Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CORSA vs PUNTO vs 207 vs CLIO
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CORSA vs PUNTO vs 207 vs CLIO
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 2 / 8
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    46
    157
    211
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      krusenstern last edited by

      Ο χρήστης NickNT έγραψε:
      Δηλαδή, τo Corsa έχει απείρως καλύτερη συμπεριφορά από το Astra;

      Όχι. Είναι καλύτερο πάντως, σαφώς. Τουλάχιστον αυτό με τις 17άρες, στο στεγνό οδόστρωμα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        funkyreverend last edited by

        Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

        'Όποιος θέλει COTY'-Krus τα συγχαρητήριά μου...τι σημαίνει για οποιονδήποτε από εμάς ο τίτλος 'αυτοκίνητο της χρονιάς'; Στον κ@@ο αν δεν μπορεί να κουνηθεί, αν δεν μπορεί να στρίψει, αν δεν μπορεί να φρενάρει, αν κοστίζει εξόφθαλμα περισσότερο από τα άλλα, αν η συντήρησή του είναι 2πλάσια σε κόστος από τα υπόλοιπα, αν δεν έχει χώρους...Ο τίτλος είναι ένα μηδενικό.-

        Έτσι είναι πάτερ. Δυστυχώς.

        Ελπίζω η απάντησή σου να αναφέρεται στο 'ο τίτλος είναι ένα μηδενικό'.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          drdino last edited by

          wannabe, το Τ θα μπει και στο 5θυρο μάλλον.

          interland, το 207 δεν δέχεται esp προεραιτικά;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            meco last edited by

            Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

            Δηλαδή, τo Corsa έχει απείρως καλύτερη συμπεριφορά από το Astra;

            Όχι. Είναι καλύτερο πάντως, σαφώς. Τουλάχιστον αυτό με τις 17άρες, στο στεγνό οδόστρωμα.

            Σπύρο είσαι σίγουρος? Τα νορμάλ Astra (όχι το OPC) έχουν πολύ καλή οδική συμπεριφορά. Εκεί που υστερούν είναι η αίσθηση. Οπότε πιστεύω ότι είναι το ίδιο πράγμα. Μη ξεχνάμε βέβαια ότι η αίσθηση βελτιώνεται με μία σκληρότερη ανάρτηση και με χαμηλοπρόφιλα ελαστικά όπως αυτά που φορούσε το corsa της δοκιμής.
            Με κουφαίνουν βέβαια τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας. To clio που πλέον είναι ένα γαλλικό Polo, δείχνει να το προτιμά η πλειοψηφία των μελών του forum αδιαφορόντας προφανώς για την αδιάφορη οδική συμπεριφορά, την παντελή έλλειψη αίσθησης και την ακριβή τιμή.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              michael-amott last edited by

              Ο χρήστης meco έγραψε:

              Δηλαδή, τo Corsa έχει απείρως καλύτερη συμπεριφορά από το Astra;

              Όχι. Είναι καλύτερο πάντως, σαφώς. Τουλάχιστον αυτό με τις 17άρες, στο στεγνό οδόστρωμα.

              Σπύρο είσαι σίγουρος? Τα νορμάλ Astra (όχι το OPC) έχουν πολύ καλή οδική συμπεριφορά.

              [off topic]

              Δηλαδη το OPC εχει χειροτερη οδικη συμπεριφορα κι απο το νορμαλ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ουδέν των ανωτέρω
                Ποιός ο λόγος να χρυσοπληρώσω ένα 'μικρό' ? ... για να μπορώ να παρκάρω εύκολα, να χωρά την οικογένεια, να έχει μια δόση πολυτέλειας, να μου θυμίζει τα μεγαλύτερα αδέλφια του ?
                Οποιες κι αν είναι οι απαιτήσεις μου υπάρχουν οι αντίστοιχες λύσεις.
                Αυτή τη νέα κατηγορία των 4+ 'μικρών' δεν τη χωνεύω με τίποτα.
                Μπράβο στην Τoyota , Suzuki κλπ. που 'κράτησαν' τα μικρά τους

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  hunter last edited by

                  Ρε Βασίλη,δέν σημαίνει ότι όπου το κατατάσει ο ειδικός τύπος,εκεί θα ψάξουμε αυτά που ζητάμε
                  Τα μικρά τών 4+,μπορείς να τα δείς σαν μεσαία 4,2-
                  Το μέγεθος και οι χώροι θα μας κάνουν να αγοράσουμε ένα τέτοιο,όχι το που 'κατατάσεται'
                  Εάν οι ανάγκες κάποιου είναι στα 4+ γιατί να πάει στα μεσαία;Επειδή το κόρσα/κλιο/ΓκΠούντο/207 'κατατάσονται' στα 'μικρά';

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tazz last edited by

                    Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                    Ρε Βασίλη,δέν σημαίνει ότι όπου το κατατάσει ο ειδικός τύπος,εκεί θα ψάξουμε αυτά που ζητάμε
                    Τα μικρά τών 4+,μπορείς να τα δείς σαν μεσαία 4,2-
                    Το μέγεθος και οι χώροι θα μας κάνουν να αγοράσουμε ένα τέτοιο,όχι το που 'κατατάσεται'
                    Εάν οι ανάγκες κάποιου είναι στα 4+ γιατί να πάει στα μεσαία;Επειδή το κόρσα/κλιο/ΓκΠούντο/207 'κατατάσονται' στα 'μικρά';

                    Όταν όμως το μεσαίο των 4,2- είναι βαρύτερο και αργότερο από το μεσαίο των 4,2+ (π.χ. 207-307, clio-megane), αναρωτιέσαι ποιος ο λόγος ύπαρξής του. Γιατί π.χ. να πάρω 207 όταν το μεγαλύτερο-ανετότερο 307 είναι ελαφρύτερο και πιο γρήγορο;

                    Στα υπόλοιπα, συμφωνώ 100% με τον Βασίλη. Και τα τέσσερα αυτοκίνητα της ψηφοφορίας έχουν χάσει τον προσανατολισμό τους, τουλάχιστον με τους απλούς (1.2, 1.4, 1.6 ατμόσφαιρα) κινητήρες.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      montecarlo last edited by

                      Νομίζεται οτι είνα τυχαίο οτι όλα τα μικρά πήγαν στα 4 μέτρα;

                      Ετσί ειναι γιατί αυτό ζητάει η αγορά, και για να αφήσουν χώρο για τα μικρά A-Segment.

                      Αν θέλεις φτηνό, ελαφρύ γκάζι πάρε Panda 100HP
                      Aν θέλεις κατί πιο μεγάλο και πρακτικό πάς για G.Punto.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        funkyreverend last edited by

                        Ο χρήστης meco έγραψε:
                        Με κουφαίνουν βέβαια τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας. To clio που πλέον είναι ένα γαλλικό Polo, δείχνει να το προτιμά η πλειοψηφία των μελών του forum αδιαφορόντας προφανώς για την αδιάφορη οδική συμπεριφορά, την παντελή έλλειψη αίσθησης και την ακριβή τιμή.

                        Εμένα με κουφαίνουν αυτά που γράφονται και δεν εννοώ την κριτική απέναντι στη τοποθέτηση της κατηγορίας που έκανε ο Bασίλης και οι υπόλοιποι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          krusenstern last edited by

                          Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
                          Αν θέλεις φτηνό, ελαφρύ γκάζι πάρε Panda 100HP

                          Η το γρήγορο Swift που έρχεται. Τέσπα, δεν είναι αυτό το θέμα μας, ας μείνουμε στα 4 του poll.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lkar last edited by

                            Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                            Ουδέν των ανωτέρω
                            Ποιός ο λόγος να χρυσοπληρώσω ένα 'μικρό' ? ... για να μπορώ να παρκάρω εύκολα, να χωρά την οικογένεια, να έχει μια δόση πολυτέλειας, να μου θυμίζει τα μεγαλύτερα αδέλφια του ?
                            Οποιες κι αν είναι οι απαιτήσεις μου υπάρχουν οι αντίστοιχες λύσεις.
                            Αυτή τη νέα κατηγορία των 4+ 'μικρών' δεν τη χωνεύω με τίποτα.
                            Μπράβο στην Τoyota , Suzuki κλπ. που 'κράτησαν' τα μικρά τους

                            Ακριβώς, κανένα κι ειδικά μ'αυτόν τον συνδυασμό κινητήρων/αμαξωμάτων. Το αν σε Χ-Ψ-Ζ χρόνια θα προκληθεί... καταιγίδα, θα ρωτήσω την ΕΜΥ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              citastak last edited by

                              To νεο Corsa μου αρεσει εξωτερικά και εσωτερικα πολύ. Δεν μου αρέσει που φοράει τους ίδιους κινητήρες.

                              ΔΕΝ ξερω πως στρίβει στο όριο, δεν κινούμαι σε αυτό.. Ειχα το C, και γνωριζωντας τι οδηγουσα δεν το ξεπερασα ποτε.

                              Θα το ξαναγοραζα, μόνο αν είχε πολύ καλή τιμή, γιατι κατ'εμε είναι το μοναδικο που το εκανε να ξεχωριζει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                funkyreverend last edited by

                                citastak
                                Kαταλαβαίνεις φυσικά ότι δεν ταιριάζεις στο κλίμα του thread, έτσι δεν είναι;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  chemic last edited by

                                  το περιοδικό στο συγκριτικό δίνει τιμή για την έκδοση enjoy και όχι για την σπορ. Δε το τονίζει πουθενά αυτό και γενικά μείναμε με την απορία πως είναι το κόρσα στην μη σπορ έκδοση του (καλή οδική συμπεριφορά και φρένα λόγο των τεράστιων λαστιχων της σπορ και του χαμηλώματος ΤΗΣ ΣΠΟΡ, καλό τιμόνι με τα κόλπα της σπορ, καλά τα καθίσματα της έκδοσης σπορ.
                                  Έφαγε και ξύλο ολικής από το 207 παντού στην πίστα, σε κράτημα, αίσθηση,και ξαφνικά βγήκε και πρώτο (και μας λέει τώρα και ο κρους πως τις τρώει και από το σπορτινγκ πούντο. Έχει λέει λίγο καλύτερους χώρους για το κεφάλι πίσω από το 207 και λίγο μεγαλύτερο πορταπαγκάζ από το πούντο. Και τόσα χρόνια τί βγάζατε καλύτερο το κλιο με τους ανύπαρκτους χώρους πίσω. 2+2ήταν η κατηγορία;
                                  Θα ψηφίσω μετά (όχι κόρσα μάλλον) (μπράβο πάντως στην όπελ για την βελτίωση των καινούργιων μοντέλων της)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    funkyreverend last edited by

                                    Και ταυτόχρονα βγαίνει ο τεμπερίδης και λέει για τον κινητήρα-κιβώτιο του Grande Punto...Τώρα τι να ακούσεις, τι να πιστέψεις; Το συγκριτικό πάντως αν δεν είχε αυτό το λαθάκι με την έκδοση Sport, θα ήταν πολύ πολύ πολύ ενδιαφέρον.

                                    Corsa 1.6 προβλέπεται ρε παιδιά; Νon-turbo πλήηηηηζζζζ!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spiros last edited by

                                      Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                                      Corsa 1.6 προβλέπεται ρε παιδιά; Νon-turbo πλήηηηηζζζζ!!!

                                      και με 19'' ζαντες παρακαλω!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        citastak last edited by

                                        Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                                        citastak
                                        Kαταλαβαίνεις φυσικά ότι δεν ταιριάζεις στο κλίμα του thread, έτσι δεν είναι;

                                        ?

                                        EDIT: Δεν ψηφισα για ακριβως αυτο το λογο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          krusenstern last edited by

                                          Ο χρήστης chemic έγραψε:
                                          το περιοδικό στο συγκριτικό δίνει τιμή για την έκδοση enjoy και όχι για την σπορ. Δε το τονίζει πουθενά αυτό και γενικά μείναμε με την απορία πως είναι το κόρσα στην μη σπορ έκδοση του (καλή οδική συμπεριφορά και φρένα λόγο των τεράστιων λαστιχων της σπορ και του χαμηλώματος ΤΗΣ ΣΠΟΡ, καλό τιμόνι με τα κόλπα της σπορ, καλά τα καθίσματα της έκδοσης σπορ.
                                          Έφαγε και ξύλο ολικής από το 207 παντού στην πίστα, σε κράτημα, αίσθηση,και ξαφνικά βγήκε και πρώτο (και μας λέει τώρα και ο κρους πως τις τρώει και από το σπορτινγκ πούντο. Έχει λέει λίγο καλύτερους χώρους για το κεφάλι πίσω από το 207 και λίγο μεγαλύτερο πορταπαγκάζ από το πούντο. Και τόσα χρόνια τί βγάζατε καλύτερο το κλιο με τους ανύπαρκτους χώρους πίσω. 2+2ήταν η κατηγορία;
                                          Θα ψηφίσω μετά (όχι κόρσα μάλλον) (μπράβο πάντως στην όπελ για την βελτίωση των καινούργιων μοντέλων της)

                                          Ψέμματα να πω ρε χημικέ? Έτσι είναι. Να το ξαναπώ? Να το ξαναπω: το 207 σε συμπεριφορά, ρίχνει καντάρια ξύλο (όπως το λες) σε ΟΛΑ, σε πίστα ΚΑΙ σε δημόσιο δρόμο, ακόμα και σε γλιστερά κομμάτια. Πληροφορεί, αντιδράει, ακούει στο τιμόνι. Το Πούντο ακολουθεί από κοντά, αλλά δεν πιστεύω να γίνει 207 ποτέ. Όταν έρθουν τα τούρμπο βλέπουμε, αλλά λογικά θα συνεχίσει να υπερτερεί ο γάλλος. Τα πλαίσια είναι καλά και στα δυο πάντως, σηκώνουν άλογα.

                                          Το Κλιό, δεν είναι κακό στο δρόμο, ΤΕΛΙΚΑ. Αλλά, για να φτάσεις να πεις αυτό το... ΤΕΛΙΚΑ, θέλει πολλά χιλιόμετρα πίσω από το (αναίσθητο και χωρίς καμία πληροφόρηση) τιμόνι. Το πράμα στρίβει. Με πολλά, και κρατάει. Αλλά, σε φοβίζει. Δεν ξέρεις που είναι οι ρόδες, ούτε πόσο πρέπει να στρίψεις. Φρενάρει, αλλά βουτάει. Βεβαίως, έχει μοτερούκλα, μακράν το καλύτερο και στα 1.4 και στα 1.6, έχει κοντό κιβώτιο (120 παρά κάτι με 4000 σαλ η 5η), να και οι επιδόσεις. Έχει ποιοτικότατο εσωτερικό, ίσως ακριβότερο από τα υπόλοιπα αλλά απαίσιο στα δικά μου μάτια. Και, δυστυχώς, είναι ακριβό.

                                          Πάμε και στο Κόρσα; Υπερέβαλλαν εαυτούς οι γερμανοί. Αιώνες μπροστά από το προηγούμενο. Αλλά, πώς να βγάλεις συμπέρασμα με αυτά τα λάστιχα; Ποιος ΘΑ ΣΚΕΦΤΕΙ πόσο θα κοστίζουν όταν πάει να τα αλλάξει και θα τα επιλέξει τελικά? Αν ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΕΙ, πάσο, θα τα πάρει τελικά. Στρίβει? ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΡΩ? Στρίβεις, μπαίνει το ESP για πλάκα και σου χαλάει τη μαγιονέζα... Πιάστο αυγό και κούρευτο! Θα στρίβει με 16άρια? Ναι, αλλά μάλλον χειρότερα απο τα άλλα τρία. Το Πούντο με 17άρια σε στεγνό οδόστρωμα, μόνο από το 207 πιάνεται, δύσκολα κιόλας. Το ηλεκτρονικό γκάζι; Φτιαγμένο για να μου σπάσει τα νεύρα, ε, το κατάφερε. Ρε γαμώτο, το 207 που είναι ψοφίμι, πατάς γκάζι, ΝΙΩΘΕΙΣ γκάζι. Ποιότητα μέσα στο Κόρσα? Κανένα παράπονο. Ανώτερο του Πούντο και του 207 (πανέμορφο μέσα το γαλλάκι, αλλά δεν δείχνει ποιοτικό, το φοβάσαι), εφάμιλλο του Κλιό. Εργονομικές ατέλειες όπως πάντα (διακόπτης φώτων), βαρετό στα μάτια μου, αλλά είναι καλοφτιαγμένο. Χώροι; Μια χαρά, όπως του Πούντο και με καλύτερα καθίσματα κιόλας.

                                          Να τελειώνουμε; Τα οδήγησα τα ρημάδια, και όχι για 100 χιλιόμετρα το καθένα. Είναι ΟΛΑ αργά για τα μέτρα των περισσότερων εδώ μέσα, αλλά ΟΧΙ για τη μάζα των αγοραστών εκεί έξω. Εν τέλει, αξιοπρεπώς κινούνται, δεν χάθηκε ο κόσμος. Και το προσπέρασμα θα κάνεις με λίγο ζόρι, και το ταξίδι θα πας. Το Κόρσα, είναι η χρυσή μετριότης. Φτιαγμένο για τον καθένα, κάνει τα πάντα επαρκώς. Αν κρατήσει καλές τιμές, θα πουλήσει τ' άντερά του, ειδικά στην Ελλάδα που ο λαός θέλει 'το γερμανό του' (λέμε τώρα...). Αν είσαι 'στρίφτης', αλλά παρόλαυτα η τσέπη σου σηκώνει μόνο 1.4, θα πάρεις το γαλλάκι (207). Αν είσαι του 'ωραίου' και συμβιβάζεσαι με λίγο χειρότερη συμπεριφορά από 207, θα πάρεις Πούντο. Είναι κουκλί το άτιμο. Το χαζεύει ο κόσμος στο δρόμο, με ΚΑΝΕΝΑ άλλο δεν συμβαίνει αυτό. Το Κλιό δεν ξέρω σε ποιον απευθύνεται. Ίσως σε αυτόν που δεν γουστάρει τα υπόλοιπα. Γμτ, αν ήταν φθηνότερο, ίσως μπορούσα να του βρω target group στην Ελλάδα. Δεν του λείπει κάτι, ίσα ίσα. Αλλά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kostasy last edited by

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 2 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr