με χωρα καταγωγης οποιαδηποτε αλλη εκτος απο Japan.... το παραπανω ηταν κανονας για μεγαλη μεριδα των κινητηρων vvti που κατασκευαζοντουσαν στην Αγγλια...ειτε σε corolla, rav, avensis, celica....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              coyote last edited by

                              Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
                              πες μου με πμ σε ποιον dealer ειναι υπευθυνος συνεργειου και ποιο το ονομα του...

                              Γράψε και το κινητό του σε δημόσιες τουαλέτες....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                meco last edited by

                                Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
                                πες μου με πμ σε ποιον dealer ειναι υπευθυνος συνεργειου και ποιο το ονομα του...

                                το παραπανω ισχυε κυριως για τις celica με vvti (και οχι vvtli) προ-face lift...με χωρα καταγωγης οποιαδηποτε αλλη εκτος απο Japan.... το παραπανω ηταν κανονας για μεγαλη μεριδα των κινητηρων vvti που κατασκευαζοντουσαν στην Αγγλια...ειτε σε corolla, rav, avensis, celica....

                                Και MR2...
                                Ποιος ξέρει τι διάλο συνέβαινε με αυτόν τον κινητήρα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  gmak last edited by

                                  Πήρα ένα μεταχειρισμένο celica TS του 2002 αρχές καλοκαιριού και διάβαζα το τόπικ με περιέργεια, τελικά ο φίλος μας δεν έγραψε που κατέληξε!

                                  20.000χλμ μετά [σε 5 μήνες ] έχω να πω πως είναι αρκετά μαλακό [πιο μαλακό απ την 147 1.6 που είχα] ενώ στρίβει πολύ καλά και με τα pirelli pzero nero περνάει από σαμαράκια με 40-50 άνετα παρά το 50άρι προφίλ. Tο μοτέρ είναι πολύ ζωντανό και ο ήχος εξαιρετικός. Έχει καλούς χώρους, μεγάλο πορτμπαγκάζ αλλά μικρά πίσω καθίσματα. Η 'αδυναμία' στις μεσαίες δεν φαίνεται λόγω του ελαφρού αμαξώματος παρά μόνο όταν πας τέρμα γκάζι ή το ψυρίζεις.

                                  Λάδια ναι καίει. Με τη χρήση που του κάνω θέλω πάνω από μισό κιλό ανά 10000χλμ. Πάντως όσων αφορά τα σπασμένα μοτέρ, ξέρω μόνο για το 'πρόβλημα' στο σφιχτό κούμπωμα που είχαν τα κιβώτια προ καλοκαιριού 2002 και σε κακές αλλαγές κούμπωνες 3ες αντί 5ης κτλ με αποτελεσμα σπασμένο μοτέρ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tazio last edited by

                                    Ο χρήστης gmak έγραψε:

                                    Λάδια ναι καίει. Με τη χρήση που του κάνω θέλω πάνω από μισό κιλό ανά 10000χλμ.

                                    Δε νομίζω να είναι υπερβολική κατανάλωση. Πόσα χιλιόμετρα έχει κάνει το αυτοκίνητο;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      gmak last edited by

                                      Πλησιάζει τα 100,000. Δεν εκφράζω κάποιο παράπονο. Το βιβλίο χρήσης λέει πως καταναλώνει λάδι, στο σέρβις σου λένε το ίδιο και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μου το είχε αναφέρει. Ένα μοτέρ που στροφάρει πάνω από τις 8000στροφές είναι δεδομένο πως θέλει λάδι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        coyote last edited by

                                        Πρεπει να κοιτάξω και το ΤΑΠΕΡ μου αν και είναι καινουργιο....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          eddie_147 last edited by

                                          Ένας τύπος που είχα γνωρίσει από το MR2 club μου είχε αναφέρει το ίδιο. Υπήρχαν άτομα στο club που είχαν αλλάξει μοτέρ 6 και 7 φορές...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                                            Ένας τύπος που είχα γνωρίσει από το MR2 club μου είχε αναφέρει το ίδιο. Υπήρχαν άτομα στο club που είχαν αλλάξει μοτέρ 6 και 7 φορές...

                                            Αντι για λαδια/φιλτρο αλλαζαν μηχανη;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 7 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr