-
Θές να πείς ότι σε ένα κινητήρα που αποδίδει 100ps/lt και στροφάρει 8.000+ δν φροντίζεις τουλάχιστον πριν τον σκίσεις να είναι ζεστός?
Γιατί τόση βαρβαρότητα?
Λόγος δε μου πέφτει βέβαια..αλλά γιατί δν το προσέχεις τουλάχιστον σε αυτό? -
Ζεσταινεται αμέσως σε 5 λεπτά. Δεν ειπα ότι το βγάζω απο το παρκινγκ με 7000 στροφες
Αλλα δε περιμενω και με τις ωρες
Μετα το 1 κμ ειναι ΟΚ -
Τα λάδια είναι OK μετά από 10 χιλιόμετρα...
-
Τώρα θυμήθηκα κάτι μ******ιες που έκανα όταν είχα το 106,το οποίο για κακή μου τύχη είχε και θερμοκρασία λαδιου και περνούσα κανα μισάωρο με προοδευτικά ανοίγματα **κάθε ** χειμωνιάτικο πρωί...
-
Απο πότε είναι μαλακία το να περιμένεις να ζεσταθεί το λάδι;
-
Εγραψα εγώ ότι είναι μ****ια να ζεσταίνεις το λάδι?
-
Ο χρήστης offset έγραψε:
Εγραψα εγώ ότι είναι μ****ια να ζεσταίνεις το λάδι?Αν όχι, συγγνώμη φίλε! Καταραμένος γραπτός λόγος. Αλλο ήθελες να πεις και άλλο κατάλαβα μάλλον
-
Κανένα πρόβλημα Για να γίνω πιο κατανοητός,εννοούσα ότι ήμουν **υπερβολικος ** με το θέμα του λαδιού παλιά.
-
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΩΣ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΗΣ CELICA ΣΠΑΕΙ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ?Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΤΗΣ ΤΟΥΟΤΑ ΟΝΟΜΑ ΔΕΝ ΛΕΩ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΣΠΑΣΜΕΝΟΣ ΣΤΡΟΦΑΛΟΣ ΜΠΙΕΛΕΣ ΚΤΛ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΕΣ...
ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΣΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΤΕΡ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ?ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΥΝ ΕΓΓΥΗΣΗ!
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΧΟΝΤΑΚΙΑΣ ΑΛΛΑ ΑΛΦΑΚΙΑΣ Η HONDA ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΤΟ ΘΕΜΑ 7.500RPM+++++ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΡΕΙΣ Μ3.. -
VLADIMIROS
Σε παρακαλώ πάτα το κουμπί Caps Lock πριν κάνεις άλλη δημοσίευση. Κεφαλαία = φωνάζεις.
[moderator]
-
Krusenstern
μα φωνάζει όντως -
πες μου με πμ σε ποιον dealer ειναι υπευθυνος συνεργειου και ποιο το ονομα του...
το παραπανω ισχυε κυριως για τις celica με vvti (και οχι vvtli) προ-face lift...με χωρα καταγωγης οποιαδηποτε αλλη εκτος απο Japan.... το παραπανω ηταν κανονας για μεγαλη μεριδα των κινητηρων vvti που κατασκευαζοντουσαν στην Αγγλια...ειτε σε corolla, rav, avensis, celica....
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
πες μου με πμ σε ποιον dealer ειναι υπευθυνος συνεργειου και ποιο το ονομα του...Γράψε και το κινητό του σε δημόσιες τουαλέτες....
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
πες μου με πμ σε ποιον dealer ειναι υπευθυνος συνεργειου και ποιο το ονομα του...το παραπανω ισχυε κυριως για τις celica με vvti (και οχι vvtli) προ-face lift...με χωρα καταγωγης οποιαδηποτε αλλη εκτος απο Japan.... το παραπανω ηταν κανονας για μεγαλη μεριδα των κινητηρων vvti που κατασκευαζοντουσαν στην Αγγλια...ειτε σε corolla, rav, avensis, celica....
Και MR2...
Ποιος ξέρει τι διάλο συνέβαινε με αυτόν τον κινητήρα... -
Πήρα ένα μεταχειρισμένο celica TS του 2002 αρχές καλοκαιριού και διάβαζα το τόπικ με περιέργεια, τελικά ο φίλος μας δεν έγραψε που κατέληξε!
20.000χλμ μετά [σε 5 μήνες ] έχω να πω πως είναι αρκετά μαλακό [πιο μαλακό απ την 147 1.6 που είχα] ενώ στρίβει πολύ καλά και με τα pirelli pzero nero περνάει από σαμαράκια με 40-50 άνετα παρά το 50άρι προφίλ. Tο μοτέρ είναι πολύ ζωντανό και ο ήχος εξαιρετικός. Έχει καλούς χώρους, μεγάλο πορτμπαγκάζ αλλά μικρά πίσω καθίσματα. Η 'αδυναμία' στις μεσαίες δεν φαίνεται λόγω του ελαφρού αμαξώματος παρά μόνο όταν πας τέρμα γκάζι ή το ψυρίζεις.
Λάδια ναι καίει. Με τη χρήση που του κάνω θέλω πάνω από μισό κιλό ανά 10000χλμ. Πάντως όσων αφορά τα σπασμένα μοτέρ, ξέρω μόνο για το 'πρόβλημα' στο σφιχτό κούμπωμα που είχαν τα κιβώτια προ καλοκαιριού 2002 και σε κακές αλλαγές κούμπωνες 3ες αντί 5ης κτλ με αποτελεσμα σπασμένο μοτέρ.
-
Ο χρήστης gmak έγραψε:
Λάδια ναι καίει. Με τη χρήση που του κάνω θέλω πάνω από μισό κιλό ανά 10000χλμ.
Δε νομίζω να είναι υπερβολική κατανάλωση. Πόσα χιλιόμετρα έχει κάνει το αυτοκίνητο;
-
Πλησιάζει τα 100,000. Δεν εκφράζω κάποιο παράπονο. Το βιβλίο χρήσης λέει πως καταναλώνει λάδι, στο σέρβις σου λένε το ίδιο και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μου το είχε αναφέρει. Ένα μοτέρ που στροφάρει πάνω από τις 8000στροφές είναι δεδομένο πως θέλει λάδι.
-
Πρεπει να κοιτάξω και το ΤΑΠΕΡ μου αν και είναι καινουργιο....
-
Ένας τύπος που είχα γνωρίσει από το MR2 club μου είχε αναφέρει το ίδιο. Υπήρχαν άτομα στο club που είχαν αλλάξει μοτέρ 6 και 7 φορές...
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Ένας τύπος που είχα γνωρίσει από το MR2 club μου είχε αναφέρει το ίδιο. Υπήρχαν άτομα στο club που είχαν αλλάξει μοτέρ 6 και 7 φορές...Αντι για λαδια/φιλτρο αλλαζαν μηχανη;
ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ CELICA TS η TYPE - R