-
Ε, προφανώς το 3.2.
-
Ο χρήστης project940 έγραψε:
Το αντίθετο στο auto moto sport που το χαρακτηριζει μπροσθιόβαροΤο προσθιοκίνητο έχει αναλογία 61.4:38.6 σύμφωνα με τους 4Τ. Σίγουρα δε θα έβγαιναν στο δρόμο τόσα άλογα έτσι όπως βγαίνουν τώρα αν είχε π.χ. 50:50, ενώ το στήσιμο του είναι τέτοιο που αν και θα υποστρέψει αν το παρακάνεις με το γκάζι στη στροφή, μπορεί και να υπερστέψει αν το θελήσεις [όχι πάντως απότομα] αφήνοντας λίγο.
Αν είχε ήδη βγει δίλιτρο Quattro θα ήταν αλλιώς, αλλά για την ώρα η υπάρχουσα τετρακίνητη έκδοση έχει ελάχιστη διαφορά στην κατανομή βάρους από το 'μικρό' ΤΤ. Είναι σχεδόν 170 κιλά βαρύτερη και το βάρος που προσθέτει ο 3.2 με το S-tronic 'εξαφανίζει' [όσον αφορά την κατανομή] το βάρος που προσθέτει η τετρακίνηση στον πίσω άξονα (61.0:39.0)...
Ενδιαφέρον θα είχε μια σύγκριση σε στροφιλίκι...
Στο AMS τι άλλα έγραψαν? -
Από το νεο συγκριτικό του Autozeitung μεταξύ Audi TT 3.2 και Cayman 2.7 6spd
To TT παρόλο που έχει παρόμοιες επιδόσεις με την προηγούμενη μέτρηση το βάρος του έχει μετρηθεί στα 1455 kg που πιστεύω είναι και το πραγματικότο πλήρες άρθρο εδώ ... TT 3.2 -vs- Cayman 2.7
**```
MOTOR AUDI TT 3.2 COUPE PORSCHE CAYMAN 2.7Getriebe 6-Gang, manuell 6-Gang, manuell
Antrieb Allrad, permanent HinterraderTestbereifung vorn: 245/40 R 18 vorn: 235/35 R 19
hinten: 245/40 R 18 hinten: 265/35 R 19
Felgen 9,0 x 18 v.: 8 x 19; h.: 9,5 x 19
Reifenmarke Bridgest. Potenza RE 050A Michelin Pilot SportLeergewicht Werk / Testwert 1410 / 1455 kg 1300 / 1406 kg
0 - 60 km/h 2,9 s 3,1 s
0 - 80 km/h 4,4 s 4,8 s
0 - 100 km/h 6,5 s 6,5 s
0 - 120 km/h 8,7 s 8,9 s
0 - 140 km/h 11,7 s 11,8 s
0 - 160 km/h 15,1 s 15,2 s
0 - 180 km/h 19,7 s 19,6 s
60 - 100 km/h 3,5 s 3,4 s
80 - 120 km/h 4,3 s 4,2 s
Höchstgeschwindigkeit 250 km/h 260 km/h
Handling 1.45,5 min 1.44,1 min
Slalom Pylonenabst. 18 m 66,2 km/h 66,0 km/h -
συνολικα βγαζουν το ΤΤ καλυτερο ε?
-
Κάποιο λάκο έχει η φάβα
19άρες η μικρή Cayman? -
- 45 κιλά ζυγίστηκε το ΤΤ
+106 κιλά η Cayman
(σύμφωνα με τις τιμές εργοστασίου)
- 45 κιλά ζυγίστηκε το ΤΤ
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Κάποιο λάκο έχει η φάβα
19άρες η μικρή Cayman?Ναι το αναφέρει μέσα στο τεστ, φοράνε και τα 2 τα εξτρά ζ/χ, 18' το ΤΤ και 19' η Cayman
συνολικα βγαζουν το ΤΤ καλυτερο ε?
Εφόσον από επιδόσεις είναι παρόμοια λογικό μου φαίνεται, ειδικά αν λάβουμε υπόψην μας τη χαμηλότερη τιμή και την εξτρα πρακτικότητα-χώρους του ΤΤ.
Πόσο μάλλον στην Ελλάδα που η διαφορά τιμής από 7.5Κ φτάνει στα 20Κ -
Στο ΑΜS γράφει για το 2.0 Τ με κατανομή 61:39 οπως εγραψες.
Ακομα γραφει για βαρος πλαισίου 206kg (αν θυμαμαι καλα)
από τα οποία τα 140kg ειναι αλουμίνιο.Επισης οτι ειναι 50% πιο ακαμπτο το πλαισιο απο το προηγουμενο μοντελο.
Καλυτερη ποιοτητα κύλισης.
Στην Ελλαδα με τους γλιστερους δρομους υπερστροφικό λόγω κατανομής
βαρους. -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Από το νεο συγκριτικό του Autozeitung μεταξύ Audi TT 3.2 και Cayman 2.7 6spd
To TT παρόλο που έχει παρόμοιες επιδόσεις με την προηγούμενη μέτρηση το βάρος του έχει μετρηθεί στα 1455 kg που πιστεύω είναι και το πραγματικότο πλήρες άρθρο εδώ ... TT 3.2 -vs- Cayman 2.7
**```
MOTOR AUDI TT 3.2 COUPE PORSCHE CAYMAN 2.7Getriebe 6-Gang, manuell 6-Gang, manuell
Antrieb Allrad, permanent HinterraderTestbereifung vorn: 245/40 R 18 vorn: 235/35 R 19
hinten: 245/40 R 18 hinten: 265/35 R 19
Felgen 9,0 x 18 v.: 8 x 19; h.: 9,5 x 19
Reifenmarke Bridgest. Potenza RE 050A Michelin Pilot SportLeergewicht Werk / Testwert 1410 / 1455 kg 1300 / 1406 kg
0 - 60 km/h 2,9 s 3,1 s
0 - 80 km/h 4,4 s 4,8 s
0 - 100 km/h 6,5 s 6,5 s
0 - 120 km/h 8,7 s 8,9 s
0 - 140 km/h 11,7 s 11,8 s
0 - 160 km/h 15,1 s 15,2 s
0 - 180 km/h 19,7 s 19,6 s
60 - 100 km/h 3,5 s 3,4 s
80 - 120 km/h 4,3 s 4,2 s
Höchstgeschwindigkeit 250 km/h 260 km/h
Handling 1.45,5 min 1.44,1 min
Slalom Pylonenabst. 18 m 66,2 km/h 66,0 km/hαυτό πως λέγεται; καρμπόν;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
αυτό πως λέγεται; καρμπόν;
Μωρέ καρμπόν είναι ... καρμπονάρα θα ήταν αν έβαζαν τα αυτόματα
Το μεν ΤΤ θα ήταν ταχύτερο το δε Cayman θα ήταν πολύ αργότερο ..
-
Από πότε οι S-line εκδόσεις είναι και πιο δυνατές ?
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=53652
-
Απο πότε παίρνεις στα σοβαρά το Auto τρίτη?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Απο **ποτέ **παίρνεις στα σοβαρά το Auto τρίτη? -
(μου πήρε 2-3 λεπτά μέχρι να πιάσω το νόημα )
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
:ysterical:(μου πήρε 2-3 λεπτά μέχρι να πιάσω το νόημα )
δεν πειράζει
-
Faster, stronger, beTTer
*- Output from 245 up to 340 bhp thanks to turbo modification or supercharger
- Stainless steel exhaust system with 4 or 2-pipe rear muffler
- Various braking systems
- Aerodynamics kit in preparation *
Like its predecessor, the new Audi TT is one of the more positive appearances on the coupe market. MTM from Wettstetten, Germany, has already had its hands on this Audi and has refined the new star in the Audi range both on the outside and under the hood.
MTM expertise from the race circuit
The heart of the MTM-TT is the 2.0 TFSI with 200 bhp. After being souped up by MTM, the direct-injection turbo petrol engine outputs at least 245 bhp (355 Nm at 1,850 rpm). In addition to this, MTM offers 250 (363 Nm/1,850 rpm), 272 (370 Nm/1,850 rpm), and a breathtaking 313 bhp (395 Nm/ 3,230 rpm) versions, which impress drivers with superior performance. MTM customers benefit here from the vast experience MTM has built up, for example, with the TT bimoto. Only recently, on September 12, 2006, the TT bimoto powered by two turbo-charged 1.8 liter four cylinder engines generating over 860 bhp reached 385 km/h on the Papenburg test track, setting a new track record in doing so. On the same track, which only has one 4 km long straight, MTM is hoping to break the 400 km/h barrier in the near future!
Power boosts for the TT with 3.2 V6 engine will shortly be available. In an initial stage, MTM increases the engine output to 280 bhp by means of modified camshafts and changes to the air filter and muffler system. 340 bhp are available in the second stage, which the V6 engine generates with the aid of an MTM supercharger. This puts the MTM TT hot on the heels of the 911!
To create a sound befitting of the additional power, MTM offers - both for the 2.0 TFSI and for the 3.2 V6 – a stainless steel exhaust system with a 70 mm pipe guide. This can be combined either with a 4-pipe rear muffler (4x89mm) or a 2-pipe rear silencer (2x89mm) from MTM. Both rear mufflers can be used with the standard rear apron. For the 2.0 TFSI, which normally only has recesses on the left for the tailpipes, tuning specialist MTM offers a rear apron lower section featuring an additional recess on the right. The lower section is also used for the 3.2 V6. MTM also offers the 4-pipe rear muffler with exhaust gas flap control, which helps to generate an even sportier sound.
Attractive wheel rims and enhanced brakes
Sporty wheel rims are a must. The TT acquires a considerably more individual look when kitted out with MTM in-house-developed “Bimoto” rims. This wheel rim is strictly no frills and, thanks to its linear design, constitutes the perfect match for the TT with its sleek appearance. Two attractive finishes in the form of “Shiny Silver” and “Polished Titanium” are available for this elegantly sporty rim. The “Bimoto” is currently available in both finishes in the format 8.5 x 19 ET 50 with size 255/35-19 tires. MTM will shortly be offering the rim also in the format 9.5 x 19 ET 45 with 255/30-19 tires, likewise in both finishes.
As regards the brakes, MTM provides customers with a number of concepts to choose from. Enhanced deceleration is ensured even by the entry-level version in the dimension 330x32. For drivers who run their TTs on 18' wheels, the 365x34 system constitutes a larger variant in the range. Those drivers who occasionally put their TTs through their paces should opt for the 380x34 system. As regards the brake discs, MTM pays particular attention to achieving an optimum weight saving compared with the competition. This is possible, for instance, by means of larger cooling ducts.
An extensive aerodynamics kit is currently in the pipeline and will shortly be available for the TT. According to MTM’s general rule, special requests are also catered to. As such, customized conversions are also undertaken!
-
Τα παραπάνω άλογα στον TFSi, βγήκαν με αλλαγές στα σωθικά του μοτέρ ή μόνο στα τούρμπο και στα συστήματα εισαγωγής-εξάτμισης όπως γράφει το κομμάτι που παραθέτεις? Αν τα άφησαν έτσι, θα πέσει πολύ γέλιο
-
Έχει βγάλει ποτέ η mtm κάτι που να 'προκαλεί γέλιο';
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Τα παραπάνω άλογα στον TFSi, βγήκαν με αλλαγές στα σωθικά του μοτέρ ή μόνο στα τούρμπο και στα συστήματα εισαγωγής-εξάτμισης όπως γράφει το κομμάτι που παραθέτεις? Αν τα άφησαν έτσι, θα πέσει πολύ γέλιοΚαι άντε ότι αντέχουν τα σωθικά του μοτέρ (αν και η Άουντι, για να πάει τον 2,0 TFSi στους 265 ίππους στο S3 άλλαξε ΚΑΙ σωθικά).
Η μετάδοση; -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Έχει βγάλει ποτέ η mtm κάτι που να 'προκαλεί γέλιο';Το μοτέρ του S3 με τα 265 έχει εκτεταμένες αλλαγές συγκριτικά με το 'απλό' 200άρι, γι αυτό ρώτησε ο Σπύρος. Πάντως και γω φοβάμαι ότι θα τα πάρουνε στα χέρια τα μοτέρ αυτά αν δεν τα έχουνε πειράξει και εσωτερικά και όχι μόνο περιφερειακά.
Αudi TT (TDi, TTS, TTRS)