-
Ο χρήστης NickNT έγραψε:
Δηλαδή, τo Corsa έχει απείρως καλύτερη συμπεριφορά από το Astra;Όχι. Είναι καλύτερο πάντως, σαφώς. Τουλάχιστον αυτό με τις 17άρες, στο στεγνό οδόστρωμα.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
'Όποιος θέλει COTY'-Krus τα συγχαρητήριά μου...τι σημαίνει για οποιονδήποτε από εμάς ο τίτλος 'αυτοκίνητο της χρονιάς'; Στον κ@@ο αν δεν μπορεί να κουνηθεί, αν δεν μπορεί να στρίψει, αν δεν μπορεί να φρενάρει, αν κοστίζει εξόφθαλμα περισσότερο από τα άλλα, αν η συντήρησή του είναι 2πλάσια σε κόστος από τα υπόλοιπα, αν δεν έχει χώρους...Ο τίτλος είναι ένα μηδενικό.-
Έτσι είναι πάτερ. Δυστυχώς.
Ελπίζω η απάντησή σου να αναφέρεται στο 'ο τίτλος είναι ένα μηδενικό'.
-
wannabe, το Τ θα μπει και στο 5θυρο μάλλον.
interland, το 207 δεν δέχεται esp προεραιτικά;
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Δηλαδή, τo Corsa έχει απείρως καλύτερη συμπεριφορά από το Astra;
Όχι. Είναι καλύτερο πάντως, σαφώς. Τουλάχιστον αυτό με τις 17άρες, στο στεγνό οδόστρωμα.
Σπύρο είσαι σίγουρος? Τα νορμάλ Astra (όχι το OPC) έχουν πολύ καλή οδική συμπεριφορά. Εκεί που υστερούν είναι η αίσθηση. Οπότε πιστεύω ότι είναι το ίδιο πράγμα. Μη ξεχνάμε βέβαια ότι η αίσθηση βελτιώνεται με μία σκληρότερη ανάρτηση και με χαμηλοπρόφιλα ελαστικά όπως αυτά που φορούσε το corsa της δοκιμής.
Με κουφαίνουν βέβαια τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας. To clio που πλέον είναι ένα γαλλικό Polo, δείχνει να το προτιμά η πλειοψηφία των μελών του forum αδιαφορόντας προφανώς για την αδιάφορη οδική συμπεριφορά, την παντελή έλλειψη αίσθησης και την ακριβή τιμή. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Δηλαδή, τo Corsa έχει απείρως καλύτερη συμπεριφορά από το Astra;
Όχι. Είναι καλύτερο πάντως, σαφώς. Τουλάχιστον αυτό με τις 17άρες, στο στεγνό οδόστρωμα.
Σπύρο είσαι σίγουρος? Τα νορμάλ Astra (όχι το OPC) έχουν πολύ καλή οδική συμπεριφορά.
[off topic]
Δηλαδη το OPC εχει χειροτερη οδικη συμπεριφορα κι απο το νορμαλ?
-
Ουδέν των ανωτέρω
Ποιός ο λόγος να χρυσοπληρώσω ένα 'μικρό' ? ... για να μπορώ να παρκάρω εύκολα, να χωρά την οικογένεια, να έχει μια δόση πολυτέλειας, να μου θυμίζει τα μεγαλύτερα αδέλφια του ?
Οποιες κι αν είναι οι απαιτήσεις μου υπάρχουν οι αντίστοιχες λύσεις.
Αυτή τη νέα κατηγορία των 4+ 'μικρών' δεν τη χωνεύω με τίποτα.
Μπράβο στην Τoyota , Suzuki κλπ. που 'κράτησαν' τα μικρά τους -
Ρε Βασίλη,δέν σημαίνει ότι όπου το κατατάσει ο ειδικός τύπος,εκεί θα ψάξουμε αυτά που ζητάμε
Τα μικρά τών 4+,μπορείς να τα δείς σαν μεσαία 4,2-
Το μέγεθος και οι χώροι θα μας κάνουν να αγοράσουμε ένα τέτοιο,όχι το που 'κατατάσεται'
Εάν οι ανάγκες κάποιου είναι στα 4+ γιατί να πάει στα μεσαία;Επειδή το κόρσα/κλιο/ΓκΠούντο/207 'κατατάσονται' στα 'μικρά'; -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Ρε Βασίλη,δέν σημαίνει ότι όπου το κατατάσει ο ειδικός τύπος,εκεί θα ψάξουμε αυτά που ζητάμε
Τα μικρά τών 4+,μπορείς να τα δείς σαν μεσαία 4,2-
Το μέγεθος και οι χώροι θα μας κάνουν να αγοράσουμε ένα τέτοιο,όχι το που 'κατατάσεται'
Εάν οι ανάγκες κάποιου είναι στα 4+ γιατί να πάει στα μεσαία;Επειδή το κόρσα/κλιο/ΓκΠούντο/207 'κατατάσονται' στα 'μικρά';Όταν όμως το μεσαίο των 4,2- είναι βαρύτερο και αργότερο από το μεσαίο των 4,2+ (π.χ. 207-307, clio-megane), αναρωτιέσαι ποιος ο λόγος ύπαρξής του. Γιατί π.χ. να πάρω 207 όταν το μεγαλύτερο-ανετότερο 307 είναι ελαφρύτερο και πιο γρήγορο;
Στα υπόλοιπα, συμφωνώ 100% με τον Βασίλη. Και τα τέσσερα αυτοκίνητα της ψηφοφορίας έχουν χάσει τον προσανατολισμό τους, τουλάχιστον με τους απλούς (1.2, 1.4, 1.6 ατμόσφαιρα) κινητήρες.
-
Νομίζεται οτι είνα τυχαίο οτι όλα τα μικρά πήγαν στα 4 μέτρα;
Ετσί ειναι γιατί αυτό ζητάει η αγορά, και για να αφήσουν χώρο για τα μικρά A-Segment.
Αν θέλεις φτηνό, ελαφρύ γκάζι πάρε Panda 100HP
Aν θέλεις κατί πιο μεγάλο και πρακτικό πάς για G.Punto. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Με κουφαίνουν βέβαια τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας. To clio που πλέον είναι ένα γαλλικό Polo, δείχνει να το προτιμά η πλειοψηφία των μελών του forum αδιαφορόντας προφανώς για την αδιάφορη οδική συμπεριφορά, την παντελή έλλειψη αίσθησης και την ακριβή τιμή.Εμένα με κουφαίνουν αυτά που γράφονται και δεν εννοώ την κριτική απέναντι στη τοποθέτηση της κατηγορίας που έκανε ο Bασίλης και οι υπόλοιποι.
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Αν θέλεις φτηνό, ελαφρύ γκάζι πάρε Panda 100HPΗ το γρήγορο Swift που έρχεται. Τέσπα, δεν είναι αυτό το θέμα μας, ας μείνουμε στα 4 του poll.
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Ουδέν των ανωτέρω
Ποιός ο λόγος να χρυσοπληρώσω ένα 'μικρό' ? ... για να μπορώ να παρκάρω εύκολα, να χωρά την οικογένεια, να έχει μια δόση πολυτέλειας, να μου θυμίζει τα μεγαλύτερα αδέλφια του ?
Οποιες κι αν είναι οι απαιτήσεις μου υπάρχουν οι αντίστοιχες λύσεις.
Αυτή τη νέα κατηγορία των 4+ 'μικρών' δεν τη χωνεύω με τίποτα.
Μπράβο στην Τoyota , Suzuki κλπ. που 'κράτησαν' τα μικρά τουςΑκριβώς, κανένα κι ειδικά μ'αυτόν τον συνδυασμό κινητήρων/αμαξωμάτων. Το αν σε Χ-Ψ-Ζ χρόνια θα προκληθεί... καταιγίδα, θα ρωτήσω την ΕΜΥ
-
To νεο Corsa μου αρεσει εξωτερικά και εσωτερικα πολύ. Δεν μου αρέσει που φοράει τους ίδιους κινητήρες.
ΔΕΝ ξερω πως στρίβει στο όριο, δεν κινούμαι σε αυτό.. Ειχα το C, και γνωριζωντας τι οδηγουσα δεν το ξεπερασα ποτε.
Θα το ξαναγοραζα, μόνο αν είχε πολύ καλή τιμή, γιατι κατ'εμε είναι το μοναδικο που το εκανε να ξεχωριζει.
-
citastak
Kαταλαβαίνεις φυσικά ότι δεν ταιριάζεις στο κλίμα του thread, έτσι δεν είναι; -
το περιοδικό στο συγκριτικό δίνει τιμή για την έκδοση enjoy και όχι για την σπορ. Δε το τονίζει πουθενά αυτό και γενικά μείναμε με την απορία πως είναι το κόρσα στην μη σπορ έκδοση του (καλή οδική συμπεριφορά και φρένα λόγο των τεράστιων λαστιχων της σπορ και του χαμηλώματος ΤΗΣ ΣΠΟΡ, καλό τιμόνι με τα κόλπα της σπορ, καλά τα καθίσματα της έκδοσης σπορ.
Έφαγε και ξύλο ολικής από το 207 παντού στην πίστα, σε κράτημα, αίσθηση,και ξαφνικά βγήκε και πρώτο (και μας λέει τώρα και ο κρους πως τις τρώει και από το σπορτινγκ πούντο. Έχει λέει λίγο καλύτερους χώρους για το κεφάλι πίσω από το 207 και λίγο μεγαλύτερο πορταπαγκάζ από το πούντο. Και τόσα χρόνια τί βγάζατε καλύτερο το κλιο με τους ανύπαρκτους χώρους πίσω. 2+2ήταν η κατηγορία;
Θα ψηφίσω μετά (όχι κόρσα μάλλον) (μπράβο πάντως στην όπελ για την βελτίωση των καινούργιων μοντέλων της) -
Και ταυτόχρονα βγαίνει ο τεμπερίδης και λέει για τον κινητήρα-κιβώτιο του Grande Punto...Τώρα τι να ακούσεις, τι να πιστέψεις; Το συγκριτικό πάντως αν δεν είχε αυτό το λαθάκι με την έκδοση Sport, θα ήταν πολύ πολύ πολύ ενδιαφέρον.
Corsa 1.6 προβλέπεται ρε παιδιά; Νon-turbo πλήηηηηζζζζ!!!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Corsa 1.6 προβλέπεται ρε παιδιά; Νon-turbo πλήηηηηζζζζ!!!και με 19'' ζαντες παρακαλω!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
citastak
Kαταλαβαίνεις φυσικά ότι δεν ταιριάζεις στο κλίμα του thread, έτσι δεν είναι;?
EDIT: Δεν ψηφισα για ακριβως αυτο το λογο.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
το περιοδικό στο συγκριτικό δίνει τιμή για την έκδοση enjoy και όχι για την σπορ. Δε το τονίζει πουθενά αυτό και γενικά μείναμε με την απορία πως είναι το κόρσα στην μη σπορ έκδοση του (καλή οδική συμπεριφορά και φρένα λόγο των τεράστιων λαστιχων της σπορ και του χαμηλώματος ΤΗΣ ΣΠΟΡ, καλό τιμόνι με τα κόλπα της σπορ, καλά τα καθίσματα της έκδοσης σπορ.
Έφαγε και ξύλο ολικής από το 207 παντού στην πίστα, σε κράτημα, αίσθηση,και ξαφνικά βγήκε και πρώτο (και μας λέει τώρα και ο κρους πως τις τρώει και από το σπορτινγκ πούντο. Έχει λέει λίγο καλύτερους χώρους για το κεφάλι πίσω από το 207 και λίγο μεγαλύτερο πορταπαγκάζ από το πούντο. Και τόσα χρόνια τί βγάζατε καλύτερο το κλιο με τους ανύπαρκτους χώρους πίσω. 2+2ήταν η κατηγορία;
Θα ψηφίσω μετά (όχι κόρσα μάλλον) (μπράβο πάντως στην όπελ για την βελτίωση των καινούργιων μοντέλων της)Ψέμματα να πω ρε χημικέ? Έτσι είναι. Να το ξαναπώ? Να το ξαναπω: το 207 σε συμπεριφορά, ρίχνει καντάρια ξύλο (όπως το λες) σε ΟΛΑ, σε πίστα ΚΑΙ σε δημόσιο δρόμο, ακόμα και σε γλιστερά κομμάτια. Πληροφορεί, αντιδράει, ακούει στο τιμόνι. Το Πούντο ακολουθεί από κοντά, αλλά δεν πιστεύω να γίνει 207 ποτέ. Όταν έρθουν τα τούρμπο βλέπουμε, αλλά λογικά θα συνεχίσει να υπερτερεί ο γάλλος. Τα πλαίσια είναι καλά και στα δυο πάντως, σηκώνουν άλογα.
Το Κλιό, δεν είναι κακό στο δρόμο, ΤΕΛΙΚΑ. Αλλά, για να φτάσεις να πεις αυτό το... ΤΕΛΙΚΑ, θέλει πολλά χιλιόμετρα πίσω από το (αναίσθητο και χωρίς καμία πληροφόρηση) τιμόνι. Το πράμα στρίβει. Με πολλά, και κρατάει. Αλλά, σε φοβίζει. Δεν ξέρεις που είναι οι ρόδες, ούτε πόσο πρέπει να στρίψεις. Φρενάρει, αλλά βουτάει. Βεβαίως, έχει μοτερούκλα, μακράν το καλύτερο και στα 1.4 και στα 1.6, έχει κοντό κιβώτιο (120 παρά κάτι με 4000 σαλ η 5η), να και οι επιδόσεις. Έχει ποιοτικότατο εσωτερικό, ίσως ακριβότερο από τα υπόλοιπα αλλά απαίσιο στα δικά μου μάτια. Και, δυστυχώς, είναι ακριβό.
Πάμε και στο Κόρσα; Υπερέβαλλαν εαυτούς οι γερμανοί. Αιώνες μπροστά από το προηγούμενο. Αλλά, πώς να βγάλεις συμπέρασμα με αυτά τα λάστιχα; Ποιος ΘΑ ΣΚΕΦΤΕΙ πόσο θα κοστίζουν όταν πάει να τα αλλάξει και θα τα επιλέξει τελικά? Αν ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΕΙ, πάσο, θα τα πάρει τελικά. Στρίβει? ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΡΩ? Στρίβεις, μπαίνει το ESP για πλάκα και σου χαλάει τη μαγιονέζα... Πιάστο αυγό και κούρευτο! Θα στρίβει με 16άρια? Ναι, αλλά μάλλον χειρότερα απο τα άλλα τρία. Το Πούντο με 17άρια σε στεγνό οδόστρωμα, μόνο από το 207 πιάνεται, δύσκολα κιόλας. Το ηλεκτρονικό γκάζι; Φτιαγμένο για να μου σπάσει τα νεύρα, ε, το κατάφερε. Ρε γαμώτο, το 207 που είναι ψοφίμι, πατάς γκάζι, ΝΙΩΘΕΙΣ γκάζι. Ποιότητα μέσα στο Κόρσα? Κανένα παράπονο. Ανώτερο του Πούντο και του 207 (πανέμορφο μέσα το γαλλάκι, αλλά δεν δείχνει ποιοτικό, το φοβάσαι), εφάμιλλο του Κλιό. Εργονομικές ατέλειες όπως πάντα (διακόπτης φώτων), βαρετό στα μάτια μου, αλλά είναι καλοφτιαγμένο. Χώροι; Μια χαρά, όπως του Πούντο και με καλύτερα καθίσματα κιόλας.
Να τελειώνουμε; Τα οδήγησα τα ρημάδια, και όχι για 100 χιλιόμετρα το καθένα. Είναι ΟΛΑ αργά για τα μέτρα των περισσότερων εδώ μέσα, αλλά ΟΧΙ για τη μάζα των αγοραστών εκεί έξω. Εν τέλει, αξιοπρεπώς κινούνται, δεν χάθηκε ο κόσμος. Και το προσπέρασμα θα κάνεις με λίγο ζόρι, και το ταξίδι θα πας. Το Κόρσα, είναι η χρυσή μετριότης. Φτιαγμένο για τον καθένα, κάνει τα πάντα επαρκώς. Αν κρατήσει καλές τιμές, θα πουλήσει τ' άντερά του, ειδικά στην Ελλάδα που ο λαός θέλει 'το γερμανό του' (λέμε τώρα...). Αν είσαι 'στρίφτης', αλλά παρόλαυτα η τσέπη σου σηκώνει μόνο 1.4, θα πάρεις το γαλλάκι (207). Αν είσαι του 'ωραίου' και συμβιβάζεσαι με λίγο χειρότερη συμπεριφορά από 207, θα πάρεις Πούντο. Είναι κουκλί το άτιμο. Το χαζεύει ο κόσμος στο δρόμο, με ΚΑΝΕΝΑ άλλο δεν συμβαίνει αυτό. Το Κλιό δεν ξέρω σε ποιον απευθύνεται. Ίσως σε αυτόν που δεν γουστάρει τα υπόλοιπα. Γμτ, αν ήταν φθηνότερο, ίσως μπορούσα να του βρω target group στην Ελλάδα. Δεν του λείπει κάτι, ίσα ίσα. Αλλά...
-
CORSA vs PUNTO vs 207 vs CLIO