Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CORSA vs PUNTO vs 207 vs CLIO
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CORSA vs PUNTO vs 207 vs CLIO
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 1 / 8
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    46
    157
    210
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      interland-gr last edited by

      Χθές διάβασα στο τεστ του περιοδικού (ένα είναι το περιοδικό που διαβάζουμε τεστ) το τεστ του corsa με το punto το clio και το 207. Ποιός φανταζόταν πρίν λίγους μήνες ότι το corsa θα τα έριχνε σε οδική συμπεριφορά στο clio στο punto και ισοδύναμο με το 207.

      Είχε δίκιο τελικά ο κ. Καβαθάς που σε επίσκεψη του στην opel πριν κανα δυο χρόνια είχε πεί (χοντρικά) ότι το νέο corsa θα ταράξει τα νερά της κατηγορίας.
      Και πράγματι το έκανε πανέμορφο, με πολύ καλή οδική συμπεριφορά, ποιότητα τι να πείς αν δεν δείς, τιμή ευκαιρίας.... άντε να το δούμε και με μερικούς ίππους παραπάνω.

      Την μεγαλύτερη εντύπωση μου έκανε ότι απο τα 120 φρενάρει σε 8 μετρα ποιο πρίν απο το 207 και σε 9 απο το Punto και σε 5 απο το clio!!! Κατά τα άλλα έχουν όλα πεντε αστέρια στην μετωπική.
      Μόνο που το ένα θα έχει σταματήσει και το άλλο θα περνάει απο το ίδιο σημείο με 50 χιλιόμετρα δηλαδή όσο περίπου γινονται τα crash test των αστέρων. Ή αλλιώς θα πατήσει ο μπροστινός σου φρένο με corsa και θα έρθεις εσύ απο πίσω με ένα άλλο μοντέλο (μέχρι και το golf tsi +5 metra) και θα σου σκάσει με 50 χιλιόμετρα.... ευτυχώς που είχε 5 αστέρια!!!

      Εσείς τι λέτε σχετικά?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        interland-gr last edited by

        Χθές διάβασα στο τεστ του περιοδικού (ένα είναι το περιοδικό που διαβάζουμε τεστ) το τεστ του corsa με το punto το clio και το 207. Ποιός φανταζόταν πρίν λίγους μήνες ότι το corsa θα τα έριχνε σε οδική συμπεριφορά στο clio στο punto και ισοδύναμο με το 207.

        Είχε δίκιο τελικά ο κ. Καβαθάς που σε επίσκεψη του στην opel πριν κανα δυο χρόνια είχε πεί (χοντρικά) ότι το νέο corsa θα ταράξει τα νερά της κατηγορίας.
        Και πράγματι το έκανε πανέμορφο, με πολύ καλή οδική συμπεριφορά, ποιότητα τι να πείς αν δεν δείς, τιμή ευκαιρίας.... άντε να το δούμε και με μερικούς ίππους παραπάνω.

        Την μεγαλύτερη εντύπωση μου έκανε ότι απο τα 120 φρενάρει σε 8 μετρα ποιο πρίν απο το 207 και σε 9 απο το Punto και σε 5 απο το clio!!! Κατά τα άλλα έχουν όλα πεντε αστέρια στην μετωπική.
        Μόνο που το ένα θα έχει σταματήσει και το άλλο θα περνάει απο το ίδιο σημείο με 50 χιλιόμετρα δηλαδή όσο περίπου γινονται τα crash test των αστέρων. Ή αλλιώς θα πατήσει ο μπροστινός σου φρένο με corsa και θα έρθεις εσύ απο πίσω με ένα άλλο μοντέλο (μέχρι και το golf tsi +5 metra) και θα σου σκάσει με 50 χιλιόμετρα.... ευτυχώς που είχε 5 αστέρια!!!

        Εσείς τι λέτε σχετικά?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          interland-gr last edited by

          Χθές διάβασα στο τεστ του περιοδικού (ένα είναι το περιοδικό που διαβάζουμε τεστ) το τεστ του corsa με το punto το clio και το 207. Ποιός φανταζόταν πρίν λίγους μήνες ότι το corsa θα τα έριχνε σε οδική συμπεριφορά στο clio στο punto και ισοδύναμο με το 207.

          Είχε δίκιο τελικά ο κ. Καβαθάς που σε επίσκεψη του στην opel πριν κανα δυο χρόνια είχε πεί (χοντρικά) ότι το νέο corsa θα ταράξει τα νερά της κατηγορίας.
          Και πράγματι το έκανε πανέμορφο, με πολύ καλή οδική συμπεριφορά, ποιότητα τι να πείς αν δεν δείς, τιμή ευκαιρίας.... άντε να το δούμε και με μερικούς ίππους παραπάνω.

          Την μεγαλύτερη εντύπωση μου έκανε ότι απο τα 120 φρενάρει σε 8 μετρα ποιο πρίν απο το 207 και σε 9 απο το Punto και σε 5 απο το clio!!! Κατά τα άλλα έχουν όλα πεντε αστέρια στην μετωπική.
          Μόνο που το ένα θα έχει σταματήσει και το άλλο θα περνάει απο το ίδιο σημείο με 50 χιλιόμετρα δηλαδή όσο περίπου γινονται τα crash test των αστέρων. Ή αλλιώς θα πατήσει ο μπροστινός σου φρένο με corsa και θα έρθεις εσύ απο πίσω με ένα άλλο μοντέλο (μέχρι και το golf tsi +5 metra) και θα σου σκάσει με 50 χιλιόμετρα.... ευτυχώς που είχε 5 αστέρια!!!

          Εσείς τι λέτε σχετικά?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            popol-ros last edited by

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              krusenstern last edited by

              Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
              Εσείς τι λέτε σχετικά?

              Λέμε (και το τεστ το λέει, αλλά το προσπέρασες αδιάφορα), ότι το Corsa της δοκιμής φορούσε τεράστια 17άρια. Οπότε η σύγκριση από την αρχή δεν είναι σε ίδια βάση.

              Όποιος θέλει μια χρυσή τομή/μετριότητα και ΜΗ-απενεργοποιούμενο ESP, ας πάρει Corsa.
              Όποιος θέλει πραγματικά καλή, ρυθμίσιμη οδική συμπεριφορά, πληροφοριακό τιμόνι και το ομορφότερο εσωτερικό, 207.
              Όποιος θέλει το ομορφότερο αυτοκίνητο, με χώρους και αξιοπρεπέστατη οδική συμπεριφορά + 6άρι σασμάν (παίζει το ρόλο του μόνο στο ταξίδι, αλλά βοηθάει να κινηθείς οικονομικά), Grande Punto.
              Όποιος θέλει COTY, ας πάρει Clio.

              Να σημειωθεί, ότι Corsa και Grande δεν μοιράζονται τα ίδια σασμάν και μοτέρ, και δείχνουν ότι είναι κατά τι διαφορετικά στημένα, παρότι (θεωρητικά) είναι αδέλφια.

              Το τι ψήφισα είναι προφανές.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                Στα πόσα κυβικά;

                Στα 1600 το 207 θα διάλεγα, με μια επιφύλαξη γιατί δεν έχω οδηγήσει ακόμα το corsa.

                Σε σχέση με τα άλλα 2, καλύτερο τιμόνι κατ'εμέ, καλύτερη αίσθηση από το κλειώ. Το πούντο δεν μου άρεσε ιδιαίτερα, μου φάνηκε σπορ στους τύπους, αλλά δεν με ενθουσίασε πολύ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nek last edited by

                  Εξωτερικα το 207 είναι κακασχημο!πως το κάνα έτσι το καημένο...
                  Το corsa είναι ομορφούλη, το punto θα αποδειχτεί κουβ@ς όπως τα προηγούμενα, και το clio είναι renault. Ως ικανοποιημένος κάτοχος corsa ψηφίζω...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    montecarlo last edited by

                    G.Punto φυσικά, έρχετε σε λίγους μήνες και το 1.4Τ 150ΗP .... αυτό να δείτε νερά που θα ταράξει !!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nicknt last edited by

                      Ok, λοιπόν, για να είμαι στο ίδιο κλίμα με τους υπόλοιπους και με το 95% των ψηφοφοριών του forum, θα ψηφίσω Clio, επειδή πολύ απλά οδηγώ renault.

                      Δε χρειάζονται άλλα επιχειρήματα. Είμαι πολύ ικανοποιημένος, άρα ό,τι βγάζει η γαλλική εταιρία είναι ανώτερο του ανταγωνισμού, και αυτό αναμένεται να ισχύσει στο διηνεκές του χρόνου.

                      Για να σοβαρευτούμε όμως λιγάκι, από όλα τα άνωθι προκρίνω το G.Punto γιατί είναι πιο κοντά στην ιδέα του μικρού αυτοκινήτου, και είναι μακράν πιο όμορφο.

                      Ανάμεσα στα υπόλοιπα, θα προτιμήσω κάποιο hatchback, μιας και το βάρος τους στερεί πλέον τις καλύτερες σε σχέση με το επόμενο segment επιδόσεις.

                      Όσο για τα test... λες και δεν ξέρετε... πάντα ο newcomer είναι πρώτος, και μετά άντε πάλι από την αρχή...

                      G.Punto rulz (και σε τι τιμή, ε!).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        michael-amott last edited by

                        Ο χρήστης interland.gr έγραψε:

                        Την μεγαλύτερη εντύπωση μου έκανε ότι απο τα 120 φρενάρει σε 8 μετρα ποιο πρίν απο το 207 και σε 9 απο το Punto και σε 5 απο το clio!!!

                        Απο τα 120 καλα φρεναρει..μεχρι να τα φτασει ομως...
                        Το corsa και το punto ''σερνονται''...το clio κατι παει να κανει..

                        Ή αλλιώς θα πατήσει ο μπροστινός σου φρένο με corsa και θα έρθεις εσύ απο πίσω με ένα άλλο μοντέλο (μέχρι και το **golf tsi **+5 metra) και θα σου σκάσει με 50 χιλιόμετρα.... ευτυχώς που είχε 5 αστέρια!!!

                        Μην συγκρινουμε ανομοια πραγματα...το golf tsi ειναι αλλης κατηγοριας αμαξι..αλλης τιμης...αλλων επιδοσεων...το οτι σε καποια δοκιμη φρεναρε 5 μετρα παραπανω..δεν σημαινει τιποτα..γιατι σαν συνολο ειναι ανωτερο!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          project940 last edited by

                          Το δυνατο σημειο του Grande Punto ειναι το τιμονι
                          αλλα και οδικη συμπεριφορα.
                          Για μένα σε αυτα τα 2 θεματα ειναι το καλυτερο.

                          Μονο το πλαισιο μοιραζεται με το corsa.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            meco last edited by

                            Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
                            G.Punto φυσικά, έρχετε σε λίγους μήνες και το 1.4Τ 150ΗP .... αυτό να δείτε νερά που θα ταράξει !!!!

                            Δυστυχώς μέχρι να βγει αυτή η έκδοση και εγώ το corsa θα ψηφίσω και ας φορούσε 17άρια που ναι μεν του έδιναν μικρότερη αποσταση στο φρενάρισμα, αλλά του έδιναν και τις χειρότερες επιδόσεις.
                            Δυστυχώς οι Γάλλοι για ακόμα μια φορά είναι ανύπαρκτοι. Το corsa αποδεικνύεται καλύτερο ακόμα και στους τομείς που παραδοσιακά οι Γάλλοι υπερτερούσαν (οδικη συμπεριφορά (!!!!!!!!!) αίσθηση (!!!!!!!!!!) και τιμή).
                            Θα πέσει ο ουρανός να μας πλακώσει...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              interland-gr last edited by

                              Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                              Εσείς τι λέτε σχετικά?

                              Λέμε (και το τεστ το λέει, αλλά το προσπέρασες αδιάφορα), ότι το Corsa της δοκιμής φορούσε τεράστια 17άρια. Οπότε η σύγκριση από την αρχή δεν είναι σε ίδια βάση.

                              Όποιος θέλει μια χρυσή τομή/μετριότητα και ΜΗ-απενεργοποιούμενο ESP, ας πάρει Corsa.
                              Όποιος θέλει πραγματικά καλή, ρυθμίσιμη οδική συμπεριφορά, πληροφοριακό τιμόνι και το ομορφότερο εσωτερικό, 207.
                              Όποιος θέλει το ομορφότερο αυτοκίνητο, με χώρους και αξιοπρεπέστατη οδική συμπεριφορά + 6άρι σασμάν (παίζει το ρόλο του μόνο στο ταξίδι, αλλά βοηθάει να κινηθείς οικονομικά), Grande Punto.
                              Όποιος θέλει COTY, ας πάρει Clio.

                              Να σημειωθεί, ότι Corsa και Grande δεν μοιράζονται τα ίδια σασμάν και μοτέρ, και δείχνουν ότι είναι κατά τι διαφορετικά στημένα, παρότι (θεωρητικά) είναι αδέλφια.

                              Το τι ψήφισα είναι προφανές.

                              Έχεις το κληρονομικό χάρισμα και μπήκες στο μυαλό μου για το πως σκέφτηκα ή απλά υπέθεσες επιπόλαια!!

                              Τα συγκεκριμένα λάστιχα τα έχουν όλες οι εκδόσεις sport που είναι ποιο φτηνές απο όλα τα υπόλοιπα και όχι ειδικά το αυτοκίνητο της δοκιμής οπότε αυτό δεν με ενοχλεί καθόλου. Απο την στιγμή που η εταιρία του το εξόπλίζει με αυτά κάτι ξέρει και ξέρει καλά απο ότι φαίνετε καθώς και σε κατανάλωση δεν φέυγει και σε άνεση και σε θόρυβο.
                              Αν έβαζε 175 λάστιχα δεν θα ήταν το ίδιο αλλά αλήθεια τι νοιάζει τον αγοραστεί αν η γιαγιά του ειχε 'πατήνια'...

                              Ας μείνουμε λοιπόν στην γνώμη μας για τα αυτοκίνητα (και η δική σου είναι και φυσικά σεβαστή) και όχι μεταξύ μας κύριε διαχειριστά.

                              Σχετικά τώρα με το τι ψήφισες μάλλον το 207 που δεν εξοπλίζετε καν με esp ούτε προαιρετικά. Καλό αυτό μπροστά στο ότι το esp του corsa δεν απενεργοποιήτε πλήρως για να μπορέσεις να παίξεις στα μέγαρα χωρίς να μπαίνει το esp με 90 άλογα και 1200 κιλά σε όλα τα μοντέλα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mirage last edited by

                                Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                Εσείς τι λέτε σχετικά?

                                Λέμε (και το τεστ το λέει, αλλά το προσπέρασες αδιάφορα), ότι το Corsa της δοκιμής φορούσε τεράστια 17άρια. Οπότε η σύγκριση από την αρχή δεν είναι σε ίδια βάση.

                                Όποιος θέλει μια χρυσή τομή/μετριότητα και ΜΗ-απενεργοποιούμενο ESP, ας πάρει Corsa.
                                Όποιος θέλει πραγματικά καλή, ρυθμίσιμη οδική συμπεριφορά, πληροφοριακό τιμόνι και το ομορφότερο εσωτερικό, 207.
                                Όποιος θέλει το ομορφότερο αυτοκίνητο, με χώρους και αξιοπρεπέστατη οδική συμπεριφορά + 6άρι σασμάν (παίζει το ρόλο του μόνο στο ταξίδι, αλλά βοηθάει να κινηθείς οικονομικά), Grande Punto.
                                Όποιος θέλει COTY, ας πάρει Clio.

                                Να σημειωθεί, ότι Corsa και Grande δεν μοιράζονται τα ίδια σασμάν και μοτέρ, και δείχνουν ότι είναι κατά τι διαφορετικά στημένα, παρότι (θεωρητικά) είναι αδέλφια.

                                Το τι ψήφισα είναι προφανές.

                                Eπειδή εγώ κατέληξα στα ίδια συμπεράσματα με εσένα υποκειμενικά πάω για το 207. Το 1.4 όμως απο επιδόσεις όπως και όλα τα άλλα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drdino last edited by

                                  Ο χρήστης project940 έγραψε:
                                  Το δυνατο σημειο του Grande Punto ειναι το τιμονι
                                  αλλα και οδικη συμπεριφορα.
                                  Για μένα σε αυτα τα 2 θεματα ειναι το καλυτερο.

                                  Μονο το πλαισιο μοιραζεται με το corsa.

                                  Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Το 207 έχει πολύ καλύτερο τιμόνι, τουλάχιστον σε σχέση με sporting με 17αρες που οδήγησα.

                                  Το corsa δεν το έχω οδηγήσει, αλλά σε σχέση με τα άλλα 2, το 207 είναι μπροστά σε αίσθηση. Τόσο του τιμονιού, όσο και συμπεριφοράς γενικότερα. Βασικότερο μειονέκτημά του, τα μικρά μοτέρ σε σχέση με το βάρος του.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    funkyreverend last edited by

                                    Μου αρέσει πώς οι επιδόσεις έχουν πάει περίπατο! Ρε σεις, το γκάζι δεν ενδιαφέρει κανέναν εδώ μέσα; Όλοι είναι υπερευχαριστημένοι με αναιμικούς κινητήρες (ή εξαιρετικούς κινητήρες φορεμένους σε μαμούθ αυτοκίνητα); Όλοι επιζητούν το τέλειο στρίψιμο και ας είναι εις βάρος της πιο απλής προσπέρασης ή άλλων παραγόντων;

                                    Το Corsa σίγουρα είναι καλό αυτοκίνητο, το συγκριτικό όμως κατά την άποψή μου έγινε σε λάθος βάσεις. Τα 17αρια έχουν τεράστιο βάρος στις αριθμητικές τιμές...και σε μερικές ποιοτικές αν θέλετε. Άραγε, το Corsa έχει πολύ καλύτερες επιδόσεις με φυσιολογικά ελαστικά; Έχει πολύ χειρότερη αίσθηση και συμπεριφορά, αν οι αναρτήσεις δεν είναι χαμηλωμένες κατά 18-15 αν δεν κάνω λάθος; 17αρες με ContiSport Contact φοράει το 2λιτρο Clio RS ρε παιδιά...και εκεί καλά να σου ζητήσει 700αρα για ελαστικά (τα οποία εμένα μου φαίνονται και πάλι πολλά). Το 1.400αρι όμως; Το 1.400αρι που έχει 14' 0-100 και τελική στα 170; Ήμαρτον που λέει και ο κύριος Γεωργίου...

                                    Προμηνύεται εξαιρετικό thread πάντως! Ανυπομονώ να ακούσω απόψεις και μετά θα ψηφίσω, γιατί δεν ξέρω σε ποια εταιρεία θα έσκαγα τα 15-17Κ μου...

                                    'Όποιος θέλει COTY'-Krus τα συγχαρητήριά μου...τι σημαίνει για οποιονδήποτε από εμάς ο τίτλος 'αυτοκίνητο της χρονιάς'; Στον κ@@ο αν δεν μπορεί να κουνηθεί, αν δεν μπορεί να στρίψει, αν δεν μπορεί να φρενάρει, αν κοστίζει εξόφθαλμα περισσότερο από τα άλλα, αν η συντήρησή του είναι 2πλάσια σε κόστος από τα υπόλοιπα, αν δεν έχει χώρους...Ο τίτλος είναι ένα μηδενικό.-

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      krusenstern last edited by

                                      Ο χρήστης project940 έγραψε:
                                      Το δυνατο σημειο του Grande Punto ειναι το τιμονι
                                      αλλα και οδικη συμπεριφορα.
                                      Για μένα σε αυτα τα 2 θεματα ειναι το καλυτερο.

                                      Να φανταστώ ότι τα έχεις οδηγήσει και τα 4 και τα γράφεις αυτά?

                                      Τα συγκεκριμένα λάστιχα τα έχουν όλες οι εκδόσεις sport που είναι ποιο φτηνές απο όλα τα υπόλοιπα και όχι ειδικά το αυτοκίνητο της δοκιμής οπότε αυτό δεν με ενοχλεί καθόλου. Απο την στιγμή που η εταιρία του το εξόπλίζει με αυτά κάτι ξέρει και ξέρει καλά απο ότι φαίνετε καθώς και σε κατανάλωση δεν φέυγει και σε άνεση και σε θόρυβο.
                                      Αν έβαζε 175 λάστιχα δεν θα ήταν το ίδιο αλλά αλήθεια τι νοιάζει τον αγοραστεί αν η γιαγιά του ειχε 'πατήνια'...

                                      Θα σε ενοχλήσει, στην κατανάλωση, στο βρεγμένο οδόστρωμα και στην πρώτη αλλαγή ελαστικών. Αν θέλεις να δίνεις χιλιάρικα για να αλλάζεις 17άρια κάθε τόσο και να κοπανάς στις ωραιότατες ελληνικές λακούβες, ο μέσος αγοραστής δε νομίζω να θέλει και τόσο.

                                      Ας μείνουμε λοιπόν στην γνώμη μας για τα αυτοκίνητα (και η δική σου είναι και φυσικά σεβαστή) και όχι μεταξύ μας κύριε διαχειριστά.

                                      Τη γνώμη μου για τα αυτοκίνητα έγραψα, όχι για σένα. Είναι γνωστή άλλωστε

                                      Σχετικά τώρα με το τι ψήφισες μάλλον το 207 που δεν εξοπλίζετε καν με esp ούτε προαιρετικά. Καλό αυτό μπροστά στο ότι το esp του corsa δεν απενεργοποιήτε πλήρως για να μπορέσεις να παίξεις στα μέγαρα χωρίς να μπαίνει το esp με 90 άλογα και 1200 κιλά σε όλα τα μοντέλα...

                                      Το 207 είναι πολύ καλά στημένο, και δεν μιλάω για Μέγαρα. Δεν βασίζεται σε ηλεκτρονικό σύστημα για να στρίψει. Στο Corsa το ESP παρεμβαίνει περισσότερο από όσο θέλω, και δεν απενεργοποιείται. Για μένα είναι μειονέκτημα. Επίσης, το ηλεκτρονικό γκάζι του Corsa με ενόχλησε. Δεν ανεβάζει στροφές χωρίς φορτίο (με πατημένο συμπλέκτη ή με νεκρά δηλαδή). Μη με ρωτήσεις γιατί θα το ήθελα αυτό. Είναι μυστικό

                                      Ακόμα και το Punto, με τις 17άρες είναι καλύτερο από Corsa με 17άρες στο στεγνό. Οπουδήποτε αλλού, είναι καλύτερο ανεξαρτήτως συνθηκών.

                                      Ελπίζω να τα έχεις οδηγήσει και τα 4, αλλιώς τσάμπα συζητάμε. Ή μήπως συζητάμε τζάμπα έτσι κι αλλιώς?

                                      'Όποιος θέλει COTY'-Krus τα συγχαρητήριά μου...τι σημαίνει για οποιονδήποτε από εμάς ο τίτλος 'αυτοκίνητο της χρονιάς'; Στον κ@@ο αν δεν μπορεί να κουνηθεί, αν δεν μπορεί να στρίψει, αν δεν μπορεί να φρενάρει, αν κοστίζει εξόφθαλμα περισσότερο από τα άλλα, αν η συντήρησή του είναι 2πλάσια σε κόστος από τα υπόλοιπα, αν δεν έχει χώρους...Ο τίτλος είναι ένα μηδενικό.-

                                      Έτσι είναι πάτερ. Δυστυχώς.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nicknt last edited by

                                        Δηλαδή, τo Corsa έχει απείρως καλύτερη συμπεριφορά από το Astra;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • W
                                          wannabe last edited by

                                          Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                                          Μου αρέσει πώς οι επιδόσεις έχουν πάει περίπατο! Ρε σεις, το γκάζι δεν ενδιαφέρει κανέναν εδώ μέσα; Όλοι είναι υπερευχαριστημένοι με αναιμικούς κινητήρες (ή εξαιρετικούς κινητήρες φορεμένους σε μαμούθ αυτοκίνητα); Όλοι επιζητούν το τέλειο στρίψιμο και ας είναι εις βάρος της πιο απλής προσπέρασης ή άλλων παραγόντων;

                                          ακριβώς για αυτό η κατηγορία δεν υφίσταται για εμένα χωρίς το μαγικό Τ στη κατάληξη του κινητήρα.
                                          Το 207 υπάρχει, αν και όχι 5θ, περιμένουμε και τα άλλα δύο παραπλήσια τώρα
                                          Για το ΑτΧ δεν συγκινούμαι

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • N
                                            nicknt last edited by

                                            Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                                            Ή μήπως συζητάμε τζάμπα έτσι κι αλλιώς?

                                            Α γεια σου!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 1 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr